zeg ik ook altijd als ik een nieuwe match hebquote:
Stevig aan het daten met een meisje, wordt misschien deze maand nog relatie...quote:
Heb je de akte al klaar liggen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:40 schreef Grielen het volgende:
[..]
Stevig aan het daten met een meisje, wordt misschien deze maand nog relatie...
Hallonquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:40 schreef Grielen het volgende:
[..]
Stevig aan het daten met een meisje, wordt misschien deze maand nog relatie...
Yesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Yes
Ze wordt 5 dagen na mij 21, dus maar 3 jaar verschil, verder is ze knap slank en heel lief. En gek op seks.Wat vindt ze van je inhammen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Yes
Ze wordt 5 dagen na mij 21, dus maar 3 jaar verschil, verder is ze knap slank en heel lief. En gek op seks.Niet meer loslaten dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je mooi je hakken aan naast haar
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Een popje?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:15 schreef zomer86 het volgende:
Gisteren gedatet met een 20-jarigenog wel gezoend, maar gaat geen vervolgdate opleveren. Ze zei dat ze niet echt een popje was en daar kan ik me wel wat bij indenken als ik haar ex-vriend zag. Maar kon wel even weer oefenen na een 4-jarige relatie.
Ja weet je wel, zo zagen mijn exen er wel uit (redelijk dik opgemaakt, tutjes), niet dat ze er lelijk uit zag, maar niet echt mijn stijl, dus daar had ze misschien wel gelijk in. Hoe werkt dat eigenlijk, moet je eigenlijk direct een klik voelen of hoe gaat dat bij jullie? Ik was tijdens de date ook niet echt zenuwachtig weinig spanning eigenlijk.quote:
Een klein beetje gezonde spanning voor de date wel. Maar als je elkaar eenmaal ziet en een paar woorden uitgewisseld hebt verdwijnt dat als sneeuw voor de zon.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:20 schreef zomer86 het volgende:
Ja weet je wel, zo zagen mijn exen er wel uit (redelijk dik opgemaakt, tutjes), niet dat ze er lelijk uit zag, maar niet echt mijn stijl, dus daar had ze misschien wel gelijk in. Hoe werkt dat eigenlijk, moet je eigenlijk direct een klik voelen of hoe gaat dat bij jullie? Ik was tijdens de date ook niet echt zenuwachtig weinig spanning eigenlijk.
Oke nou dat ging in ieder geval prima, blijft wel raar na 4 jaar haha.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:25 schreef JAOC het volgende:
[..]
Een klein beetje gezonde spanning voor de date wel. Maar als je elkaar eenmaal ziet en een paar woorden uitgewisseld hebt verdwijnt dat als sneeuw voor de zon.
Zij was geen popje en dat kon je wel begrijpen toen je haar exvriend zag?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:15 schreef zomer86 het volgende:
Ze zei dat ze niet echt een popje was en daar kan ik me wel wat bij indenken als ik haar ex-vriend zag
Dat was een enorme boer en lelijk, blijkbaar is dat meer haar ding. Ik kan het niet anders uitleggen, die maakt zich op in 10 minuten.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zij was geen popje en dat kon je wel begrijpen toen je haar exvriend zag?![]()
Die volg ik niet.
Dan kan zij nog wel een popje zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:57 schreef zomer86 het volgende:
Dat was een enorme boer en lelijk, blijkbaar is dat meer haar ding. Ik kan het niet anders uitleggen, die maakt zich op in 10 minuten.
Ik heb toch ogen of niet? Ze zei dat ze dat zelf al niet was en voor de date was ze al bang dat ze te 'normaal' was voor me. Verder best gezellig, maar niet echt een bijzondere klik en leeftijdsverschil helpt ook niet echt mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |