zeg ik ook altijd als ik een nieuwe match hebquote:
Stevig aan het daten met een meisje, wordt misschien deze maand nog relatie...quote:
Heb je de akte al klaar liggen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:40 schreef Grielen het volgende:
[..]
Stevig aan het daten met een meisje, wordt misschien deze maand nog relatie...
Hallonquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:40 schreef Grielen het volgende:
[..]
Stevig aan het daten met een meisje, wordt misschien deze maand nog relatie...
Yesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Yes
Ze wordt 5 dagen na mij 21, dus maar 3 jaar verschil, verder is ze knap slank en heel lief. En gek op seks.Wat vindt ze van je inhammen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Yes
Ze wordt 5 dagen na mij 21, dus maar 3 jaar verschil, verder is ze knap slank en heel lief. En gek op seks.Niet meer loslaten dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je mooi je hakken aan naast haar
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Een popje?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:15 schreef zomer86 het volgende:
Gisteren gedatet met een 20-jarigenog wel gezoend, maar gaat geen vervolgdate opleveren. Ze zei dat ze niet echt een popje was en daar kan ik me wel wat bij indenken als ik haar ex-vriend zag. Maar kon wel even weer oefenen na een 4-jarige relatie.
Ja weet je wel, zo zagen mijn exen er wel uit (redelijk dik opgemaakt, tutjes), niet dat ze er lelijk uit zag, maar niet echt mijn stijl, dus daar had ze misschien wel gelijk in. Hoe werkt dat eigenlijk, moet je eigenlijk direct een klik voelen of hoe gaat dat bij jullie? Ik was tijdens de date ook niet echt zenuwachtig weinig spanning eigenlijk.quote:
Een klein beetje gezonde spanning voor de date wel. Maar als je elkaar eenmaal ziet en een paar woorden uitgewisseld hebt verdwijnt dat als sneeuw voor de zon.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:20 schreef zomer86 het volgende:
Ja weet je wel, zo zagen mijn exen er wel uit (redelijk dik opgemaakt, tutjes), niet dat ze er lelijk uit zag, maar niet echt mijn stijl, dus daar had ze misschien wel gelijk in. Hoe werkt dat eigenlijk, moet je eigenlijk direct een klik voelen of hoe gaat dat bij jullie? Ik was tijdens de date ook niet echt zenuwachtig weinig spanning eigenlijk.
Oke nou dat ging in ieder geval prima, blijft wel raar na 4 jaar haha.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:25 schreef JAOC het volgende:
[..]
Een klein beetje gezonde spanning voor de date wel. Maar als je elkaar eenmaal ziet en een paar woorden uitgewisseld hebt verdwijnt dat als sneeuw voor de zon.
Zij was geen popje en dat kon je wel begrijpen toen je haar exvriend zag?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:15 schreef zomer86 het volgende:
Ze zei dat ze niet echt een popje was en daar kan ik me wel wat bij indenken als ik haar ex-vriend zag
Dat was een enorme boer en lelijk, blijkbaar is dat meer haar ding. Ik kan het niet anders uitleggen, die maakt zich op in 10 minuten.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zij was geen popje en dat kon je wel begrijpen toen je haar exvriend zag?![]()
Die volg ik niet.
Dan kan zij nog wel een popje zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:57 schreef zomer86 het volgende:
Dat was een enorme boer en lelijk, blijkbaar is dat meer haar ding. Ik kan het niet anders uitleggen, die maakt zich op in 10 minuten.
Ik heb toch ogen of niet? Ze zei dat ze dat zelf al niet was en voor de date was ze al bang dat ze te 'normaal' was voor me. Verder best gezellig, maar niet echt een bijzondere klik en leeftijdsverschil helpt ook niet echt mee.quote:
Ja, maar ik snap niet wat een ex van een persoon perse zegt over de persoon waar je mee datequote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:09 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ik heb toch ogen of niet? Ze zei dat ze dat zelf al niet was en voor de date was ze al bang dat ze te 'normaal' was voor me. Verder best gezellig, maar niet echt een bijzondere klik en leeftijdsverschil helpt ook niet echt mee.
Een hoop in mijn ogen, je kan toch aan een ex zien wat voor eisen iemand qua uiterlijk stelt? Die jongen was 23 en had een gebit van een kermisklant, een zielig bosje haar en draagt in de zomer 3/4 broeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap niet wat een ex van een persoon perse zegt over de persoon waar je mee date
Ex van date zegt iets over wel of niet popje zijn van date zelf. Die snap ik niet
Maargoed
Die vindt ze eigenlijk wel okequote:
Gelukkig is ze geen hakken-type meisje. Ze vindt zichzelf ook al lang zat gelukkigquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet meer loslaten dan.
Kun je mooi je hakken aan naast haar
Over welke lengte hebben we het?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die vindt ze eigenlijk wel oke
[..]
Gelukkig is ze geen hakken-type meisje. Ze vindt zichzelf ook al lang zat gelukkig
Ik ben 1.78, zij is 1.79quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben 1.78, zij is 1.79Schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Gelukkig heeft ze helemaal geen problemen met mijn onvolkomenheden (geringe lichaamslengte, inhammen, 30cm fokpen0r, 50k op jaarbasis)quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben 1.78, zij is 1.79Valt wel mee hoor. Ik ben 1.80, mijn ex was 1.83. Als ze dan nog hakken aan had kon ik bijna op mijn tenen staan om haar te zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe mijn best.
Hoe heb jij dat ervaren? Weer daten na zo'n tijd? En hoe lang duurde het voordat je weer aan het daten ging?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:15 schreef zomer86 het volgende:
Gisteren gedatet met een 20-jarigenog wel gezoend, maar gaat geen vervolgdate opleveren. Ze zei dat ze niet echt een popje was en daar kan ik me wel wat bij indenken als ik haar ex-vriend zag. Maar kon wel even weer oefenen na een 4-jarige relatie.
Maar hij is wel heel liefquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:15 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Een hoop in mijn ogen, je kan toch aan een ex zien wat voor eisen iemand qua uiterlijk stelt? Die jongen was 23 en had een gebit van een kermisklant, een zielig bosje haar en draagt in de zomer 3/4 broeken.
Euhm valt eigenlijk wel, dit was de eerste date en dat is bijna 3 maand na het beëindigen van de relatie.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:20 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat ervaren? Weer daten na zo'n tijd? En hoe lang duurde het voordat je weer aan het daten ging?
In mijn geval is het dan allemaal nog vrij vers, maar tot dusverre zie ik echt gewoon niemand tot wie ik me aangetrokken voel. Niet in de stad, niet op de uni, nergens.
Dat vind ik nog snel eigenlijk, zeker na een relatie van vier jaar. Was jij de persoon die de relatie verbrak?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:24 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Euhm valt eigenlijk wel, dit was de eerste date en dat is bijna 3 maand na het beëindigen van de relatie.
Dat is een geruststelling.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vind ik nog snel eigenlijk, zeker na een relatie van vier jaar. Was jij de persoon die de relatie verbrak?
Mja, ik verdien maar 40k en heb een pener van 27cm :/ En ben een manlet. Hetquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:40 schreef Grielen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze helemaal geen problemen met mijn onvolkomenheden (geringe lichaamslengte, inhammen, 30cm fokpen0r, 50k op jaarbasis)
1.89 mtr, net als de moeder van mijn zoon.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:16 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik ben 1.80, mijn ex was 1.83. Als ze dan nog hakken aan had kon ik bijna op mijn tenen staan om haar te zoenen.
Misschien vindt hij jou ook heel knap.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:47 schreef Nammie het volgende:
Mijn date is te knap dat ik er onzeker van word, zo van: 'wat moet hij met mij'.Dat is zeker geen heel goed teken denk ik. Redelijk kutgevoel
en rare denkwijze ook.
Wellicht ben je knapper en leuker dan je denktquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:47 schreef Nammie het volgende:
Mijn date is te knap dat ik er onzeker van word, zo van: 'wat moet hij met mij'.Dat is zeker geen heel goed teken denk ik. Redelijk kutgevoel
en rare denkwijze ook.
Zij, hoewel ik het een maand daarvoor al had uitgemaakt, je weet vermoedelijk wel hoe die dingen gaan. Ach ik kon leuk met haar praten en het heeft mij in ieder geval veel goeds gedaan, ben er in ieder geval nu wel volledig overheen, ondanks dat de date nergens op uit zal lopen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vind ik nog snel eigenlijk, zeker na een relatie van vier jaar. Was jij de persoon die de relatie verbrak?
Zoek hulp.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:47 schreef Nammie het volgende:
en rare denkwijze ook.
Euhm ik weet niet hoe je eruit ziet, maar je hebt ook mannen, waaronder ik, die een knappe vriendin hebben gehad en een enorme schijttijd hebben meegemaakt, omdat die superknappe kopjes vaak niet heel veel meer kunnen dan poeder en praten over make-up, schoenen en ga zo maar door (mijn ervaring). Ik ben inmiddels zo ver dat als je gewoon een leuk koppie hebt en goed kan praten dat dat veel belangrijker is dan superknap zijn, hoewel beetje barbie altijd trekken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:47 schreef Nammie het volgende:
en rare denkwijze ook.
Waarom zo onzeker? Dat geeft een negatieve vibe. Geniet gewoon van het moment dat je samen bent, lach en straal dan ben je zoveel knapper dan de vrouwen die in jouw ogen wel knap zijn maar arrogant uit hun ogen kijken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:47 schreef Nammie het volgende:
en rare denkwijze ook.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat iedereen op je vriendin loopt te azen, en zij er vaak nog op in gaat ook. Die meiden die altijd overdreven goed voor de dag willen komen doen dat meestal ook niet alleen voor jou.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:16 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Euhm ik weet niet hoe je eruit ziet, maar je hebt ook mannen, waaronder ik, die een knappe vriendin hebben gehad en een enorme schijttijd hebben meegemaakt, omdat die superknappe kopjes vaak niet heel veel meer kunnen dan poeder en praten over make-up, schoenen en ga zo maar door (mijn ervaring). Ik ben inmiddels zo ver dat als je gewoon een leuk koppie hebt en goed kan praten dat dat veel belangrijker is dan superknap zijn, hoewel beetje barbie altijd trekken.
Dat viel bij mijn laatste gelukkig mee, omdat ze niet zo heel veel vriendinnen had.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:25 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het feit dat iedereen op je vriendin loopt te azen, en zij er vaak nog op in gaat ook. Die meiden die altijd overdreven goed voor de dag willen komen doen dat meestal ook niet alleen voor jou.
Hij zei wel eens dat hij mij heel mooi vindt etc. En dat hoor ik ook wel eens vaker, dus ik weet ook wel een beetje hoe ik eruitzie. Maar hij is gewoon té knap ofzo. Dat kan ik ook niet uitleggen, ligt gewoon aan mijzelf ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien vindt hij jou ook heel knap.
De dates zijn ook wel leuk en laat t niet aan hem merken ofzo. Maar merk wel dat ik idd onzeker ben en daarom wel eens denk: dit wordt niks. Maargoed, zie m zo weer dus we zullen zien!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zo onzeker? Dat geeft een negatieve vibe. Geniet gewoon van het moment dat je samen bent, lach en straal dan ben je zoveel knapper dan de vrouwen die in jouw ogen wel knap zijn maar arrogant uit hun ogen kijken.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:14 schreef Faxie het volgende:
Komt wel goed. Onzeker zijn is alleen een probleem bij mannen
Uitgaan van het slechtste scenario kan je een teleurstelling besparen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:08 schreef Nammie het volgende:
[..]
De dates zijn ook wel leuk en laat t niet aan hem merken ofzo. Maar merk wel dat ik idd onzeker ben en daarom wel eens denk: dit wordt niks. Maargoed, zie m zo weer dus we zullen zien!
Ja zij is ook echt heel slank, met lange benen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
1.89 mtr, net als de moeder van mijn zoon.
Zij is daarnaast nog erg slank ook, echt een mooi figuurtje, dus ze lijkt NOG langer.
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:14 schreef Faxie het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:14 schreef Faxie het volgende:
Ohja want ik ben niet heel toevallig een vrouwquote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zullen alle experts op Fok je vertellen hoor
Ow?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ohja want ik ben niet heel toevallig een vrouw
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow?
Nou dan zal jij d'r geen last van hebben he
Ik zie het wel. Het is nu gezellig tussen ons, ik ben een beetje verliefd-achtig en hij is perfectquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uitgaan van het slechtste scenario kan je een teleurstelling besparen.
Beter dan ervan uitgaan dat het dikke mik is, en je de deksel op je neus krijgt.
Geniet ervan in ieder geval.
Ik denk wel dat je gelijk hebt dat sommige mannen onzekerheid minder erg vinden bij een vrouw en dat de meeste vrouwen het juist weer niet fijn vinden bij een man. Maar dat is soms andersom ook weer het geval, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:14 schreef Faxie het volgende:
Ligt eraan wat je ermee wilt denk ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:37 schreef The_Odd_One het volgende:
Na leuke date gisteren vandaag weer gezien voor koffie. Dat zat ook gelijk weer goed en ze nodigde me uit om vanavond naar een feestje te komen waar zij ook is. Mijn hoofd wil er alleen nog niet helemaal aan en is wat wantrouwend merk ik, maar ik vraag me af wat ik zelf doe. Toen ik haar zag, pakte ik instinctief haar hand.
Confused. Moet ik nou gaan vanavond of juist ff rustig aan doen?
In welke zin?quote:
Wat heb je te verliezen ? Ze wil jouw, jij weet het niet helemaal.. Gewoon uitzoeken!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:37 schreef The_Odd_One het volgende:
Na leuke date gisteren vandaag weer gezien voor koffie. Dat zat ook gelijk weer goed en ze nodigde me uit om vanavond naar een feestje te komen waar zij ook is. Mijn hoofd wil er alleen nog niet helemaal aan en is wat wantrouwend merk ik, maar ik vraag me af wat ik zelf doe. Toen ik haar zag, pakte ik instinctief haar hand.
Het gaat me wat snel en deel van me zegt JA ( ongeveer mijn hart of wat daar nog van over is) en mijn hoofd zegt 'dit gaat fout, je moet niet verliefd worden, je moet niet hier induiken, je brengt jezelf in gevaar'...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:59 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen ? Ze wil jouw, jij weet het niet helemaal.. Gewoon uitzoeken!
Jullie hebben elkaar gisteren pas voor het eerst gezien?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:03 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Het gaat me wat snel en deel van me zegt JA ( ongeveer mijn hart of wat daar nog van over is) en mijn hoofd zegt 'dit gaat fout, je moet niet verliefd worden, je moet niet hier induiken, je brengt jezelf in gevaar'...
Zo ongeveer.
ik weet plots weer waarom ik dit HAAT
Gewoon gaan. Anders krijg je het 'wat nou als ik wel was gegaan'-scenario. Niks te verliezen toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:03 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Het gaat me wat snel en deel van me zegt JA ( ongeveer mijn hart of wat daar nog van over is) en mijn hoofd zegt 'dit gaat fout, je moet niet verliefd worden, je moet niet hier induiken, je brengt jezelf in gevaar'...
Zo ongeveer.
Je date omdat jebiemand wilt vinden en nu t met iemand klikt wil je niet verliefd worden (ivm mogelijk ellende Enzo?)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:03 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Achja. De liefde. Moeilijk iets.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je date omdat jebiemand wilt vinden en nu t met iemand klikt wil je niet verliefd worden (ivm mogelijk ellende Enzo?)
Je werkt jezelf wat tegen he.
En als je zin hebt om mee te gaan, ga je.
Heb je geen zin ga je niet.
Simpele as that
Als je snel handelt en haar weer ziet, geef je jezelf minder tijd om je eigen hoofd op hol te brengen en je fantasie de vrije loop te laten gaan. Snel handelen kan ook duidelijkheid geven, onduidelijkheid geeft zo'n kutgevoel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:03 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Dit iddquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je date omdat jebiemand wilt vinden en nu t met iemand klikt wil je niet verliefd worden (ivm mogelijk ellende Enzo?)
En als je zin hebt om mee te gaan, ga je.
Heb je geen zin ga je niet.
Simpele as that
Soms is gewoon doen het beste, niet piekeren.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:12 schreef Nammie het volgende:
[..]
Achja. De liefde. Moeilijk iets.
Ik begrijp hem wel.
Hebben jullie een relatie?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit idd
Ik lees overal lange vrouwen, beetje jelly nu
Zelf vind ik in het begin rustig aan doen veel lekkerder. Gister is <3 geweest tot net, ik zie hem misschien donderdag maar anders pas weer over 1,5/2 weken
Jaloers op lange vrouwen? Waarom?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit idd
Ik lees overal lange vrouwen, beetje jelly nu
Zelf vind ik in het begin rustig aan doen veel lekkerder. Gister is <3 geweest tot net, ik zie hem misschien donderdag maar anders pas weer over 1,5/2 weken
Nee, datefase nog maar kennen elkaar al 2 jaarquote:
Ik ben bijna anderhalve meter.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jaloers op lange vrouwen? Waarom?
Hoe groot ben je dan?
O wauw! Al eerder gedate of dat niet? En daten jullie nu allang?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, datefase nog maar kennen elkaar al 2 jaar
[..]
Ik ben bijna anderhalve meter.
Ben je petite?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, datefase nog maar kennen elkaar al 2 jaar
[..]
Ik ben bijna anderhalve meter.
Mijn ex vindt zichzelf ook echt te lang.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:39 schreef Nammie het volgende:
Ik las ook al over vrouwen van 1.89, maar ik vind dat reusachtig (in mijn ogen) en niet jaloersmakend. Is alleen mooi bij mannen.
Beetje zoals mama June.quote:
Nee wel poging tot in Januariquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
O wauw! Al eerder gedate of dat niet? En daten jullie nu allang?
Het gaat inderdaad snel. We doen het zo ongeveer tussen de bedrijven door. Uurtje koffie en dan weer verder zeg maar.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:50 schreef Nammie het volgende:
Ik vind dat juist ook best snel, iedere dag (meerdere keren) afspreken. Je hebt toch ook wel dingen te doen en vrienden etc waarmee je afspreekt? Maar als het goed voelt is dat alleen maar beter, is voor iedereen weer verschillend
Je hebt gelijk. I suck at thisquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang het maar niet 'yatsgezellig' isquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Het is nu gezellig tussen ons, ik ben een beetje verliefd-achtig en hij is perfect. Maar het kan inderdaad alle kanten op.
Ga je in je eentje naar een feestje waar zij ook is? Niet doen gozer, komt kansloos over en vooral als er (jaloerse) vriendinnen bijzitten kan het echt een kutavond worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:37 schreef The_Odd_One het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:39 schreef Nammie het volgende:
Ik las ook al over vrouwen van 1.89, maar ik vind dat reusachtig (in mijn ogen) en niet jaloersmakend. Is alleen mooi bij mannen.
Tijdens de seks merk je er niets van...quote:Op zondag 10 mei 2015 10:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn ex was 1.78, ik zelf 1.76.. vond ik al ook niet zo geslaagd
Tijdens de seks is het zelfs handiger als je t staand wil doen.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tijdens de seks merk je er niets van...
Het was een feestje bij een vriendin van haar thuis, dus niet in een club ofzo. Dat zou ik niet zo snel doen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:41 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ga je in je eentje naar een feestje waar zij ook is? Niet doen gozer, komt kansloos over en vooral als er (jaloerse) vriendinnen bijzitten kan het echt een kutavond worden.
quote:Op zondag 10 mei 2015 11:30 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Het was een feestje bij een vriendin van haar thuis, dus niet in een club ofzo. Dat zou ik niet zo snel doen.
Ik heb wat vriendinnen en vrienden leren kennen, leuke tijd gehad en heel kort bij mij geslapen.
Leuk manquote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 11:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Tijdens de seks is het zelfs handiger als je t staand wil doen.
Dat gevoel word vanzelf minderquote:Op maandag 11 mei 2015 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
Nou ook date 3 was een groot succes. Kan inmiddels wel stellen dat we elkaar wel erg leuk vinden![]()
Nu maar weer even afwachten wanneer de volgende date ingepland kan worden. Vind het altijd lastig als ik iemand leuk ga vinden en dan weer een week moet wachten ofzo (helaas beetje weinig opties doordat ze nogal een druk schema heeft)
Ik heb wel vertrouwen. Hou gewoon niet van veel tijd tussen de dates. Ben zelf van wat meer tempo :pquote:Op maandag 11 mei 2015 23:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat gevoel word vanzelf minderKwestie van vertrouwen erin hebben
moet groeien.
Waarom heb je dat gevoel?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef merino het volgende:
Wat wordt hier nou in het algemeen gezien als een goede site?
Heb zo erg het gevoel dat de Nederlandse sites over het algemeen behoorlijk crap (of fake) zijn.
Kwa engels-talige sites heb ik vrij goede ervaring met OkCupid (relatie van jaar, leuke scharrel en goede vriendschap uit gehaald) maar vind daar momenteel wat weinig tussen zitten wat me echt aanspreekt. Als daar een vrouw mij eerst liked komt het altijd wel tot een date en dat zijn allemaal erg leuke vrouwen gebleken. De likes stromen alleen niet bepaald binnen.
Tinder vind ik stuk lastiger om leuke matches en gesprekken te krijgen.
Relatieplanet is nog steeds de grootste.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:48 schreef merino het volgende:
Dat zijn er nogal wat. Zijn er niet 1 of 2 die er echt boven uit steken?
Als je zo denkt moet je Paiq eens proberen, die voorkomt datquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:45 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat de rechterkant van het plaatje even buiten beschouwing. Zo gaat het in zijn werking sinds dating sites in opmars zijn.
Niet per definitie.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je zo denkt moet je Paiq eens proberen, die voorkomt dat
Paiq is geen wondermiddel waarmee mensen wel ineens dates/relaties krijgen. Dat is geen enkele site overigens.quote:
De lijntjes staan verkeerd om, en het zijn er niet genoeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:45 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat de rechterkant van het plaatje even buiten beschouwing. Zo gaat het in zijn werking sinds dating sites in opmars zijn.
Zegt toch ook niemand.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Paiq is geen wondermiddel waarmee mensen wel ineens dates/relaties krijgen. Dat is geen enkele site overigens.
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat de focus verdeeld word.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Paiq is geen wondermiddel waarmee mensen wel ineens dates/relaties krijgen. Dat is geen enkele site overigens.
Hehe, typisch Faxie dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
De lijntjes staan verkeerd om, en het zijn er niet genoeg.
Zo kwam jouw post over aangezien er een klacht kwam over het niet werken van datingsites en de reden daarover lag in dat sommige mensen geen dates vinden en anderen juist vrij veel. Althans, zo begreep ik dat plaatje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat de focus verdeeld word.
Ik begreep dat plaatje dat alle vrouwen zich alleen maar op de 'beste profielen' focussen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:30 schreef yats het volgende:
[..]
Zo kwam jouw post over aangezien er een klacht kwam over het niet werken van datingsites en de reden daarover lag in dat sommige mensen geen dates vinden en anderen juist vrij veel. Althans, zo begreep ik dat plaatje.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik begreep dat plaatje dat alle vrouwen zich alleen maar op de 'beste profielen' focussen.
Dan is het dus zaak dat alle pijltjes naar jou wijzen.quote:
Ok, dan zit daar het verschil in. Maar dat is toch ook logisch, dat doen mannen andersom ook. Als een profiel heel kort is met weinig informatie of met onduidelijke foto's reageer ik daar ook niet op.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik begreep dat plaatje dat alle vrouwen zich alleen maar op de 'beste profielen' focussen.
Alweer?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan is het dus zaak dat alle pijltjes naar jou wijzen.
Maar daarvoor moet je wel een andere houding gaan aannemen
Ik dacht dat jij alles wat langskomt wel zou liken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dan zit daar het verschil in. Maar dat is toch ook logisch, dat doen mannen andersom ook. Als een profiel heel kort is met weinig informatie of met onduidelijke foto's reageer ik daar ook niet op.
Nee, verre van. Ik like wellicht een op de vijf. Hoe kom je er bij dat ik alles zou liken? Ik ben nog best kritisch namelijk ondanks dat ik veel gedate heb.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:55 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alles wat langskomt wel zou liken.
Ben je nu serieus?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, verre van. Ik like wellicht een op de vijf. Hoe kom je er bij dat ik alles zou liken? Ik ben nog best kritisch namelijk ondanks dat ik veel gedate heb.
Gewoon 2 grapefruits in je shirt stoppen en alle pijlen wijzen vanzelf naar je.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan is het dus zaak dat alle pijltjes naar jou wijzen.
Maar daarvoor moet je wel een andere houding gaan aannemen
grapefruit hnnnggquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon 2 grapefruits in je shirt stoppen en alle pijlen wijzen vanzelf naar je.
whehe, in de laatste zin vergeet je ergens het woordje niet ( en hij kan op meerdere plekken staan).quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, verre van. Ik like wellicht een op de vijf. Hoe kom je er bij dat ik alles zou liken? Ik ben nog best kritisch namelijk ondanks dat ik veel gedate heb.
Haha, je bent heel aardig dus er is ooit wel een meisje waarmee het supergezellig wordt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang het maar niet 'yatsgezellig' is
Nee joh, geniet er lekker van
Maar hoe gaat het met jouw dates?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
whehe, in de laatste zin vergeet je ergens het woordje niet ( en hij kan op meerdere plekken staan).
Maar hoe gaat het met jouw dates? Ik vroeg het al eerder en ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ben echt een stukkie te oud voor je
Wat is er mis met Tinder dan, kinderlijk eenvoudig om daar een date te scoren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:22 schreef KaoloJoeka het volgende:
En ik wil nog toevoegen dat de meeste sites gruwelijk veel geld kosten. Overigens wel goed om die Tinderfiguren er uit te filteren.
Ik vergeet nietsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
whehe, in de laatste zin vergeet je ergens het woordje niet ( en hij kan op meerdere plekken staan).
Daar ga ik wel vanuit. Maar thxs!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Nammie het volgende:
[..]
Haha, je bent heel aardig dus er is ooit wel een meisje waarmee het supergezellig wordt.
Voor mij is de enige eigenlijk relatieplanet geweest. Tinder vind ik niks omdat ik niet spontaan genoeg ben om tussen al het pickup-line-geweld ergens bovenuit te stekenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:48 schreef merino het volgende:
Dat zijn er nogal wat. Zijn er niet 1 of 2 die er echt boven uit steken?
Dat is nou juist hele probleem. De hele maatschappij wordt uit elkaar getrokken door deze heidense applicaties. Vrouwen die er niet uitzien krijgen zelfs al 20 dates. Mannen die er niet uitzien krijgen er 0. De verhoudingen worden scheefgetrokken. Dit moet niet de bedoeling zijn geweest van de makers.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:47 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Tinder dan, kinderlijk eenvoudig om daar een date te scoren.
Haha 0? Tja, als je zo lelijk bent geef ik je in het echt ook weinig kans.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:52 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat is nou juist hele probleem. De hele maatschappij wordt uit elkaar getrokken door deze heidense applicaties. Vrouwen die er niet uitzien krijgen zelfs al 20 dates. Mannen die er niet uitzien krijgen er 0. De verhoudingen worden scheefgetrokken. Dit moet niet de bedoeling zijn geweest van de makers.
Alsof die 10% lekkere gasten ook alle 'lelijke wijven' gaan daten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:52 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat is nou juist hele probleem. De hele maatschappij wordt uit elkaar getrokken door deze heidense applicaties. Vrouwen die er niet uitzien krijgen zelfs al 20 dates. Mannen die er niet uitzien krijgen er 0. De verhoudingen worden scheefgetrokken. Dit moet niet de bedoeling zijn geweest van de makers.
Hier hoopte ik op een iets spannendere afloop met porno of een moordpartij, maar toch een beetje een anticlimax.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:31 schreef dudewhereismycar het volgende:
Het was een vreemde date, heb haar opgehaald en zijn naar een plek gereden in het bos..
Nee, zij wist een paar leuke plekken (een of andere speeltuin). Ach lekker impulsief!quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:39 schreef Nammie het volgende:
Waarom rijd je random naar een plek in het bos? Best heel raar.
Misschien luister ik hierin iets te veel naar mijn paranoïde moeder maar echt no way in hell dat ik bij een vreemde in de auto stap zo van 'rij maar ergens heen in het bos'quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:39 schreef Nammie het volgende:
Waarom rijd je random naar een plek in het bos? Best heel raar.
Dit doe ik wel eens. Alleen niet met een vrouwquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:49 schreef Silenus het volgende:
Überhaupt naar een bos rijden omdat je niks weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ken jij mij ook al langer dan vandaag om te weten dat ik geen rare dates hebquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:49 schreef Silenus het volgende:
Maar nog steeds wel raar.
* Überhaupt naar een bos rijden omdat je niks weet
* Toevallig een bos waar je vaker date
* Vaker afspreken in een bos om daar dates te herbeleven
* Een date die wel een leuke plek weet en dan een speeltuin bedoelt
Allemaal zaken die zich nog nooit in mijn leven, en ik vermoed van vele anderen, hebben afgespeeld.
Alles? Ik ben een rationele denker, maar dat wil niet zeggen dat ik een ijskonijn ben. Natuurlijk doet het mij iets als ik op de plek kom waar ik dierbare herinneringen hebquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:07 schreef BeamofLight het volgende:
Zo lang jij alles associeert met je ex moet je niet gaan daten. Nu is het een bos, dan is het de haarkleur, dan die Fiat die haar oom ook een had en uiteindelijk blijkt het net als haar ook een vrouw te zijn.
Dat dus...Sowieso lees ik soms dingen van dude waarvan ik denk 'dude, ga je niet een beetje snel?'.Ik snap best dat hij 'verder wil' en hoopt door te daten weer een leuke vriendin te vinden, maar zolang er nog 'een ex' in het hoofd zit werkt dat niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:07 schreef BeamofLight het volgende:
Zo lang jij alles associeert met je ex moet je niet gaan daten. Nu is het een bos, dan is het de haarkleur, dan die Fiat die haar oom ook een had en uiteindelijk blijkt het net als haar ook een vrouw te zijn.
Dus je was helemaal niet op dezelfde plek, alleen ongeveer bij het zelfde bos? Goed verhaalquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:03 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij mij ook al langer dan vandaag om te weten dat ik geen rare dates heb
Uitleg, voordat het een eigen leven gaat leiden:
Natuurlijk zijn wij niet zomaar het bos ingereden. Vooraf wilden wij wat drinken in een restaurant, maar door de hoge temperatuur zijn we snel weer naar buiten gegaan. Zij wilde naar een andere plek gaan, maar ook daar was het geen succes. Je kunt dan moeilijk in de auto blijven en daar ouwehoeren (alhoewel, alles kan). Zij stelde daarop voor om naar een recreatiegebied te gaan, ook daar was een restaurant. Wel lag het midden in een bos. Op dat moment ken je elkaar ongeveer een uur en heb je wel een beeld van iemand. Zij van mij en ik van haar. Nee, wij zijn beide niet het type "fout" en komen beide redelijk betrouwbaar over (zover je dat in een uur kunt zien natuurlijk).
Afijn, dat restaurant lag dus toevallig in de buurt van een plek waar ik dus gedate heb met mijn ex. Daar kwam ik pas achter nadat wij daar al reden..
Tevreden? Zo creepy was het allemaal niet ;-)
Nog geen 50 meter..quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dus je was helemaal niet op dezelfde plek, alleen ongeveer bij het zelfde bos? Goed verhaal
Daarnaast nog steeds niet een type date dat ik ooit gehad heb hoor. Ik ben nog nooit op een date geweest waarbij in de auto blijven zitten praten uberhaubt een optie was
Dit is volgens mij niet iets dat een man graag hoortquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Nammie het volgende:
[..]
Haha, je bent heel aardig dus er is ooit wel een meisje waarmee het supergezellig wordt.
Verslag!quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:02 schreef Deezertje het volgende:
Ik mag ook weer meedoen.. Vanmiddag een date na amper een weekje appen! Zonder verwachtingen er in deze keer..
O, ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik wel zeker weet dat hij een leuke vrouw krijgt omdat hij zelf aardig en sympathiek is. En vast nog meer pluspunten. Ik zei het ook omdat bijv. Beamoflight altijd zo stom tegen hem doet, terwijl hij juist altijd zo respectvol reageert. Het leek mij wel aardig om te zeggen dus.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Hoelaat ben je terug?
[..]
Dit is volgens mij niet iets dat een man graag hoort![]()
"Friendzoned" en zo. Maar nee, zo negatief was het ook weer nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:43 schreef Nammie het volgende:
[..]
O, ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik wel zeker weet dat hij een leuke vrouw krijgt omdat hij zelf aardig en sympathiek is. En vast nog meer pluspunten. Ik zei het ook omdat bijv. Beamoflight altijd zo stom tegen hem doet, terwijl hij juist altijd zo respectvol reageert. Het leek mij wel aardig om te zeggen dus.
Volgens mij was het juist heel aardig.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Friendzoned" en zo. Maar nee, zo negatief was het ook weer niet
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:50 schreef Nammie het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist heel aardig.
ja vragen zelfsquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:59 schreef MissGump het volgende:
[..]
Niet geantwoord op haar eerdere vraag.
O nee, dat boeit niet. Maar vind dat hij altijd raar reageert tegen iedereen hier, dus was benieuwd hoe perfect het bij hem gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:59 schreef MissGump het volgende:
[..]
Niet geantwoord op haar eerdere vraag.
Yats is te aardig eigenlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:43 schreef Nammie het volgende:
[..]
O, ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik wel zeker weet dat hij een leuke vrouw krijgt omdat hij zelf aardig en sympathiek is. En vast nog meer pluspunten. Ik zei het ook omdat bijv. Beamoflight altijd zo stom tegen hem doet, terwijl hij juist altijd zo respectvol reageert. Het leek mij wel aardig om te zeggen dus.
Gewoon een lul zijn, dan heb je het meeste succes. Zie mij als voorbeeld.quote:
Precies.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een lul zijn, dan heb je het meeste succes. Zie mij als voorbeeld.
Was leuk! Lekker ijsje gegeten en drankje gedaan in de stadquote:
Tieten zijn ook niet alles, als de klik verder goed is zou ik daar niet te veel op letten Deezer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was leuk! Lekker ijsje gegeten en drankje gedaan in de stadTotaal relaxed, tijd vloog voorbij die ruim 3 uur... Ook een meisje met wel intelligentie (WU), is zoveel leuker dan een standaard 'leuk' meisje die gewoon geen algemene kennis heeft e.d.... Een maar: ze is... jong. Wel volwassenen maar scheelt toch een kleine 4,5 jaar. Wel een leuk koppie, maar niet echt waar ik zelf op zou vallen. Echt zo'n uni-type.. Krullen, bril etc. Ook heeft ze bijna geen boobies
Amper cup B als ik 't zo zie. Dat ben ik normaal wel anders gewend... Wat ons betreft komt er zeker een tweede date. Qua innerlijk dus goed, goede klik.. uiterlijk ben ik nog niet over uit.
Nee inderdaadquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tieten zijn ook niet alles, als de klik verder goed is zou ik daar niet te veel op letten Deezer.
Ik herken dit wel hoor (en ik ben toch echt een manquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee inderdaad
En ik wil ook geen kutwijf zijn (en ik ben helemaal van dat je niet je standaarden hoeft te laten zakken omdat je zelf lelijk bent) maar je lijkt me niet heel erg in de positie om een meisje te laten lopen omdat haar borsten niet groot genoeg zijn...
Als je haar echt niet aantrekkelijk vind is het natuurlijk een ander verhaal, maar innerlijk is (denk ik) toch altijd wat belangrijker als je een lange termijn iets zoekt.
En bij mij werkt het ook altijd zo dat iemand veeeel aantrekkelijker word als blijkt dat ze heel tof zijn. Maar misschien is dat meer een vrouwen ding
Nee ik weet het. Ze is ook absoluut niet lelijk of dik. Integendeel, maar normaal val ik niet op krullen en een bril.. Dus ff wennen. Verder is het dus gelukkig wel een eerlijk en geïnteresseerd persoon met een beetje niveau.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee inderdaad
En ik wil ook geen kutwijf zijn (en ik ben helemaal van dat je niet je standaarden hoeft te laten zakken omdat je zelf lelijk bent) maar je lijkt me niet heel erg in de positie om een meisje te laten lopen omdat haar borsten niet groot genoeg zijn...
Als je haar echt niet aantrekkelijk vind is het natuurlijk een ander verhaal, maar innerlijk is (denk ik) toch altijd wat belangrijker als je een lange termijn iets zoekt.
En bij mij werkt het ook altijd zo dat iemand veeeel aantrekkelijker word als blijkt dat ze heel tof zijn. Maar misschien is dat meer een vrouwen ding
Dat wist je van te voren toch ook wel? Over haar uiterlijk?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ik weet het. Ze is ook absoluut niet lelijk of dik. Integendeel, maar normaal val ik niet op krullen en een bril.. Dus ff wennen. Verder is het dus gelukkig wel een eerlijk en geïnteresseerd persoon met een beetje niveau.
Ja heb natuurlijk de foto's gecheckt.. Viel in real nog positief mee ook.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat wist je van te voren toch ook wel? Over haar uiterlijk?
Ach, als het niks wordt, dan heb je misschien een leuk sociaal contact erbijKoester dat ook vooral. Laat dat de eerste stap zijn.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was leuk! Lekker ijsje gegeten en drankje gedaan in de stadTotaal relaxed, tijd vloog voorbij die ruim 3 uur... Ook een meisje met wel intelligentie (WU), is zoveel leuker dan een standaard 'leuk' meisje die gewoon geen algemene kennis heeft e.d.... Een maar: ze is... jong. Wel volwassenen maar scheelt toch een kleine 4,5 jaar. Wel een leuk koppie, maar niet echt waar ik zelf op zou vallen. Echt zo'n uni-type.. Krullen, bril etc. Ook heeft ze bijna geen boobies
Amper cup B als ik 't zo zie. Dat ben ik normaal wel anders gewend... Wat ons betreft komt er zeker een tweede date. Qua innerlijk dus goed, goede klik.. uiterlijk ben ik nog niet over uit.
Dit ja... Overigens.. 4 jaar is toch totaal geen extreem verschil? Ik vind dat vrij normaal eigenlijkquote:
Normaal? Je eerste 2 levensjaren tellen niet mee he.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
Dat ben ik normaal wel anders gewend...
Moest hardop lachenquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Normaal? Je eerste 2 levensjaren tellen niet mee he.
Geen idee of dat zo is, dat zal de toekomst uitwijzen.Maar in ieder geval bedankt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:43 schreef Nammie het volgende:
[..]
True story helaasquote:
Deezer, niet lullig bedoeld, maar geniet hier nu gewoon eerst van en kom niet met allerlei punten waarom het wel of niet jouw type is en wel of niet tot iets kan leiden. Just go with the flow. Als het leuk is maken die (uiterlijke) punten niets uit.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik snap 'mquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Deezer, niet lullig bedoeld, maar geniet hier nu gewoon eerst van en kom niet met allerlei punten waarom het wel of niet jouw type is en wel of niet tot iets kan leiden. Just go with the flow. Als het leuk is maken die (uiterlijke) punten niets uit.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik snap 'mIn dit geval puntjes.
Fixt!quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo is, dat zal de toekomst uitwijzen.Maar in ieder geval bedankt.
[..]
True story helaas
[..]
Deezer, niet lullig bedoeld, maar geniet hier nu gewoon eerst van en kom niet met allerlei punten waarom het wel of niet jouw type is en wel of niet tot iets kan leiden. Just go with the flow. Als het leuk is maken die (uiterlijke) punten puntjes niets uit.
Fuck te laatquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik snap 'mIn dit geval puntjes.
Gelukkig ben je zelf wel een 'catch'quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Leuk zeg! Toch een vreemd detail over haar borsten. Of is dat mannenpraat?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zo ken ik wel meer mannen. "Ja val normaal toch wel op wat vollere dames" blond schijnt het ook niet echt te zijn, oh en ik was ook wel erg jong.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
Leuk zeg! Toch een vreemd detail over haar borsten. Of is dat mannenpraat?![]()
Meneer heeft een date en kijkt meteen de gegeven paard in de bek.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Normaal? Je eerste 2 levensjaren tellen niet mee he.
Nou, zij kan er ook niks aan doen natuurlijk.. net zoals dat zij 't ook maar te doen heeft met de grootte van mijn 'ding'. Echter als ik op een zomerse dag met zo'n los truitje al niks zie bij haar, zelfs geen inkijk, ben ik bang dat het amper cup B is. Kwam niet echt wat 'naar voren' zeg maar. En ik wil eerlijk gezegd wel wat hebben om naar te kijken en later mee te doen... maar wie weet dat het straks wel perfect in staat is tot de rest van haar lichaamquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
Leuk zeg! Toch een vreemd detail over haar borsten. Of is dat mannenpraat?![]()
Hoe noemen jullie het?quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:51 schreef The_Odd_One het volgende:
@ Deezer: Pak je handjes en knijp ze dicht. Heb je eindelijk beet, dan ga je weer miepen over tieten.
Ik moet zeggen dat ik eerder de vorm belangrijk vind dan de grootte en dan ook nog liever wat weinig heb dan richting groot. En het moet bij het lichaam passen.
Maar als het je echt dwarszit, kun je altijd nog je spaarvarkentje aanbieden...![]()
On-topic: Ik heb nu 4 dagen achter elkaar met haar afgesproken en al 3 nachten samen geslapen. Is dat nog daten?![]()
Ik bedoel: ik vind het vreemd dat je zoiets aangeeft hier, terwijl veel mensen al vallen over alles wat je zegt wat betrekking heeft op je dates. En dan zeg je zoiets raars over borsten als je een verslag doet over je eerste date, zeg maar. Maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou, zij kan er ook niks aan doen natuurlijk.. net zoals dat zij 't ook maar te doen heeft met de grootte van mijn 'ding'. Echter als ik op een zomerse dag met zo'n los truitje al niks zie bij haar, zelfs geen inkijk, ben ik bang dat het amper cup B is. Kwam niet echt wat 'naar voren' zeg maar. En ik wil eerlijk gezegd wel wat hebben om naar te kijken en later mee te doen... maar wie weet dat het straks wel perfect in staat is tot de rest van haar lichaam
Mja, het is niet dat ze voor me in de rij staan nee. Maar ik beschreef gewoon onze eerste ontmoeting... en een beetje seksuele aantrekkingskracht is daarin wel belangrijk. En die miste ik toch wel een beetje, niet per se om haar borsten hoor, maar ook omdat ze best wel jong oogde. Had niet direct het 'trotse' of lot uit de loterij gevoel als ze langs me liep. Ander puntje is de afstand, relatief dichtbij deze keer... maar ze studeert en woont wel in de enige uni-stad zonder 'echt' station... minimaal 1,5 uur deur-tot-deur voor mij (en haar dus ook) en ze heeft alleen weekend-ov. Maar goed, gisteren kwam ze ook een stukje mijn kant op dus dat moet het probleem niet zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:20 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik bedoel: ik vind het vreemd dat je zoiets aangeeft hier, terwijl veel mensen al vallen over alles wat je zegt wat betrekking heeft op je dates. En dan zeg je zoiets raars over borsten als je een verslag doet over je eerste date, zeg maar. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Ze oogt jong, goh, ze is toch ook 19?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mja, het is niet dat ze voor me in de rij staan nee. Maar ik beschreef gewoon onze eerste ontmoeting... en een beetje seksuele aantrekkingskracht is daarin wel belangrijk. En die miste ik toch wel een beetje, niet per se om haar borsten hoor, maar ook omdat ze best wel jong oogde. Had niet direct het 'trotse' of lot uit de loterij gevoel als ze langs me liep. Ander puntje is de afstand, relatief dichtbij deze keer... maar ze studeert en woont wel in de enige uni-stad zonder 'echt' station... minimaal 1,5 uur deur-tot-deur voor mij (en haar dus ook) en ze heeft alleen weekend-ov. Maar goed, gisteren kwam ze ook een stukje mijn kant op dus dat moet het probleem niet zijn
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:51 schreef The_Odd_One het volgende:
On-topic: Ik heb nu 4 dagen achter elkaar met haar afgesproken en al 3 nachten samen geslapen. Is dat nog daten?![]()
wat is jouw obsesie met afstand toch steeds? Wat is er mis met een uurtje in de trein? koop eens een goed boek. Of download een filmquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mja, het is niet dat ze voor me in de rij staan nee. Maar ik beschreef gewoon onze eerste ontmoeting... en een beetje seksuele aantrekkingskracht is daarin wel belangrijk. En die miste ik toch wel een beetje, niet per se om haar borsten hoor, maar ook omdat ze best wel jong oogde. Had niet direct het 'trotse' of lot uit de loterij gevoel als ze langs me liep. Ander puntje is de afstand, relatief dichtbij deze keer... maar ze studeert en woont wel in de enige uni-stad zonder 'echt' station... minimaal 1,5 uur deur-tot-deur voor mij (en haar dus ook) en ze heeft alleen weekend-ov. Maar goed, gisteren kwam ze ook een stukje mijn kant op dus dat moet het probleem niet zijn
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:50 schreef Deuce92 het volgende:
Anderhalf uur reizen en dan nog geen lekker tietje hebben om op te sabbelen...
Mijn hele leven heb ik al te maken met grote afstanden en lang reizen.. Paar maanden 4 uur op een dag kwijt aan reizen. Dus niet echt een probleem voor me, maar leuk is anders, juist als je het al je hele leven doet. Voor een relatie is het gewoon handig als je dicht bij elkaar woont, maximaal een uur zodat je doordeweeks vaker kunt afspreken. Natuurlijk maakt reistijd niks uit als je er eenmaal bent en het gezellig hebt of een heel weekend samen bent, maar ik heb zelf als ik iemand echt leuk vind wel behoefte aan minimaal 2x per week afspreken, anders komt er niet echt vaart in.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het persoonlijk wat onrealistisch. Er zijn hier plekken in de stad waar ik ook pas over 3 kwartier kan zijn.Dan woon je wel in dezelfde stad. Wat maakt het dan uit als je een uurtje moet treinen?
En je doet wel heeeel veel deuren dicht als ze een C cup moet hebben en je er binnen 10 minuten fietsen moet zijn.
Een uurtje in de trein vind ik persoonlijk echt niets. Mensen doen het dagelijks voor werk, liefde, familie etc
Nederlanders doen altijd alsof een stad verder op de andere kant van de wereld is en ik begrijp dat gewoon echt niet
Mijn date woont ook goed anderhalf uur reizen verder op. Maar hij past perfect bij mij en we hebben het heerlijk samen. Dus dan doe je dat toch gewoon even?
Dat kan toch gewoon? Ga direct na je school/werk en je hebt de hele avond samenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn hele leven heb ik al te maken met grote afstanden en lang reizen.. Paar maanden 4 uur op een dag kwijt aan reizen. Dus niet echt een probleem voor me, maar leuk is anders, juist als je het al je hele leven doet. Voor een relatie is het gewoon handig als je dicht bij elkaar woont, maximaal een uur zodat je doordeweeks vaker kunt afspreken. Natuurlijk maakt reistijd niks uit als je er eenmaal bent en het gezellig hebt of een heel weekend samen bent, maar ik heb zelf als ik iemand echt leuk vind wel behoefte aan minimaal 2x per week afspreken, anders komt er niet echt vaart in.
Twee keer per week is toch prima te doen. Jij een keer naar haar en zij een keer naar jou, hoef je maar 1 keer per week een uurtje te reizen (twee als je de terugreis meerekent). En hebben jullie geen rijbewijs? Kan je nog een beetje afwisselen met hoe je gaatquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn hele leven heb ik al te maken met grote afstanden en lang reizen.. Paar maanden 4 uur op een dag kwijt aan reizen. Dus niet echt een probleem voor me, maar leuk is anders, juist als je het al je hele leven doet. Voor een relatie is het gewoon handig als je dicht bij elkaar woont, maximaal een uur zodat je doordeweeks vaker kunt afspreken. Natuurlijk maakt reistijd niks uit als je er eenmaal bent en het gezellig hebt of een heel weekend samen bent, maar ik heb zelf als ik iemand echt leuk vind wel behoefte aan minimaal 2x per week afspreken, anders komt er niet echt vaart in.
Ik stel niet bizarre eisen aan uiterlijk, misschien val ik gewoon op knappe dames. Zie ook vaak genoeg leuke dames met zeer matige jongens of dat ze gewoon simpel van karakter zijn. Dan denk ik: als zelfs dat soort types mooie meiden aan de haak slaan, waarom zou ik dan genoegen moeten nemen met iemand waar ik me niet helemaal aangetrokken tot voel? Eerste date zegt niks natuurlijk.. Maar geeft wel impressie van wat te verwachten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is jouw obsesie met afstand toch steeds? Wat is er mis met een uurtje in de trein? koop eens een goed boek. Of download een film
En over dat 'trots als ze naast me loopt' dat heb ik nou sowieso nooit met iemand. Maar dat is misschien ook omdat ik niet bezig ben met wat anderen mensen misschien zien maar met wat ik zie
Zij wel rijbewijs, ik niet.. Maar ze heeft dan weer geen auto.. :p maar qua tijd scheelt dat niet echt veel deze keer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:56 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Twee keer per week is toch prima te doen. Jij een keer naar haar en zij een keer naar jou, hoef je maar 1 keer per week een uurtje te reizen (twee als je de terugreis meerekent). En hebben jullie geen rijbewijs? Kan je nog een beetje afwisselen met hoe je gaat
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:50 schreef Deuce92 het volgende:
Anderhalf uur reizen en dan nog geen lekker tietje hebben om op te sabbelen...
Wat ik gisteren ook zei: je hebt zelfverzekerde 19-jarigen die doorgaan als 25 of onzekere 19-jarigen die ook gewoon echt 19 ogen. Op de sportschool zie ik genoeg leuke dames waarvan ik weet dat ze best jong zijn, maar die hebben gewoon een uitstraling en kracht dat ze gelijk stuk zelfverzekerder en ouder lijken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze oogt jong, goh, ze is toch ook 19?
Het advies dat mij ook werd gegeven wil ik jou ook geven: relax een beetje. Je hebt haar pas 1x gezien. En staar je niet blind op haar borsten. Kleine borsten zijn echt niet minder mooi, zeker als het in verhouding is met de rest.
Zou best kunnen dat ze ouder lijken omdat ze anabolen gebruiken of zo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat ik gisteren ook zei: je hebt zelfverzekerde 19-jarigen die doorgaan als 25 of onzekere 19-jarigen die ook gewoon echt 19 ogen. Op de sportschool zie ik genoeg leuke dames waarvan ik weet dat ze best jong zijn, maar die hebben gewoon een uitstraling en kracht dat ze gelijk stuk zelfverzekerder en ouder lijken.
Je hoeft ook geen genoegen te nemen met iemand waar je je echt niet tot aangetrokken voeltquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik stel niet bizarre eisen aan uiterlijk, misschien val ik gewoon op knappe dames. Zie ook vaak genoeg leuke dames met zeer matige jongens of dat ze gewoon simpel van karakter zijn. Dan denk ik: als zelfs dat soort types mooie meiden aan de haak slaan, waarom zou ik dan genoegen moeten nemen met iemand waar ik me niet helemaal aangetrokken tot voel? Eerste date zegt niks natuurlijk.. Maar geeft wel impressie van wat te verwachten.
Jij bent alleen niet in de positie om over zelfverzekerdheid te mogen spreken, mijn beste Deezertje. Dat zou heel hypocriet van je zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat ik gisteren ook zei: je hebt zelfverzekerde 19-jarigen die doorgaan als 25 of onzekere 19-jarigen die ook gewoon echt 19 ogen. Op de sportschool zie ik genoeg leuke dames waarvan ik weet dat ze best jong zijn, maar die hebben gewoon een uitstraling en kracht dat ze gelijk stuk zelfverzekerder en ouder lijken.
Nou ja, zoals hij dat meisje beschrijft is het gewoon een heel knap meisje dat ook nog eens hersens heeft. Dan snap ik niet zo goed dat je dan op futiele dingen afknaptquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij bent alleen niet in de positie om over zelfverzekerdheid te mogen spreken, mijn beste Deezertje. Dat zou heel hypocriet van je zijn.
Een blonde tweedejaars studente met een goed lijf en vlotte babbel, is teveel gevraagd? Vraag geen supermodel of eentje die op het lichaam van Thor valt ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij bent alleen niet in de positie om over zelfverzekerdheid te mogen spreken, mijn beste Deezertje. Dat zou heel hypocriet van je zijn.
Ja, want waarom moet ze perse tweedejaars zijn? wat doet dat er toe?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een blonde tweedejaars studente met een goed lijf en vlotte babbel, is teveel gevraagd? Vraag geen supermodel of eentje die op het lichaam van Thor valt ofzo.
Yep. Wel vaker via afgesproken hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Waar heb je haar leren kennen trouwens? Tinder?
Maar dan wist je toch al precies hoe ze er uit zag? Of waren haar foto's veel mooier dan ze in het echt was?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Yep. Wel vaker via afgesproken hoor.
Eerstejaars zijn vaak nog te onzeker. Uit eigen ervaring spreek ik dat tweedejaars al wat serieuzer in het leven staan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, want waarom moet ze perse tweedejaars zijn? wat doet dat er toe?
En dan moet ze ook nog cup C hebben, in de buurt wonen, om kunnen gaan met jou, niet te veel vrienden hebben of andere afspraken, etc etc
Klopt. Maar als het er dan allemaal uitspringt maakt afstand ook weer niet uit. Maar goed, tweede date is beslissend voor mij.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dan wist je toch al precies hoe ze er uit zag? Of waren haar foto's veel mooier dan ze in het echt was?
En je wist waar ze woonde...
Dit is echt zo'n onzin. Dat ene jaartje maakt geen verschil. Daarnaast kan een eerstejaars eerst een andere studie hebben gedaan of zo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Eerstejaars zijn vaak nog te onzeker. Uit eigen ervaring spreek ik dat tweedejaars al wat serieuzer in het leven staan.
Op zich is het wel waar dat eerstejaars onzekerder zijn, maar na één date weet je toch wel genoeg wat betreft zoiets lijkt me.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n onzin. Dat ene jaartje maakt geen verschil. Daarnaast kan een eerstejaars eerst een andere studie hebben gedaan of zo.
En als ze in de derde zit heeft ze al rimpels of zo?
Voor jou? Ja.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een blonde tweedejaars studente met een goed lijf en vlotte babbel, is teveel gevraagd? Vraag geen supermodel of eentje die op het lichaam van Thor valt ofzo.
Je bent een beetje achterlijk. Is niet erg, wij hebben dat wel doorquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Eerstejaars zijn vaak nog te onzeker. Uit eigen ervaring spreek ik dat tweedejaars al wat serieuzer in het leven staan.
En dan zwelgen in zelfmedelijden?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet genoegen nemen met minder dan je wil, Deezertje.
Het is beter alleen te zijn dan met iemand te zijn die je eigenlijk helemaal niet leuk vindt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan zwelgen in zelfmedelijden?
Maar misschien moet deezertje dat eerste eens ervaren want nu vind hij alleen zijn wel echt heel heel ergquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is beter alleen te zijn dan met iemand te zijn die je eigenlijk helemaal niet leuk vindt.
Tuurlijk niet, echter loopt Deezertje eerst te mekkeren dat het nooit lukt, heeft ie een date klaagt hij omdat ze geen rimpels in haar gezicht heeft op haar 19de, mijn hemelquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:49 schreef dudewhereismycar het volgende:
Trap Deezer niet zo de grond in jongens... zo raar is dat niet. Kleine borsten zijn voor mij ook een afknapper, maar als de vrouw leuk is, dan neem ik dat voor lief.
Normaal wel anders gewendquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wellicht moeilijk voor te stellen, maar blijkbaar hebben ze dan toch heel wat meer te bieden dan jij, Deezert.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:59 schreef Deezertje het volgende:
Ik stel niet bizarre eisen aan uiterlijk, misschien val ik gewoon op knappe dames. Zie ook vaak genoeg leuke dames met zeer matige jongens of dat ze gewoon simpel van karakter zijn. Dan denk ik: als zelfs dat soort types mooie meiden aan de haak slaan, waarom zou ik dan genoegen moeten nemen met iemand waar ik me niet helemaal aangetrokken tot voel? Eerste date zegt niks natuurlijk.. Maar geeft wel impressie van wat te verwachten.
Ik moest even lachen en daarna huilen van binnen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij vindt haar blijkbaar niet leuk genoeg, is toch zijn goed recht.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hij dat meisje beschrijft is het gewoon een heel knap meisje dat ook nog eens hersens heeft. Dan snap ik niet zo goed dat je dan op futiele dingen afknapt
vrouwen zonder rimpelsquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, echter loopt Deezertje eerst te mekkeren dat het nooit lukt, heeft ie een date klaagt hij omdat ze geen rimpels in haar gezicht heeft op haar 19de, mijn hemel
Zeg dan gewoon dat het niets is en klaar.
Ja dit dus.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef Harmankardon het volgende:
Deezertje wil geen relatie met een vrouw maar met hetgeen hij in zijn hoofd gecreëerd heeft. Succes daarmee.
Precies dit.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef Harmankardon het volgende:
Deezertje wil geen relatie met een vrouw maar met hetgeen hij in zijn hoofd gecreëerd heeft. Succes daarmee.
Waarom date je er dan überhaupt al meequote:Op donderdag 14 mei 2015 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is beter alleen te zijn dan met iemand te zijn die je eigenlijk helemaal niet leuk vindt.
Maar als elk kleine puntje een breekpunt wordt moet hij of accepteren dat die perfecte vrouw niet bestaat en/of hem niet wil, of hij moet zijn eisen aanpassenquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:49 schreef dudewhereismycar het volgende:
Trap Deezer niet zo de grond in jongens... zo raar is dat niet. Kleine borsten zijn voor mij ook een afknapper, maar als de vrouw leuk is, dan neem ik dat voor lief.
Wat?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:20 schreef artelligence het volgende:
tenzij ze de flapjes van roosjeroosje heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt sowieso een tweede date. Geef haar en mezelf nog een kans![]()
Echt heel barmhartig dit van je.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:23 schreef Deezertje het volgende:
Komt sowieso een tweede date. Geef haar en mezelf nog een kans
quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:23 schreef Deezertje het volgende:
Types waar ik op val (ivm privacy, paar uit google images) Die derde komt trouwens akelig dichtbij mijn ex...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt sowieso een tweede date. Geef haar en mezelf nog een kans
quote:
Omdat Deezertje zo needy is dat hij al in zijn pantalon ejaculeert als er een vrouw interesse in hem toont, ondanks dat hij haar zelf maar ''mwah'' vindt, daarom.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom date je er dan überhaupt al meeuiterlijke kenmerken zie je direct, tenzij ze de flapjes van roosjeroosje heeft.
Ja als dat geen triple F is weet ik het ook neit meerquote:
Dat met geld is wel belangrijk. Anders is hij net een van die andere sukkels die een dagje uitgaat met zijn vriendin en dingen gaat betalenquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"portret-van-leuke-studente-met-geld-en-paspoort-30465920.jpg"
I am confusequote:Op donderdag 14 mei 2015 13:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat met geld is wel belangrijk. Anders is hij net een van die andere sukkels die een dagje uitgaat met zijn vriendin en dingen gaat betalen
IS hij zelf student? Ik bedoel, ik ben 20, studeer. Liever iemand die ook studeert dan iemand die al volledig aan het werk is, huisje heeft en alles. Heb je toch een groot verschil van leven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is ook het ding met studentes? Waarom moet ze perse student zijn?
Mijn zelfvertrouwen wordt alleen maar groter hierdoor.quote:
Deezertje is zelf ook een student, ja. Volgens mij wel laatstejaars of zo, meende dat hij 24/25 is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IS hij zelf student? Ik bedoel, ik ben 20, studeer. Liever iemand die ook studeert dan iemand die al volledig aan het werk is, huisje heeft en alles. Heb je toch een groot verschil van leven.
Godverquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom date je er dan überhaupt al meeuiterlijke kenmerken zie je direct, tenzij ze de flapjes van roosjeroosje heeft.
Deezertje kan genieten van het mooie weer, maar niet van de stelletjes waarbij mevrouw een tas met nieuwe kleding heeft. Want die heeft die sukkel van een vriend 'waarschijnlijk' betaald. Daarom gaat Deezertje ook niet op stap of naar een feestje in de stad. Een biertje kost al snel 2,50 a 3,- euro en dat is zonde van het geld.quote:
Logisch wel, drankjes trakteren heeft nog nooit tot seks geleid bij mijquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deezertje kan genieten van het mooie weer, maar niet van de stelletjes waarbij mevrouw een tas met nieuwe kleding heeft. Want die heeft die sukkel van een vriend 'waarschijnlijk' betaald. Daarom gaat Deezertje ook niet op stap of naar een feestje in de stad. Een biertje kost al snel 2,50 a 3,- euro en dat is zonde van het geld.
http://nl.drugfreeworld.org/drugfacts/prescription/rohypnol.htmlquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Logisch wel, drankjes trakteren heeft nog nooit tot seks geleid bij mij
Die site is hilarischquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://nl.drugfreeworld.org/drugfacts/prescription/rohypnol.htmlinkoppertje
Het is nog een krent ook dus. En maar afgeven op gasten die wel gewoon een lekker wijf aan de haak weten te slaan. Hilarisch eigenlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deezertje kan genieten van het mooie weer, maar niet van de stelletjes waarbij mevrouw een tas met nieuwe kleding heeft. Want die heeft die sukkel van een vriend 'waarschijnlijk' betaald. Daarom gaat Deezertje ook niet op stap of naar een feestje in de stad. Een biertje kost al snel 2,50 a 3,- euro en dat is zonde van het geld.
Bedankt voor de reality check. We hebben best dingen gezegd die ik iig nooit zomaar zeg, dus de status is best wat vaag. Maar helemaal prima. Status zegt me niet zoveel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Juist als het zo snel gaat kan het ook heel snel weer leeg lopen (niet om te zeuren of zo)
Het is pas geen daten meer als er toch wel een soort van gesprek is geweest waarin dingen worden gezegd als 'ik ben hier in voor de long term' en 'ik ben verliefd op je'
Misschien zelfs pas na 'ik hou van je'
vind ik
Maar jullie zitten nu ook nog in de 'heat of the moment' fase. Je kent haar nu een week? Of 2?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:40 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Bedankt voor de reality check. We hebben best dingen gezegd die ik iig nooit zomaar zeg, dus de status is best wat vaag. Maar helemaal prima. Status zegt me niet zoveel.
Deezer, zoals ik je gisteren al zei, probeer gewoon te genieten van het daten en stel niet teveel eisen. Je hebt nog genoeg punten bij jezelf die te verbeteren zijn voordat je echt rustig eisen kunt stellen aan vrouwen, werk daar eerst aan en geniet ondertussen gewoon met deze date. En wie weet blijkt de klik uiteindelijk wel zo groot dat de (uiterlijke) minpunten wegvallen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dus. Weleens een date gehad met iemand die al afgestudeerd was (24), en fulltime werkte. Voelde toch anders aan.. Sowieso had diegene vrijwel alles wat ik nog niet had (diploma, baan, huisje, auto, rijbewijs), dus niet echt lekkere verhoudingquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IS hij zelf student? Ik bedoel, ik ben 20, studeer. Liever iemand die ook studeert dan iemand die al volledig aan het werk is, huisje heeft en alles. Heb je toch een groot verschil van leven.
Dit is het meest zinnige wat je ooit hebt gepost volgens mij.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dus. Weleens een date gehad met iemand die al afgestudeerd was (24), en fulltime werkte. Voelde toch anders aan.. Sowieso had diegene vrijwel alles wat ik nog niet had (diploma, baan, huisje, auto, rijbewijs), dus niet echt lekkere verhouding
Maar dat is jouw eigen onzekerheid. Wat maakt het uit dat de ander een rijbewijs heeft? Je moet je identiteit niet zo ophangen aan dat soort dingen en jezelf niet zo vergelijken met anderenquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dus. Weleens een date gehad met iemand die al afgestudeerd was (24), en fulltime werkte. Voelde toch anders aan.. Sowieso had diegene vrijwel alles wat ik nog niet had (diploma, baan, huisje, auto, rijbewijs), dus niet echt lekkere verhouding
Je moet je ook laten trakteren. Dan weet je dat het aan is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lachte me de ballen in de korf.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
ja maar dat doen ze nooitquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet je ook laten trakteren. Dan weet je dat het aan is.
Misschien moet je ze de volgende keer aan de bardame aanbieden?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, echt wel. Als ze je écht leuk vindt, dan gebeurt dat heus wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja maar dat doen ze nooit
Ik dacht dat het in jouw vakgebied wel handig zou zijn om een verloren zaak te herkennen als je er een zietquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien moet je ze de volgende keer aan de bardame aanbieden?
Dat dus! Geniet gewoon van het moment en de date zelf en kijk maar hoe het verder loopt in de toekomst.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:53 schreef -0- het volgende:
Hilarisch topic de laatste pagina's![]()
![]()
En verder moeten sommige mensen echt eens een realitycheck doen en gewoon daten en zien wat er van komt als het leuk is in plaats van een compleet ideaalplaatje in je hoofd vormen waar een potentiele partner dan compleet aan moet voldoen.
Oh?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh, echt wel. Als ze je écht leuk vindt, dan gebeurt dat heus wel.
Nee, in mijn vakgebied ga je koste wat het kost door om maar uren te declareren toch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in jouw vakgebied wel handig zou zijn om een verloren zaak te herkennen als je er een ziet
Daten, wa's da?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Je bent toch wel eens getrakteerd door een date, mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |