IS hij zelf student? Ik bedoel, ik ben 20, studeer. Liever iemand die ook studeert dan iemand die al volledig aan het werk is, huisje heeft en alles. Heb je toch een groot verschil van leven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is ook het ding met studentes? Waarom moet ze perse student zijn?
Mijn zelfvertrouwen wordt alleen maar groter hierdoor.quote:
Deezertje is zelf ook een student, ja. Volgens mij wel laatstejaars of zo, meende dat hij 24/25 is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IS hij zelf student? Ik bedoel, ik ben 20, studeer. Liever iemand die ook studeert dan iemand die al volledig aan het werk is, huisje heeft en alles. Heb je toch een groot verschil van leven.
Godverquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom date je er dan überhaupt al meeuiterlijke kenmerken zie je direct, tenzij ze de flapjes van roosjeroosje heeft.
Deezertje kan genieten van het mooie weer, maar niet van de stelletjes waarbij mevrouw een tas met nieuwe kleding heeft. Want die heeft die sukkel van een vriend 'waarschijnlijk' betaald. Daarom gaat Deezertje ook niet op stap of naar een feestje in de stad. Een biertje kost al snel 2,50 a 3,- euro en dat is zonde van het geld.quote:
Logisch wel, drankjes trakteren heeft nog nooit tot seks geleid bij mijquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deezertje kan genieten van het mooie weer, maar niet van de stelletjes waarbij mevrouw een tas met nieuwe kleding heeft. Want die heeft die sukkel van een vriend 'waarschijnlijk' betaald. Daarom gaat Deezertje ook niet op stap of naar een feestje in de stad. Een biertje kost al snel 2,50 a 3,- euro en dat is zonde van het geld.
http://nl.drugfreeworld.org/drugfacts/prescription/rohypnol.htmlquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Logisch wel, drankjes trakteren heeft nog nooit tot seks geleid bij mij
Die site is hilarischquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://nl.drugfreeworld.org/drugfacts/prescription/rohypnol.htmlinkoppertje
Het is nog een krent ook dus. En maar afgeven op gasten die wel gewoon een lekker wijf aan de haak weten te slaan. Hilarisch eigenlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deezertje kan genieten van het mooie weer, maar niet van de stelletjes waarbij mevrouw een tas met nieuwe kleding heeft. Want die heeft die sukkel van een vriend 'waarschijnlijk' betaald. Daarom gaat Deezertje ook niet op stap of naar een feestje in de stad. Een biertje kost al snel 2,50 a 3,- euro en dat is zonde van het geld.
Bedankt voor de reality check. We hebben best dingen gezegd die ik iig nooit zomaar zeg, dus de status is best wat vaag. Maar helemaal prima. Status zegt me niet zoveel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Juist als het zo snel gaat kan het ook heel snel weer leeg lopen (niet om te zeuren of zo)
Het is pas geen daten meer als er toch wel een soort van gesprek is geweest waarin dingen worden gezegd als 'ik ben hier in voor de long term' en 'ik ben verliefd op je'
Misschien zelfs pas na 'ik hou van je'
vind ik
Maar jullie zitten nu ook nog in de 'heat of the moment' fase. Je kent haar nu een week? Of 2?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:40 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Bedankt voor de reality check. We hebben best dingen gezegd die ik iig nooit zomaar zeg, dus de status is best wat vaag. Maar helemaal prima. Status zegt me niet zoveel.
Deezer, zoals ik je gisteren al zei, probeer gewoon te genieten van het daten en stel niet teveel eisen. Je hebt nog genoeg punten bij jezelf die te verbeteren zijn voordat je echt rustig eisen kunt stellen aan vrouwen, werk daar eerst aan en geniet ondertussen gewoon met deze date. En wie weet blijkt de klik uiteindelijk wel zo groot dat de (uiterlijke) minpunten wegvallen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een blonde tweedejaars studente met een goed lijf en vlotte babbel, is teveel gevraagd? Vraag geen supermodel of eentje die op het lichaam van Thor valt ofzo.
Dat dus. Weleens een date gehad met iemand die al afgestudeerd was (24), en fulltime werkte. Voelde toch anders aan.. Sowieso had diegene vrijwel alles wat ik nog niet had (diploma, baan, huisje, auto, rijbewijs), dus niet echt lekkere verhoudingquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IS hij zelf student? Ik bedoel, ik ben 20, studeer. Liever iemand die ook studeert dan iemand die al volledig aan het werk is, huisje heeft en alles. Heb je toch een groot verschil van leven.
Dit is het meest zinnige wat je ooit hebt gepost volgens mij.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dus. Weleens een date gehad met iemand die al afgestudeerd was (24), en fulltime werkte. Voelde toch anders aan.. Sowieso had diegene vrijwel alles wat ik nog niet had (diploma, baan, huisje, auto, rijbewijs), dus niet echt lekkere verhouding
Maar dat is jouw eigen onzekerheid. Wat maakt het uit dat de ander een rijbewijs heeft? Je moet je identiteit niet zo ophangen aan dat soort dingen en jezelf niet zo vergelijken met anderenquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dus. Weleens een date gehad met iemand die al afgestudeerd was (24), en fulltime werkte. Voelde toch anders aan.. Sowieso had diegene vrijwel alles wat ik nog niet had (diploma, baan, huisje, auto, rijbewijs), dus niet echt lekkere verhouding
Je moet je ook laten trakteren. Dan weet je dat het aan is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lachte me de ballen in de korf.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom date je er dan überhaupt al meeuiterlijke kenmerken zie je direct, tenzij ze de flapjes van roosjeroosje heeft.
ja maar dat doen ze nooitquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet je ook laten trakteren. Dan weet je dat het aan is.
Misschien moet je ze de volgende keer aan de bardame aanbieden?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, echt wel. Als ze je écht leuk vindt, dan gebeurt dat heus wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja maar dat doen ze nooit
Ik dacht dat het in jouw vakgebied wel handig zou zijn om een verloren zaak te herkennen als je er een zietquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien moet je ze de volgende keer aan de bardame aanbieden?
Dat dus! Geniet gewoon van het moment en de date zelf en kijk maar hoe het verder loopt in de toekomst.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:53 schreef -0- het volgende:
Hilarisch topic de laatste pagina's![]()
![]()
En verder moeten sommige mensen echt eens een realitycheck doen en gewoon daten en zien wat er van komt als het leuk is in plaats van een compleet ideaalplaatje in je hoofd vormen waar een potentiele partner dan compleet aan moet voldoen.
Oh?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh, echt wel. Als ze je écht leuk vindt, dan gebeurt dat heus wel.
Nee, in mijn vakgebied ga je koste wat het kost door om maar uren te declareren toch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in jouw vakgebied wel handig zou zijn om een verloren zaak te herkennen als je er een ziet
Daten, wa's da?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Je bent toch wel eens getrakteerd door een date, mag ik hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |