Hoe noemen jullie het?quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:51 schreef The_Odd_One het volgende:
@ Deezer: Pak je handjes en knijp ze dicht. Heb je eindelijk beet, dan ga je weer miepen over tieten.
Ik moet zeggen dat ik eerder de vorm belangrijk vind dan de grootte en dan ook nog liever wat weinig heb dan richting groot. En het moet bij het lichaam passen.
Maar als het je echt dwarszit, kun je altijd nog je spaarvarkentje aanbieden...![]()
On-topic: Ik heb nu 4 dagen achter elkaar met haar afgesproken en al 3 nachten samen geslapen. Is dat nog daten?![]()
Ik bedoel: ik vind het vreemd dat je zoiets aangeeft hier, terwijl veel mensen al vallen over alles wat je zegt wat betrekking heeft op je dates. En dan zeg je zoiets raars over borsten als je een verslag doet over je eerste date, zeg maar. Maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou, zij kan er ook niks aan doen natuurlijk.. net zoals dat zij 't ook maar te doen heeft met de grootte van mijn 'ding'. Echter als ik op een zomerse dag met zo'n los truitje al niks zie bij haar, zelfs geen inkijk, ben ik bang dat het amper cup B is. Kwam niet echt wat 'naar voren' zeg maar. En ik wil eerlijk gezegd wel wat hebben om naar te kijken en later mee te doen... maar wie weet dat het straks wel perfect in staat is tot de rest van haar lichaam
Mja, het is niet dat ze voor me in de rij staan nee. Maar ik beschreef gewoon onze eerste ontmoeting... en een beetje seksuele aantrekkingskracht is daarin wel belangrijk. En die miste ik toch wel een beetje, niet per se om haar borsten hoor, maar ook omdat ze best wel jong oogde. Had niet direct het 'trotse' of lot uit de loterij gevoel als ze langs me liep. Ander puntje is de afstand, relatief dichtbij deze keer... maar ze studeert en woont wel in de enige uni-stad zonder 'echt' station... minimaal 1,5 uur deur-tot-deur voor mij (en haar dus ook) en ze heeft alleen weekend-ov. Maar goed, gisteren kwam ze ook een stukje mijn kant op dus dat moet het probleem niet zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:20 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik bedoel: ik vind het vreemd dat je zoiets aangeeft hier, terwijl veel mensen al vallen over alles wat je zegt wat betrekking heeft op je dates. En dan zeg je zoiets raars over borsten als je een verslag doet over je eerste date, zeg maar. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Ze oogt jong, goh, ze is toch ook 19?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mja, het is niet dat ze voor me in de rij staan nee. Maar ik beschreef gewoon onze eerste ontmoeting... en een beetje seksuele aantrekkingskracht is daarin wel belangrijk. En die miste ik toch wel een beetje, niet per se om haar borsten hoor, maar ook omdat ze best wel jong oogde. Had niet direct het 'trotse' of lot uit de loterij gevoel als ze langs me liep. Ander puntje is de afstand, relatief dichtbij deze keer... maar ze studeert en woont wel in de enige uni-stad zonder 'echt' station... minimaal 1,5 uur deur-tot-deur voor mij (en haar dus ook) en ze heeft alleen weekend-ov. Maar goed, gisteren kwam ze ook een stukje mijn kant op dus dat moet het probleem niet zijn
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:51 schreef The_Odd_One het volgende:
On-topic: Ik heb nu 4 dagen achter elkaar met haar afgesproken en al 3 nachten samen geslapen. Is dat nog daten?![]()
wat is jouw obsesie met afstand toch steeds? Wat is er mis met een uurtje in de trein? koop eens een goed boek. Of download een filmquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mja, het is niet dat ze voor me in de rij staan nee. Maar ik beschreef gewoon onze eerste ontmoeting... en een beetje seksuele aantrekkingskracht is daarin wel belangrijk. En die miste ik toch wel een beetje, niet per se om haar borsten hoor, maar ook omdat ze best wel jong oogde. Had niet direct het 'trotse' of lot uit de loterij gevoel als ze langs me liep. Ander puntje is de afstand, relatief dichtbij deze keer... maar ze studeert en woont wel in de enige uni-stad zonder 'echt' station... minimaal 1,5 uur deur-tot-deur voor mij (en haar dus ook) en ze heeft alleen weekend-ov. Maar goed, gisteren kwam ze ook een stukje mijn kant op dus dat moet het probleem niet zijn
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:50 schreef Deuce92 het volgende:
Anderhalf uur reizen en dan nog geen lekker tietje hebben om op te sabbelen...
Mijn hele leven heb ik al te maken met grote afstanden en lang reizen.. Paar maanden 4 uur op een dag kwijt aan reizen. Dus niet echt een probleem voor me, maar leuk is anders, juist als je het al je hele leven doet. Voor een relatie is het gewoon handig als je dicht bij elkaar woont, maximaal een uur zodat je doordeweeks vaker kunt afspreken. Natuurlijk maakt reistijd niks uit als je er eenmaal bent en het gezellig hebt of een heel weekend samen bent, maar ik heb zelf als ik iemand echt leuk vind wel behoefte aan minimaal 2x per week afspreken, anders komt er niet echt vaart in.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het persoonlijk wat onrealistisch. Er zijn hier plekken in de stad waar ik ook pas over 3 kwartier kan zijn.Dan woon je wel in dezelfde stad. Wat maakt het dan uit als je een uurtje moet treinen?
En je doet wel heeeel veel deuren dicht als ze een C cup moet hebben en je er binnen 10 minuten fietsen moet zijn.
Een uurtje in de trein vind ik persoonlijk echt niets. Mensen doen het dagelijks voor werk, liefde, familie etc
Nederlanders doen altijd alsof een stad verder op de andere kant van de wereld is en ik begrijp dat gewoon echt niet
Mijn date woont ook goed anderhalf uur reizen verder op. Maar hij past perfect bij mij en we hebben het heerlijk samen. Dus dan doe je dat toch gewoon even?
Dat kan toch gewoon? Ga direct na je school/werk en je hebt de hele avond samenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn hele leven heb ik al te maken met grote afstanden en lang reizen.. Paar maanden 4 uur op een dag kwijt aan reizen. Dus niet echt een probleem voor me, maar leuk is anders, juist als je het al je hele leven doet. Voor een relatie is het gewoon handig als je dicht bij elkaar woont, maximaal een uur zodat je doordeweeks vaker kunt afspreken. Natuurlijk maakt reistijd niks uit als je er eenmaal bent en het gezellig hebt of een heel weekend samen bent, maar ik heb zelf als ik iemand echt leuk vind wel behoefte aan minimaal 2x per week afspreken, anders komt er niet echt vaart in.
Twee keer per week is toch prima te doen. Jij een keer naar haar en zij een keer naar jou, hoef je maar 1 keer per week een uurtje te reizen (twee als je de terugreis meerekent). En hebben jullie geen rijbewijs? Kan je nog een beetje afwisselen met hoe je gaatquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn hele leven heb ik al te maken met grote afstanden en lang reizen.. Paar maanden 4 uur op een dag kwijt aan reizen. Dus niet echt een probleem voor me, maar leuk is anders, juist als je het al je hele leven doet. Voor een relatie is het gewoon handig als je dicht bij elkaar woont, maximaal een uur zodat je doordeweeks vaker kunt afspreken. Natuurlijk maakt reistijd niks uit als je er eenmaal bent en het gezellig hebt of een heel weekend samen bent, maar ik heb zelf als ik iemand echt leuk vind wel behoefte aan minimaal 2x per week afspreken, anders komt er niet echt vaart in.
