Het was een feestje bij een vriendin van haar thuis, dus niet in een club ofzo. Dat zou ik niet zo snel doen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:41 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ga je in je eentje naar een feestje waar zij ook is? Niet doen gozer, komt kansloos over en vooral als er (jaloerse) vriendinnen bijzitten kan het echt een kutavond worden.
quote:Op zondag 10 mei 2015 11:30 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Het was een feestje bij een vriendin van haar thuis, dus niet in een club ofzo. Dat zou ik niet zo snel doen.
Ik heb wat vriendinnen en vrienden leren kennen, leuke tijd gehad en heel kort bij mij geslapen.
Leuk manquote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 11:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Tijdens de seks is het zelfs handiger als je t staand wil doen.
Dat gevoel word vanzelf minderquote:Op maandag 11 mei 2015 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
Nou ook date 3 was een groot succes. Kan inmiddels wel stellen dat we elkaar wel erg leuk vinden![]()
Nu maar weer even afwachten wanneer de volgende date ingepland kan worden. Vind het altijd lastig als ik iemand leuk ga vinden en dan weer een week moet wachten ofzo (helaas beetje weinig opties doordat ze nogal een druk schema heeft)
Ik heb wel vertrouwen. Hou gewoon niet van veel tijd tussen de dates. Ben zelf van wat meer tempo :pquote:Op maandag 11 mei 2015 23:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat gevoel word vanzelf minderKwestie van vertrouwen erin hebben
moet groeien.
Waarom heb je dat gevoel?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef merino het volgende:
Wat wordt hier nou in het algemeen gezien als een goede site?
Heb zo erg het gevoel dat de Nederlandse sites over het algemeen behoorlijk crap (of fake) zijn.
Kwa engels-talige sites heb ik vrij goede ervaring met OkCupid (relatie van jaar, leuke scharrel en goede vriendschap uit gehaald) maar vind daar momenteel wat weinig tussen zitten wat me echt aanspreekt. Als daar een vrouw mij eerst liked komt het altijd wel tot een date en dat zijn allemaal erg leuke vrouwen gebleken. De likes stromen alleen niet bepaald binnen.
Tinder vind ik stuk lastiger om leuke matches en gesprekken te krijgen.
Relatieplanet is nog steeds de grootste.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:48 schreef merino het volgende:
Dat zijn er nogal wat. Zijn er niet 1 of 2 die er echt boven uit steken?
Als je zo denkt moet je Paiq eens proberen, die voorkomt datquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:45 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat de rechterkant van het plaatje even buiten beschouwing. Zo gaat het in zijn werking sinds dating sites in opmars zijn.
Niet per definitie.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je zo denkt moet je Paiq eens proberen, die voorkomt dat
Paiq is geen wondermiddel waarmee mensen wel ineens dates/relaties krijgen. Dat is geen enkele site overigens.quote:
De lijntjes staan verkeerd om, en het zijn er niet genoeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:45 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat de rechterkant van het plaatje even buiten beschouwing. Zo gaat het in zijn werking sinds dating sites in opmars zijn.
Zegt toch ook niemand.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Paiq is geen wondermiddel waarmee mensen wel ineens dates/relaties krijgen. Dat is geen enkele site overigens.
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat de focus verdeeld word.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Paiq is geen wondermiddel waarmee mensen wel ineens dates/relaties krijgen. Dat is geen enkele site overigens.
Hehe, typisch Faxie dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
De lijntjes staan verkeerd om, en het zijn er niet genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |