abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152553094
Waarom rijd je random naar een plek in het bos? Best heel raar. :P
pi_152553314
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:39 schreef Nammie het volgende:
Nee, zij wist een paar leuke plekken (een of andere speeltuin). Ach lekker impulsief!
pi_152553364
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:39 schreef Nammie het volgende:
Misschien luister ik hierin iets te veel naar mijn paranoïde moeder maar echt no way in hell dat ik bij een vreemde in de auto stap zo van 'rij maar ergens heen in het bos'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 13 mei 2015 @ 10:49:35 #154
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_152553373
Maar nog steeds wel raar.

* Überhaupt naar een bos rijden omdat je niks weet
* Toevallig een bos waar je vaker date
* Vaker afspreken in een bos om daar dates te herbeleven
* Een date die wel een leuke plek weet en dan een speeltuin bedoelt

Allemaal zaken die zich nog nooit in mijn leven, en ik vermoed van vele anderen, hebben afgespeeld.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 13 mei 2015 @ 10:59:41 #155
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_152553652
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:49 schreef Silenus het volgende:
Überhaupt naar een bos rijden omdat je niks weet
Dit doe ik wel eens. Alleen niet met een vrouw :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152553762
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:49 schreef Silenus het volgende:
Maar nog steeds wel raar.

* Überhaupt naar een bos rijden omdat je niks weet
* Toevallig een bos waar je vaker date
* Vaker afspreken in een bos om daar dates te herbeleven
* Een date die wel een leuke plek weet en dan een speeltuin bedoelt

Allemaal zaken die zich nog nooit in mijn leven, en ik vermoed van vele anderen, hebben afgespeeld.
Volgens mij ken jij mij ook al langer dan vandaag om te weten dat ik geen rare dates heb :')

Uitleg, voordat het een eigen leven gaat leiden:

Natuurlijk zijn wij niet zomaar het bos ingereden. Vooraf wilden wij wat drinken in een restaurant, maar door de hoge temperatuur zijn we snel weer naar buiten gegaan. Zij wilde naar een andere plek gaan, maar ook daar was het geen succes. Je kunt dan moeilijk in de auto blijven en daar ouwehoeren (alhoewel, alles kan). Zij stelde daarop voor om naar een recreatiegebied te gaan, ook daar was een restaurant. Wel lag het midden in een bos. Op dat moment ken je elkaar ongeveer een uur en heb je wel een beeld van iemand. Zij van mij en ik van haar. Nee, wij zijn beide niet het type "fout" en komen beide redelijk betrouwbaar over (zover je dat in een uur kunt zien natuurlijk).

Afijn, dat restaurant lag dus toevallig in de buurt van een plek waar ik dus gedate heb met mijn ex. Daar kwam ik pas achter nadat wij daar al reden..

Tevreden? Zo creepy was het allemaal niet ;-)

[ Bericht 7% gewijzigd door dudewhereismycar op 13-05-2015 11:19:31 ]
  woensdag 13 mei 2015 @ 11:07:32 #157
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_152553842
Zo lang jij alles associeert met je ex moet je niet gaan daten. Nu is het een bos, dan is het de haarkleur, dan die Fiat die haar oom ook een had en uiteindelijk blijkt het net als haar ook een vrouw te zijn.
pi_152553914
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:07 schreef BeamofLight het volgende:
Zo lang jij alles associeert met je ex moet je niet gaan daten. Nu is het een bos, dan is het de haarkleur, dan die Fiat die haar oom ook een had en uiteindelijk blijkt het net als haar ook een vrouw te zijn.
Alles? Ik ben een rationele denker, maar dat wil niet zeggen dat ik een ijskonijn ben. Natuurlijk doet het mij iets als ik op de plek kom waar ik dierbare herinneringen heb :)
  woensdag 13 mei 2015 @ 11:18:17 #159
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152554035
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:07 schreef BeamofLight het volgende:
Dat dus...Sowieso lees ik soms dingen van dude waarvan ik denk 'dude, ga je niet een beetje snel?'.Ik snap best dat hij 'verder wil' en hoopt door te daten weer een leuke vriendin te vinden, maar zolang er nog 'een ex' in het hoofd zit werkt dat niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_152554198
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:03 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Volgens mij ken jij mij ook al langer dan vandaag om te weten dat ik geen rare dates heb :')

Uitleg, voordat het een eigen leven gaat leiden:

Natuurlijk zijn wij niet zomaar het bos ingereden. Vooraf wilden wij wat drinken in een restaurant, maar door de hoge temperatuur zijn we snel weer naar buiten gegaan. Zij wilde naar een andere plek gaan, maar ook daar was het geen succes. Je kunt dan moeilijk in de auto blijven en daar ouwehoeren (alhoewel, alles kan). Zij stelde daarop voor om naar een recreatiegebied te gaan, ook daar was een restaurant. Wel lag het midden in een bos. Op dat moment ken je elkaar ongeveer een uur en heb je wel een beeld van iemand. Zij van mij en ik van haar. Nee, wij zijn beide niet het type "fout" en komen beide redelijk betrouwbaar over (zover je dat in een uur kunt zien natuurlijk).

Afijn, dat restaurant lag dus toevallig in de buurt van een plek waar ik dus gedate heb met mijn ex. Daar kwam ik pas achter nadat wij daar al reden..

Tevreden? Zo creepy was het allemaal niet ;-)
Dus je was helemaal niet op dezelfde plek, alleen ongeveer bij het zelfde bos? Goed verhaal

Daarnaast nog steeds niet een type date dat ik ooit gehad heb hoor. Ik ben nog nooit op een date geweest waarbij in de auto blijven zitten praten uberhaubt een optie was
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_152554424
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dus je was helemaal niet op dezelfde plek, alleen ongeveer bij het zelfde bos? Goed verhaal

Daarnaast nog steeds niet een type date dat ik ooit gehad heb hoor. Ik ben nog nooit op een date geweest waarbij in de auto blijven zitten praten uberhaubt een optie was
Nog geen 50 meter..

Stel autisten hier zeg haha _O- Niet iedereen is het zelfde, ik ben wat dat betreft vrij impulsief en flexibel.. en de ander wil graag alles vooraf duidelijk hebben. Ieder zijn ding toch?
pi_152555138
Ik mag ook weer meedoen.. Vanmiddag een date na amper een weekje appen! Zonder verwachtingen er in deze keer..
pi_152559910
Hoelaat ben je terug?

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Nammie het volgende:

[..]

Haha, je bent heel aardig dus er is ooit wel een meisje waarmee het supergezellig wordt. :P
Dit is volgens mij niet iets dat een man graag hoort :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_152559938
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 12:02 schreef Deezertje het volgende:
Ik mag ook weer meedoen.. Vanmiddag een date na amper een weekje appen! Zonder verwachtingen er in deze keer..
Verslag!
pi_152561439
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Hoelaat ben je terug?

[..]

Dit is volgens mij niet iets dat een man graag hoort :')
O, ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik wel zeker weet dat hij een leuke vrouw krijgt omdat hij zelf aardig en sympathiek is. En vast nog meer pluspunten. Ik zei het ook omdat bijv. Beamoflight altijd zo stom tegen hem doet, terwijl hij juist altijd zo respectvol reageert. Het leek mij wel aardig om te zeggen dus. :)
pi_152561476
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:43 schreef Nammie het volgende:

[..]

O, ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik wel zeker weet dat hij een leuke vrouw krijgt omdat hij zelf aardig en sympathiek is. En vast nog meer pluspunten. Ik zei het ook omdat bijv. Beamoflight altijd zo stom tegen hem doet, terwijl hij juist altijd zo respectvol reageert. Het leek mij wel aardig om te zeggen dus. :)
"Friendzoned" en zo. Maar nee, zo negatief was het ook weer niet :+
pi_152561657
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

"Friendzoned" en zo. Maar nee, zo negatief was het ook weer niet :+
Volgens mij was het juist heel aardig.
pi_152561692
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:50 schreef Nammie het volgende:

[..]

Volgens mij was het juist heel aardig.
Ja, dat zeg ik.
  woensdag 13 mei 2015 @ 15:53:58 #169
242666 BeamofLight
pi_152561790
Wtf heb ik nou weer gedaan
pi_152561961
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:53 schreef BeamofLight het volgende:
Wtf heb ik nou weer gedaan
Niet geantwoord op haar eerdere vraag.
Why do dishes when you can do daiquiris?
  woensdag 13 mei 2015 @ 16:01:09 #171
242666 BeamofLight
pi_152562003
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:59 schreef MissGump het volgende:

[..]

ja vragen zelfs
pi_152562090
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:59 schreef MissGump het volgende:

[..]

O nee, dat boeit niet. Maar vind dat hij altijd raar reageert tegen iedereen hier, dus was benieuwd hoe perfect het bij hem gaat.
  woensdag 13 mei 2015 @ 16:21:36 #173
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152562700
BoL behoort tot de elite hier. Die spreek je niet tegen en ga je niet mee in discussie. Anderen zijn Silenus en Hungry_Joe.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 13 mei 2015 @ 16:22:20 #174
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152562722
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:43 schreef Nammie het volgende:

[..]

Yats is te aardig eigenlijk.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 13 mei 2015 @ 16:25:56 #175
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_152562848
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Yats is te aardig eigenlijk.
Gewoon een lul zijn, dan heb je het meeste succes. Zie mij als voorbeeld.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')