Ik stel niet bizarre eisen aan uiterlijk, misschien val ik gewoon op knappe dames. Zie ook vaak genoeg leuke dames met zeer matige jongens of dat ze gewoon simpel van karakter zijn. Dan denk ik: als zelfs dat soort types mooie meiden aan de haak slaan, waarom zou ik dan genoegen moeten nemen met iemand waar ik me niet helemaal aangetrokken tot voel? Eerste date zegt niks natuurlijk.. Maar geeft wel impressie van wat te verwachten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is jouw obsesie met afstand toch steeds? Wat is er mis met een uurtje in de trein? koop eens een goed boek. Of download een film
En over dat 'trots als ze naast me loopt' dat heb ik nou sowieso nooit met iemand. Maar dat is misschien ook omdat ik niet bezig ben met wat anderen mensen misschien zien maar met wat ik zie
Zij wel rijbewijs, ik niet.. Maar ze heeft dan weer geen auto.. :p maar qua tijd scheelt dat niet echt veel deze keer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:56 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Twee keer per week is toch prima te doen. Jij een keer naar haar en zij een keer naar jou, hoef je maar 1 keer per week een uurtje te reizen (twee als je de terugreis meerekent). En hebben jullie geen rijbewijs? Kan je nog een beetje afwisselen met hoe je gaat
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:50 schreef Deuce92 het volgende:
Anderhalf uur reizen en dan nog geen lekker tietje hebben om op te sabbelen...
Wat ik gisteren ook zei: je hebt zelfverzekerde 19-jarigen die doorgaan als 25 of onzekere 19-jarigen die ook gewoon echt 19 ogen. Op de sportschool zie ik genoeg leuke dames waarvan ik weet dat ze best jong zijn, maar die hebben gewoon een uitstraling en kracht dat ze gelijk stuk zelfverzekerder en ouder lijken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze oogt jong, goh, ze is toch ook 19?
Het advies dat mij ook werd gegeven wil ik jou ook geven: relax een beetje. Je hebt haar pas 1x gezien. En staar je niet blind op haar borsten. Kleine borsten zijn echt niet minder mooi, zeker als het in verhouding is met de rest.
Zou best kunnen dat ze ouder lijken omdat ze anabolen gebruiken of zo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat ik gisteren ook zei: je hebt zelfverzekerde 19-jarigen die doorgaan als 25 of onzekere 19-jarigen die ook gewoon echt 19 ogen. Op de sportschool zie ik genoeg leuke dames waarvan ik weet dat ze best jong zijn, maar die hebben gewoon een uitstraling en kracht dat ze gelijk stuk zelfverzekerder en ouder lijken.
Je hoeft ook geen genoegen te nemen met iemand waar je je echt niet tot aangetrokken voeltquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik stel niet bizarre eisen aan uiterlijk, misschien val ik gewoon op knappe dames. Zie ook vaak genoeg leuke dames met zeer matige jongens of dat ze gewoon simpel van karakter zijn. Dan denk ik: als zelfs dat soort types mooie meiden aan de haak slaan, waarom zou ik dan genoegen moeten nemen met iemand waar ik me niet helemaal aangetrokken tot voel? Eerste date zegt niks natuurlijk.. Maar geeft wel impressie van wat te verwachten.
Jij bent alleen niet in de positie om over zelfverzekerdheid te mogen spreken, mijn beste Deezertje. Dat zou heel hypocriet van je zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat ik gisteren ook zei: je hebt zelfverzekerde 19-jarigen die doorgaan als 25 of onzekere 19-jarigen die ook gewoon echt 19 ogen. Op de sportschool zie ik genoeg leuke dames waarvan ik weet dat ze best jong zijn, maar die hebben gewoon een uitstraling en kracht dat ze gelijk stuk zelfverzekerder en ouder lijken.
Nou ja, zoals hij dat meisje beschrijft is het gewoon een heel knap meisje dat ook nog eens hersens heeft. Dan snap ik niet zo goed dat je dan op futiele dingen afknaptquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij bent alleen niet in de positie om over zelfverzekerdheid te mogen spreken, mijn beste Deezertje. Dat zou heel hypocriet van je zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |