abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2015 @ 16:29:25 #176
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152562979
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gewoon een lul zijn, dan heb je het meeste succes. Zie mij als voorbeeld.
Precies.

Nee, maar iets meer van je afbijten af en toe mag heus wel :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152567083
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Verslag!
Was leuk! Lekker ijsje gegeten en drankje gedaan in de stad :) Totaal relaxed, tijd vloog voorbij die ruim 3 uur... Ook een meisje met wel intelligentie (WU), is zoveel leuker dan een standaard 'leuk' meisje die gewoon geen algemene kennis heeft e.d.... Een maar: ze is... jong. Wel volwassenen maar scheelt toch een kleine 4,5 jaar. Wel een leuk koppie, maar niet echt waar ik zelf op zou vallen. Echt zo'n uni-type.. Krullen, bril etc. Ook heeft ze bijna geen boobies :( Amper cup B als ik 't zo zie. Dat ben ik normaal wel anders gewend... Wat ons betreft komt er zeker een tweede date. Qua innerlijk dus goed, goede klik.. uiterlijk ben ik nog niet over uit.
pi_152567135
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Was leuk! Lekker ijsje gegeten en drankje gedaan in de stad :) Totaal relaxed, tijd vloog voorbij die ruim 3 uur... Ook een meisje met wel intelligentie (WU), is zoveel leuker dan een standaard 'leuk' meisje die gewoon geen algemene kennis heeft e.d.... Een maar: ze is... jong. Wel volwassenen maar scheelt toch een kleine 4,5 jaar. Wel een leuk koppie, maar niet echt waar ik zelf op zou vallen. Echt zo'n uni-type.. Krullen, bril etc. Ook heeft ze bijna geen boobies :( Amper cup B als ik 't zo zie. Dat ben ik normaal wel anders gewend... Wat ons betreft komt er zeker een tweede date. Qua innerlijk dus goed, goede klik.. uiterlijk ben ik nog niet over uit.
Tieten zijn ook niet alles, als de klik verder goed is zou ik daar niet te veel op letten Deezer.
pi_152567236
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Tieten zijn ook niet alles, als de klik verder goed is zou ik daar niet te veel op letten Deezer.
Nee inderdaad
En ik wil ook geen kutwijf zijn (en ik ben helemaal van dat je niet je standaarden hoeft te laten zakken omdat je zelf lelijk bent) maar je lijkt me niet heel erg in de positie om een meisje te laten lopen omdat haar borsten niet groot genoeg zijn...
Als je haar echt niet aantrekkelijk vind is het natuurlijk een ander verhaal, maar innerlijk is (denk ik) toch altijd wat belangrijker als je een lange termijn iets zoekt.
En bij mij werkt het ook altijd zo dat iemand veeeel aantrekkelijker word als blijkt dat ze heel tof zijn. Maar misschien is dat meer een vrouwen ding
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_152567263
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee inderdaad
En ik wil ook geen kutwijf zijn (en ik ben helemaal van dat je niet je standaarden hoeft te laten zakken omdat je zelf lelijk bent) maar je lijkt me niet heel erg in de positie om een meisje te laten lopen omdat haar borsten niet groot genoeg zijn...
Als je haar echt niet aantrekkelijk vind is het natuurlijk een ander verhaal, maar innerlijk is (denk ik) toch altijd wat belangrijker als je een lange termijn iets zoekt.
En bij mij werkt het ook altijd zo dat iemand veeeel aantrekkelijker word als blijkt dat ze heel tof zijn. Maar misschien is dat meer een vrouwen ding
Ik herken dit wel hoor (en ik ben toch echt een man :7), iemand die ik eerst niet eens zo heel knap vind kan ik op den duur toch knapper gaan vinden door de persoonlijkheid
pi_152567397
Oh! Ik lees net mezelf terug en ik bedoel helemaal niet dat Deezertje lelijk is hoor. Ik heb geen flauw idee. Ik bedoelde meer dat hij geen date-goeroe is of zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_152567555
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee inderdaad
Nee ik weet het. Ze is ook absoluut niet lelijk of dik. Integendeel, maar normaal val ik niet op krullen en een bril.. Dus ff wennen. Verder is het dus gelukkig wel een eerlijk en geïnteresseerd persoon met een beetje niveau.
  woensdag 13 mei 2015 @ 18:59:16 #183
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152567629
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee ik weet het. Ze is ook absoluut niet lelijk of dik. Integendeel, maar normaal val ik niet op krullen en een bril.. Dus ff wennen. Verder is het dus gelukkig wel een eerlijk en geïnteresseerd persoon met een beetje niveau.
Dat wist je van te voren toch ook wel? Over haar uiterlijk?

Ach, als het niks wordt, dan heb je misschien een leuk sociaal contact erbij :) Koester dat ook vooral. Laat dat de eerste stap zijn.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152567745
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:59 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dat wist je van te voren toch ook wel? Over haar uiterlijk?

Ach, als het niks wordt, dan heb je misschien een leuk sociaal contact erbij :) Koester dat ook vooral. Laat dat de eerste stap zijn.
Ja heb natuurlijk de foto's gecheckt.. Viel in real nog positief mee ook. :) Maar je hebt 19-jarigen die superzelfverzekerd zijn en eruit zien als 25 of gewoon de echt 19-jarige zonder poespas en lekker down to earth. inderdaad, sociale contacten nooit weggelegd.
pi_152568001
quote:

[..]

:{.... Arme meid.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_152568613
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:10 schreef Fascination het volgende:

[..]

:{.... Arme meid.
Dit ja... Overigens.. 4 jaar is toch totaal geen extreem verschil? Ik vind dat vrij normaal eigenlijk :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_152568740
quote:
Dat ben ik normaal wel anders gewend...
Normaal? Je eerste 2 levensjaren tellen niet mee he.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_152568791
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:31 schreef habitue het volgende:

[..]

Moest hardop lachen :D
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:36:46 #189
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152568970
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:43 schreef Nammie het volgende:

[..]

O, ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik wel zeker weet dat hij een leuke vrouw krijgt omdat hij zelf aardig en sympathiek is. En vast nog meer pluspunten. Ik zei het ook omdat bijv. Beamoflight altijd zo stom tegen hem doet, terwijl hij juist altijd zo respectvol reageert. Het leek mij wel aardig om te zeggen dus. :)
Geen idee of dat zo is, dat zal de toekomst uitwijzen.Maar in ieder geval bedankt.

quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Yats is te aardig eigenlijk.
True story helaas :{

quote:

[..]

Deezer, niet lullig bedoeld, maar geniet hier nu gewoon eerst van en kom niet met allerlei punten waarom het wel of niet jouw type is en wel of niet tot iets kan leiden. Just go with the flow. Als het leuk is maken die (uiterlijke) punten niets uit.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:45:12 #190
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152569338
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:36 schreef yats het volgende:

[..]

Deezer, niet lullig bedoeld, maar geniet hier nu gewoon eerst van en kom niet met allerlei punten waarom het wel of niet jouw type is en wel of niet tot iets kan leiden. Just go with the flow. Als het leuk is maken die (uiterlijke) punten niets uit.
Ik snap 'm ;) In dit geval puntjes.
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:47:37 #191
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152569441
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

_O-

Het was nog wel zo subtiel
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_152578238
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:36 schreef yats het volgende:

[..]

Geen idee of dat zo is, dat zal de toekomst uitwijzen.Maar in ieder geval bedankt.

[..]

True story helaas :{

[..]

Deezer, niet lullig bedoeld, maar geniet hier nu gewoon eerst van en kom niet met allerlei punten waarom het wel of niet jouw type is en wel of niet tot iets kan leiden. Just go with the flow. Als het leuk is maken die (uiterlijke) punten puntjes niets uit.
Fixt!
pi_152578271
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Fuck te laat :{
pi_152580277
quote:

[..]

Gelukkig ben je zelf wel een 'catch' :)
pi_152582510
quote:

[..]

Leuk zeg! Toch een vreemd detail over haar borsten. Of is dat mannenpraat? 8-) :')
pi_152583570
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 01:06 schreef Nammie het volgende:

[..]

Leuk zeg! Toch een vreemd detail over haar borsten. Of is dat mannenpraat? 8-) :')
Zo ken ik wel meer mannen. "Ja val normaal toch wel op wat vollere dames" blond schijnt het ook niet echt te zijn, oh en ik was ook wel erg jong. _O-
  donderdag 14 mei 2015 @ 07:31:16 #197
416020 K44S
The bearded man
pi_152584042
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:31 schreef habitue het volgende:

[..]

Meneer heeft een date en kijkt meteen de gegeven paard in de bek.

Netjes heur.

Ik had dan eergister (en weet niet of gisteravond als date moet zien maar goed) een date.

Leuke meid, veel mee gekletst en mee uit eten geweest. Zien waar het schip strand.

En gisteravond is een vriendin blijven eten.. waar ik ongewild gevoelens voor aan het ontwikkelen ben...

En ik weet ook niet of het vanaf haar kant wat is. Vragen durf ik het eigenlijk niet.
In haar geval heeft ze 5 maanden geleden een relatie van 5 jaar beëindigd.
Daarbij is ze het type dame wat (volgens haar) badboys aantrekt en stiekem ook wel wil maar dat ze nu al weet dat ze daar niet mee thuis zal komen.

Ook bij haar zie ik wel waar het schip strand :). Al vind ik deze leuker dan mn date van Dinsdag.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_152585051
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 01:06 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nou, zij kan er ook niks aan doen natuurlijk.. net zoals dat zij 't ook maar te doen heeft met de grootte van mijn 'ding'. Echter als ik op een zomerse dag met zo'n los truitje al niks zie bij haar, zelfs geen inkijk, ben ik bang dat het amper cup B is. Kwam niet echt wat 'naar voren' zeg maar. En ik wil eerlijk gezegd wel wat hebben om naar te kijken en later mee te doen... maar wie weet dat het straks wel perfect in staat is tot de rest van haar lichaam ;)
pi_152585161
@ Deezer: Pak je handjes en knijp ze dicht. Heb je eindelijk beet, dan ga je weer miepen over tieten.

Ik moet zeggen dat ik eerder de vorm belangrijk vind dan de grootte en dan ook nog liever wat weinig heb dan richting groot. En het moet bij het lichaam passen.

Maar als het je echt dwarszit, kun je altijd nog je spaarvarkentje aanbieden... :{ *)

On-topic: Ik heb nu 4 dagen achter elkaar met haar afgesproken en al 3 nachten samen geslapen. Is dat nog daten? O+ *)
  donderdag 14 mei 2015 @ 10:12:24 #200
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_152585562
Alle tieten zijn mooi
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')