Van scriptie. Ik liep ongeveer twee weken voor op waar hij op had gerekend, dus nu kan ik mijn resultaten ook nog ergens op gaan toepassen in de tijd die overblijft, waarschijnlijk. Wat het allemaal des te leuker maakt.quote:
Ook goed!quote:
Klinkt goed! Lekker het weekend in!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van scriptie. Ik liep ongeveer twee weken voor op waar hij op had gerekend, dus nu kan ik mijn resultaten ook nog ergens op gaan toepassen in de tijd die overblijft, waarschijnlijk. Wat het allemaal des te leuker maakt.
I dunno man. Nieuwe users prikkelen mij weet je. Altijd weer spannend als rasechte zolderkamerautist :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ook goed!
Ik ben Makoto, maar waarom wat?
Snap ik, dat worden spannende tijden voor jou dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Dqod het volgende:
I dunno man. Nieuwe users prikkelen mij weet je. Altijd weer spannend als rasechte zolderkamerautist :$
Nja kan je nu wel een keer een weekendje weekend houdenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik loop alleen maar twee weken voor omdat ik niet aan weekenden doe.
Nja een leeftijdsindicatie is soms wel handig ivm reacties op posts ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Makoto het volgende:
[..]
Snap ik, dat worden spannende tijden voor jou dan.
Houdt m'n leven avontuurlijk eh, naast vele andere dingen natuurlijk. Dat dan weer welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Makoto het volgende:
[..]
Snap ik, dat worden spannende tijden voor jou dan.
Dat is ook niet goed, je moet ook wel een beetje relaxenn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik loop alleen maar twee weken voor omdat ik niet aan weekenden doe.
Mocht je wat willen weten kun je het altijijd vragen natuurlijk, of je een antwoord krijgt ligt aan mij natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:59 schreef Dqod het volgende:
Houdt m'n leven avontuurlijk eh, naast vele andere dingen natuurlijk. Dat dan weer wel
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:00 schreef Dqod het volgende:
Ja, toch haal ik jullie Ui's ook wel een beetje door elkaar, Lokje en Yv
Weenie wat het is
Maar ik heb wel plezier in het doorwerken hoor, als ik ineens een idee heb hoe ik iets kan oplossen ga ik daar niet mee wachten omdat het weekend is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed, je moet ook wel een beetje relaxenn.
Sorry, heb een beetje een onduidelijke genomen. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:00 schreef Dqod het volgende:
Ja, toch haal ik jullie Ui's ook wel een beetje door elkaar, Lokje en Yv
Weenie wat het is
Als ik ergens op kom, stel ik wel m'n vraag ja. Thanksquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:00 schreef Makoto het volgende:
[..]
Mocht je wat willen weten kun je het altijijd vragen natuurlijk, of je een antwoord krijgt ligt aan mij natuurlijk.
Nohhh, consideratequote:
Zo'n fijne filmquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, heb een beetje een onduidelijke genomen. :$
Maar spirited away.!
Ik hou van die filmquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, heb een beetje een onduidelijke genomen. :$
Maar spirited away.!
Workaholic hoor, ik schrijf het altijd op en dan doe ik het later welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik heb wel plezier in het doorwerken hoor, als ik ineens een idee heb hoe ik iets kan oplossen ga ik daar niet mee wachten omdat het weekend is.En die ideeen blijven maar komen. :$
Eensquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo'n fijne film
Staat in mijn top 10.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo'n fijne film
Staat in mijn top 10.
Jullie begrijpen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou van die film
En howl's moving castle
Misschien heb jij wel een leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Makoto het volgende:
[..]
Workaholic hoor, ik schrijf het altijd op en dan doe ik het later wel.
Misschien wel jaquote:
Oké oké, cool!quote:
Vind ik moeilijk om te zeggen aangezien dat ook heel erg afhangt van mijn state of mind. Op het moment ff Girl, Interrupted denk ik iigquote:
My neighbour Totoroquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou van die film
En howl's moving castle
Haha ja jawel, ik heb naast FOK! ook nog wel leven gek genoeg ja.quote:
Haha okidoki!!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:04 schreef Dqod het volgende:
Vind ik moeilijk om te zeggen aangezien dat ook heel erg afhangt van mijn state of mind. Op het moment ff Girl, Interrupted denk ik iig
Amenquote:
Heeeeele goeie keuze!quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen
Al roept die dubbele emoties op, op persoonlijk vlak
Had ik dat maar. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:05 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha ja jawel, ik heb naast FOK! ook nog wel leven gek genoeg ja.
Niets negatiefs hoor. Meer vanwege iemand die er niet meer is, zeg maarquote:
Het zou je verbazen hoe makkelijk dat gaat!quote:
Heb je welquote:
Die van mij ook, maar hij is nu al een aantaal jaar consistent.quote:
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niets negatiefs hoor. Meer vanwege iemand die er niet meer is, zeg maar
Waarom mislukt het dan steeds bij mij?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Het zou je verbazen hoe makkelijk dat gaat!
Cheers mate. Ik ga vanavond bij thuiskomst eens wat lentebockjes wegknallenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Harmankardon het volgende:
Zo dan, eerste biertje is open. Prosit
Geef me je hand, ik neem je mee naar een leven buiten FOK!. We beginnen bij buitenquote:
Die vond ik zo raar. Maar misschien moet ik hem gewoon nog eens kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar hij is nu al een aantaal jaar consistent.
Donnie Darko
Ik wil ook bierquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Cheers mate. Ik ga vanavond bij thuiskomst eens wat lentebockjes wegknallen
Top filmquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die vond ik zo raar. Maar misschien moet ik hem gewoon nog eens kijken.
Ik moest hem ook twee keer kijken om hem te begrijpen, maar als je 'm eenmaal door hebt. Goude film!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
Die vond ik zo raar. Maar misschien moet ik hem gewoon nog eens kijken.
Daar kom ik wel hoor. Maar mijn sociale leven kost gewoon niet veel meer dan een paar uurtjes per week, dan blijft er nog zoveel tijd over. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geef me je hand, ik neem je mee naar een leven buiten FOK!. We beginnen bij buiten
Kom maar :$quote:
Lukt het jou wel om hem aan iemand anders uit te leggen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik moest hem ook twee keer kijken om hem te begrijpen, maar als je 'm eenmaal door hebt. Goude film!
Ehm, dan neem ik je wel gewoon mee naar een kroeg ofzo. Jezus wat een gedoequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
Daar kom ik wel hoor. Maar mijn sociale leven kost gewoon niet veel meer dan een paar uurtjes per week, dan blijft er nog zoveel tijd over. :$
* Stap in de Benzquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar :$
Maar Donnie Darko is wel echt een bazenfilm ja
quote:
Mhmmm, ik denk als je na afloop samen de film hebt gekeken wel. Nu zo uit het niets niet. Het is inderdaad lastig uit te leggen, dat maakt het oa ook zo cool.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
Lukt het jou wel om hem aan iemand anders uit te leggen?Want dat lijkt nogal eens een struikelblok te zijn voor mensen die ik heb gesproken die zeiden dat ze het begrepen.
Niet zo hard van stapel lopen hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:09 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ehm, dan neem ik je wel gewoon mee naar een kroeg ofzo. Jezus wat een gedoe.
Dat is waar, bedankt voor de wake up call.quote:
Deze film is op het moment baas:quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar hij is nu al een aantaal jaar consistent.
Donnie Darko
Misschien ben ik wel helemaal niet aardig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is waar, bedankt voor de wake up call.
Mating habits of the earthbound humanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
Boh ben mijn top 100 weer eff aan het doorkijken, is van klein half jaartje geleden, grappig hoe erg ik het er nu nu al niet meer mee eens ben
Heb je een top 100?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
Boh ben mijn top 100 weer eff aan het doorkijken, is van klein half jaartje geleden, grappig hoe erg ik het er nu nu al niet meer mee eens ben
Echt? Ga je toevallig ook naar hardcore shows?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel helemaal niet aardig.
En ik doe aan straight edge life.
Dat doe jij eh? Vuige dondert :$quote:
Van afgelopen jaar: TV / FOK! Film Top 100 2014 - 13e Editiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je een top 100?
Een top 10, oke, maar ik weet niet eens of ik wel 100 films gezien heb in de afgelopen 5 jaar.
Die filmquote:
Geef niks, je weet hoe ik fokquote:
Mwah, da's weer niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Echt? Ga je toevallig ook naar hardcore shows?
Als je weet waar ik het over heb, dan weet je welke hardcore ik bedoel.
En een cola'tje is toch ook lekker?
Ah dat is dan weer jammer, maar respect!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
Mwah, da's weer niet echt mijn ding. Heb alleen hun levensstijl zonder seks, drank en drugs voor de gelegenheid maar even aangenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Vroeger vond ik hardcore altijd wel tof.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ah dat is dan weer jammer, maar respect!
Ahjoh, net of een show zoveel geld kost?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger vond ik hardcore altijd wel tof.Nu nog steeds wel, maar zou er niet snel meer geld aan uitgeven.
Of Rubber. Film over een autoband die mensen vermoord met psychic abilitiesquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
The world is in a constant flux
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
De smaak is gewoon een beetje veranderd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:16 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ahjoh, net of een show zoveel geld kost?7 a 8 euro'tjes ofzo.
I know, rightquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Tis ook echt een superaanstekelijke lach
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, ik ga er nog niet zo heel lang naar toe moet ik je eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De smaak is gewoon een beetje veranderd.
Blijft er ook maar naar kijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Tis ook echt een superaanstekelijke lach
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
Vaders die een verkeerde verjaardag invoeren op hun facebook.
Ik weet niet zo goed of hij het
a) Expres heeft gedaan om mensen erin te luizen,
b) Per ongeluk op het verkeerde knopje heeft gedrukt,
c) Ik dom ben en hij echt op een andere dag jarig is dan ik in mijn hoofd heb.
Welke mix hebben we t over?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die mix van jou, goede shit trouwens
Doe dat danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:22 schreef Harmankardon het volgende:
Oh man ik heb zin om echt volledig naar de tering te gaan vandaag
Ook geen gek idee :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan derde partijen. :$
Wat let je?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:22 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in wijn maar heb geen zin om mijn middelenvrije streak op te geven.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:22 schreef Harmankardon het volgende:
Wat is je streak?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in wijn maar heb geen zin om mijn middelenvrije streak op te geven.
Genotsmiddelenvrijquote:
Ja inderdaad, dat is balen ja. Had ik vorige week ook een keer, nou ik balen jongen. Haha nee maar dat is niet verantwoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Moet straks nog weg met de auto als BoB en beetje balen als je dan iedereen weer doodrijdt.
Dat snapte ik, ik vroeg me af hoe langquote:
Pdonquote:
Maakt niets uit, overkomt de beste hé.quote:
Ehm, volgens mij nu bijna 3 maanden.quote:
Er overkomt mij best wel veel :$quote:
Ooh tof! Dus je hebt het wel eerst kunnen 'proeven' zegmaar. Dat lijkt me wel nog lastiger.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ehm, volgens mij nu bijna 3 maanden.Ben sinds nieuwjaar gestopt met dagelijks blowen en daarna met alles.
Dat kan dus betekenen dat je bizar goed bent...quote:
Ditquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:26 schreef Harmankardon het volgende:
Noem me een mietje maar ik zou toch moeilijk zonder enige substantie kunnen. Poeh dat zou zwaar zijn en dat wordt dan een heleboel angry sex.
Ik zou het hier ook moeilijk mee hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:26 schreef Harmankardon het volgende:
Noem me een mietje maar ik zou toch moeilijk zonder enige substantie kunnen
I'd like to think soquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat kan dus betekenen dat je bizar goed bent...
Ja, ik was een beetje addict aan de wiet en aan de pammetjes. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh tof! Dus je hebt het wel eerst kunnen 'proeven' zegmaar. Dat lijkt me wel nog lastiger.
Rook je ook gewone sigaretten?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik was een beetje addict aan de wiet en aan de pammetjes. :$
Oei, ja dat gaat niet helemaal de beste kant op, en seks dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
Pammetjes zijn ook wel heul verslavend.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Deed dat alleen bij het uitgaan of bij avondjes met rokende vrienden, maar ik heb nooit vast sigaretten gerookt.quote:
Etizo heb ik nog nooit op :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:29 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik ergens in mijn kamer een pammetje of etizolammetje zou vinden zou het wel snel over zijn met de streak, vermoed ik.
Ik helaasch welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
Nee. Deed dat alleen bij het uitgaan of bij avondjes met rokende vrienden, maar ik heb nooit vast sigaretten gerookt.
Ja, reuzelekker gevoel. Vind het toch wel recreatiever.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Etizo heb ik nog nooit op :$
Beetje zelfde effect? Ofwa
Hmmm, curious welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, reuzelekker gevoel. Vind het toch wel recreatiever.
Geen optie voor later?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:31 schreef Barbusse het volgende:
Het is prachtig weer, ik wil op het strand liggen godverdomme.
Gooi even een foto dan, mag je even lekker patsen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ff foto van de nieuwe benz gemaakt![]()
Da's nog eens een leasebakkie
Ja, ik wacht nog op het moment waarop degene met wie ik dat wel zou willen er klaar voor is. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Oei, ja dat gaat niet helemaal de beste kant op, en seks dan?
Sorry ik ben nieuwschierig.
Dat heb ik geprobeerd, maar mijn ouders wilden er niet aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:32 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben een van die 'als je niet gaat roken betalen we je rijbewijs'-knuppels. Heeft wel geholpen, behalve een joint zo nu en dan.
Krijg je korting?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Mwehe over drugs gesproken. Gebruik nu een vetverbrander van De Tuinen (pillen). Niet dat ik denk dat het echt werkt, maar wilde het eens proberen. De caffeine en zo is echter heel erg merkbaar en ik voel me een beetje zoals mrt ritalin, alleen minder gejaagd.
Heb ook het idee dat ik meer vocht verlies en daardoor slanker lijk. Caffeine is vochtontrekkend dacht ik, dus dat kan wel kloppen. Geinig experiment.
Straks zit er speed in die pillenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Mwehe over drugs gesproken. Gebruik nu een vetverbrander van De Tuinen (pillen). Niet dat ik denk dat het echt werkt, maar wilde het eens proberen. De caffeine en zo is echter heel erg merkbaar en ik voel me een beetje zoals mrt ritalin, alleen minder gejaagd.
Heb ook het idee dat ik meer vocht verlies en daardoor slanker lijk. Caffeine is vochtontrekkend dacht ik, dus dat kan wel kloppen. Geinig experiment.
Duidelijk!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, ik wacht nog op het moment waarop degene met wie ik dat wel zou willen er klaar voor is. :$
Het onderdrukt je eetlust ook nog als het goed is, dus ik snap wel dat mensen het kopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hebt nu een rijke vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd, maar mijn ouders wilden er niet aan.Helaas.
Ja klopt, dat merk ik ook heel erg vandaag.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het onderdrukt je eetlust ook nog als het goed is, dus ik snap wel dat mensen het kopen.
Hoe bedoel je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ben pas om 10 uur klaar. Morgen dan maarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm, curious wel
[..]
Geen optie voor later?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:34 schreef Dqod het volgende:
Echt, deze scene blijf ik zo verontrustend vinden :$
Niet klikken als je niet tegen opengescheurde bekken kanHahah wtf is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
Mooi vooruitzicht dan wel, right?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben pas om 10 uur klaar. Morgen dan maarBeach and beer
[ afbeelding ]
Scene uit Mirrors. Vond het zo disturbingquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:34 schreef Dqod het volgende:
Echt, deze scene blijf ik zo verontrustend vinden :$
Niet klikken als je niet tegen opengescheurde bekken kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke film is dit?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Vet verbranden zul je er niet mee, maar je hebt toch minder de neiging je te overeten met stimulanten in je systeem. Dus in die zin werkt het wel degelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt, dat merk ik ook heel erg vandaag.
Ik neem denk ik ook de BBQ meequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi vooruitzicht dan wel, right?
Geniet ervan, morgen
OKé, oké, wederom duidelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Het is een user hier die veel waarde hecht aan het celibataire leven.
Groot gelijk heb jequote:
Deze dusquote:
Prettyquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben pas om 10 uur klaar. Morgen dan maarBeach and beer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:32 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gooi even een foto dan, mag je even lekker patsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Haha, ja is een aparte scene ja.quote:
Stimulanten zorgen voor een snellere hartslag en hogere lichaamstemperatuur, dus in die zin helpen ze wel meer verbranden, maar erg veel zal het niet schelen. Ook lijkt me dat je er na verloop van tijd een soort tolerantie voor ontwikkelt. Net zoals je steeds meer koffie nodig hebt voor hetzelfde effect.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vet verbranden zul je er niet mee, maar je hebt toch minder de neiging je te overeten met stimulanten in je systeem. Dus in die zin werkt het wel degelijk.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou rijden.Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
Zeggen ze ook wel eens over mij, dus jah :$quote:
Awesomesaucequote:
Je orale kwaliteiten zijn dan ook heinde en verre bekendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeggen ze ook wel eens over mij, dus jah :$
Past goed bij elkaar dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeggen ze ook wel eens over mij, dus jah :$
Dacht ikquote:
Had sex there oncequote:
Ssssshquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je orale kwaliteiten zijn dan ook heinde en verre bekend
Sowiesoquote:
Dat natuurlijk wel. Maar ik denk eigenlijk ook dat het effect op hoeveel je verbrandt niet erg significant is. Kunnen grote hoeveelheden cafeine eigenlijk ook stimulantenspychoses veroorzaken?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stimulanten zorgen voor een snellere hartslag en hogere lichaamstemperatuur, dus in die zin helpen ze wel meer verbranden, maar erg veel zal het niet schelen. Ook lijkt me dat je er na verloop van tijd een soort tolerantie voor ontwikkelt. Net zoals je steeds meer koffie nodig hebt voor hetzelfde effect.
Dat weet ik niet. Zou denken van wel. Weet dat mijn broertje een tijd lang cafeinepoeder gebruikt heeft en daar redelijk maf van kon worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat natuurlijk wel. Maar ik denk eigenlijk ook dat het effect op hoeveel je verbrandt niet erg significant is. Kunnen grote hoeveelheden cafeine eigenlijk ook stimulantenspychoses veroorzaken?
Waarom in godsnaam cafeinepoeder?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zou denken van wel. Weet dat mijn broertje een tijd lang cafeinepoeder gebruikt heeft en daar redelijk maf van kon worden.
Absoluut. Al hou ik niet van te grote hoeveelheden. Word daar opgefokt van op een niet-fijne manierquote:
Hij gebruikte in die tijd vanalles door elkaar.quote:
Ja hoiquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:46 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zie nu pas dat het 1e nummer van deze reeks al uit de zomer van 2012 stamt. Het gaat de laatste tijd ontzettend rap.
Ik ken het, trillende handjes, grote bek, kort lontjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Absoluut. Al hou ik niet van te grote hoeveelheden. Word daar opgefokt van op een niet-fijne manier
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:46 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zie nu pas dat het 1e nummer van deze reeks al uit de zomer van 2012 stamt. Het gaat de laatste tijd ontzettend rap.
Eigenlijk mijn karakter in 3 woorden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken het, trillende handjes, grote bek, kort lontje
Yeah. Nie leuk meer niequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken het, trillende handjes, grote bek, kort lontje
BIERRRR DRINKENNNquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef FrauMilena het volgende:
Wat voor leuks zal ik vanavond gaan doen
Dat laatstequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is die SC Relaties een echte hosselplek? Of is het voor mensen die al een relatie hebben?
Ik maak je helemaal van slag hèquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$
Het kan alle kanten op. Heel veelzijdigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is die SC Relaties een echte hosselplek? Of is het voor mensen die al een relatie hebben?
Komt door die bil van je. Jezusquote:
Een relatie, waarom zou je dat willen dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een mix van beide.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Billen is mijn bijnaam bij tennis, srs. En 'He jij daar, je kunt er geen kut van'. Klopt ook wel.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Billen is mijn bijnaam bij tennis, srs. En 'He jij daar, je kunt er geen kut van'. Klopt ook wel.
Is ook moeilijk, dat dan weer wel, allemaal dat geren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Billen is mijn bijnaam bij tennis, srs. En 'He jij daar, je kunt er geen kut van'. Klopt ook wel.
FOK!enquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef FrauMilena het volgende:
Hey, jij ook hier? Hoe is het met het zwemmenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef Paxcon het volgende:
Oh nu zit ik het zelf ook in de verkeerde SC te zeggen, maar bedankt voor jullie antwoorden
Alles mag en kan hier volgens mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef Makoto het volgende:
Is het ook een hosselplek voor mensen met al een relatie?
Kom je hier geld verdienen, toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef FrauMilena het volgende:
Ja, die hosselen threesomes of orgies.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef Makoto het volgende:
Is het ook een hosselplek voor mensen met al een relatie?
Wat een feest zeg hey.quote:
Dubbel feest.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, die hosselen threesomes of orgies.
Het is vooral een plek waar óók dikke mensen zoals jij welkom zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hahahahahahhaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:54 schreef Toto69 het volgende:
Het is vooral een plek waar óók dikke mensen zoals jij welkom zijn
Doe even normaalquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben te luiquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben zo tamelijk de enige hier zonder klonen geloof ik.
Weet niet wat ik wil, lastig lastig. Al was het deze keer omdat die andere teveel op die van Loka leek volgens Dqodquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar switch jij de hele tijd van UI?
Jij bent mij, omdat jouw bil en de mijne een zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hoeft het voor mij niet te doen hoor, zoals ik al zei. Ik let wel extra goed op de usernames danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet niet wat ik wil, lastig lastig. Al was het deze keer omdat die andere teveel op die van Loka leek volgens Dqod
Nee hoor, ik ook. But not for lack of trying.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
quote:
quote:
Stelletje autistenquote:
Met welke werkzaamheden dan?quote:
Dit. Plus verwarrend. Ben in staat om de hele avond met mijn eigen kloon te kletsen en het niet door hebben.quote:
Wie noem jij autist a bezemquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Stelletje autisten
Bier is trouwens niet te zuipen.
Zal wel Fok!en worden ja
[..]
Met welke werkzaamheden dan?
Wat is er nou weer autistisch aan bier dinken? Wijn dan..?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef FrauMilena het volgende:
Stelletje autisten Bier is trouwens niet te zuipen.Zal wel Fok!en worden ja
Hmmm voorbipsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent mij, omdat jouw bil en de mijne een zijn
En ondertussen denken: 'goh wat hebben we veel dingen gemeen samen'quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Plus verwarrend. Ben in staat om de hele avond met mijn eigen kloon te kletsen en het niet door hebben.
Wow :$quote:
wutquote:
Ik zei 'leuks'. Natuurlijk komen de zolderautisten hier met bier en Fok!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wat is er nou weer autistisch aan bier dinken? Wijn dan..?
En hetzelfde leefritme hebben en zo. Altijd online wanneer ik er ook benquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ondertussen denken: 'goh wat hebben we veel dingen gemeen samen'
Niks bby, kusje gr xoxox gossip girlquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
wut
[..]
Ik zei 'leuks'. Natuurlijk komen de zolderautisten hier met bier en Fok!
Chillze, werkzequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:59 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga nog ff een paar uurtjes werken en dan weekend vieren
En helemaal overexcited zijn dat ik bijna niekanhandelenie :$
Tot later![]()
Nou wat mij betreft ga je naar de bungee-jumpen. Hoe kan ik nou ruiken wat jij leuk vindt?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:58 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zei 'leuks'. Natuurlijk komen de zolderautisten hier met bier en Fok!
Daagquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks bby, kusje gr xoxox gossip girl
Nu weg
Latersssssssssquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:59 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga nog ff een paar uurtjes werken en dan weekend vieren En helemaal overexcited zijn dat ik bijna niekanhandelenie :$Tot later
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Plus verwarrend. Ben in staat om de hele avond met mijn eigen kloon te kletsen en het niet door hebben.
Als Frau het een beetje goed kan bij mij wel ja. Ben de moeilijkste niet.quote:
Kijk z'n auto, geld speelt geen rol bij deze jongenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als Frau het een beetje goed kan bij mij wel ja. Ben de moeilijkste niet.
Volgens mij heb je gewoon medelijden met mequote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als Frau het een beetje goed kan bij mij wel ja. Ben de moeilijkste niet.
Ik zit nog op level: bier aanreikenquote:
Amateurquote:
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon medelijden met me
[..]
Ik zit nog op level: bier aanreikenMja ik zal het wel even Googlen
Maakt niets uit, iedereen moet ergens beginnen toch?quote:
Mij zomaar een amateur noemenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Maakt niets uit, iedereen moet ergens beginnen toch?
Oh, sorry. Heb ik nu iets heel ergs gedaan?quote:
Dit ja!quote:
Daar hoor je mij verder ook niks over zeggenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks mis met beginnen bij het begin hoor.
Hier kun je niets aan doen, zalm tijdens je griep was eigenlijk al geen goed ideequote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds ik zalm heb gegeten tijdens mijn griep en daar bijna van over mijn nek ging, vind ik veel vis niet meer lekker.Help.
Keer heel lekkere vis eten, ben je er ook van af.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds ik zalm heb gegeten tijdens mijn griep en daar bijna van over mijn nek ging, vind ik veel vis niet meer lekker.Help.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, wist ik veel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hier kun je niets aan doen, zalm tijdens je griep was eigenlijk al geen goed idee.
Maar misschien wat Hosti zegt.quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
Oke nu heb ik ineens heel veel zin in een gerookt makreeltje.
Ik geef FOK! de schuld.
Of de rabobank?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geef FOK! de schuld.
Gekruide kibbelingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geef FOK! de schuld.
Godverquote:
Mja, zalm en makreel vond ik heel lekkere vis, en dat was geen succes.quote:
Bietje remoulade erbijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja, zalm en makreel vond ik heel lekkere vis, en dat was geen succes.
Dan maar een keer kibbeling.
Dat klopt.quote:
Dat moet je aan iemand anders vragen, ik heb geen kennis van haar clit.quote:
Smulpaapje.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geef FOK! de schuld.
Ik ook, ik snap niet dat ik dat vroeger echt zo lekker vond.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ook, ik snap niet dat ik dat vroeger echt zo lekker vond.
Ja, in het tijdperk waarin ik nog niets lustte vond ik ze geweldig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Knoflooksaus.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bietje remoulade erbijLekkah lekkah
Yoghurtknoflooksausquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Knoflooksaus.
Onee wacht, ik wil afvallen.
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Niet haten.. ik was blijquote:
Lekker veel tzatziki gebruiken als sausje.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Knoflooksaus.
Onee wacht, ik wil afvallen.
Gewoon zelf maken, en dan griekse of bulgaarse yoghurt gebruiken, zoveel lekkerder dan die zooi die je kooptquote:
Tzatzikiquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker veel tzatziki gebruiken als sausje.
Betekent dat dat je niet tegen vis kunt?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet haten.. ik was blij
/visintolerantie dit dat
Koop die ook nooit, die ruiken vies/chemisch.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken, en dan griekse of bulgaarse yoghurt gebruiken, zoveel lekkerder dan die zooi die je koopt
Geldt voor alles in pakjes vs zelf maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken, en dan griekse of bulgaarse yoghurt gebruiken, zoveel lekkerder dan die zooi die je koopt
Ik haat niet, ik vind het alleen niet meer zo lekker als ik het vroeger vond.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
Niet haten.. ik was blij /visintolerantie dit dat
Gewoon geen sausjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker veel tzatziki gebruiken als sausje.
Hoe komt dat dan weer?quote:
Ja of iig dat mijn maag denkt: dit gaat niet goedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Betekent dat dat je niet tegen vis kunt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |