Ohja want ik ben niet heel toevallig een vrouwquote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zullen alle experts op Fok je vertellen hoor
Ow?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ohja want ik ben niet heel toevallig een vrouw
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow?
Nou dan zal jij d'r geen last van hebben he
Ik zie het wel. Het is nu gezellig tussen ons, ik ben een beetje verliefd-achtig en hij is perfectquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uitgaan van het slechtste scenario kan je een teleurstelling besparen.
Beter dan ervan uitgaan dat het dikke mik is, en je de deksel op je neus krijgt.
Geniet ervan in ieder geval.
Ik denk wel dat je gelijk hebt dat sommige mannen onzekerheid minder erg vinden bij een vrouw en dat de meeste vrouwen het juist weer niet fijn vinden bij een man. Maar dat is soms andersom ook weer het geval, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:14 schreef Faxie het volgende:
Komt wel goed. Onzeker zijn is alleen een probleem bij mannen
Ligt eraan wat je ermee wilt denk ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:37 schreef The_Odd_One het volgende:
Na leuke date gisteren vandaag weer gezien voor koffie. Dat zat ook gelijk weer goed en ze nodigde me uit om vanavond naar een feestje te komen waar zij ook is. Mijn hoofd wil er alleen nog niet helemaal aan en is wat wantrouwend merk ik, maar ik vraag me af wat ik zelf doe. Toen ik haar zag, pakte ik instinctief haar hand.
Confused. Moet ik nou gaan vanavond of juist ff rustig aan doen?
In welke zin?quote:
Wat heb je te verliezen ? Ze wil jouw, jij weet het niet helemaal.. Gewoon uitzoeken!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:37 schreef The_Odd_One het volgende:
Na leuke date gisteren vandaag weer gezien voor koffie. Dat zat ook gelijk weer goed en ze nodigde me uit om vanavond naar een feestje te komen waar zij ook is. Mijn hoofd wil er alleen nog niet helemaal aan en is wat wantrouwend merk ik, maar ik vraag me af wat ik zelf doe. Toen ik haar zag, pakte ik instinctief haar hand.
Het gaat me wat snel en deel van me zegt JA ( ongeveer mijn hart of wat daar nog van over is) en mijn hoofd zegt 'dit gaat fout, je moet niet verliefd worden, je moet niet hier induiken, je brengt jezelf in gevaar'...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:59 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen ? Ze wil jouw, jij weet het niet helemaal.. Gewoon uitzoeken!
Jullie hebben elkaar gisteren pas voor het eerst gezien?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:03 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Het gaat me wat snel en deel van me zegt JA ( ongeveer mijn hart of wat daar nog van over is) en mijn hoofd zegt 'dit gaat fout, je moet niet verliefd worden, je moet niet hier induiken, je brengt jezelf in gevaar'...
Zo ongeveer.
ik weet plots weer waarom ik dit HAAT
Gewoon gaan. Anders krijg je het 'wat nou als ik wel was gegaan'-scenario. Niks te verliezen toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:03 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Het gaat me wat snel en deel van me zegt JA ( ongeveer mijn hart of wat daar nog van over is) en mijn hoofd zegt 'dit gaat fout, je moet niet verliefd worden, je moet niet hier induiken, je brengt jezelf in gevaar'...
Zo ongeveer.
Je date omdat jebiemand wilt vinden en nu t met iemand klikt wil je niet verliefd worden (ivm mogelijk ellende Enzo?)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:03 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Achja. De liefde. Moeilijk iets.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je date omdat jebiemand wilt vinden en nu t met iemand klikt wil je niet verliefd worden (ivm mogelijk ellende Enzo?)
Je werkt jezelf wat tegen he.
En als je zin hebt om mee te gaan, ga je.
Heb je geen zin ga je niet.
Simpele as that
Als je snel handelt en haar weer ziet, geef je jezelf minder tijd om je eigen hoofd op hol te brengen en je fantasie de vrije loop te laten gaan. Snel handelen kan ook duidelijkheid geven, onduidelijkheid geeft zo'n kutgevoel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:03 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Dit iddquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je date omdat jebiemand wilt vinden en nu t met iemand klikt wil je niet verliefd worden (ivm mogelijk ellende Enzo?)
En als je zin hebt om mee te gaan, ga je.
Heb je geen zin ga je niet.
Simpele as that
Soms is gewoon doen het beste, niet piekeren.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:12 schreef Nammie het volgende:
[..]
Achja. De liefde. Moeilijk iets.
Ik begrijp hem wel.
Hebben jullie een relatie?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit idd
Ik lees overal lange vrouwen, beetje jelly nu
Zelf vind ik in het begin rustig aan doen veel lekkerder. Gister is <3 geweest tot net, ik zie hem misschien donderdag maar anders pas weer over 1,5/2 weken
Jaloers op lange vrouwen? Waarom?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit idd
Ik lees overal lange vrouwen, beetje jelly nu
Zelf vind ik in het begin rustig aan doen veel lekkerder. Gister is <3 geweest tot net, ik zie hem misschien donderdag maar anders pas weer over 1,5/2 weken
Nee, datefase nog maar kennen elkaar al 2 jaarquote:
Ik ben bijna anderhalve meter.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jaloers op lange vrouwen? Waarom?
Hoe groot ben je dan?
O wauw! Al eerder gedate of dat niet? En daten jullie nu allang?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, datefase nog maar kennen elkaar al 2 jaar
[..]
Ik ben bijna anderhalve meter.
Ben je petite?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, datefase nog maar kennen elkaar al 2 jaar
[..]
Ik ben bijna anderhalve meter.
Mijn ex vindt zichzelf ook echt te lang.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:39 schreef Nammie het volgende:
Ik las ook al over vrouwen van 1.89, maar ik vind dat reusachtig (in mijn ogen) en niet jaloersmakend. Is alleen mooi bij mannen.
Beetje zoals mama June.quote:
Nee wel poging tot in Januariquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
O wauw! Al eerder gedate of dat niet? En daten jullie nu allang?
Het gaat inderdaad snel. We doen het zo ongeveer tussen de bedrijven door. Uurtje koffie en dan weer verder zeg maar.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:50 schreef Nammie het volgende:
Ik vind dat juist ook best snel, iedere dag (meerdere keren) afspreken. Je hebt toch ook wel dingen te doen en vrienden etc waarmee je afspreekt? Maar als het goed voelt is dat alleen maar beter, is voor iedereen weer verschillend
Je hebt gelijk. I suck at thisquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang het maar niet 'yatsgezellig' isquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Het is nu gezellig tussen ons, ik ben een beetje verliefd-achtig en hij is perfect. Maar het kan inderdaad alle kanten op.
Ga je in je eentje naar een feestje waar zij ook is? Niet doen gozer, komt kansloos over en vooral als er (jaloerse) vriendinnen bijzitten kan het echt een kutavond worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:37 schreef The_Odd_One het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:39 schreef Nammie het volgende:
Ik las ook al over vrouwen van 1.89, maar ik vind dat reusachtig (in mijn ogen) en niet jaloersmakend. Is alleen mooi bij mannen.
Tijdens de seks merk je er niets van...quote:Op zondag 10 mei 2015 10:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn ex was 1.78, ik zelf 1.76.. vond ik al ook niet zo geslaagd
Tijdens de seks is het zelfs handiger als je t staand wil doen.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tijdens de seks merk je er niets van...
Het was een feestje bij een vriendin van haar thuis, dus niet in een club ofzo. Dat zou ik niet zo snel doen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:41 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ga je in je eentje naar een feestje waar zij ook is? Niet doen gozer, komt kansloos over en vooral als er (jaloerse) vriendinnen bijzitten kan het echt een kutavond worden.
quote:Op zondag 10 mei 2015 11:30 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Het was een feestje bij een vriendin van haar thuis, dus niet in een club ofzo. Dat zou ik niet zo snel doen.
Ik heb wat vriendinnen en vrienden leren kennen, leuke tijd gehad en heel kort bij mij geslapen.
Leuk manquote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 11:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Tijdens de seks is het zelfs handiger als je t staand wil doen.
Dat gevoel word vanzelf minderquote:Op maandag 11 mei 2015 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
Nou ook date 3 was een groot succes. Kan inmiddels wel stellen dat we elkaar wel erg leuk vinden![]()
Nu maar weer even afwachten wanneer de volgende date ingepland kan worden. Vind het altijd lastig als ik iemand leuk ga vinden en dan weer een week moet wachten ofzo (helaas beetje weinig opties doordat ze nogal een druk schema heeft)
Ik heb wel vertrouwen. Hou gewoon niet van veel tijd tussen de dates. Ben zelf van wat meer tempo :pquote:Op maandag 11 mei 2015 23:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat gevoel word vanzelf minderKwestie van vertrouwen erin hebben
moet groeien.
Waarom heb je dat gevoel?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef merino het volgende:
Wat wordt hier nou in het algemeen gezien als een goede site?
Heb zo erg het gevoel dat de Nederlandse sites over het algemeen behoorlijk crap (of fake) zijn.
Kwa engels-talige sites heb ik vrij goede ervaring met OkCupid (relatie van jaar, leuke scharrel en goede vriendschap uit gehaald) maar vind daar momenteel wat weinig tussen zitten wat me echt aanspreekt. Als daar een vrouw mij eerst liked komt het altijd wel tot een date en dat zijn allemaal erg leuke vrouwen gebleken. De likes stromen alleen niet bepaald binnen.
Tinder vind ik stuk lastiger om leuke matches en gesprekken te krijgen.
Relatieplanet is nog steeds de grootste.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:48 schreef merino het volgende:
Dat zijn er nogal wat. Zijn er niet 1 of 2 die er echt boven uit steken?
Als je zo denkt moet je Paiq eens proberen, die voorkomt datquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:45 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat de rechterkant van het plaatje even buiten beschouwing. Zo gaat het in zijn werking sinds dating sites in opmars zijn.
Niet per definitie.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je zo denkt moet je Paiq eens proberen, die voorkomt dat
Paiq is geen wondermiddel waarmee mensen wel ineens dates/relaties krijgen. Dat is geen enkele site overigens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |