abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2015 @ 23:04:33 #1
236046 NotYou
tigerblood
pi_152250294
TofikDibi twitterde op zondag 03-05-2015 om 19:42:21 De sfeer in aanloop naar de vernietiging van zoveel joden, ik vraag me weleens af, hoeveel lijkt die op sfeer rondom moslims nu... reageer retweet
Hoe denkt men er hier over? In hoeverre lijkt de sfeer in aanloop naar de vernietiging van zoveel joden op de sfeer rondom moslims nu? Is dit uberhaupt een vraag die je (met goed fatsoen) kunt stellen?

Wat te denken van de joden die, na meerdere aanslagen gericht op hen puur vanwege geloof/etniciteit in en bij joodse instellingen, het Europese continent daadwerkelijk ontvluchten richting nota bene het eerder als door aanslagen geplaagd bekend staande Israel?
Je suis Charlie Sheen
pi_152250444
Oneens, de moslims roepen dit over zichzelf af. Binnen Europa moeten ze zich gewoon aanpassen aan onze cultuur, dat zou ik ook doen als ik naar die zandbak zou emigreren.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:10:30 #3
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_152250475
Als ik het nieuws mag geloven vluchten er dagelijks duizenden moslims, soms in gammele bootjes, richting Europa.

Tevens Tofik Dibi. :')

Sowieso moslims die de holocaust op hun situatie proberen te betrekken. Flikker toch op man. :r
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_152250490
Het is toch de bedoeling dat in een discussie op enig moment een opmerking als deze wordt gemaakt en niet voordat er uberhaupt een dialoog plaatsvindt...?
  zondag 3 mei 2015 @ 23:11:53 #5
358523 IkStampOpTacos
pi_152250522
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
Oneens, de moslims roepen dit over zichzelf af. Binnen Europa moeten ze zich gewoon aanpassen aan onze cultuur, dat zou ik ook doen als ik naar die zandbak zou emigreren.
Dit. Beetje met zuur strooien op je familie als die hoer van me vreemd gaat en m'n dochter wordt verkracht. ^O^
-
pi_152250531
Op zich heeft-ie wel gelijk.
De anti-joodse tendensen onder moslims zijn veelal vergelijkbaar met die van de nazi's.
pi_152250537
De zeiligheidsindustrie draait op volle toeren merk ik?
pi_152250553
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dit. Beetje met zuur strooien op je familie als die hoer van me vreemd gaat en m'n dochter wordt verkracht. ^O^
Zouden de joden ook zulke bizarre eerwraken hebben beoefend in de jaren 30 denk je?
pi_152250572
Ik word al moe van Joden die niet kunnen ophouden over de holocaust, laat staan vervelende pestventjes die in de verste verte niet een dergelijk leed hebben meegemaakt.

Maar de zieligheidsindustrie doet nu eenmaal goede zaken.
Conscience do cost.
pi_152250627
quote:
Oneens, de moslims roepen dit over zichzelf af.
Deden de Joden ook.
pi_152250649
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zouden de joden ook zulke bizarre eerwraken hebben beoefend in de jaren 30 denk je?
Zou eerwraak een islamitisch verschijnsel zijn denk je?
pi_152250651
Voor de joden waren het de zwarten
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_152250662
De verhoudingen tussen mensen, de afkeer van een religieuze leer/aanhang, nu en destijds, zijn inderdaad denk ik erg goed vergelijkbaar, eerlijk is eerlijk. Alleen er is nu geen gekke leider aanwezig in Duitsland - of ander machtig Europees land - die een holocaust in gang kan gaan zetten, of überhaupt maar genocidale ontwikkelingen kan voeden. Sterker: tegenwoordig is de boel heel politiek-correct als het gaat om 'propaganda'. Iets dat misschien wel grotendeels te danken is aan de heer Hitler en z'n mannen.
pi_152250671
De sfeer rondom joden tegenwoordig lijkt wel weer op nazi duitsland, door de bedreigingen uit moslim hoek. "Joden moet je gewoon prikken." Wie durft er nog met een keppeltje op de schilderswijk in..
pi_152250695
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:16 schreef Duikbril112 het volgende:
De verhoudingen tussen mensen, de afkeer van een religieuze leer/aanhang, nu en destijds, zijn inderdaad denk ik erg goed vergelijkbaar, eerlijk is eerlijk. Alleen er is nu geen gekke leider aanwezig in Duitsland - of ander machtig Europees land - die een holocaust in gang kan gaan zetten, of überhaupt maar genocidale ontwikkelingen kan voeden. Sterker: tegenwoordig is de boel heel politiek-correct als het gaat om 'propaganda'. Iets dat misschien wel grotendeels te danken is aan de heer Hitler en z'n mannen.
Moslims zouden Hitler dus dubbel dankbaar moeten zijn.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:17:36 #16
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_152250696
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Deden de Joden ook.
:')
  zondag 3 mei 2015 @ 23:18:21 #17
168739 Red_85
'echt wel'
pi_152250724
Moslims zetten zich op dezelfde voet als de joden.

1. Hoe zielig kun je zijn?
2. Hoe mis kun je het punt hebben?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_152250737
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Sowieso moslims die de holocaust op hun situatie proberen te betrekken. Flikker toch op man.
Ook dat.

Het is juist onder de Islamitische vlag waar zich op dit moment een christen-holocaust afspeelt in Afrika en het M-O.
pi_152250756
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ze maken er wel een hype van, dat moet je ze nageven.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:19:45 #20
168739 Red_85
'echt wel'
pi_152250759
quote:

[..]

Deden de Joden ook.
Sorry? Hoe dan? Door gewoon mee te doen in de maatschappij? Eigen ondernemening te hebben? En uit criminaliteit en vandalisme te blijven? En niet iedereen te haten die anders dan joden zijn?

Dit is nummer 3 binnen een week van jou, zieke.
1947-2016
pi_152250772
Zonder moslims zou de huidige wereld er wel een heel stuk beter uitzien. Olie genoeg voor ons en geen ellende meer uit die hoek.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:21:20 #22
358523 IkStampOpTacos
pi_152250807
quote:

[..]

Niet weten dat de joden alle moslims toen systematisch aan het uitroeien waren en dat nu weer doen onder de false flag IS. :')
-
  zondag 3 mei 2015 @ 23:22:16 #23
236046 NotYou
tigerblood
pi_152250840
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:') Een groot deel van de syriers denkt van wel iig.
Je suis Charlie Sheen
pi_152250871
Misschien hadden de Duitsers last van overlastgevende scooterjoden en had 90% van de joodse jongeren een strafblad.. dan is het buurthuizen bouwen geblazen of de holocaust.. kies maar.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:23:16 #25
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_152250872
Ik ben het er op zich wel mee eens. Alleen zijn de westerlingen de joden in dit scenario en de moslims de Duitsers.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 3 mei 2015 @ 23:23:24 #26
236046 NotYou
tigerblood
pi_152250883
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Sorry? Hoe dan? Door gewoon mee te doen in de maatschappij? Eigen ondernemening te hebben? En uit criminaliteit en vandalisme te blijven? En niet iedereen te haten die anders dan joden zijn?

Er waren ook enorm arme joden hoor.
Je suis Charlie Sheen
pi_152250891
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat je de oververtegenwoordiging in de criminaliteit al als eventuele legitimatie ziet zegt al genoeg.
pi_152250912
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:22 schreef NotYou het volgende:

[..]

:') Een groot deel van de syriers denkt van wel iig.
Syriërs die FOK!en, nice.
pi_152250921
quote:

[..]

Uit "der ewige jude":

This parasitical Jewish race is responsible for most international crime. In 1932, Jews, only 1 per cent of the world's population, accounted for ... 47 per cent of crooked games of chance -- 82 percent of international crime organizations- 98 percent of prostitution.

(...)

Jewry is most dangerous when it is allowed to meddle in the most sacred things of a people -- in its culture, religion and art, and pass judgement on it. (...) The rootless Jew has no feeling for the purity and cleanliness of the German idea of art. (...) The Jew is interested instinctively in all that is abnormal and depraved. He seeks to disrupt the people's healthy judgment.

(...)

What does the ancient Talmud law teach? Let us hear some quotes.(...) he benediction of the Sabbath: Praise to the Lord who has set apart the holy Israelites from other people. The heathen, who do not keep the law, will be destroyed. (...) Supposedly their so-called religion prevents the Jews from eating meat butchered in the ordinary way. So they let the animals bleed to death. Jewish law has no love and regard for animals in the Germanic sense. Jews refuse to put a suffering animal out of misery. It would otherwise been inconceivable, considering the well-known German love of animals, that Jews until recently were able, without being punnished, to torture innocent and defenseless animals.

http://www.holocaust-history.org/der-ewige-jude/stills.shtml
  zondag 3 mei 2015 @ 23:26:55 #30
358523 IkStampOpTacos
pi_152250983
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:18 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Ook dat.

Het is juist onder de Islamitische vlag waar zich op dit moment een christen-holocaust afspeelt in Afrika en het M-O.
Ja maar hier is het ook niet altijd leuk voor ze hoor. :'( :'(
-
pi_152250985
quote:

[..]

Deden de Joden ook.
Walgelijke opmerking :r
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_152251015
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Walgelijke opmerking :r
  zondag 3 mei 2015 @ 23:29:15 #33
236046 NotYou
tigerblood
pi_152251048
Er vetrekken uit zo'n beetje alle landen waar moslims wonen, islamitische mannen en vrouwen naar (o.a.) Syrie en Irak om daar gedreven door islamitische concepten als jihad, maartelaarschap en voorsprak islamitische theocratie te vestigen, verdedigen of helpen uitbreiden, hierbij wordt genocide niet geschuwd.

Vanuit het "kalifaat" wordt opgeroepen tot aanslagen in thuislanden wanneer je om welke reden dan ook niet kunt vertrekken. Diverse hebben er al plaatsgevonden of zijn verijdeld. Vaak ook gericht tegen joden.

quote:
Dibi: "De sfeer in aanloop naar de vernietiging van zoveel joden, ik vraag me weleens af, hoeveel lijkt die op sfeer rondom moslims nu... "
Het stellen van zo'n vraag alleen al onder deze omstandigheden is zowel schandalig als achterlijk. Ik vraag mij oprecht af hoe zo iemand ooit in de tweede kamer heeft kunnen belanden. :N :')
Je suis Charlie Sheen
  Forum Admin zondag 3 mei 2015 @ 23:29:57 #34
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_152251060
Ik moet de eerste kristallnacht nog zien. Verder geloof ik niet dat joden in die tijd alle normen en waarden van her land waar ze in leefden onderspuugden of, om maar wat te noemen, mensen in een traditioneel gewaad of hoofddoek terroriseren net zo lang tot ze die dingen niet meer aan durven te doen.kuch Amsterdam kuch

Veel moslims gedragen zich juist als de nazi's. Het is niet zo gek dat juist die twee partijen elkaar wel konden vinden in die tijd. Maar dat zal tofikje wel niet weten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 3 mei 2015 @ 23:30:17 #35
358523 IkStampOpTacos
pi_152251075
quote:
13s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:29 schreef NotYou het volgende:
Er vetrekken uit zo'n beetje alle landen waar moslims wonen, islamitische mannen en vrouwen naar (o.a.) Syrie en Irak om daar gedreven door islamitische concepten als jihad, maartelaarschap en voorsprak islamitische theocratie te vestigen, verdedigen of helpen uitbreiden, hierbij wordt genocide niet geschuwd.

Vanuit het "kalifaat" wordt opgeroepen tot aanslagen in thuislanden wanneer je om welke reden dan ook niet kunt vertrekken. Diverse hebben er al plaatsgevonden of zijn verijdeld. Vaak ook gericht tegen joden.

[..]

Het stellen van zo'n vraag alleen al onder deze omstandigheden is zowel schandalig als achterlijk. Ik vraag mij oprecht af hoe zo iemand ooit in de tweede kamer heeft kunnen belanden. :N :')
Groenlinks.. Wat verwacht je?
-
  zondag 3 mei 2015 @ 23:31:49 #36
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_152251113
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Groenlinks.. Wat verwacht je?
iets meer hersencellen, maar dat is een utopie m.b.t. groen slinks
There is only one religion
pi_152251134
quote:
13s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:29 schreef NotYou het volgende:

Waar wil je precies heen met deze grijsgespeelde plaat?
  zondag 3 mei 2015 @ 23:33:57 #38
236046 NotYou
tigerblood
pi_152251153
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Syriërs die FOK!en, nice.
Hoe kom je daar dan weer bij?

quote:
In May, hoping to gauge public feeling about Zahra’s case, I spent a couple of hours walking around a crowded lower-middle-class neighborhood in Damascus. In the wealthiest areas of the city, half the people on the streets might be female, but here, in the late evening, there were very few women to be found. In shawarma sandwich shops and juice stalls, most men had heard of Zahra, but more than half of them believed that the practice of honor killing is protected — or outright required — by Islamic law. A man named Abu Rajab, who ran a cigarette stall, described it as “something that is found in religion” and added that even if the laws were changed, “a man will kill his sister if he needs to, even if it means 15 years in prison.”

Yet the notion that Islam condones honor killing is a misconception, according to some lawyers and a few prominent Islamic scholars. Daad Mousa, a Syrian women’s rights advocate and lawyer, told me that though beliefs about cleansing a man’s honor derive from Bedouin tradition, the three Syrian laws used to pardon men who commit honor crimes can be traced back not to Islamic law but to the law codes, based on the Napoleonic code, that were imposed in the Levant during the French mandate. “Article 192 states that if a man commits a crime with an ‘honorable motive,’ he will go free,” Mousa said. “In Western countries this law usually applies in cases where doctors kill their patients accidentally, intending to save them, but here the idea of ‘honorable motive’ is often expanded to include men who are seen as acting in defense of their honor.

“Article 242 refers to crimes of passion,” Mousa continued. “But it’s Article 548 that we’re really up against. Article 548 states precisely that if a man witnesses a female relative in an immoral act and kills her, he will go free.” Judges frequently interpret these laws so loosely that a premeditated killing — like the one Fayyez is accused of — is often judged a “crime of passion”; “witnessing” a female relative’s behavior is sometimes defined as hearing neighborhood gossip about it; and for a woman, merely speaking to a man may be ruled an “immoral act.” Syria, which has been governed since 1963 by a secular Baathist regime, has a strong reputation in the region for sex equality; women graduate from high schools and universities in numbers roughly equal to men, and they frequently hold influential positions as doctors, professors and even government ministers. But in the family, a different standard applies. “Honor here means only one thing: women, and especially the sexual life of women,” Mousa said. The decision to carry out an honor killing is usually made by the family as a group, and an under-age boy is often nominated to carry out the task, to eliminate even the smallest risk of a prison sentence.

Some advocates claim that Syria has an especially high number of honor killings per capita, saying that the country is second or third in the world. In fact, reliable statistics on honor killing are nearly impossible to come by. The United Nations Population Fund says that about 5,000 honor killings take place each year around the world, but since they often occur in rural areas where births and deaths go unreported, it is very difficult to count them by country. Some killings have been recorded in European cultures, including Italy, and in Christian or Druse communities in predominantly Muslim countries. But it is widely agreed that honor killings are found disproportionately in Muslim communities, from Bangladesh to Egypt to Great Britain.

The Grand Mufti Ahmad Badr Eddin Hassoun, Syria’s highest-ranking Islamic teacher, has condemned honor killing and Article 548 in unequivocal terms. Earlier this year, when we met for a rare interview in his spacious office on the 10th floor of Syria’s ministry of religious endowments, he told me, “It happens sometimes that a misogynistic religious scholar will argue that women are the source of all kinds of evil.” In fact, he said, the Koran does not differentiate between women and men in its moral laws, requiring sexual chastity of both, for example. The commonly held view that Article 548 is derived from Islamic law, he said, is false.

With his tightly wound white turban and giant pearl ring, the grand mufti is one of Syria’s most recognizable public figures. He is a charismatic and generally popular sheik, but because he is appointed by the state, many Syrians believe that his views reflect those of the ruling party, and they may find his teachings suspect as a result. In downtown Damascus, one man I interviewed on the street declared that the grand mufti was not a “real Muslim” if he believed in canceling Article 548. “It’s an Islamic law to kill your relative if she errs,” said the man, who gave his name as Ahmed and said that he learned of Zahra’s story on Syrian television. “If the sheik tries to fight this, the people will rise up and slit his throat.”

There are religious figures who defend the status quo. At a conference on honor killing held this year at Damascus University, Mohammed Said Ramadan al-Bouti, one of Syria’s most esteemed clerics, maintained that the laws should not be changed, defending them on the principle in Shariah law that people who kill in defense of their property should be treated with lenience (he is believed to have moderated his stance since). When, at an earlier conference, the grand mufti announced that he didn’t believe protecting a woman’s virginity was the most important component of honor, many attendees were upset. In response, a group of about a dozen women, all dressed in the long black abayas that in Syria are usually worn by only very conservative women, walked out of the room.
(bron)
Je suis Charlie Sheen
  zondag 3 mei 2015 @ 23:35:27 #39
236046 NotYou
tigerblood
pi_152251178
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar wil je precies heen met deze grijsgespeelde plaat?
Aangeven hoe compleet haaks op de realiteit deze overpeinzing van Dibi staat. Lijkt me duidelijk.
Je suis Charlie Sheen
pi_152251195
quote:
15s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:04 schreef NotYou het volgende:
TofikDibi twitterde op zondag 03-05-2015 om 19:42:21 De sfeer in aanloop naar de vernietiging van zoveel joden, ik vraag me weleens af, hoeveel lijkt die op sfeer rondom moslims nu... reageer retweet
Hoe denkt men er hier over? In hoeverre lijkt de sfeer in aanloop naar de vernietiging van zoveel joden op de sfeer rondom moslims nu? Is dit uberhaupt een vraag die je (met goed fatsoen) kunt stellen?

Wat te denken van de joden die, na meerdere aanslagen gericht op hen puur vanwege geloof/etniciteit in en bij joodse instellingen, het Europese continent daadwerkelijk ontvluchten richting nota bene het eerder als door aanslagen geplaagd bekend staande Israel?
Hier doen ze huilie huilie, maar in Afrika zijn het zelf de nazi's.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:37:33 #41
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_152251228
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:36 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Hier doen ze huilie huilie, maar in Afrika zijn het zelf de nazi's.
De joden of de moslims?
are we infinite or am I alone
pi_152251248
quote:
6s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben het er op zich wel mee eens. Alleen zijn de westerlingen de joden in dit scenario en de moslims de Duitsers
Jep. Komt omdat wij een verzwakt, spierballoos volk zijn geworden, dat de dagen slijt achter een computertje op een kantoor (of op zolder). Een versuft en trotsloos volkje dat is afgeleerd grenzen te bewaken en voor zichzelf op te komen. We lossen alles door erover te praten om tot overeenstemming te komen. Mooi als je je die luxe kunt veroorloven omdat er nooit echte vijanden zijn, maar kut als het je ontbeert wanneer je het dan tóch eens nodig hebt. Dat ben je als makke schapen tussen de wolven.

Maar goed, als overgrote meerderheid jezelf laten overrompelen door zo een minderheid, dan verdien je ook niet beter. :')
Dat gaat niet gebeuren.
pi_152251260
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:37 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De joden of de moslims?
Als ik hieruit moet kiezen, dan ga ik voor de moslims.
pi_152251263
quote:
5s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:33 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hoe kom je daar dan weer bij?

[..]

(bron)
Thx for proving my point.
pi_152251288
Wat een domme uitspraak.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:40:52 #46
168739 Red_85
'echt wel'
pi_152251319
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat je de oververtegenwoordiging in de criminaliteit al als eventuele legitimatie ziet zegt al genoeg.
Ben ik wel gewend van je dat je je op 1 dingetje concentreerd, maar vervolgens de rest selectief negeert. Maar vertel eens, mag je als mocro dan lekker crimineel gedragen en eisen dat je alsnog geaccepteerd moet worden in de maatschappij?

En maar een haat hebben aan alles wat niet moslim is. En maar blijven wegkijken en weigeren een spiegeltje voor te houden. Lekker bezig xa1pt. Lekker bezig.

En vervolgens de holocaust in de eigen schoenen schuiven van de joden. Laat je behandelen, je bent ziek. Heel ziek.
1947-2016
pi_152251324
quote:
17s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

Aangeven hoe compleet haaks op de realiteit deze overpeinzing van Dibi staat. Lijkt me duidelijk.
Want moslims in Syrië vermoorden andere mensen. Goed verhaal wel.
pi_152251332
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:38 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Jep. Komt omdat wij een verzwakt, spierballoos volk zijn geworden, dat de dagen slijt achter een computertje op een kantoor (of op zolder). Een versuft en trotsloos volkje dat is afgeleerd grenzen te bewaken en voor zichzelf op te komen. We lossen alles door erover te praten om tot overeenstemming te komen. Mooi als je je die luxe kunt veroorloven omdat er nooit echte vijanden zijn, maar kut als het je ontbeert wanneer je het dan tóch eens nodig hebt. Dat ben je als makke schapen tussen de wolven.

Maar goed, als overgrote meerderheid jezelf laten overrompelen door zo een minderheid, dan verdien je ook niet beter. :')
Dat gaat niet gebeuren.
Het internet heeft de hedendaagse maatschappij behoorlijk vernaggeld. Vroeger zocht je gelijkgestemden op bij demonstraties, nu is het makkelijker om (anoniem) op internet een uitlaatklep te hebben.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:42:13 #49
168739 Red_85
'echt wel'
pi_152251354
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef Xa1pt het volgende:
Goed verhaal wel.
quote:

[..]

Deden de Joden ook.
Dit ook. Viezerik.
1947-2016
  zondag 3 mei 2015 @ 23:42:33 #50
236046 NotYou
tigerblood
pi_152251362
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Thx for proving my point.
Wanneer je leest is het misschien wel zo handig het hele stuk te lezen en niet slechts de zinnen die je graag ziet. Op die manier weet ook jij in het vervolg gewoon wat de strekking van een tekst is.
Je suis Charlie Sheen
pi_152251373
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ben ik wel gewend van je dat je je op 1 dingetje concentreerd, maar vervolgens de rest selectief negeert. Maar vertel eens, mag je als mocro dan lekker crimineel gedragen en eisen dat je alsnog geaccepteerd moet worden in de maatschappij?
Volgens jouw logica rechtvaardigt een strafblad de gaskamer.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:43:27 #52
236046 NotYou
tigerblood
pi_152251392
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Want moslims in Syrië vermoorden andere mensen. Goed verhaal wel.
Niet zozeer moslims in Syrië als wel (ook) moslims uit Europa die hier alle kansen (en vrijheid) van de wereld hebben gehad, net als jij. Duizenden.
Je suis Charlie Sheen
pi_152251434
quote:
3s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:42 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wanneer je leest is het misschien wel zo handig het hele stuk te lezen en niet slechts de zinnen die je graag ziet. Op die manier weet ook jij in het vervolg gewoon wat de strekking van een tekst is.
Ik lees o.a. dat men braaf de wetten van Napoleon nog naleeft.
pi_152251462
Heeft er zeker wat weg van!
Angstzaaiende propaganda, het dehumaniseren van moslims, dubbele standaarden
pi_152251475
quote:
17s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:43 schreef NotYou het volgende:

[..]

Niet zozeer moslims in Syrië als wel (ook) moslims uit Europa die hier alle kansen (en vrijheid) van de wereld hebben gehad, net als jij.
Ok. En wat heeft dat met Tofik's verhaal te maken?
  zondag 3 mei 2015 @ 23:46:39 #56
236046 NotYou
tigerblood
pi_152251477
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik lees o.a. dat men braaf de wetten van Napoleon nog naleeft.
Je leest wat je wil lezen/trollt. Ik ga de relevante stukken niet voor je onderstrepen, al meermaals gedaan.

Als jij graag met je vingers in je oren staat "LALALALA!" schreeuwend dan moet je dat zelf maar weten. Wel wil ik je graag vragen ons niet meer met je domme one-liners lastig te vallen. Het begint echt irritant te worden.
Je suis Charlie Sheen
pi_152251509
In tegenstelling tot nu met de moslims werden de Joden die uit Duitsland waren gevlucht door de Nederlanders teruggestuurd.

In Nederland zijn op diverse plaatsen Moskeeën in aanbouw in het Duitsland van 30/40 werden de synagoges systematisch met de grond gelijk gemaakt.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:49:05 #58
236046 NotYou
tigerblood
pi_152251524
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ok. En wat heeft dat met Tofik's verhaal te maken?
Dat de bevolkingsgroep die hij aanhaalt niet slachtoffer maar pleger van genocide is. :') En degenen die hij vergelijkt met nazi's zullen deze mensen bij terugkeer onthalen met urgentie voor een woning en vooral lekker veel hulp/begeleiding. :')

Totaal los van de werkelijkheid. :W (Zowel deze 'aanpak' als de tweet van Dibi.)
Je suis Charlie Sheen
pi_152251528
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:46 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je leest wat je wil lezen/trollt.
Ok, dus het komt ook in Syrië voor, is niet door moslims verzonnen en het is eveneens geen verschijnsel wat voorbehouden is aan moslims. Wat heeft het dan in godsnaam met dit topic te maken?
  zondag 3 mei 2015 @ 23:50:14 #60
236046 NotYou
tigerblood
pi_152251536
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ok, dus het komt ook in Syrië voor, is niet door moslims verzonnen en het is eveneens geen verschijnsel wat voorbehouden is aan moslims. Wat heeft het dan in godsnaam met dit topic te maken?
Houd ermee op Xa1pt. :*
Je suis Charlie Sheen
  zondag 3 mei 2015 @ 23:51:49 #61
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_152251572
Wat is de achterliggende reden dat tofuk tot die uitspraak komt , is daar meer info over?
There is only one religion
pi_152251574
In de jaren 30 en 40 riep ook iedereen dat de Joden het over zichzelf afriepen.

Het is te vergelijken omdat veel ellende op moslims wordt afgeschoven, zoals de economische malaise(terwijl de ECB er met honderden miljarden vandoor gaat) en kennelijke onveiligheid(grootste onzin ooit).
pi_152251578
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:49 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat de bevolkingsgroep die hij aanhaalt niet slachtoffer maar pleger van genocide is. :')
Aha, dus we gaan voortaan mensen indelen op een bevolkingsgroep en als er dan individuen uit die bevolkingsgroep iets doen houden we de gehele bevolkingsgroep verantwoordelijk. Makes sense!
pi_152251603
quote:
17s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:50 schreef NotYou het volgende:

[..]

Houd ermee op Xa1pt. :*
Je weet het niet dus.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:54:01 #65
104871 remlof
Europees federalist
pi_152251626
Tofik heeft wel een punt, er zijn heel veel overeenkomsten.

Waarvan de reactie van sommgen hier "maar de moslims roepen het over zichzelf af" wel de meest treffende is. Hetzelfde werd immers over de joden gezegd in de jaren dertig.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:54:16 #66
236046 NotYou
tigerblood
pi_152251632
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Aha, dus we gaan voortaan mensen indelen op een bevolkingsgroep en als er dan individuen uit die bevolkingsgroep iets doen houden we de gehele bevolkingsgroep verantwoordelijk. Makes sense!
Nou, wanneer de uitspraak waarop je reageert dit sowieso al doet en jij die uitspraak duidt lijkt dat mij niet heel vreemd.

Maar serieus man, houd er gewoon mee op, met je slappe gezeur verander je niemands mening. Bewaar je gejank lekker voor de sociale dienst. :*
Je suis Charlie Sheen
  zondag 3 mei 2015 @ 23:54:53 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_152251642
quote:
15s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:54 schreef remlof het volgende:

Waarvan de reactie van sommgen hier "maar de moslims roepen het over zichzelf af" wel de meest treffende is. Hetzelfde werd immers over de joden gezegd in de jaren dertig.
Dat is dan ook de enige overeenkomst.
pi_152251685
quote:
17s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:54 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nou, wanneer de uitspraak waarop je reageert dit sowieso al doet en jij die uitspraak duidt lijkt dat mij niet heel vreemd.
Tofik houdt moslims als bevolkingsgroep nergens verantwoordelijk voor. Hij waarschuwt juist voor dat denken.
pi_152251686
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jup, dat deden we vroeger ook tegenover de Duitsers.

Maar het punt van herkenning is in Nederland zo groot, dat de derde/vierde generatie noord-afrikanen een bepaald imago hebben gekregen.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:57:55 #70
104871 remlof
Europees federalist
pi_152251722
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat is dan ook de enige overeenkomst.
Was het maar waar.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:58:12 #71
236046 NotYou
tigerblood
pi_152251731
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tofik houdt moslims als bevolkingsgroep nergens verantwoordelijk voor. Hij waarschuwt juist voor dat denken.
Nou nee, hij neemt moslims als uniforme groep (ik dacht dat jij daar zo'n moeite mee had?) en stelt de rest daar tegenover.

Tofik maakt die indeling, niet ik.
Je suis Charlie Sheen
pi_152251781
quote:
15s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:58 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nou nee, hij neemt moslims als uniforme groep (ik dacht dat jij daar zo'n moeite mee had?) en stelt de rest daar tegenover.

Tofik maakt die indeling, niet ik.
Tofik houdt moslims nergens verantwoordelijk voor geloof ik.
  maandag 4 mei 2015 @ 00:01:18 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_152251818
quote:
15s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:57 schreef remlof het volgende:

[..]

Was het maar waar.
Nee. Hij verkondigt onzin. Moslims en andere bevolkingsgroepen worden prima behandeld in Nederland.
pi_152251840
quote:
Welke overeenkomsten?
pi_152251845
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee. Hij verkondigt onzin. Moslims en andere bevolkingsgroepen worden prima behandeld in Nederland.
Hij heeft het over sfeer, niet over de instutionaire behandeling.
  maandag 4 mei 2015 @ 00:03:38 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_152251866
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik ook.
  maandag 4 mei 2015 @ 00:04:01 #77
104871 remlof
Europees federalist
pi_152251876
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:02 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Welke overeenkomsten?
De sfeer inderdaad, de hele groep wordt aangekeken op het gedrag van individuen, je hebt minder kansen in onze maatschappij als moslim, noem maar op.
  maandag 4 mei 2015 @ 00:04:36 #78
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152251884
Moslims plegen al genocide op andere moslims
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:02 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Welke overeenkomsten?
Moslims mogen niet meer naar school en ze worden afgevoerd naar kampen en alles ...
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 4 mei 2015 @ 00:06:36 #79
236046 NotYou
tigerblood
pi_152251917
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:04 schreef remlof het volgende:

[..]

de hele groep wordt aangekeken op het gedrag van individuen
_O- _O- _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_152251969
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:06 schreef NotYou het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Dat bewees je zojuist nog.
  maandag 4 mei 2015 @ 00:12:05 #81
168739 Red_85
'echt wel'
pi_152252034
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Volgens jouw logica rechtvaardigt een strafblad de gaskamer.
Waar haal je die strekking in vredes naam vandaan?
1947-2016
  maandag 4 mei 2015 @ 00:12:06 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_152252035
quote:

[..]

De sfeer inderdaad, de hele groep wordt aangekeken op het gedrag van individuen, je hebt minder kansen in onze maatschappij als moslim, noem maar op.
Dat is niet exclusief voor moslims maar geldt voor alle minderheden.

Daarmee praat ik het niet goed maar het betekent wel dat het geen argument is voor Dibi's stelling.
pi_152252054
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Waar haal je die strekking in vredes naam vandaan?
Uit "ja, maar de joden waren niet oververtegenwoordigd wat betreft criminaliteit".
  maandag 4 mei 2015 @ 00:13:18 #84
236046 NotYou
tigerblood
pi_152252058
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat bewees je zojuist nog.
Ik ging daar puur in op de tweet van Dibi.

Moslims zijn nou juist de enige Nederlandse bevolkingsgroep van waaruit op dit moment genocide gepleegd wordt. Dat, dat dan in Syrie/Irak is, maakt het niet minder noemenswaardig. Nederlandse moslims nemen daar onder het mom van jihad (een legitiem/bestaand islamitisch concept) aan deel.

Om dan een vergelijking te maken met de jodenvervolging waarin juist die bevolkingsgroep de rol van de joden krijgt toebedeeld is nogal pervers en dom. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_152252074
quote:

[..]

Ik merk er niets van, maar goed, dat kan aan mij liggen.
  maandag 4 mei 2015 @ 00:13:56 #86
168739 Red_85
'echt wel'
pi_152252076
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Uit "ja, maar de joden waren niet oververtegenwoordigd wat betreft criminaliteit".
Dat maak jij er persoonlijk van. Zeg, je bent wel heel erg ver heen inmiddels he?

Maar, kom nog eens terug op waarom jij vindt dat de Joden de holocaust over zichzelf hebben afgeroepen? Zoiets zieks zeg je niet zomaar zonder dat je dat goed kan beargumenteren.
En je lult er zomaar weer overheen. Zoals gewoonlijk met je.
1947-2016
pi_152252181
quote:

TT zou moeten zijn: tofik dibi toont andermaal aan een randdebiel te zijn en niet te hebben opgelet tijdens geschiedenis.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  maandag 4 mei 2015 @ 00:28:56 #88
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_152252338
Hmm, als je Duitse kranten uit de jaren dertig leest dan zorgden die joden voor heel wat problemen. loverboys, corrumperen van de jeugd, dat soort zaken...
pi_152252402
quote:

't stikt inderdaad van de overeenkomsten. Ik zie overal bankjes met "niet voor moslims", er worden moslims uit hun wijken weggepest, hun winkels worden overhoop gehaald en beroofd etc. of wacht nee, 't zijn de moslims die mensen "hun" wijken uit pesten, 't zijn 9 van de 10 keer moslims die winkelovervallen plegen en met grof geweld. De overeenkomsten zijn er inderdaad ja, maar niet op de manier die dibi bedoeld.
pi_152252435
quote:

[..]

Hoezo? Turkse jongeren, Joegoslavische moslim jongeren etc hebben niet bepaald moeite met het vinden van een baan. 't zijn alleen marokkaanse jongens die daar stevige problemen mee hebben, maar die hebben dan ook jaren keihard gewerkt om een extreem negatieve reputatie op te bouwen en blijven die reputatie keer op keer bevestigen waardoor bedrijven liever dat risico vermijden.
  maandag 4 mei 2015 @ 00:37:31 #91
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152252442
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:33 schreef Harlon het volgende:

[..]
't zijn 9 van de 10 keer moslims die winkelovervallen plegen en met grof geweld.
Ik vraag me altijd af hoe je dit hard kunt maken. Dat het criminelen zijn kun je gemakkelijk hard maken door hun acties te bewijzen, maar hoe bewijs je of iemand een moslim is? Nationaliteit staat moeilijk gelijk aan godsdienst. Zoals ook niet iedere Nederlandse overvaller een Christen is, is ook niet iedere Marokkaanse tasjesdief een moslim.
Dit, dus.
pi_152252457
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af hoe je dit hard kunt maken. Dat het criminelen zijn kun je gemakkelijk hard maken door hun acties te bewijzen, maar hoe bewijs je of iemand een moslim is? Nationaliteit staat moeilijk gelijk aan godsdienst. Zoals ook niet iedere Nederlandse overvaller een Christen is, is ook niet iedere Marokkaanse tasjesdief een moslim.
't overgrote gedeelte identificeert zich wel als zodanig.
  maandag 4 mei 2015 @ 00:39:51 #93
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152252479
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:38 schreef Harlon het volgende:

[..]

Kun je nooit onderbouwen.
Dit, dus.
pi_152252595
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:38 schreef Harlon het volgende:

[..]

Het zijn gelegenheidsmoslims.
pi_152252879
Deze vergelijking kun je niet één op één maken, al is het maar om de volgende reden: Moslimholocaust in heel Europa, laten we zeggen 50 miljoen doden, dat is nog steeds geen deuk in een pakje boter aangezien 97.3% van de moslims wereldwijd niet eens in Europa leeft.

Tussen nu en 2050 zullen er 100 miljoen minder Europese christenen zijn, zonder holocaust: Europe, the only region whose total population is projected to shrink, will see its Christian population diminish by 100 million people.
pi_152252915
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 01:09 schreef Irakees het volgende:
Deze vergelijking kun je niet één op één maken, al is het maar om de volgende reden: Moslimholocaust in heel Europa, laten we zeggen 50 miljoen doden, dat is nog steeds geen deuk in een pakje boter aangezien 97.3% van de moslims wereldwijd niet eens in Europa leeft.

Tussen nu en 2050 zullen er 100 miljoen minder Europese christenen zijn, zonder holocaust: Europe, the only region whose total population is projected to shrink, will see its Christian population diminish by 100 million people.
Het gaat om de sfeer rondom moslims nu en rondom de joden toentertijd, dat heeft echt geen fuck te maken met hoeveel procent waar woont.
  maandag 4 mei 2015 @ 01:26:06 #97
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_152253070
quote:

[..]

Joden hadden in de jaren '20-30 meer kansen dan Duitsers, omdat ze gemiddeld rijker en hoogopgeleid waren. Ze hadden massaal ook geen zin om in WO I mee te vechten. Dat was deels de reden dat Hitler zo'n hekel aan ze had.

Dus ook dat argument klopt gewoon niet. Joden werden met de nek aangekeken omdat ze gemiddeld rijk, machtig en beschaafd waren. In Rusland gingen alle rijken, intellectuelen en hoogopgeleiden ook voor de bijl onder de communisten. De nationaal-socialisten richtten zich ook op de rijken maar voegden daar het ras-component aan toe, omdat het goed uitkwam. Ze konden bijv. mooi al die kunst van de Joden stelen.

In geen enkel opzicht is de sfeer te vergelijken met die van moslims nu.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 04-05-2015 12:40:57 ]
  maandag 4 mei 2015 @ 01:27:00 #98
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_152253077
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 01:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Het gaat om de sfeer rondom moslims nu en rondom de joden toentertijd, dat heeft echt geen fuck te maken met hoeveel procent waar woont.
Die dingen hebben sowieso niets met elkaar te maken.
pi_152253212
Het is triest, ik had een tijdje geleden een topic gemaakt over joden die vertrekken wegens antisemitisme en ik noemde ze lafaards maar ik neem die woorden terug, velen hebben er gewoon geen zin in om constant in angst te leven en vertoeven maar liever bij hun eigen groep. Jammer want joden wonen hier al millennia en het is triest dat joden zich nergens echt veilig kunnen voelen behalve Israël (veilig??) en Amerika en misschien enkele andere landen. Altijd bewaking nodig moeten hebben bij synagogen. Je kunt nauwelijks meer met een keppeltje over de straat. Het enige wat je als jood kunt doen is of je identiteit volledig opgeven (iets wat ikzelf vrijwillig heb gedaan, maar om andere redenen) of je als jood begeven en risico's lopen.

De bevolkingssamenstelling in Europa verandert razendsnel. Het aantal joden neemt immers gestaag af terwijl het aantal moslims ontzettend snel groeit. De verhoudingen tussen joden en moslims zijn op het moment niet bepaald geweldig. Dit is geen raketwetenschap, het gaat gewoon niet goed werken. Over enkele jaren zijn er geen joden meer in Europa. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
pi_152253418
Moslims kruipen weer eens in de slachtoffer rol terwijl in ieder Europees land maatschappelijke spanningen zijn met die groep.
  maandag 4 mei 2015 @ 02:06:41 #101
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_152253449
quote:
13s.gif Op maandag 4 mei 2015 02:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Moslims kruipen weer eens in de slachtoffer rol terwijl in ieder Europees land maatschappelijke spanningen zijn met die groep.
Dat was met de joden ook.
  maandag 4 mei 2015 @ 02:07:19 #102
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_152253454
Hoe erg kan je de plank misslaan, mijn hemel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 4 mei 2015 @ 02:10:04 #103
117098 Hathor
Effe niet
pi_152253471
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 02:06 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat was met de joden ook.
Nee dat was er niet, joden waren gewoon een pispaal, een makkelijk slachtoffer. Die hele vergelijking van Dibi loopt gewoon mank. Dat moslims nu overal uitgekotst worden heeft weer een hele andere oorzaak.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 4 mei 2015 @ 02:11:46 #104
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_152253481
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 02:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee dat was er niet, joden waren gewoon een pispaal, een makkelijk slachtoffer. Die hele vergelijking van Dibi loopt gewoon mank. Dat moslims nu overal uitgekotst worden heeft weer een hele andere oorzaak.
oh please, de joodse loverboys die onze vrouwen onteerden. Die verhalen zijn algemeen gekend!

En aanslagen plegen, op de Duitse consul in Parijs...
  maandag 4 mei 2015 @ 02:12:52 #105
117098 Hathor
Effe niet
pi_152253485
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 02:11 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

oh please, de joodse loverboys die onze vrouwen onteerden. Die verhalen zijn algemeen gekend!
Als je uit je nek gaat lopen lullen, zeg dat dan meteen, dan kan ik je in het vervolg gewoon negeren.
pi_152253598
De islam lijkt meer op het neo-nazisme dan welke andere ideologie dan ook die de afgelopen decennia in Europa is 'geïmporteerd'. Jodenhaat, homohaat, noem maar op.

De ziekelijke vergelijking van moslims die zichzelf in de slachtofferrol plaatsen, is niet anders dan walgelijk te noemen. Het walgelijke is dat ze dat doen over de rug van Joden, terwijl een onevenredig groot deel van alle Jodenhaat anno 2015 voor rekening van moslims komt.

Misselijkmakend is het. Moslims zouden eens wat meer bij zichzelf te rade moeten gaan, in plaats van steeds maar de slachtofferkaart te spelen.
pi_152253650
quote:
13s.gif Op maandag 4 mei 2015 02:53 schreef Elfletterig het volgende:
De islam lijkt meer op het neo-nazisme dan welke andere ideologie dan ook die de afgelopen decennia in Europa is 'geïmporteerd'. Jodenhaat, homohaat, noem maar op.

De ziekelijke vergelijking van moslims die zichzelf in de slachtofferrol plaatsen, is niet anders dan walgelijk te noemen. Het walgelijke is dat ze dat doen over de rug van Joden, terwijl een onevenredig groot deel van alle Jodenhaat anno 2015 voor rekening van moslims komt.

Misselijkmakend is het. Moslims zouden eens wat meer bij zichzelf te rade moeten gaan, in plaats van steeds maar de slachtofferkaart te spelen.
dit x100000000000000000000000000000000
  maandag 4 mei 2015 @ 04:03:00 #108
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152253695
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 02:39 schreef Harlon het volgende:

[..]

Moeten we serieus de statistieken erbij gaan pakken van aanraking politie + marokkaanse jongeren? Lekker blijven wegkijken en ontkennen, ging ook zo goed in Engeland.
Hij zet ze toch weg als leugens . linkse tunnelvisiegenot
RED ONS HENNIEGOD
pi_152253705
quote:
13s.gif Op maandag 4 mei 2015 02:53 schreef Elfletterig het volgende:

Je slaat de spijker op zijn kop.
pi_152253941
quote:
Het fascisme:
1. legt de nadruk vooral op waar men tegen is.
2. is nationalistisch
3. gaat uit van de ongelijkheid van de mensen.
4. kent het leidersbeginsel.
- Aan het hoofd staat 1 leider, hij is de beste van alle en weet daarom wat goed is voor het volk. Alle mensen moeten de leider gehoorzamen.

5. is totalitair.
- De staat moet het hele leven van ieder mens regelen en controleren.
6. gaat meer uit van het gevoel dan van het verstand.
- Niet alles hoeft bewezen te worden. De leiden heeft altijd gelijk.
7. verheerlijkt de daad van geweld.
- In een parlementaire democratie wordt alleen maar gepraat. In een fascistische staat moet gehandeld worden: geen woorden, maar daden.
8. geeft aan de vrouw een ondergeschikte plaats.
Aparte kenmerken voor het Duitse fascisme:
9. Het Duitse volk moest ‘raszuiver’ gehouden worden.
10. Het Duitse volk heeft leefruimte nodig.
homo haat, anti semitisme, geweld tegen anders denkenden, etc.

De islam is gewoon een ander woord voor facisme en ze brengen het ook in de praktijk.

Daar waar joden onterecht een zondebok waren roepen moslims wereldwijd op om gehaat te worden door hun gedrag in westerse beschavingen (en daarbuiten).
pi_152254004
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
En na de joden. En tijdens de joden.
pi_152254033
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 01:09 schreef Irakees het volgende:
Lekker boeiend of er nog Christenen in Europa zijn. :')
pi_152254062
Achterlijke vent die Dibi. Ik snap niet waarom Moslims altijd het slachtoffer willen zijn. Ze vermoorden duizenden mensen per jaar, puur uit intolerantie: Bahai's in Iran, bekeerlingen in Afghanistan, Christenen in Pakistan, Libie, en Irak, Atheisten en Joden in Parijs, homo's en Yezidi's in de IS, etc, etc. Maar toch vindt Dibi moslims het slachtoffer? Echt bizar. Joden zijn de nieuwe Joden, zoals Parijs maar weer eens bewees.
pi_152254340
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 07:14 schreef GeorgeArArMartin het volgende:

[..]

Lekker boeiend of er nog Christenen in Europa zijn. :')
De groei van moslims is wat zorgelijk is.
  maandag 4 mei 2015 @ 08:19:16 #115
262 Re
Kiss & Swallow
pi_152254365
nou ja, een lekker sfeertje is het niet, althans die wordt gecreëerd in de media
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 4 mei 2015 @ 08:29:06 #116
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_152254438
Hij bedoelt vast dat het weer net zo gevaarlijk voor joden is aan het worden ivm de vele moslims in Europa.
pi_152254674
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 08:15 schreef hans1985 het volgende:

[..]

De groei van moslims is wat zorgelijk is.
De groei van moslimhaat ook, maar dat is oké want dat roepen ze over zichzelf af.
pi_152254678
Morgen vieren we de dag van de vrijheid. Schaf het maar af, we hebben al zoveel vrijheid ingeleverd door types als Tofik Dibi. Talloze gebouwen moeten beveiligd worden. Joden kunnen niet meer overal over straat lopen. Tekenaars moeten oppassen wat ze tekenen. Journalisten worden aangevallen op straat enzovoort.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:14:13 #119
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_152254893
Nou zeg, wat een walgelijke opmerking, die Dibi zetten we straks als eerste op de trein.
pi_152254919
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Als ik het nieuws mag geloven vluchten er dagelijks duizenden moslims, soms in gammele bootjes, richting Europa.

En die zijn net zo welkom als de Joden die voor (en tijdens) WO2 Duitsland probeerden te ontvluchten... De vergelijking van Dibi is gezocht maar dit punt van je ondersteunt het eerder dan dat je het weerlegt.
pi_152254972
quote:

[..]

Er zijn nu wel weer partijen die openlijk pleiten voor discriminatie door de overheid op basis van een specifiek geloof. Of die mensen nu iets verkeerd doen of niet, de makkelijke slachtoffers hebben er dus net zo goed last van. Of werken voorstellen over een kopvoddentaks echt tegen de bestaande problematiek?

Ook hier, er is heel wat aan te merken op de vergelijking van Dibi maar je reactie ondersteunt hem eerder dan dat het zijn pleidooi verzwakt.
pi_152254984
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 02:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nog een keer, ook voor jou...moslims zijn geen ras.
Joden net zo min eigenlijk.
pi_152255027
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 08:55 schreef Loekie1 het volgende:
Morgen vieren we de dag van de vrijheid. Schaf het maar af, we hebben al zoveel vrijheid ingeleverd door types als Tofik Dibi. Talloze gebouwen moeten beveiligd worden. Joden kunnen niet meer overal over straat lopen. Tekenaars moeten oppassen wat ze tekenen. Journalisten worden aangevallen op straat enzovoort.
Wat heeft Dibi precies gedaan om dat te veroorzaken? Je legt nogal wat neer bij die knul.
Waarmee ook jij overigens eerder zijn pleidooi versterkt dan weerlegt...
pi_152255170
Elk jaar rond 4 en 5 mei denk ik aan de tijd dat hier echte vrijheid was, de periode 1945-2004.
Toen was het alweer voorbij. Sluipenderwijs worden alle vrijheden aan banden gelegd en moeten we met z'n allen buigen voor een valse profeet.
pi_152255205
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 08:55 schreef Loekie1 het volgende:
Dit.
pi_152255242
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:32 schreef Loekie1 het volgende:
Elk jaar rond 4 en 5 mei denk ik aan de tijd dat hier echte vrijheid was, de periode 1945-2004.
Toen was het alweer voorbij. Sluipenderwijs worden alle vrijheden aan banden gelegd en moeten we met z'n allen buigen voor een valse profeet.
Maar wat heeft Dibi hier nu precies in gedaan? Je bent nu immers vooral bezig zijn betoog te ondersteunen.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:48:09 #127
168739 Red_85
'echt wel'
pi_152255420
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2015 02:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Dan is het onverkapte discriminatie, net zo goed verboden.
Is dat wel zo?

Kijk eens naar het opleidingsniveau en vergelijk dat met andere mensen die niet beperkt worden door die idealogie.
Kijk eens naar de misdaadcijfers.
Kijk eens hoe Marokkanen wonen.
Kijk eens hoe die gemeenschap over het algemeen over anderen dan moslims denken.

Steek je kop maar in het zand.
1947-2016
pi_152255500
Geen aandacht geven aan idioten als Dibi.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:52:36 #129
168739 Red_85
'echt wel'
pi_152255501
quote:
3s.gif Op maandag 4 mei 2015 08:19 schreef Re het volgende:
nou ja, een lekker sfeertje is het niet, althans die wordt gecreëerd in de media
Is dat wel zo? Wordt die niet gecreëerd door die moslims zelf door zich te gedragen zoals ze zich gedragen?
Vind juist dat de media zich nog afvallig houdt en veel verbloemd.
1947-2016
pi_152255508
quote:

In hoeverre lijkt de sfeer in aanloop naar de vernietiging van zoveel joden op de sfeer rondom moslims nu? Is dit uberhaupt een vraag die je (met goed fatsoen) kunt stellen?
M.a.w zorgen dat je emotioneel niet in de die sfeer wordt meegezogen. Ook niet sterk het omgekeerde beginnen te doen, want er zit altijd forcering achter politiek en propaganda (om je in een houding en positie te dirigeren), en dat zorgt ervoor dat men meer macht en controle krijgt over een bevolking. Dat is hetgeen wat je historisch in de problemen aan het brengen is.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:53:30 #131
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_152255509
De media zet alleen een vergrootglas op bepaalde elementen. En toevallig worden die elementen toch echt gecreëerd door de islam.
pi_152255523
Wat mij wel opvalt is dat het hier vaak alleen over moslims gaat en niet over per definitie over mensen uit Noord-Afrika/midden oosten. Of worden deze als synoniemen gebruikt? Wat is de consensus over atheïstische/agnostische vluchtelingen/immigranten uit die gebieden?
  maandag 4 mei 2015 @ 09:55:24 #133
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_152255549
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:54 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Wat is de consensus over atheïstische/agnostische vluchtelingen/immigranten uit die gebieden?
Die komen nog steeds uit een machocultuur die moeilijk te verenigen is met de onze.
pi_152255584
Dus gewoon een hoop generalisaties over elke groep die niet "de onze" is.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:58:28 #135
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_152255602
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:57 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Ja, dat lijkt me logisch hé. Gezien de recente westerse ervaringen met immigratie.
pi_152255657
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Is dat wel zo? Wordt die niet gecreëerd door die moslims zelf door zich te gedragen zoals ze zich gedragen?
Vind juist dat de media zich nog afvallig houdt en veel verbloemd.
Je ondersteunt hiermee het magere pleidooi van Dibi.
  maandag 4 mei 2015 @ 10:01:39 #137
168739 Red_85
'echt wel'
pi_152255670
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je ondersteunt hiermee het magere pleidooi van Dibi.
Huh? Hoe leg jij die link nu weer? Wat veronderstel jij?
1947-2016
pi_152255723
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Huh? Hoe leg jij die link nu weer? Wat veronderstel jij?
De media moet van jou openlijk de strijd aangaan tegen de moslims. Dat ondersteunt het betoog van Dibi. Zijn verhaal is niet zo sterk maar een aantal types hier doet er alles aan om het te ondersteunen.
  maandag 4 mei 2015 @ 10:06:08 #139
168739 Red_85
'echt wel'
pi_152255760
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De media moet van jou openlijk de strijd aangaan tegen de moslims. Dat ondersteunt het betoog van Dibi. Zijn verhaal is niet zo sterk maar een aantal types hier doet er alles aan om het te ondersteunen.
Que? Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat ze nog veel verbloemen en niet benoemen. Als je ongekleurd nieuwsfeiten brengen al 'openlijk de strijd aan gaan' vindt, prima, ligt meer aan jou.

Zal wel weer aan jou zwart/wit-troll denken liggen dat je met dit soort dwaasheden aankomt.
1947-2016
pi_152256309
Opmerkelijke uitspraak.

Van een homoseksueel.

Als een bepaalde groep onder het juk der islam het , op z'n zachtst gezegd, moeilijk heeft dan zijn zij het wel.

Laten we het maar houden op de drang om weer eens (even) in de media aanwezig te zijn.

Een Dibi-momentje.
pi_152257015
quote:
Goh dat zei men toen van de joden ook.
pi_152257122
In dit topic wordt Dibi's punt wel weer duidelijk gemaakt.

'Maar je mag wel Moslims haten, want ze roepen het over zichzelf af.'
pi_152257275
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:08 schreef kipknots het volgende:
In dit topic wordt Dibi's punt wel weer duidelijk gemaakt.

'Maar je mag wel Moslims haten, want ze roepen het over zichzelf af.'
Ja opmerkelijk is dat. In hun woede om over Dibi heen te vallen ondersteunen ze zijn op zich niet al te sterke vergelijking.
pi_152257640
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Groot verschil is dan dat de nazi's de sfeer creerden vanuit institutionele behandeling, iets wat nu totaal niet aan de orde is.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 4 mei 2015 @ 11:33:14 #145
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_152257744
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:57 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Nee hoor, er zijn namelijk groepen die het aanzienlijk beter doen. Vreemd genoeg is de perceptie daar ook anders over. Zeer vreemd allemaal.

Oh en Tofik is een jankerd. De sfeer anno 2015 is bij lange na niet te vergelijken met de sfeer anno 1930. Zowel economisch, politiek, qua voorgeschiedenis en qua opbouwende haat niet.
pi_152257791
Kaapten Joden destijds vliegtuigen waarmee ze in gebouwen vlogen ?
Geloofde Joden dat ze een speciaal plekje in de hemel krijgen als ze onschuldige vrouwen en kinderen afslachten ?
Waren ze oververtegenwoordigd in de misdaad ?
Vermoorden de Joden ook striptekenaars ? Probeerde de Joden destijds ook om de vrijheid van meningsuiting om zeep te helpen ? Discrimineerde Joden ook vrouwen Christenen, hindoes en homo's ?
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_152258146
quote:

[..]

Hij zegt toch niet dat de oorzaak hetzelfde/vergelijkbaar is, maar dat de sfeer dat is.
compact en kleverig.
pi_152258596
quote:

De sfeer is niet echt top . Het ontbreken van daadkrachtige politici maakt het alleen gevaarlijker.
pi_152258850
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Met dit soort praat bevestig je dus het verhaal van Dibi...
Dus moslims zijn goed geïntegreerde burgers die geen problemen veroorzaken en niet over vertegenwoordigd zijn in negatieve cijfers?
  maandag 4 mei 2015 @ 12:17:31 #150
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152258873
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:16 schreef hans1985 het volgende:

[..]

Dus moslims zijn goed geïntegreerde burgers die geen problemen veroorzaken en niet over vertegenwoordigd zijn in negatieve cijfers?
Veel wel, ja. In de tertiaire sector, met name de vrouwen, doen ze het meer dan uitstekend. Kun je ook niet in collectieven denken?
Dit, dus.
pi_152259037
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Veel wel, ja. In de tertiaire sector, met name de vrouwen, doen ze het meer dan uitstekend. Kun je ook niet in collectieven denken?
De ellende van die groep is groter. Grootste fout van westerse landen is soennitische moslims toe te laten.
  maandag 4 mei 2015 @ 12:26:44 #152
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152259125
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:23 schreef hans1985 het volgende:

[..]

De ellende van die groep is groter. Grootste fout van westerse landen is soennitische moslims toe te laten.
Je hebt geen flauw benul van de cijfers. Start cbs.nl op, ga je inlezen en je oliedomme mening herzien.
Dit, dus.
pi_152261518
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:16 schreef hans1985 het volgende:

[..]

Kom op man. De meeste van die ettertjes die terugkerend de criminaliteit in gaan en de grootste racisten in Nederland zijn, zien nooit een moskee van binnen.

Ja, net als bij bepaalde christenen en niet-gelovigen, zijn ook bepaalde moslims alleen gastvrij voor mensen met dezelfde levensvisie. Gaat zelfs zo ver dat wanneer iemand een bedrijf heeft dat daar in doorvoert. Maakt dus niet uit of je gelovig of niet-gelovig bent. Ik zie het aan alle kanten

Er is geen verschil qua discriminatie. Ik woon tegenwoordig tussen bijna alleen maar moslims, dus kan wel degelijk meepraten hierover.

Respect voor de mensen die proberen er wel wat aan die etterbakken te doen...en dat zijn ook moslims en niet-moslims.

De meeste moslims hier zijn gewone normale mensen die net als niet-gelovige ook hun eigenaardigheden hebben die in elke gezin weer heel verschillend zijn.

Ik denk alleen dat ik een groot verschil zie tussen toen en nu.

Ten eerste lieten de joden zich afvoeren op een paar na.
Lieten het toe dat er zoveel leugens over hen werd verteld. Zie zelfs dat veel mensen ze nog voor waarheid aannemen.
Ten derde ; werden er nooit aanpassingen gedaan om het de joden eenvoudiger te maken.

Ten vierde; moslims zullen zich verenigen wanneer ze bedreigd worden terwijl ze in de joden (op een paar na) een gewillig slachtoffer hebben gevonden. (en dat is nu echt nog niet zichtbaar) Dat gaat je met moslims echt niet lukken en denk zelfs dat veel jeugd beter getraind is dan onze blanke schatjes. Als er dan iemand uiteindelijk de trein in zal worden geschoven denk ik dat we dat zelf zijn. :P

Ik erger mij trouwens kapot om er de holocaust bij te halen terwijl hier vrijheden voor het islamitische geloof is ingevoerd, waar oud-gereformeerden en joden nu nog jaloers op zijn. Die hadden graag die aparte taxi voor vrouwen gehad, De lesauto's voor alleen vrouwen. Zwembaden waar alleen allochtone mannen welkom zijn tussen een bepaalde tijd. De tenten bij buurtfeesten voor alleen vrouwen, zodat je als niet-gelovige vrouw je erg ongemakkelijk gaat voelen bij dergelijk buurtfeest. Vlees volledig aangepast op scholen en buurtfeesten.Uiteindelijk de vrouwen weer op dezelfde plek komen te staan binnen de samenleving als in jaren 40/ 50.

En nee, ik zeg niet dat elke moslim dit als goed ziet, want weet dat heel veel moslims hier tegen zijn en er niet aan mee doen.. Ik zeg dat de regering/gemeenten fouten maakt die ons regelrecht terug leiden naar het jaar ..... Precies zoals de oud/gereformeerden het vroeger ook graag zagen maar niet meer voor elkaar kregen rond 1964 (toen werd pas gevochten voor de vrijheid van het recht als vrouw zelf een verzekering te kunnen afsluiten)

Moslims zijn net als niet-gelovigen. per fam heb je een andere visie. Bij ons is dat per gezin. Ik wens ook niet verantwoordelijk gesteld te worden voor bijvoorbeeld Breivik en alle andere blanke of christelijke misdaden. Belachelijk dat een moslim die verantwoordelijkheid wel op zich moet nemen omdat ze toevallig dat geloof aanhangen.

Moslims zijn echt verschillend, en zullen alleen wel samenwerken wanneer er een idioot als Hitler op zou staan met macht. En geloof mij maar, wij druipen dan af ook al zouden we met tien keer zoveel zijn. Er is niet eens een wij. We zijn vele eilandjes die alleen het grote eiland bezoeken omdat het handiger is,. Samen Nederlander zijn is al heel veel jaren geen gevoel meer.
Het is dus te achterlijk voor woorden die vergelijking.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 04-05-2015 14:01:11 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 4 mei 2015 @ 14:40:36 #154
117098 Hathor
Effe niet
pi_152262988
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:49 schreef paddy het volgende:

[..]

Moslims zijn echt verschillend, en zullen alleen wel samenwerken wanneer er een idioot als Hitler op zou staan met macht. En geloof mij maar, wij druipen dan af ook al zouden we met tien keer zoveel zijn. Er is niet eens een wij. We zijn vele eilandjes die alleen het grote eiland bezoeken omdat het handiger is,. Samen Nederlander zijn is al heel veel jaren geen gevoel meer.
Het is dus te achterlijk voor woorden die vergelijking.
Wat Nederland betreft heb je daar wel gelijk in, nationalisme is Nederlanders vreemd, op enkele uitzonderingen na. Als er al ergens de pleuris uitbreekt tussen moslims en andersgelovigen, dan zal dat ook niet hier zijn, maar in landen waar dat nationalisme wel sterk heerst, en dan kom je terecht in het oosten en zuidoosten van Europa, zoals we al eens hebben kunnen zien in de Balkan, en we weten allemaal hoe dat verlopen is. Zelfs bij onze buren in Duitsland leeft nationalisme veel sterker dan hier bij ons, misschien nu nog sluimerend, maar als de tijd er rijp voor is, zal dat daar ook weer sterker de kop opsteken.
pi_152263782
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 07:24 schreef Penguinz het volgende:
Achterlijke vent die Dibi. Ik snap niet waarom Moslims altijd het slachtoffer willen zijn. Ze vermoorden duizenden mensen per jaar, puur uit intolerantie: Bahai's in Iran, bekeerlingen in Afghanistan, Christenen in Pakistan, Libie, en Irak, Atheisten en Joden in Parijs, homo's en Yezidi's in de IS, etc, etc. Maar toch vindt Dibi moslims het slachtoffer? Echt bizar. Joden zijn de nieuwe Joden, zoals Parijs maar weer eens bewees.
Moslims zijn niet alleen daders, maar kunnen idd ook slachtoffers zijn. Je hebt het over bijna 2 miljard mensen in tientallen verschillende landen. Bewijs het maar dat ze overal en altijd daders zijn.
pi_152263862
Homo's worden weggepest uit bepaalde wijken.
Antisemitisme behoort weer tot de orde van de dag (synagoges, monumenten bewaakt etc.)
Islamcritici zijn hun levens niet veilig, zelfs tekenaars van de profeet niet.
En morgen gaan menigtes mensen de straat op om de vrijheid te vieren..
Ligt het aan mij, of is dit wat cynisch?
Is er dan toevallig nog een koning dan wel minister-president die vanavond/morgen tijdens een toespraak iets zal zeggen als: 'we vieren de vrijheid, maar weten ook dat dezelfde vrijheid gevaar loopt'

[ Bericht 11% gewijzigd door Warsaw op 04-05-2015 15:14:02 ]
  maandag 4 mei 2015 @ 15:11:37 #157
322645 Voorschrift
See if I care
pi_152263974
Tofik Dibi moet sowieso z'n verongelijkte mislukte-politicus smoel houden.

Welke randdebiel gaat er anno 2015 nog de huidige situatie met moslims vergelijken met wat er in de jaren '30 gaande was met Joden. Of ik moet iets in de geschiedenisboeken gemist hebben, maar ik geloof niet dat de Joden argwaan/haat tegen zich kregen omdat ze aanslagen pleegden, oververtegenwoordigd waren in criminaliteit, educatief achterstand hadden en de taal niet spraken, continu haatpredikers uitnodigden in Duitsland, en intolerant waren tegen Duitsers en het Jodendom opdrongen.

Maar Tofik zal het wel beter weten, de kneus. :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 4 mei 2015 @ 15:14:17 #158
322645 Voorschrift
See if I care
pi_152264080
What's next, gaan we Anne Frank vergelijken met een bontkraagje die al wollah schreeuwend bejaarden beroofd en slist naar autochtone dames? Nee heer Dibi, de reden dat Nederlanders anno nu schuins kijken naar moslims is niet te vergelijken met 70 jaar geleden.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_152264136
Je doet zo hard je best om zijn magere pleidooi te ondersteunen VS.
pi_152264243
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
What's next, gaan we Anne Frank vergelijken met een bontkraagje die al wollah schreeuwend bejaarden beroofd en slist naar autochtone dames? Nee heer Dibi, de reden dat Nederlanders anno nu schuins kijken naar moslims is niet te vergelijken met 70 jaar geleden.
In de aanloop naar 1940 toe zeker wel.
  maandag 4 mei 2015 @ 15:18:23 #161
322645 Voorschrift
See if I care
pi_152264255
quote:
6s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:15 schreef 99.999 het volgende:
Je doet zo hard je best om zijn magere pleidooi te ondersteunen VS.
Ach kom nou, politici die dergelijke dingen schreeuwen zijn toch te achterlijk voor woorden?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_152264279
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:18 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach kom nou, politici die dergelijke dingen schreeuwen zijn toch te achterlijk voor woorden?
Dat klopt maar door het dom te overschreeuwen onderbouw je wel zijn verhaal :P
  maandag 4 mei 2015 @ 15:20:01 #163
322645 Voorschrift
See if I care
pi_152264321
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat klopt maar door het dom te overschreeuwen onderbouw je wel zijn verhaal :P
Niks mis met een vleugje intolerantie.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_152264358
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:14 schreef Voorschrift het volgende:

Mooi de bestaande beeldvorming herhalen.

In de jaren '30 dachten alle Duitsers ook dat alle joden als Anne Frank waren zeker?
  maandag 4 mei 2015 @ 15:22:04 #165
322645 Voorschrift
See if I care
pi_152264404
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:20 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Mooi de bestaande beeldvorming herhalen.

In de jaren '30 dachten alle Duitsers ook dat alle joden als Anne Frank waren zeker?
Geen idee, vraag het Tofik, die weet alles.

Maar bij mijn weten hebben Joden destijds niet de woede over zich afgeroepen door eigen acties, i.t.t. de beeldvorming naar moslims toe tegenwoordig. Laatstgenoemden krijgen gewoon de hoon over zich heen door eigen gedrag.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_152264443
Mja Tofik :')
pi_152264455
Laten we eens wat bronnen toevoegen:
http://www.gelderlander.n(...)hadposters-1.4899485

quote:
Aangifte tegen regionale omroep om 'jihadposters'

Een Marokkaans-Nederlandse inwoner van Naarden heeft aangifte gedaan tegen de regionale omroep RTV Noord-Holland. Aanleiding zijn reclameposters van de omroep met de tekst 'Huizen er nog andere jihadgezinnen in 't Gooi?'

De aangever voelt zich daardoor zwaar gediscrimineerd, zo blijkt uit de aangifte die persbureau ANP heeft ingezien. Hij zegt dat de reclame hem doet denken aan het angst en haat zaaien in de Tweede Wereldoorlog. Ook zegt hij dat hij sinds de poster er hangt meerdere keren is aangesproken op het fenomeen 'jihadgezin' - buurtbewoners vragen hem of ,,jullie het niet goed genoeg hebben in Nederland".

De aangever heeft daardoor het gevoel dat hij zich moet verantwoorden. Hij wijst erop dat er nauwelijks 'jihadgezinnen' zijn in het Gooi. Er was eerder een geval van twee gezinnen uit Huizen die ervan verdacht werden uitreisplannen naar Syrië te hebben, maar daar bleek niet genoeg bewijs voor te zijn.

pi_152264456
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
Maar bij mijn weten hebben Joden destijds niet de woede over zich afgeroepen door eigen acties, i.t.t. de beeldvorming naar moslims toe tegenwoordig. Laatstgenoemden krijgen gewoon de hoon over zich heen door eigen gedrag.
:') !!!!!!

Ok.
pi_152264540
quote:

[..]

De omgang met de messias wordt de Joden al millennia lang zwaar aangerekend.
pi_152264799
quote:

[..]

Een reden waarom men anti-joden was destijds (1933):

pi_152264863
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mja Tofik :')
Ja, Tofikje wordt nog al eens geplaagd op twitter, met zijn seksuele geaardheid en het altoos voortduren van zijn wachtgelduitkering, door een hele meute bloeddorstige zogenaamde opiniemakers van het Gesundes Volksempfinden soort of wat daar tegenwoordig voor doorgaat, die wrs een alarm met koebellen op zijn twits hebben aan staan en daardoor wil hij nog wel eens ietsjes emotioneel uit de hoek komen en in dit geval historisch gezien ook niet al te accuraat, waardoor hij vervolgens een nog grotere lawine over zich heen krijgt...
I´m back.
pi_152264886
De meeste Duitsers dachten waarschijnlijk dat alle joden er zo uitzagen en niet net als Anne Frank:

maandag 4 mei 2015 @ 15:34:08 #173
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_152264920
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:31 schreef Irakees het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Toen was de nazipartij al een tijdje aan de macht hé. Logisch gevolg dus.
pi_152264968
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:34 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Toen was de nazipartij al een tijdje aan de macht hé. Logisch gevolg dus.
Nog een reden is eerder in dit topic genoemd, joden slachten kosher, en mishandelen beesten volgens de nazi's.
  maandag 4 mei 2015 @ 15:36:21 #175
322645 Voorschrift
See if I care
pi_152264991
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, Tofikje wordt nog al eens geplaagd op twitter, met zijn seksuele geaardheid en het altoos voortduren van zijn wachtgelduitkering, door een hele meute bloeddorstige zogenaamde opiniemakers van het Gesundes Volksempfinden soort of wat daar tegenwoordig voor doorgaat, die wrs een alarm met koebellen op zijn twits hebben aan staan en daardoor wil hij nog wel eens ietsjes emotioneel uit de hoek komen en in dit geval historisch gezien ook niet al te accuraat, waardoor hij vervolgens een nog grotere lawine over zich heen krijgt...
Kortom, kneusje.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_152265001
quote:
15s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:11 schreef Voorschrift het volgende:

Welke randdebiel gaat er anno 2015 nog de huidige situatie met moslims vergelijken met wat er in de jaren '30 gaande was met Joden. Of ik moet iets in de geschiedenisboeken gemist hebben, maar ik geloof niet dat de Joden argwaan/haat tegen zich kregen omdat ze aanslagen pleegden, oververtegenwoordigd waren in criminaliteit, educatief achterstand hadden en de taal niet spraken, continu haatpredikers uitnodigden in Duitsland, en intolerant waren tegen Duitsers en het Jodendom opdrongen.

Maar Tofik zal het wel beter weten, de kneus. :')
Dank u.
pi_152265046
Nog een reden: "He blamed "money-grubbing Jews" for all of Weimar Germany's economic problems"
pi_152265076
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:36 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Kortom, kneusje.
Ja, nu ja hij moet zich niet zo laten uitlokken hè. Misschien beter een keer een cursusje FOK!ken volgen.
I´m back.
  maandag 4 mei 2015 @ 15:39:59 #179
322645 Voorschrift
See if I care
pi_152265141
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nu ja hij moet zich niet zo laten uitlokken hè. Misschien beter een keer een cursusje FOK!ken volgen.
Welnee, het is veel interessanter om de verongelijkte twitteraar uit te hangen met wachtgeld in de zak. Voor ons ook overigens, wat zou de wereld toch moeten zonder politici die onzin uitkramen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_152265205
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:37 schreef Irakees het volgende:
Nog een reden: "He blamed "money-grubbing Jews" for all of Weimar Germany's economic problems"
Sowieso wel vreemd om dat eventueel als een legitimatie te zien.
pi_152265210
Der Ewige Dibi.
pi_152265278
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Welnee, het is veel interessanter om de verongelijkte twitteraar uit te hangen met wachtgeld in de zak.
Hij heeft gewoon niet in de gaten dat bepaalde types gewoon een alarm met koebellen, verbonden aan een surround systeem, hebben aan staan op hem. Dus ja, dat zorgt bij die mensen en bij veel twitteraars die dat vervolgens zo'n beetje volgen immer weer voor veel jolijt.
Maar om hier nou een topic over te openen?
I´m back.
  maandag 4 mei 2015 @ 15:45:27 #183
322645 Voorschrift
See if I care
pi_152265375
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon niet in de gaten dat bepaalde types gewoon een alarm met koebellen, verbonden aan een surround systeem, hebben aan staan op hem. Dus ja, dat zorgt bij die mensen en bij veel twitteraars die dat vervolgens zo'n beetje volgen immer weer voor veel jolijt.
Maar om hier nou een topic over te openen?
Ach waar moeten we anders over zeiken, het weer?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_152265423
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:45 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach waar moeten we anders over zeiken, het weer?
Ja, ook een punt. Het weer is kut.
I´m back.
  maandag 4 mei 2015 @ 15:48:26 #185
322645 Voorschrift
See if I care
pi_152265495
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ook een punt. Het weer is kut.
Tofik is kut, het weer is kut, zwaar leven weer.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 4 mei 2015 @ 15:51:44 #186
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_152265629
is tofik uit de kast gekomen?
graag op anoniem
pi_152265737
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:51 schreef topdeck het volgende:
is tofik uit de kast gekomen?
Het is in iedergeval wel een luie flikker. Sinds 2012 zit hij al aan het wachtgeld infuus.
pi_152265817
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 06:45 schreef hans1985 het volgende:
Het fascisme:
1. legt de nadruk vooral op waar men tegen is.
2. is nationalistisch
3. gaat uit van de ongelijkheid van de mensen.
4. kent het leidersbeginsel.
- Aan het hoofd staat 1 leider, hij is de beste van alle en weet daarom wat goed is voor het volk. Alle mensen moeten de leider gehoorzamen.

5. is totalitair.
- De staat moet het hele leven van ieder mens regelen en controleren.
6. gaat meer uit van het gevoel dan van het verstand.
- Niet alles hoeft bewezen te worden. De leiden heeft altijd gelijk.
7. verheerlijkt de daad van geweld.
- In een parlementaire democratie wordt alleen maar gepraat. In een fascistische staat moet gehandeld worden: geen woorden, maar daden.
8. geeft aan de vrouw een ondergeschikte plaats.
Toch een heerlijk systeem! O+
  maandag 4 mei 2015 @ 15:57:48 #189
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_152265846
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het is in iedergeval wel een luie flikker. Sinds 2012 zit hij al aan het wachtgeld infuus.
Lekker cashen toch. Zijn skillset is nogal beperkt dus het kan even duren voordat hij vervangend werk vindt?
pi_152266022
quote:
TofikDibi twitterde op zondag 03-05-2015 om 19:42:21 De sfeer in aanloop naar de vernietiging van zoveel joden, ik vraag me weleens af, hoeveel lijkt die op sfeer rondom moslims nu...
Vreemde zin..wat bedoeld hij nou? Dat moslims hetzelfde lot zullen ondergaan dan de Joden, of dat de Europeanen hetzelfde lot zullen ondergaan als de Joden destijds maar nu door extreme moslims?

Wat hij ook bedoeld , de vergelijking is onterecht want de Joodse Duitsers kregen binnen 5 jaar zoveel verboden en tegenwerking waardoor ze niet meer konden functioneren zowel prive als maatschapelijk in Duitsland

Er is geen land in Europa die moslims enige hinder brengt qua wetten. Er bestaat geen enkel wet waardoor een moslim niet kan leven/ functioneren
In alle Europese landen is er een grondwet waardoor elke individu (moslims of niet) wettelijk beschermd

Ook de sfeer die er nu heerst is niet te vergelijken met nu. Het is eerder een antipathie op een religie en niet op mensen want tot voor 9/11 was er zelfs veel sympatie en belangstelling voor de Islam.

Antipatie kan uiteindelijk wel uitmonden op maatschappelijke rellen en tijdelijke chaos
Zeker wanneer Europa zich economisch bedreigd voelt ( minder banen voor autochtonen, minder huizen te huur en meer moskeeen dan kerken = jarloerzie)
En dat laatste : de jarloerzie en angst... want hoe kan er nu een mooie moderne moskee komen terwijl Nederlanders honger lijden? Voedselbanken ect?
En de media tijdperk over de gruweldaden van IS en Boko Haram , groeit er angst bij de Europeanen/Nederlanders. En angst is altijd een slechte raadgever.
En daarbij 1/3 van de Europese moslims wil de sharia wet in Europa en dat is anti democratie

Dus maw zijn verlijking is onterecht maar doet er aan denken / roept rare herinnering op van een niet zo ver verleden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Szikha op 04-05-2015 16:09:04 ]
  maandag 4 mei 2015 @ 16:08:32 #191
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_152266239
Tofik twittert maar een end weg, boeiend.

Het doet mij net zoveel als de mening van Piet uit de Dorpstraat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 4 mei 2015 @ 16:19:43 #192
132605 kawotski
Il Dottore
pi_152266654
Wat een grap. Tofik had volgens mij iedere religie of beweging op kunnen noemen, behalve die van moslims. De moslims zijn de nieuwe nazi's.. Nu generaliseer ik natuurlijk, net zoals we alle Duitsers over 1 kam scheren. Overigens generaliseert Tofik ook dus dat scheelt mij weer om het op te nemen voor de goede moslims.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  maandag 4 mei 2015 @ 16:25:52 #193
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_152266875
De Nazi's zijn in gruwelijkheden rechts ingehaald, uitgerekend door de Islamitische Staat :')
Maar diep van binnen lach ik.
pi_152267995
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De Nazi's zijn in gruwelijkheden rechts ingehaald, uitgerekend door de Islamitische Staat
Om de nazi's in gruwelijkheid te overtreffen, hebben ze nog wel effe te gaan. :D
pi_152268038
Mwa, ze zitten wel ongeveer op één lijn wat gruwelijkheden betreft. De Nazi's waren echter intelligenter en effectiever.
Conscience do cost.
pi_152268166
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:03 schreef ems. het volgende:
De Nazi's waren echter intelligenter en effectiever.
Niet gek als er een moderne, west-europese overheid aan verbonden is. 8-)

Maar goed, concentratiekampen, gaskamers, einsatsgruppen, vraagstukken als 'hoe verhogen we de capaciteit van de gaskamers om meer mensen per dag te 'verwerken', en dat soort onvoorstelbare immorele shit, lijkt vooralsnog nog even niet aan de orde daar in de IS. Misschien als ze de middelen er voor zouden hebben wel.....
pi_152268258
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:03 schreef ems. het volgende:
Mwa, ze zitten wel ongeveer op één lijn wat gruwelijkheden betreft.
IS heeft nog een lange weg te gaan voor ze op dat niveau zitten.
  maandag 4 mei 2015 @ 17:23:23 #198
117098 Hathor
Effe niet
pi_152268622
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is door de nazi's zelf in scene gezet. maar dat weet je zelf best wel.
  maandag 4 mei 2015 @ 17:24:24 #199
117098 Hathor
Effe niet
pi_152268656
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:37 schreef Irakees het volgende:
pi_152268675
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De Nazi's zijn in gruwelijkheden rechts ingehaald, uitgerekend door de Islamitische Staat :')
Wat is precies rechts aan de gruwelijkheden van IS en de nazi's? Ze zijn verder op vele vlakken prima te vergelijken, dat klopt.

Een vergelijking die Tofik Dibi probeert te maken tussen een bepaalde groep uit de tweede wereldoorlog en de moslims kan dus prima kloppen, alleen de groep waar hij de moslims mee moet vergelijken is niet de Joden, maar een andere groep. Dibi is warm, maar toch nog zo ver er vandaan.
pi_152268840
quote:
Hoe denkt men er hier over?
Schandalig!!! Dat onwetendheid zo groot kan zijn in NL, is niet te geloven. Ligt het aan het onderwijs of ergens anders aan? Laat die idioot even met een keppeltje en roze-shirt door shariawijken heen wandelen ajb!

En als hij weer thuis is, moet hij dit lezen (als die gast sowieso kan lezen):
1934 - http://nl.wikipedia.org/wiki/Nacht_van_de_Lange_Messen
1935 - http://nl.wikipedia.org/wiki/Rassenwetten_van_Neurenberg
1938 - http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristallnacht

quote:
In hoeverre lijkt de sfeer in aanloop naar de vernietiging van zoveel joden op de sfeer rondom moslims nu?
TOTAAL NIET te vergelijken.
quote:
Is dit uberhaupt een vraag die je (met goed fatsoen) kunt stellen?
Nee natuurlijk niet!!!

quote:
Wat te denken?
Ja schandalig dat het zover is gekomen dat zoiets nu realiteit is geworden.
pi_152268892
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:01 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Om de nazi's in gruwelijkheid te overtreffen, hebben ze nog wel effe te gaan. :D
IS wel, 'de moslims' niet.
pi_152268931
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
En daarvoor weer de joden
pi_152268952
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Moslims zouden Hitler dus dubbel dankbaar moeten zijn.
Zijn ze ook. Zo was Mein Kampf een aantal jaar geleden niet voor niets de Nr 1 bestseller.
pi_152268963
quote:
6s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben het er op zich wel mee eens. Alleen zijn de westerlingen de joden in dit scenario en de moslims de Duitsers.
:D
pi_152269141
quote:

[..]

[ afbeelding ]
1 krantenartikel was de reden? Really??? 8)7
Anyway, Jodenhaat was er al voor 1933, dus daar had dat krantje niks mee te maken.
Mein Kampf was niet alleen eerder vol jodenhaat, maar ook bestond jodenhaat al eerder onder politici: namelijk http://nl.wikipedia.org/wiki/Karl_Lueger en http://nl.wikipedia.org/wiki/Georg_von_Sch%C3%B6nerer
En tsja was jodenhaat ooit verdwenen na de zwarte dood?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pest_%28ziekte%29#Jodenvervolging
  maandag 4 mei 2015 @ 18:54:39 #207
236046 NotYou
tigerblood
pi_152270933
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:02 schreef Szikha het volgende:

Zeker wanneer Europa zich economisch bedreigd voelt ( minder banen voor autochtonen, minder huizen te huur en meer moskeeen dan kerken = jarloerzie)
En dat laatste : de jarloerzie en angst... want hoe kan er nu een mooie moderne moskee komen terwijl Nederlanders honger lijden? Voedselbanken ect?
_O-
Je suis Charlie Sheen
pi_152271086
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Schandalig!!! Dat onwetendheid zo groot kan zijn in NL, is niet te geloven. Ligt het aan het onderwijs of ergens anders aan? Laat die idioot even met een keppeltje en roze-shirt door shariawijken heen wandelen ajb!

Jij houdt het anders ook niet bepaald zuiver. Hij heeft het over de aanloop naar. Jij post als illustratie een aantal momenten die niet langer als aanloop zijn te kwalificeren, maar als manifestatie van die aanloop.

Ik vermoed dat het Tofik gaat om de fase waarin de haatgevoelens jegens joden zijn ontstaan. Daar zou je dan de vergelijking mee moeten maken.
pi_152271202
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:00 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Jij houdt het anders ook niet bepaald zuiver. Hij heeft het over de aanloop naar. Jij post als illustratie een aantal momenten die niet langer als aanloop zijn te kwalificeren, maar als manifestatie van die aanloop.

Ik vermoed dat het Tofik gaat om de fase waarin de haatgevoelens jegens joden zijn ontstaan. Daar zou je dan de vergelijking mee moeten maken.
Ik houd het zeker wel zuiver. Sterker nog, was ik nog redelijk netjes in 'mijn aanloop'. Tofik zegt namelijk: "De sfeer in aanloop naar de vernietiging van zoveel joden, ik vraag me weleens af, hoeveel lijkt die op sfeer rondom moslims nu..."
De vernietiging van zoveel joden was namelijk pas halverwege de oorlog echt ingezet. Dan is 1934 wel heel erg vroeg in de aanloop. http://nl.wikipedia.org/wiki/Wannseeconferentie

[ Bericht 5% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 04-05-2015 19:09:19 ]
  maandag 4 mei 2015 @ 19:23:57 #210
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_152271937
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:00 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Now, this is not the prelude. It is not even the beginning of the prelude. But it is, perhaps, the manifestation of the prelude. - Winston Ceberut
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 4 mei 2015 @ 19:27:49 #211
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_152272096
Kan niet. Het zijn voornamelijk moslims die moslims vermoorden. Vreemde gewoonte mja zij schijnen het noodzakelijk te vinden....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 4 mei 2015 @ 19:29:30 #212
235357 TitusPullo
pi_152272160
quote:
15s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:11 schreef Voorschrift het volgende:

Nou, het feit dat een aantal Bolsjewistische leiders van Joodse afkomst was kwam de Nazi's goed uit, zoals IS hedendaagse moslimhaters goed uitkomt. Niet voor niets is een van de eerste reacties op dit stuk "Ze passen zich niet aan!" (Niet dat de Nazi's erg veel wisten van de Sovjet-Unie). Maar verder gaat de vergelijking inderdaad mank.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 4 mei 2015 @ 19:36:17 #213
235357 TitusPullo
pi_152272388
O, ja: bescherm jij vanavond de kransen, Tofik?
pi_152274140
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:03 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ik houd het zeker wel zuiver. Sterker nog, was ik nog redelijk netjes in 'mijn aanloop'. Tofik zegt namelijk: "De sfeer in aanloop naar de vernietiging van zoveel joden, ik vraag me weleens af, hoeveel lijkt die op sfeer rondom moslims nu..."
De vernietiging van zoveel joden was namelijk pas halverwege de oorlog echt ingezet. Dan is 1934 wel heel erg vroeg in de aanloop. http://nl.wikipedia.org/wiki/Wannseeconferentie
Waarom zou Tofik het hebben over 1934? Waarom geen 1924? Jij vult het standpunt voor Tofik in en vervolgens val je dat standpunt aan. Nogal makkelijk scoren zo.
  maandag 4 mei 2015 @ 20:17:39 #215
235357 TitusPullo
pi_152274350
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Waarom zou Tofik het hebben over 1934? Waarom geen 1924? Jij vult het standpunt voor Tofik in en vervolgens val je dat standpunt aan. Nogal makkelijk scoren zo.
Jij houdt ook niet gauw op met klieren, he? Geen wonder dat je zo'n ruim tijdsbegrip hebt.
pi_152274510
Hier op fok hoef je het maar de woorden moslims of Islam te gebruiken of je krijgt al de meest spastische reacties.

:') ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_152274539
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:17 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Jij houdt ook niet gauw op met klieren, he? Geen wonder dat je zo'n ruim tijdsbegrip hebt.
Goed betoog. Geen speld tussen te krijgen.
pi_152275681

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_152276289
Ja, dit is de opmars naar de totale vernietiging van de islam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2015 20:54:18 ]
  maandag 4 mei 2015 @ 21:06:02 #220
235357 TitusPullo
pi_152276907
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:21 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Goed betoog. Geen speld tussen te krijgen.
De Speld is nog een verademing, vergelen bij jouw geneuzel.
pi_152276931
Ebola in Afrika, ik vroeg me vanochtend af, hoeveel lijkt dat op mijn kater?
pi_152277030
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:42 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haj Amin's foto posten :') alleen onvolledig zonder deze link te posten, een lijstje met alle nazi-collaborateurs op een rijtje incl. duizenden Nederlanders:
http://en.wikipedia.org/w(...)d_War_II#Netherlands
http://en.wikipedia.org/w(...)er_Division_Nordland
pi_152277083
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:06 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

De Speld is nog een verademing, vergelen bij jouw geneuzel.
En nog een trollpost. Gaat lekker.
pi_152277140
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:42 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wil je misschien toelichten waarom dit relevant is?
  maandag 4 mei 2015 @ 21:15:08 #225
235357 TitusPullo
pi_152277355
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:08 schreef Irakees het volgende:

[..]

Haj Amin's foto posten :') alleen onvolledig zonder deze link te posten, een lijstje met alle nazi-collaborateurs op een rijtje incl. duizenden Nederlanders:
http://en.wikipedia.org/w(...)d_War_II#Netherlands
http://en.wikipedia.org/w(...)er_Division_Nordland
Na de oorlog verguisd in hun land van herkomst, in tegenstelling tot de Moefti.
pi_152277390
Nederland krijgt een nieuwe kans om de joden nu wel te beschermen.
pi_152277396
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:15 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Na de oorlog verguisd in hun land van herkomst, in tegenstelling tot de Moefti.
Palestina was nog bezet toen, vandaag nog steeds trouwens.
  maandag 4 mei 2015 @ 21:23:17 #228
235357 TitusPullo
pi_152277760
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:15 schreef Irakees het volgende:

[..]

Vooral omdat Arabische staatshoofden niet kunnen samenwerken, zoals de arme Moefti ondervonden heeft.
pi_152278170
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:23 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Vooral omdat Arabische staatshoofden niet kunnen samenwerken, zoals de arme Moefti ondervonden heeft.
Kneusjes die Arabische staatshoofden.
pi_152280940
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ooh dus jij vult het in voor Tofik met je 1924? Weet je wel wat een aanloop is?

Maar misschien bedoelde Tofik wel de sfeer in aanloop naar 1349. Dat was immers ook de vernietiging van zoveel joden.

[ Bericht 11% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 04-05-2015 22:40:07 ]
pi_152281989
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ooh dus jij vult het in voor Tofik met je 1924?
Nee, natuurlijk niet. Dat bepaal jij wel. Blijkbaar is de Holocaust uit het niets ontstaan in een periode van tien jaar. Blijkbaar is er geen periode aan voorafgegaan waarin joden gestigmatiseerd werden.

Jij wil de vergelijking maken met een periode waarin er al politiek draagvlak was voor antisemitisme. Jij wil een vergelijking maken met een periode waarin Hitler al aan de macht was en er al rassenwetten waren.

Het staat buiten twijfel dat die vergelijking niet met succes te verdedigen is. Waarom zou Tofik die vergelijking willen maken?

Denkbaar is dat Tofik de vergelijking maakt, althans hij zet er een vraagteken bij, met de periode voorafgaand daaraan.
pi_152286168
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:32 schreef DrMabuse het volgende:
Opmerkelijke uitspraak.

Van een homoseksueel.

Als een bepaalde groep onder het juk der islam het , op z'n zachtst gezegd, moeilijk heeft dan zijn zij het wel.

Laten we het maar houden op de drang om weer eens (even) in de media aanwezig te zijn.

Een Dibi-momentje.
Des te vreemder, inderdaad. De man durft, dankzij die prachtige religie van hem en de ernstige mate van afwijzing vanuit de eigen gemeenschap, niet eens voor zijn geaardheid uit te komen. Want ze zullen hem verketteren. Zo zijn heel veel Marokkanen namelijk wel.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 01:03:51 #233
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_152286226
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Des te vreemder, inderdaad. De man durft, dankzij die prachtige religie van hem en de ernstige mate van afwijzing vanuit de eigen gemeenschap, niet eens voor zijn geaardheid uit te komen. Want ze zullen hem verketteren. Zo zijn heel veel Marokkanen namelijk wel.
Homofiel?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_152286385
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 01:03 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Homofiel?
Dat ze mensen daarom verketteren, ja. Dat gebeurt bijvoorbeeld ook met Ahmed Marcouch, die een paar keer wat te kritisch is geweest over het wangedrag van Marokkaanse jongeren.

Debiele uitlatingen zoals die van Tofik Dibi in combinatie met dit soort nieuws zorgen er alleen maar voor dat de aversie van autochtone Nederlanders jegens Marokkanen steeds verder toeneemt. En sorry dat ik het zeg, maar de cijfers - alle foute lijstjes - geven aan dat die aversie verre van ongegrond is.
pi_152287232
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:00 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Dat bepaal jij wel. Blijkbaar is de Holocaust uit het niets ontstaan in een periode van tien jaar. Blijkbaar is er geen periode aan voorafgegaan waarin joden gestigmatiseerd werden.

Jij wil de vergelijking maken met een periode waarin er al politiek draagvlak was voor antisemitisme. Jij wil een vergelijking maken met een periode waarin Hitler al aan de macht was en er al rassenwetten waren.

Het staat buiten twijfel dat die vergelijking niet met succes te verdedigen is. Waarom zou Tofik die vergelijking willen maken?

Denkbaar is dat Tofik de vergelijking maakt, althans hij zet er een vraagteken bij, met de periode voorafgaand daaraan.
Maar eh... wat je kunt vergelijken met het vooroorlogs antisemitisme bij christenen, leeft voort toch bij moslims?
Of is jouw/Dibi's redenering, wat de christenen toen deden met Joden dat doen ze nu weer met moslims, zodat dat als de juiste leiders maar eenmaal aantreden er van zelf weer treinen rijden naar vernietigingskampen?
En passant 70 jaar "nooit meer dat" zo maar wegvagend.
En 70 jaar waarin ook de christenen hebben geleerd dat antisemitisme tot onmenselijke daden kan leiden, ook wegvagend?
Terwijl het naar eliminatie neigende antisemitisme op dit moment gewoon wel leeft bij bepaalde moslims?

Ergens is het een behoorlijke belediging. Dat Dibi zo reageert à la, die heeft het al moeilijk genoeg als echt enorm gepeste moslim homo.
Maar jij? Volgens mij ben je slimmer dan dat. Dit kun je niet verdedigen. (Alleen al op de historische merites niet).

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 05-05-2015 02:17:52 ]
I´m back.
pi_152287257
TofikDibi twitterde op maandag 04-05-2015 om 21:05:33 Belangrijkste les van meeste mensen die reageerden: moslims mogen niet met joden worden vergeleken, al is het vragend, maar wel met nazi's. reageer retweet
Heel goed, Tofik. De overeenkomsten tussen de opvattingen van moslims en nazi's zijn inderdaad vele malen groter dan de overeenkomsten qua 'slachtofferrol' tussen Joden en moslims. Al is het alleen al omdat moslims vooraan staan als het om Jodenhaat gaat. Al is het alleen al omdat types als Tofik Dibi door radicale moslims van daken zouden worden gegooid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2015 15:18:02 ]
pi_152287919
Nou, mooi. Heeft ie toch wat geleerd vandaag.
pi_152290543
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:15 schreef Loekie1 het volgende:
Nederland krijgt een nieuwe kans om de joden nu wel te beschermen.
And NL will fail
pi_152290557
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:15 schreef Irakees het volgende:

[..]

Ja ik snap ook niet waarom die Palestijnen maar op Joods grondgebied blijven. Jordanie was hun land.
pi_152290574
quote:

[..]

ja dus terug naar 1349?

quote:
Oh dus jij bepaalt dat het stigmatiseren onderdeel is van de aanloop naar de holocaust?

quote:
Nee, de aanloop van de holocaust bestaat uit een ketting van gebeurtenissen. Wie bepaalt dat welke van die gebeurtenissen oorzaak zijn geweest voor de holocaust? Ik maak een vergelijking, niet zoals jij zegt dat er al rassenwetten waren, maar dat de Rassenwetten van Neurenberg uit 1935 ontstonden. In 1934 waren die wetten er dus nog niet. Maar in 1934 had je wel de Nacht van de Lange Messen. Samen met de Kristallnacht uit 1938 zijn dit naar mijn idee essentiele gebeurtenissen. Of deze gebeurtenissen het mogelijk hebben gemaakt dat een holocaust plaats heeft kunnen vinden weet ik niet. Maar het hoort in ieder geval wel bij de aanloop. En dat is wat veel allochtonen/moslims niet weten, zie hun idiote opmerkingen dat die tijd van toen misschien te vergelijken is met de tijd van nu waarin de rol van de Joden is overgenomen door de moslims. De moslims hebben hier in NL anno nu geen Kristallnacht, geen Rassenwetten van Neurenberg (of Nederlandse stad) en geen Nacht van de Lange Messen. Sterker nog, moslims zijn eerder de veroorzakers van terreur naar niet-moslims.

Maar jij wilt verder terug dan 1934-1938? Vreemde aanloop heb je dan, maargoed, hoe ver terug wil je gaan? Hitler werd rijkskanselier van Duitsland in 1933 en 'werd' staatshoofd in 1934. Het is dus enorm snel gegaan toen Hitler eenmaal de macht 'kreeg'. En er heeft helemaal geen meerderheid op Hitler gestemd in 1933, dus dat zegt wat over het gebrek aan draagvlak mbt jodenhaat. Hitler heeft (deels) de macht genomen en vervolgens tegengeluid verboden. Ook dat gebeurt niet anno nu.

quote:
Het staat buiten twijfel dat die vergelijking niet met succes te verdedigen is.
Zo kwam je niet over.

[ Bericht 55% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 05-05-2015 10:59:19 ]
pi_152290621
quote:
Waarom zou Tofik die vergelijking willen maken?
Daar kunnen we heel veel over speculeren, maar weten zullen we het niet. Het feit dat hij de vergelijking heeft gemaakt, betekent dat zijn motieven absoluut niet zuiver zijn. Dat of gewoon extreem dom.
pi_152290654
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 01:03 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Homofiel?
ja, ze hangen de hele tijd maar bijelkaar, aan elkaar of andere passerende mannen steeds vragen wat er is.:)
  dinsdag 5 mei 2015 @ 10:38:56 #243
121310 venomsnake
El Saltador
pi_152290675
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:13 schreef ems. het volgende:
Ik word al moe van Joden die niet kunnen ophouden over de holocaust, laat staan vervelende pestventjes die in de verste verte niet een dergelijk leed hebben meegemaakt.

Maar de zieligheidsindustrie doet nu eenmaal goede zaken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_152290687
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
TofikDibi twitterde op maandag 04-05-2015 om 21:05:33 Belangrijkste les van meeste mensen die reageerden: moslims mogen niet met joden worden vergeleken, al is het vragend, maar wel met nazi's. reageer retweet
Heel goed, Tofik. De overeenkomsten tussen de opvattingen van moslims en nazi's zijn inderdaad vele malen groter dan de overeenkomsten qua 'slachtofferrol' tussen Joden en moslims. Al is het alleen al omdat moslims vooraan staan als het om Jodenhaat gaat. Al is het alleen al om types als Tofik Dibi door radicale moslims van daken zouden worden gegooid.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 07:12 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, mooi. Heeft ie toch wat geleerd vandaag.
Dat zo iemand kamerlid was...
pi_152290729
Slaat nergens op.

Joden waren goed ingeburgerd en over het algemeen succesvoller dan andere nationaliteiten.

Moslims zijn niet goed ingeburgerd en willen dit ook niet (Geld natuurlijk niet voor iedere moslim!), komt ook nog bij dat ze gewoon veel dingen aan zichzelf te danken hebben, ze vreten vanalles uit en hebben hun eigen imago schade aangebracht.

Ze zijn nu vooral heel goed bezig hun eigen identiteit zo puur mogelijk te houden en ons vooral te confronteren met ons racisme en haat, wat logisch is als je bijna geen goede voorbeelden ziet (Geld natuurlijk niet voor iedere moslim!)
pi_152290749
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

[..]

Dat zo iemand kamerlid was...
Ja, kamerleden die niet willen dat de overheid mensen vanwege hungeelodeerde discrimineert. Dat moeten we niet willen...
pi_152293009
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

ja dus terug naar 1349?

[..]

Oh dus jij bepaalt dat het stigmatiseren onderdeel is van de aanloop naar de holocaust?

[..]

Nee, de aanloop van de holocaust bestaat uit een ketting van gebeurtenissen. Wie bepaalt dat welke van die gebeurtenissen oorzaak zijn geweest voor de holocaust? Ik maak een vergelijking, niet zoals jij zegt dat er al rassenwetten waren, maar dat de Rassenwetten van Neurenberg uit 1935 ontstonden. In 1934 waren die wetten er dus nog niet. Maar in 1934 had je wel de Nacht van de Lange Messen. Samen met de Kristallnacht uit 1938 zijn dit naar mijn idee essentiele gebeurtenissen. Of deze gebeurtenissen het mogelijk hebben gemaakt dat een holocaust plaats heeft kunnen vinden weet ik niet. Maar het hoort in ieder geval wel bij de aanloop. En dat is wat veel allochtonen/moslims niet weten, zie hun idiote opmerkingen dat die tijd van toen misschien te vergelijken is met de tijd van nu waarin de rol van de Joden is overgenomen door de moslims. De moslims hebben hier in NL anno nu geen Kristallnacht, geen Rassenwetten van Neurenberg (of Nederlandse stad) en geen Nacht van de Lange Messen. Sterker nog, moslims zijn eerder de veroorzakers van terreur naar niet-moslims.

Maar jij wilt verder terug dan 1934-1938? Vreemde aanloop heb je dan, maargoed, hoe ver terug wil je gaan? Hitler werd rijkskanselier van Duitsland in 1933 en 'werd' staatshoofd in 1934. Het is dus enorm snel gegaan toen Hitler eenmaal de macht 'kreeg'. En er heeft helemaal geen meerderheid op Hitler gestemd in 1933, dus dat zegt wat over het gebrek aan draagvlak mbt jodenhaat. Hitler heeft (deels) de macht genomen en vervolgens tegengeluid verboden. Ook dat gebeurt niet anno nu.

Zo kwam je niet over.
Wacht eventjes. Volgens jou is de gehele voedingsbodem voor de holocaust ontstaan uit het niets na 1934? Nog los van het feit dat jodenhaat in zijn algemeenheid niet te beperken is tot dat tijdvak of die geografische locatie, want dan zou je nog veel verder terug kunnen gaan dan 1300.

Jij haalt een periode aan waarin antisemitisme al een piek kende in Duitsland. Die rassenwetten zijn een uiting van de maatschappelijke acceptatie van jodenhaat in die periode. Dat kan je niet vergelijken met de dag van vandaag, dat is iedereen duidelijk, niemand beweert dat.

Interessanter lijkt me de economische malaise na WO 1 en de wijze waarop destijds naar joden gekeken werd en hoe joden destijds het mikpunt van propaganda zijn geworden.

Dit is uit 1919:

1920:
"The International Jew", uitgegeven door Henry Ford, ook uitgegeven in Duitsland en aangehaald door Hitler.

1920:
NSDAP partijprogramma met daarin een aantal punten welke gericht waren op het benadelen van joden

1925:
Mein Kampf

Nogmaals, je maakt het jezelf makkelijk door het standpunt van Tofik in te vullen met een positie die je vervolgens makkelijk onderuit kan halen. Dat is geen uitdaging.
pi_152298589
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja, kamerleden die niet willen dat de overheid mensen vanwege hungeelodeerde discrimineert. Dat moeten we niet willen...
Kamerleden die volstrekt misplaatst slachtoffergedrag tentoonspreiden, moeten gewoon stevig op hun plaats worden gezet. De bizarre verhalen over moslims als "de nieuwe Joden" kunnen niet krachtig genoeg worden bestreden.
pi_152299068
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Kamerleden die volstrekt misplaatst slachtoffergedrag tentoonspreiden, moeten gewoon stevig op hun plaats worden gezet. De bizarre verhalen over moslims als "de nieuwe Joden" kunnen niet krachtig genoeg worden bestreden.
Jij versterkt zijn betoog eerder dan dat je het bestrijdt.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:37:38 #250
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_152299249
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hun wat?
pi_152299268
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:33 schreef 99.999 het volgende:
Jij versterkt zijn betoog eerder dan dat je het bestrijdt.
Kom je weer niet verder dan zo'n rare omgekeerde redenering? Is ook niet voor het eerst dat je daar op moet terugvallen. Je bent volstrekt niet serieus te nemen.
pi_152299344
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Kom je weer niet verder dan zo'n rare omgekeerde redenering? Is ook niet voor het eerst dat je daar op moet terugvallen. Je bent volstrekt niet serieus te nemen.
Lees je eigen berichten maar eens terug. Als er iemand zijn bedt doet om met domme retoriek Joden vergelijkbaar te maken met Moslims ben jij het wel _O-

Waarbij ik overigens bang ben dat jij het serieus meent.
pi_152299396
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:40 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Lees je eigen berichten maar eens terug. Als er iemand zijn bedt doet om met domme retoriek Joden vergelijkbaar te maken met Moslims ben jij het wel _O-

Waarbij ik overigens bang ben dat jij het serieus meent.
Dat je niet kunt lezen was al langer bekend.
pi_152299463
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat je niet kunt lezen was al langer bekend.
Dat zal het inderdaad zijn...
pi_152300616
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat heeft Dibi precies gedaan om dat te veroorzaken? Je legt nogal wat neer bij die knul.
Waarmee ook jij overigens eerder zijn pleidooi versterkt dan weerlegt...
Hij heeft het over types als Tofik. Types die vervelende moslims op basis van onjuistheden een stok geeft om mee te slaan.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_152302483
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:16 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Hij heeft het over types als Tofik. Types die vervelende moslims op basis van onjuistheden een stok geeft om mee te slaan.
Hoe bedoel je dat? Door op te staan tegen figuren die de overheid op basis van een specifiek geloof wil laten discrimeren?
pi_152302548
Heeft Dibi geen account hiero? Misschien kan die ons voorzien in nadere toelichting.
pi_152302573
Het is altijd grappig wanneer iemand zegt dat moslims de nieuwe joden zijn. Het bijna beledigend. Ik ben totaal niet anti-moslim en bescherm de gemiddelde moslim juist bijna elke dag tegen haatspraak maar dat is complete bullsh*t. Ja natuurlijk er is discriminatie jegens moslims, dat geldt voor elke minderheid, vooral diegenen met een kleurtje, maar op een totaal ander niveau dan bij joden. Je kunt zeggen dat moslims worden bediscrimineerd, maar het is verkeerd om te zeggen dat zij de nieuwe joden zijn.

Moslims groeien in aantal, Europa accommodeert moslims, vervult hun wensen, er is hardcore nationale en internationale wetgeving die minderheden beschermt in tegenstelling tot vroeger, overal nieuwe moskees in aanbouw, beschermd door de policor, vooral in West- en Noord-Europa waar mensen over zichzelf struikelen om politiek correct over te komen, met Zweden als hoofdvoorbeeld, terwijl steeds meer joden constant in angst moeten leven, de overheden besluiten om moslim immigranten te dumpen in de buurt van buurten waar veel joden wonen, in het achterhoofd hebbend de historisch en zeker hedendaagse niet al te glansrijke relaties tussen moslims en joden, synagogen hebben bewaking nodig, vaak kun je niet eens normaal als jood over de straat en dus kiezen steeds meer ervoor om Europa te verlaten.

En nu ook steeds meer mensen die vinden dat je de holocaust aka basisgeschiedenis moet kunnen "bespreken", lees: ontkennen. Europa heeft mijns inziens geen recht op deze specifieke "vrijheid van meningsuiting" aangezien Europa steeds opnieuw en opnieuw, keer op keer, heeft aangetoond niet normaal met haar joodse bevolking om te kunnen gaan. Altijd als een klein kind maar de joden de schuld geven van alles. Het enige wat joden altijd al hebben gewild is geaccepteerd worden in de Europese maatschappij. Het maakt niet uit hoe blank joden zijn geworden en dat ze Europese namen hebben aangenomen en zich proberen te mengen in de bevolking en cultuur. Ze zullen altijd als anders worden gezien. Europese joden zijn vandaag de dag niets meer dan museumstukken.

[ Bericht 1% gewijzigd door NickGrouwen op 05-05-2015 17:25:57 ]
pi_152302904
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Door op te staan tegen figuren die de overheid op basis van een specifiek geloof wil laten discrimeren?
Nee, door afkeer voor mensen die kiezen voor een geloof met nogal ouderwetse en discriminerende normen, te vergelijken met minachting en haat op basis van een raciaal verschil.
pi_152306607
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:26 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Nee, door afkeer voor mensen die kiezen voor een geloof met nogal ouderwetse en discriminerende normen, te vergelijken met minachting en haat op basis van een raciaal verschil.
Dat raciale verschil is op z'n best dubieus te noemen. Dat werd er vooral bij gezocht als excuus. Zoals je hier op FOK! ook steeds meer leest over dat moslims genetisch minderwaardig zouden zijn e.d.
Ook hiermee versterk je dus eerder het niet al te zwakke verhaal van Dibi dan dat je het onderuit weet te halen.
pi_152312098
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je hebt geen flauw benul van de cijfers. Start cbs.nl op, ga je inlezen en je oliedomme mening herzien.
Geen onderzoek en krant gezien de laatste jaren? De integratie van mensen met een islamitische acchtergrond is een fiasco. Zelfs SP partijleider Marijnissen heeft dat ooit al bevestigd. En samson heeft ooit een blauwe maandag mee geholpen bij een project en stopte er snel mee.

Veel nationaliteiten is leuk. Ga genoeg met diverse om maar islam en westerse wereld... Vergelijk alleen al eens sorojo met islamitische turken.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:44:48 #262
235357 TitusPullo
pi_152312711
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:31 schreef hans1985 het volgende:

[..]

Geen onderzoek en krant gezien de laatste jaren? De integratie van mensen met een islamitische acchtergrond is een fiasco. Zelfs SP partijleider Marijnissen heeft dat ooit al bevestigd. En samson heeft ooit een blauwe maandag mee geholpen bij een project en stopte er snel mee.
Nee, die heeft aan den lijve ervaren dat Marokkaans straattuig strontvervelend is. Hij zei er echter ook bij: Met de islam heeft het geen bal te maken. Hoe geloviger hoe minder last je van ze hebt.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:52:29 #263
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152313075
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:31 schreef hans1985 het volgende:

[..]

Veel nationaliteiten is leuk. Ga genoeg met diverse om maar islam en westerse wereld... Vergelijk alleen al eens sorojo met islamitische turken.
Ze integreren meer dan prima. In de tertiaire sector doen ze het zo goed dat men al begint te piepen over de veelvoud aan bakkers, halal slagers etc. Wat jij bedoelt is assimileren, dat is iets anders.
Dit, dus.
pi_152908521
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat raciale verschil is op z'n best dubieus te noemen. Dat werd er vooral bij gezocht als excuus. Zoals je hier op FOK! ook steeds meer leest over dat moslims genetisch minderwaardig zouden zijn e.d.
Ook hiermee versterk je dus eerder het niet al te zwakke verhaal van Dibi dan dat je het onderuit weet te halen.
Gebruik de domheid van andere FOK users alsjeblieft niet om iets aan mijn mening af te doen....
pi_152908557
Het is onfatsoenlijk dat een moslim zijn situatie durft te vergelijken met dat van de Joden. Dat, dat allemaal maar mag in Nederland te gek voorwoorden.
pi_152908592
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 08:38 schreef Bassie_B het volgende:
Het is onfatsoenlijk dat een moslim zijn situatie durft te vergelijken met dat van de Joden. Dat, dat allemaal maar mag in Nederland te gek voorwoorden.
Ja het zou illegaal moeten zijn.

pi_152908606

[ Bericht 100% gewijzigd door Bassie_B op 24-05-2015 08:47:32 ]
pi_152908639
Tsja, hij heeft gewoon gelijk. We zien dat moslims telkens bezig zijn met het zoeken van zondebokken zodat ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen voor hun eigen daden en falen. En dat wordt steeds feller. Het lijkt idd sterk op hoe Hitler zijn volk opzweepte en de Joden tot zondebok bombardeerde.

Oh wacht. Dat bedoelde hij vast niet. Maar het is daarom niet minder waar.
  zondag 24 mei 2015 @ 09:12:55 #269
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_152908768
Lauw zeikverhaal. Maar ja, Dibi. :'). Heeft ie alweer een baan?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 24 mei 2015 @ 12:57:44 #270
24730 burger
Jan met de pet
pi_152912703
Alles komt goed. ...............toch?
pi_152919317
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2015 09:12 schreef Ringo het volgende:
Lauw zeikverhaal. Maar ja, Dibi. :'). Heeft ie alweer een baan?

Hij is een Geert Wilders look a like geworden.
pi_152919343

[ Bericht 100% gewijzigd door Bassie_B op 24-05-2015 16:48:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')