zeg ik ook altijd als ik een nieuwe match hebquote:
Stevig aan het daten met een meisje, wordt misschien deze maand nog relatie...quote:
Heb je de akte al klaar liggen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:40 schreef Grielen het volgende:
[..]
Stevig aan het daten met een meisje, wordt misschien deze maand nog relatie...
Hallonquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:40 schreef Grielen het volgende:
[..]
Stevig aan het daten met een meisje, wordt misschien deze maand nog relatie...
Yesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Yes
Ze wordt 5 dagen na mij 21, dus maar 3 jaar verschil, verder is ze knap slank en heel lief. En gek op seks.Wat vindt ze van je inhammen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Yes
Ze wordt 5 dagen na mij 21, dus maar 3 jaar verschil, verder is ze knap slank en heel lief. En gek op seks.Niet meer loslaten dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je mooi je hakken aan naast haar
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Een popje?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:15 schreef zomer86 het volgende:
Gisteren gedatet met een 20-jarigenog wel gezoend, maar gaat geen vervolgdate opleveren. Ze zei dat ze niet echt een popje was en daar kan ik me wel wat bij indenken als ik haar ex-vriend zag. Maar kon wel even weer oefenen na een 4-jarige relatie.
Ja weet je wel, zo zagen mijn exen er wel uit (redelijk dik opgemaakt, tutjes), niet dat ze er lelijk uit zag, maar niet echt mijn stijl, dus daar had ze misschien wel gelijk in. Hoe werkt dat eigenlijk, moet je eigenlijk direct een klik voelen of hoe gaat dat bij jullie? Ik was tijdens de date ook niet echt zenuwachtig weinig spanning eigenlijk.quote:
Een klein beetje gezonde spanning voor de date wel. Maar als je elkaar eenmaal ziet en een paar woorden uitgewisseld hebt verdwijnt dat als sneeuw voor de zon.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:20 schreef zomer86 het volgende:
Ja weet je wel, zo zagen mijn exen er wel uit (redelijk dik opgemaakt, tutjes), niet dat ze er lelijk uit zag, maar niet echt mijn stijl, dus daar had ze misschien wel gelijk in. Hoe werkt dat eigenlijk, moet je eigenlijk direct een klik voelen of hoe gaat dat bij jullie? Ik was tijdens de date ook niet echt zenuwachtig weinig spanning eigenlijk.
Oke nou dat ging in ieder geval prima, blijft wel raar na 4 jaar haha.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:25 schreef JAOC het volgende:
[..]
Een klein beetje gezonde spanning voor de date wel. Maar als je elkaar eenmaal ziet en een paar woorden uitgewisseld hebt verdwijnt dat als sneeuw voor de zon.
Zij was geen popje en dat kon je wel begrijpen toen je haar exvriend zag?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:15 schreef zomer86 het volgende:
Ze zei dat ze niet echt een popje was en daar kan ik me wel wat bij indenken als ik haar ex-vriend zag
Dat was een enorme boer en lelijk, blijkbaar is dat meer haar ding. Ik kan het niet anders uitleggen, die maakt zich op in 10 minuten.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zij was geen popje en dat kon je wel begrijpen toen je haar exvriend zag?![]()
Die volg ik niet.
Dan kan zij nog wel een popje zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:57 schreef zomer86 het volgende:
Dat was een enorme boer en lelijk, blijkbaar is dat meer haar ding. Ik kan het niet anders uitleggen, die maakt zich op in 10 minuten.
Ik heb toch ogen of niet? Ze zei dat ze dat zelf al niet was en voor de date was ze al bang dat ze te 'normaal' was voor me. Verder best gezellig, maar niet echt een bijzondere klik en leeftijdsverschil helpt ook niet echt mee.quote:
Ja, maar ik snap niet wat een ex van een persoon perse zegt over de persoon waar je mee datequote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:09 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ik heb toch ogen of niet? Ze zei dat ze dat zelf al niet was en voor de date was ze al bang dat ze te 'normaal' was voor me. Verder best gezellig, maar niet echt een bijzondere klik en leeftijdsverschil helpt ook niet echt mee.
Een hoop in mijn ogen, je kan toch aan een ex zien wat voor eisen iemand qua uiterlijk stelt? Die jongen was 23 en had een gebit van een kermisklant, een zielig bosje haar en draagt in de zomer 3/4 broeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap niet wat een ex van een persoon perse zegt over de persoon waar je mee date
Ex van date zegt iets over wel of niet popje zijn van date zelf. Die snap ik niet
Maargoed
Die vindt ze eigenlijk wel okequote:
Gelukkig is ze geen hakken-type meisje. Ze vindt zichzelf ook al lang zat gelukkigquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet meer loslaten dan.
Kun je mooi je hakken aan naast haar
Over welke lengte hebben we het?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die vindt ze eigenlijk wel oke
[..]
Gelukkig is ze geen hakken-type meisje. Ze vindt zichzelf ook al lang zat gelukkig
Ik ben 1.78, zij is 1.79quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben 1.78, zij is 1.79Schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Gelukkig heeft ze helemaal geen problemen met mijn onvolkomenheden (geringe lichaamslengte, inhammen, 30cm fokpen0r, 50k op jaarbasis)quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben 1.78, zij is 1.79Valt wel mee hoor. Ik ben 1.80, mijn ex was 1.83. Als ze dan nog hakken aan had kon ik bijna op mijn tenen staan om haar te zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe mijn best.
Hoe heb jij dat ervaren? Weer daten na zo'n tijd? En hoe lang duurde het voordat je weer aan het daten ging?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:15 schreef zomer86 het volgende:
Gisteren gedatet met een 20-jarigenog wel gezoend, maar gaat geen vervolgdate opleveren. Ze zei dat ze niet echt een popje was en daar kan ik me wel wat bij indenken als ik haar ex-vriend zag. Maar kon wel even weer oefenen na een 4-jarige relatie.
Maar hij is wel heel liefquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:15 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Een hoop in mijn ogen, je kan toch aan een ex zien wat voor eisen iemand qua uiterlijk stelt? Die jongen was 23 en had een gebit van een kermisklant, een zielig bosje haar en draagt in de zomer 3/4 broeken.
Euhm valt eigenlijk wel, dit was de eerste date en dat is bijna 3 maand na het beëindigen van de relatie.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:20 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat ervaren? Weer daten na zo'n tijd? En hoe lang duurde het voordat je weer aan het daten ging?
In mijn geval is het dan allemaal nog vrij vers, maar tot dusverre zie ik echt gewoon niemand tot wie ik me aangetrokken voel. Niet in de stad, niet op de uni, nergens.
Dat vind ik nog snel eigenlijk, zeker na een relatie van vier jaar. Was jij de persoon die de relatie verbrak?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:24 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Euhm valt eigenlijk wel, dit was de eerste date en dat is bijna 3 maand na het beëindigen van de relatie.
Dat is een geruststelling.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vind ik nog snel eigenlijk, zeker na een relatie van vier jaar. Was jij de persoon die de relatie verbrak?
Mja, ik verdien maar 40k en heb een pener van 27cm :/ En ben een manlet. Hetquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:40 schreef Grielen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze helemaal geen problemen met mijn onvolkomenheden (geringe lichaamslengte, inhammen, 30cm fokpen0r, 50k op jaarbasis)
1.89 mtr, net als de moeder van mijn zoon.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:16 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik ben 1.80, mijn ex was 1.83. Als ze dan nog hakken aan had kon ik bijna op mijn tenen staan om haar te zoenen.
Misschien vindt hij jou ook heel knap.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:47 schreef Nammie het volgende:
Mijn date is te knap dat ik er onzeker van word, zo van: 'wat moet hij met mij'.Dat is zeker geen heel goed teken denk ik. Redelijk kutgevoel
en rare denkwijze ook.
Wellicht ben je knapper en leuker dan je denktquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:47 schreef Nammie het volgende:
Mijn date is te knap dat ik er onzeker van word, zo van: 'wat moet hij met mij'.Dat is zeker geen heel goed teken denk ik. Redelijk kutgevoel
en rare denkwijze ook.
Zij, hoewel ik het een maand daarvoor al had uitgemaakt, je weet vermoedelijk wel hoe die dingen gaan. Ach ik kon leuk met haar praten en het heeft mij in ieder geval veel goeds gedaan, ben er in ieder geval nu wel volledig overheen, ondanks dat de date nergens op uit zal lopen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vind ik nog snel eigenlijk, zeker na een relatie van vier jaar. Was jij de persoon die de relatie verbrak?
Zoek hulp.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:47 schreef Nammie het volgende:
en rare denkwijze ook.
Euhm ik weet niet hoe je eruit ziet, maar je hebt ook mannen, waaronder ik, die een knappe vriendin hebben gehad en een enorme schijttijd hebben meegemaakt, omdat die superknappe kopjes vaak niet heel veel meer kunnen dan poeder en praten over make-up, schoenen en ga zo maar door (mijn ervaring). Ik ben inmiddels zo ver dat als je gewoon een leuk koppie hebt en goed kan praten dat dat veel belangrijker is dan superknap zijn, hoewel beetje barbie altijd trekken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:47 schreef Nammie het volgende:
en rare denkwijze ook.
Waarom zo onzeker? Dat geeft een negatieve vibe. Geniet gewoon van het moment dat je samen bent, lach en straal dan ben je zoveel knapper dan de vrouwen die in jouw ogen wel knap zijn maar arrogant uit hun ogen kijken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:47 schreef Nammie het volgende:
en rare denkwijze ook.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat iedereen op je vriendin loopt te azen, en zij er vaak nog op in gaat ook. Die meiden die altijd overdreven goed voor de dag willen komen doen dat meestal ook niet alleen voor jou.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:16 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Euhm ik weet niet hoe je eruit ziet, maar je hebt ook mannen, waaronder ik, die een knappe vriendin hebben gehad en een enorme schijttijd hebben meegemaakt, omdat die superknappe kopjes vaak niet heel veel meer kunnen dan poeder en praten over make-up, schoenen en ga zo maar door (mijn ervaring). Ik ben inmiddels zo ver dat als je gewoon een leuk koppie hebt en goed kan praten dat dat veel belangrijker is dan superknap zijn, hoewel beetje barbie altijd trekken.
Dat viel bij mijn laatste gelukkig mee, omdat ze niet zo heel veel vriendinnen had.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:25 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het feit dat iedereen op je vriendin loopt te azen, en zij er vaak nog op in gaat ook. Die meiden die altijd overdreven goed voor de dag willen komen doen dat meestal ook niet alleen voor jou.
Hij zei wel eens dat hij mij heel mooi vindt etc. En dat hoor ik ook wel eens vaker, dus ik weet ook wel een beetje hoe ik eruitzie. Maar hij is gewoon té knap ofzo. Dat kan ik ook niet uitleggen, ligt gewoon aan mijzelf ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien vindt hij jou ook heel knap.
De dates zijn ook wel leuk en laat t niet aan hem merken ofzo. Maar merk wel dat ik idd onzeker ben en daarom wel eens denk: dit wordt niks. Maargoed, zie m zo weer dus we zullen zien!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zo onzeker? Dat geeft een negatieve vibe. Geniet gewoon van het moment dat je samen bent, lach en straal dan ben je zoveel knapper dan de vrouwen die in jouw ogen wel knap zijn maar arrogant uit hun ogen kijken.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:14 schreef Faxie het volgende:
Komt wel goed. Onzeker zijn is alleen een probleem bij mannen
Uitgaan van het slechtste scenario kan je een teleurstelling besparen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:08 schreef Nammie het volgende:
[..]
De dates zijn ook wel leuk en laat t niet aan hem merken ofzo. Maar merk wel dat ik idd onzeker ben en daarom wel eens denk: dit wordt niks. Maargoed, zie m zo weer dus we zullen zien!
Ja zij is ook echt heel slank, met lange benen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
1.89 mtr, net als de moeder van mijn zoon.
Zij is daarnaast nog erg slank ook, echt een mooi figuurtje, dus ze lijkt NOG langer.
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:14 schreef Faxie het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:14 schreef Faxie het volgende:
Ohja want ik ben niet heel toevallig een vrouwquote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zullen alle experts op Fok je vertellen hoor
Ow?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ohja want ik ben niet heel toevallig een vrouw
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow?
Nou dan zal jij d'r geen last van hebben he
Ik zie het wel. Het is nu gezellig tussen ons, ik ben een beetje verliefd-achtig en hij is perfectquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uitgaan van het slechtste scenario kan je een teleurstelling besparen.
Beter dan ervan uitgaan dat het dikke mik is, en je de deksel op je neus krijgt.
Geniet ervan in ieder geval.
Ik denk wel dat je gelijk hebt dat sommige mannen onzekerheid minder erg vinden bij een vrouw en dat de meeste vrouwen het juist weer niet fijn vinden bij een man. Maar dat is soms andersom ook weer het geval, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:14 schreef Faxie het volgende:
Ligt eraan wat je ermee wilt denk ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:37 schreef The_Odd_One het volgende:
Na leuke date gisteren vandaag weer gezien voor koffie. Dat zat ook gelijk weer goed en ze nodigde me uit om vanavond naar een feestje te komen waar zij ook is. Mijn hoofd wil er alleen nog niet helemaal aan en is wat wantrouwend merk ik, maar ik vraag me af wat ik zelf doe. Toen ik haar zag, pakte ik instinctief haar hand.
Confused. Moet ik nou gaan vanavond of juist ff rustig aan doen?
In welke zin?quote:
Wat heb je te verliezen ? Ze wil jouw, jij weet het niet helemaal.. Gewoon uitzoeken!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:37 schreef The_Odd_One het volgende:
Na leuke date gisteren vandaag weer gezien voor koffie. Dat zat ook gelijk weer goed en ze nodigde me uit om vanavond naar een feestje te komen waar zij ook is. Mijn hoofd wil er alleen nog niet helemaal aan en is wat wantrouwend merk ik, maar ik vraag me af wat ik zelf doe. Toen ik haar zag, pakte ik instinctief haar hand.
Het gaat me wat snel en deel van me zegt JA ( ongeveer mijn hart of wat daar nog van over is) en mijn hoofd zegt 'dit gaat fout, je moet niet verliefd worden, je moet niet hier induiken, je brengt jezelf in gevaar'...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:59 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen ? Ze wil jouw, jij weet het niet helemaal.. Gewoon uitzoeken!
Jullie hebben elkaar gisteren pas voor het eerst gezien?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:03 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Het gaat me wat snel en deel van me zegt JA ( ongeveer mijn hart of wat daar nog van over is) en mijn hoofd zegt 'dit gaat fout, je moet niet verliefd worden, je moet niet hier induiken, je brengt jezelf in gevaar'...
Zo ongeveer.
ik weet plots weer waarom ik dit HAAT
Gewoon gaan. Anders krijg je het 'wat nou als ik wel was gegaan'-scenario. Niks te verliezen toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:03 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Het gaat me wat snel en deel van me zegt JA ( ongeveer mijn hart of wat daar nog van over is) en mijn hoofd zegt 'dit gaat fout, je moet niet verliefd worden, je moet niet hier induiken, je brengt jezelf in gevaar'...
Zo ongeveer.
Je date omdat jebiemand wilt vinden en nu t met iemand klikt wil je niet verliefd worden (ivm mogelijk ellende Enzo?)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:03 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Achja. De liefde. Moeilijk iets.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je date omdat jebiemand wilt vinden en nu t met iemand klikt wil je niet verliefd worden (ivm mogelijk ellende Enzo?)
Je werkt jezelf wat tegen he.
En als je zin hebt om mee te gaan, ga je.
Heb je geen zin ga je niet.
Simpele as that
Als je snel handelt en haar weer ziet, geef je jezelf minder tijd om je eigen hoofd op hol te brengen en je fantasie de vrije loop te laten gaan. Snel handelen kan ook duidelijkheid geven, onduidelijkheid geeft zo'n kutgevoel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:03 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Dit iddquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je date omdat jebiemand wilt vinden en nu t met iemand klikt wil je niet verliefd worden (ivm mogelijk ellende Enzo?)
En als je zin hebt om mee te gaan, ga je.
Heb je geen zin ga je niet.
Simpele as that
Soms is gewoon doen het beste, niet piekeren.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:12 schreef Nammie het volgende:
[..]
Achja. De liefde. Moeilijk iets.
Ik begrijp hem wel.
Hebben jullie een relatie?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit idd
Ik lees overal lange vrouwen, beetje jelly nu
Zelf vind ik in het begin rustig aan doen veel lekkerder. Gister is <3 geweest tot net, ik zie hem misschien donderdag maar anders pas weer over 1,5/2 weken
Jaloers op lange vrouwen? Waarom?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit idd
Ik lees overal lange vrouwen, beetje jelly nu
Zelf vind ik in het begin rustig aan doen veel lekkerder. Gister is <3 geweest tot net, ik zie hem misschien donderdag maar anders pas weer over 1,5/2 weken
Nee, datefase nog maar kennen elkaar al 2 jaarquote:
Ik ben bijna anderhalve meter.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jaloers op lange vrouwen? Waarom?
Hoe groot ben je dan?
O wauw! Al eerder gedate of dat niet? En daten jullie nu allang?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, datefase nog maar kennen elkaar al 2 jaar
[..]
Ik ben bijna anderhalve meter.
Ben je petite?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, datefase nog maar kennen elkaar al 2 jaar
[..]
Ik ben bijna anderhalve meter.
Mijn ex vindt zichzelf ook echt te lang.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:39 schreef Nammie het volgende:
Ik las ook al over vrouwen van 1.89, maar ik vind dat reusachtig (in mijn ogen) en niet jaloersmakend. Is alleen mooi bij mannen.
Beetje zoals mama June.quote:
Nee wel poging tot in Januariquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
O wauw! Al eerder gedate of dat niet? En daten jullie nu allang?
Het gaat inderdaad snel. We doen het zo ongeveer tussen de bedrijven door. Uurtje koffie en dan weer verder zeg maar.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:50 schreef Nammie het volgende:
Ik vind dat juist ook best snel, iedere dag (meerdere keren) afspreken. Je hebt toch ook wel dingen te doen en vrienden etc waarmee je afspreekt? Maar als het goed voelt is dat alleen maar beter, is voor iedereen weer verschillend
Je hebt gelijk. I suck at thisquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang het maar niet 'yatsgezellig' isquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Het is nu gezellig tussen ons, ik ben een beetje verliefd-achtig en hij is perfect. Maar het kan inderdaad alle kanten op.
Ga je in je eentje naar een feestje waar zij ook is? Niet doen gozer, komt kansloos over en vooral als er (jaloerse) vriendinnen bijzitten kan het echt een kutavond worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:37 schreef The_Odd_One het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:39 schreef Nammie het volgende:
Ik las ook al over vrouwen van 1.89, maar ik vind dat reusachtig (in mijn ogen) en niet jaloersmakend. Is alleen mooi bij mannen.
Tijdens de seks merk je er niets van...quote:Op zondag 10 mei 2015 10:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn ex was 1.78, ik zelf 1.76.. vond ik al ook niet zo geslaagd
Tijdens de seks is het zelfs handiger als je t staand wil doen.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tijdens de seks merk je er niets van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |