Een blonde tweedejaars studente met een goed lijf en vlotte babbel, is teveel gevraagd? Vraag geen supermodel of eentje die op het lichaam van Thor valt ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij bent alleen niet in de positie om over zelfverzekerdheid te mogen spreken, mijn beste Deezertje. Dat zou heel hypocriet van je zijn.
Ja, want waarom moet ze perse tweedejaars zijn? wat doet dat er toe?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een blonde tweedejaars studente met een goed lijf en vlotte babbel, is teveel gevraagd? Vraag geen supermodel of eentje die op het lichaam van Thor valt ofzo.
Yep. Wel vaker via afgesproken hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Waar heb je haar leren kennen trouwens? Tinder?
Maar dan wist je toch al precies hoe ze er uit zag? Of waren haar foto's veel mooier dan ze in het echt was?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Yep. Wel vaker via afgesproken hoor.
Eerstejaars zijn vaak nog te onzeker. Uit eigen ervaring spreek ik dat tweedejaars al wat serieuzer in het leven staan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, want waarom moet ze perse tweedejaars zijn? wat doet dat er toe?
En dan moet ze ook nog cup C hebben, in de buurt wonen, om kunnen gaan met jou, niet te veel vrienden hebben of andere afspraken, etc etc
Klopt. Maar als het er dan allemaal uitspringt maakt afstand ook weer niet uit. Maar goed, tweede date is beslissend voor mij.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dan wist je toch al precies hoe ze er uit zag? Of waren haar foto's veel mooier dan ze in het echt was?
En je wist waar ze woonde...
Dit is echt zo'n onzin. Dat ene jaartje maakt geen verschil. Daarnaast kan een eerstejaars eerst een andere studie hebben gedaan of zo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Eerstejaars zijn vaak nog te onzeker. Uit eigen ervaring spreek ik dat tweedejaars al wat serieuzer in het leven staan.
Op zich is het wel waar dat eerstejaars onzekerder zijn, maar na één date weet je toch wel genoeg wat betreft zoiets lijkt me.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n onzin. Dat ene jaartje maakt geen verschil. Daarnaast kan een eerstejaars eerst een andere studie hebben gedaan of zo.
En als ze in de derde zit heeft ze al rimpels of zo?
Voor jou? Ja.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een blonde tweedejaars studente met een goed lijf en vlotte babbel, is teveel gevraagd? Vraag geen supermodel of eentje die op het lichaam van Thor valt ofzo.
Je bent een beetje achterlijk. Is niet erg, wij hebben dat wel doorquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Eerstejaars zijn vaak nog te onzeker. Uit eigen ervaring spreek ik dat tweedejaars al wat serieuzer in het leven staan.
En dan zwelgen in zelfmedelijden?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet genoegen nemen met minder dan je wil, Deezertje.
Het is beter alleen te zijn dan met iemand te zijn die je eigenlijk helemaal niet leuk vindt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan zwelgen in zelfmedelijden?
Maar misschien moet deezertje dat eerste eens ervaren want nu vind hij alleen zijn wel echt heel heel ergquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is beter alleen te zijn dan met iemand te zijn die je eigenlijk helemaal niet leuk vindt.
Tuurlijk niet, echter loopt Deezertje eerst te mekkeren dat het nooit lukt, heeft ie een date klaagt hij omdat ze geen rimpels in haar gezicht heeft op haar 19de, mijn hemelquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:49 schreef dudewhereismycar het volgende:
Trap Deezer niet zo de grond in jongens... zo raar is dat niet. Kleine borsten zijn voor mij ook een afknapper, maar als de vrouw leuk is, dan neem ik dat voor lief.
Normaal wel anders gewendquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was leuk! Lekker ijsje gegeten en drankje gedaan in de stadTotaal relaxed, tijd vloog voorbij die ruim 3 uur... Ook een meisje met wel intelligentie (WU), is zoveel leuker dan een standaard 'leuk' meisje die gewoon geen algemene kennis heeft e.d.... Een maar: ze is... jong. Wel volwassenen maar scheelt toch een kleine 4,5 jaar. Wel een leuk koppie, maar niet echt waar ik zelf op zou vallen. Echt zo'n uni-type.. Krullen, bril etc. Ook heeft ze bijna geen boobies
Amper cup B als ik 't zo zie. Dat ben ik normaal wel anders gewend... Wat ons betreft komt er zeker een tweede date. Qua innerlijk dus goed, goede klik.. uiterlijk ben ik nog niet over uit.
Wellicht moeilijk voor te stellen, maar blijkbaar hebben ze dan toch heel wat meer te bieden dan jij, Deezert.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:59 schreef Deezertje het volgende:
Ik stel niet bizarre eisen aan uiterlijk, misschien val ik gewoon op knappe dames. Zie ook vaak genoeg leuke dames met zeer matige jongens of dat ze gewoon simpel van karakter zijn. Dan denk ik: als zelfs dat soort types mooie meiden aan de haak slaan, waarom zou ik dan genoegen moeten nemen met iemand waar ik me niet helemaal aangetrokken tot voel? Eerste date zegt niks natuurlijk.. Maar geeft wel impressie van wat te verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |