Ik ook.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hij heeft het over sfeer, niet over de instutionaire behandeling.
De sfeer inderdaad, de hele groep wordt aangekeken op het gedrag van individuen, je hebt minder kansen in onze maatschappij als moslim, noem maar op.quote:
Moslims mogen niet meer naar school en ze worden afgevoerd naar kampen en alles ...quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
de hele groep wordt aangekeken op het gedrag van individuen
Waar haal je die strekking in vredes naam vandaan?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens jouw logica rechtvaardigt een strafblad de gaskamer.
Dat is niet exclusief voor moslims maar geldt voor alle minderheden.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
De sfeer inderdaad, de hele groep wordt aangekeken op het gedrag van individuen, je hebt minder kansen in onze maatschappij als moslim, noem maar op.
Uit "ja, maar de joden waren niet oververtegenwoordigd wat betreft criminaliteit".quote:Op maandag 4 mei 2015 00:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar haal je die strekking in vredes naam vandaan?
Ik ging daar puur in op de tweet van Dibi.quote:
Ik merk er niets van, maar goed, dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
De sfeer inderdaad, de hele groep wordt aangekeken op het gedrag van individuen, je hebt minder kansen in onze maatschappij als moslim, noem maar op.
Dat maak jij er persoonlijk van. Zeg, je bent wel heel erg ver heen inmiddels he?quote:Op maandag 4 mei 2015 00:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Uit "ja, maar de joden waren niet oververtegenwoordigd wat betreft criminaliteit".
TT zou moeten zijn: tofik dibi toont andermaal aan een randdebiel te zijn en niet te hebben opgelet tijdens geschiedenis.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:04 schreef NotYou het volgende:
Hoe denkt men er hier over? In hoeverre lijkt de sfeer in aanloop naar de vernietiging van zoveel joden op de sfeer rondom moslims nu? Is dit uberhaupt een vraag die je (met goed fatsoen) kunt stellen?twitter:TofikDibi twitterde op zondag 03-05-2015 om 19:42:21De sfeer in aanloop naar de vernietiging van zoveel joden, ik vraag me weleens af, hoeveel lijkt die op sfeer rondom moslims nu... reageer retweet
Wat te denken van de joden die, na meerdere aanslagen gericht op hen puur vanwege geloof/etniciteit in en bij joodse instellingen, het Europese continent daadwerkelijk ontvluchten richting nota bene het eerder als door aanslagen geplaagd bekend staande Israel?
't stikt inderdaad van de overeenkomsten. Ik zie overal bankjes met "niet voor moslims", er worden moslims uit hun wijken weggepest, hun winkels worden overhoop gehaald en beroofd etc. of wacht nee, 't zijn de moslims die mensen "hun" wijken uit pesten, 't zijn 9 van de 10 keer moslims die winkelovervallen plegen en met grof geweld. De overeenkomsten zijn er inderdaad ja, maar niet op de manier die dibi bedoeld.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:54 schreef remlof het volgende:
Tofik heeft wel een punt, er zijn heel veel overeenkomsten.
Waarvan de reactie van sommgen hier "maar de moslims roepen het over zichzelf af" wel de meest treffende is. Hetzelfde werd immers over de joden gezegd in de jaren dertig.
Hoezo? Turkse jongeren, Joegoslavische moslim jongeren etc hebben niet bepaald moeite met het vinden van een baan. 't zijn alleen marokkaanse jongens die daar stevige problemen mee hebben, maar die hebben dan ook jaren keihard gewerkt om een extreem negatieve reputatie op te bouwen en blijven die reputatie keer op keer bevestigen waardoor bedrijven liever dat risico vermijden.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe je dit hard kunt maken. Dat het criminelen zijn kun je gemakkelijk hard maken door hun acties te bewijzen, maar hoe bewijs je of iemand een moslim is? Nationaliteit staat moeilijk gelijk aan godsdienst. Zoals ook niet iedere Nederlandse overvaller een Christen is, is ook niet iedere Marokkaanse tasjesdief een moslim.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:33 schreef Harlon het volgende:
[..]
't zijn 9 van de 10 keer moslims die winkelovervallen plegen en met grof geweld.
't overgrote gedeelte identificeert zich wel als zodanig.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe je dit hard kunt maken. Dat het criminelen zijn kun je gemakkelijk hard maken door hun acties te bewijzen, maar hoe bewijs je of iemand een moslim is? Nationaliteit staat moeilijk gelijk aan godsdienst. Zoals ook niet iedere Nederlandse overvaller een Christen is, is ook niet iedere Marokkaanse tasjesdief een moslim.
Kun je nooit onderbouwen.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:38 schreef Harlon het volgende:
[..]
't overgrote gedeelte identificeert zich wel als zodanig.
Het zijn gelegenheidsmoslims.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:38 schreef Harlon het volgende:
[..]
't overgrote gedeelte identificeert zich wel als zodanig.
Het gaat om de sfeer rondom moslims nu en rondom de joden toentertijd, dat heeft echt geen fuck te maken met hoeveel procent waar woont.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:09 schreef Irakees het volgende:
Deze vergelijking kun je niet één op één maken, al is het maar om de volgende reden: Moslimholocaust in heel Europa, laten we zeggen 50 miljoen doden, dat is nog steeds geen deuk in een pakje boter aangezien 97.3% van de moslims wereldwijd niet eens in Europa leeft.
Tussen nu en 2050 zullen er 100 miljoen minder Europese christenen zijn, zonder holocaust: Europe, the only region whose total population is projected to shrink, will see its Christian population diminish by 100 million people.
Joden hadden in de jaren '20-30 meer kansen dan Duitsers, omdat ze gemiddeld rijker en hoogopgeleid waren. Ze hadden massaal ook geen zin om in WO I mee te vechten. Dat was deels de reden dat Hitler zo'n hekel aan ze had.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Die dingen hebben sowieso niets met elkaar te maken.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeer rondom moslims nu en rondom de joden toentertijd, dat heeft echt geen fuck te maken met hoeveel procent waar woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |