Hoe denkt men er hier over? In hoeverre lijkt de sfeer in aanloop naar de vernietiging van zoveel joden op de sfeer rondom moslims nu? Is dit uberhaupt een vraag die je (met goed fatsoen) kunt stellen?twitter:TofikDibi twitterde op zondag 03-05-2015 om 19:42:21De sfeer in aanloop naar de vernietiging van zoveel joden, ik vraag me weleens af, hoeveel lijkt die op sfeer rondom moslims nu... reageer retweet
Dit. Beetje met zuur strooien op je familie als die hoer van me vreemd gaat en m'n dochter wordt verkracht.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
Oneens, de moslims roepen dit over zichzelf af. Binnen Europa moeten ze zich gewoon aanpassen aan onze cultuur, dat zou ik ook doen als ik naar die zandbak zou emigreren.
Zouden de joden ook zulke bizarre eerwraken hebben beoefend in de jaren 30 denk je?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit. Beetje met zuur strooien op je familie als die hoer van me vreemd gaat en m'n dochter wordt verkracht.
Deden de Joden ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
Oneens, de moslims roepen dit over zichzelf af.
Zou eerwraak een islamitisch verschijnsel zijn denk je?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zouden de joden ook zulke bizarre eerwraken hebben beoefend in de jaren 30 denk je?
Moslims zouden Hitler dus dubbel dankbaar moeten zijn.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:16 schreef Duikbril112 het volgende:
De verhoudingen tussen mensen, de afkeer van een religieuze leer/aanhang, nu en destijds, zijn inderdaad denk ik erg goed vergelijkbaar, eerlijk is eerlijk. Alleen er is nu geen gekke leider aanwezig in Duitsland - of ander machtig Europees land - die een holocaust in gang kan gaan zetten, of überhaupt maar genocidale ontwikkelingen kan voeden. Sterker: tegenwoordig is de boel heel politiek-correct als het gaat om 'propaganda'. Iets dat misschien wel grotendeels te danken is aan de heer Hitler en z'n mannen.
Ook dat.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Sowieso moslims die de holocaust op hun situatie proberen te betrekken. Flikker toch op man.
Ze maken er wel een hype van, dat moet je ze nageven.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zou eerwraak een islamitisch verschijnsel zijn denk je?
Sorry? Hoe dan? Door gewoon mee te doen in de maatschappij? Eigen ondernemening te hebben? En uit criminaliteit en vandalisme te blijven? En niet iedereen te haten die anders dan joden zijn?quote:
Niet weten dat de joden alle moslims toen systematisch aan het uitroeien waren en dat nu weer doen onder de false flag IS.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zouden de joden ook zulke bizarre eerwraken hebben beoefend in de jaren 30 denk je?
quote:Op zondag 3 mei 2015 23:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zou eerwraak een islamitisch verschijnsel zijn denk je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |