Volgens jouw logica rechtvaardigt een strafblad de gaskamer.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben ik wel gewend van je dat je je op 1 dingetje concentreerd, maar vervolgens de rest selectief negeert. Maar vertel eens, mag je als mocro dan lekker crimineel gedragen en eisen dat je alsnog geaccepteerd moet worden in de maatschappij?
Niet zozeer moslims in Syrië als wel (ook) moslims uit Europa die hier alle kansen (en vrijheid) van de wereld hebben gehad, net als jij. Duizenden.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Want moslims in Syrië vermoorden andere mensen. Goed verhaal wel.
Ik lees o.a. dat men braaf de wetten van Napoleon nog naleeft.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wanneer je leest is het misschien wel zo handig het hele stuk te lezen en niet slechts de zinnen die je graag ziet. Op die manier weet ook jij in het vervolg gewoon wat de strekking van een tekst is.
Ok. En wat heeft dat met Tofik's verhaal te maken?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet zozeer moslims in Syrië als wel (ook) moslims uit Europa die hier alle kansen (en vrijheid) van de wereld hebben gehad, net als jij.
Je leest wat je wil lezen/trollt. Ik ga de relevante stukken niet voor je onderstrepen, al meermaals gedaan.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik lees o.a. dat men braaf de wetten van Napoleon nog naleeft.
Dat de bevolkingsgroep die hij aanhaalt niet slachtoffer maar pleger van genocide is.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ok. En wat heeft dat met Tofik's verhaal te maken?
Ok, dus het komt ook in Syrië voor, is niet door moslims verzonnen en het is eveneens geen verschijnsel wat voorbehouden is aan moslims. Wat heeft het dan in godsnaam met dit topic te maken?quote:
Houd ermee op Xa1pt.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ok, dus het komt ook in Syrië voor, is niet door moslims verzonnen en het is eveneens geen verschijnsel wat voorbehouden is aan moslims. Wat heeft het dan in godsnaam met dit topic te maken?
Aha, dus we gaan voortaan mensen indelen op een bevolkingsgroep en als er dan individuen uit die bevolkingsgroep iets doen houden we de gehele bevolkingsgroep verantwoordelijk. Makes sense!quote:Op zondag 3 mei 2015 23:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat de bevolkingsgroep die hij aanhaalt niet slachtoffer maar pleger van genocide is.![]()
Nou, wanneer de uitspraak waarop je reageert dit sowieso al doet en jij die uitspraak duidt lijkt dat mij niet heel vreemd.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha, dus we gaan voortaan mensen indelen op een bevolkingsgroep en als er dan individuen uit die bevolkingsgroep iets doen houden we de gehele bevolkingsgroep verantwoordelijk. Makes sense!
Dat is dan ook de enige overeenkomst.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:54 schreef remlof het volgende:
Tofik heeft wel een punt, er zijn heel veel overeenkomsten.
Waarvan de reactie van sommgen hier "maar de moslims roepen het over zichzelf af" wel de meest treffende is. Hetzelfde werd immers over de joden gezegd in de jaren dertig.
Tofik houdt moslims als bevolkingsgroep nergens verantwoordelijk voor. Hij waarschuwt juist voor dat denken.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nou, wanneer de uitspraak waarop je reageert dit sowieso al doet en jij die uitspraak duidt lijkt dat mij niet heel vreemd.
Jup, dat deden we vroeger ook tegenover de Duitsers.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha, dus we gaan voortaan mensen indelen op een bevolkingsgroep en als er dan individuen uit die bevolkingsgroep iets doen houden we de gehele bevolkingsgroep verantwoordelijk. Makes sense!
Nou nee, hij neemt moslims als uniforme groep (ik dacht dat jij daar zo'n moeite mee had?) en stelt de rest daar tegenover.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tofik houdt moslims als bevolkingsgroep nergens verantwoordelijk voor. Hij waarschuwt juist voor dat denken.
Tofik houdt moslims nergens verantwoordelijk voor geloof ik.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nou nee, hij neemt moslims als uniforme groep (ik dacht dat jij daar zo'n moeite mee had?) en stelt de rest daar tegenover.
Tofik maakt die indeling, niet ik.
Nee. Hij verkondigt onzin. Moslims en andere bevolkingsgroepen worden prima behandeld in Nederland.quote:
Welke overeenkomsten?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:54 schreef remlof het volgende:
Tofik heeft wel een punt, er zijn heel veel overeenkomsten.
Hij heeft het over sfeer, niet over de instutionaire behandeling.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Hij verkondigt onzin. Moslims en andere bevolkingsgroepen worden prima behandeld in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |