Waarom mislukt het dan steeds bij mij?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Het zou je verbazen hoe makkelijk dat gaat!
Cheers mate. Ik ga vanavond bij thuiskomst eens wat lentebockjes wegknallenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Harmankardon het volgende:
Zo dan, eerste biertje is open. Prosit
Geef me je hand, ik neem je mee naar een leven buiten FOK!. We beginnen bij buitenquote:
Die vond ik zo raar. Maar misschien moet ik hem gewoon nog eens kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar hij is nu al een aantaal jaar consistent.
Donnie Darko
Ik wil ook bierquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Cheers mate. Ik ga vanavond bij thuiskomst eens wat lentebockjes wegknallen
Top filmquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die vond ik zo raar. Maar misschien moet ik hem gewoon nog eens kijken.
Ik moest hem ook twee keer kijken om hem te begrijpen, maar als je 'm eenmaal door hebt. Goude film!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
Die vond ik zo raar. Maar misschien moet ik hem gewoon nog eens kijken.
Daar kom ik wel hoor. Maar mijn sociale leven kost gewoon niet veel meer dan een paar uurtjes per week, dan blijft er nog zoveel tijd over. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geef me je hand, ik neem je mee naar een leven buiten FOK!. We beginnen bij buiten
Kom maar :$quote:
Lukt het jou wel om hem aan iemand anders uit te leggen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik moest hem ook twee keer kijken om hem te begrijpen, maar als je 'm eenmaal door hebt. Goude film!
Ehm, dan neem ik je wel gewoon mee naar een kroeg ofzo. Jezus wat een gedoequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
Daar kom ik wel hoor. Maar mijn sociale leven kost gewoon niet veel meer dan een paar uurtjes per week, dan blijft er nog zoveel tijd over. :$
* Stap in de Benzquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar :$
Maar Donnie Darko is wel echt een bazenfilm ja
quote:
Mhmmm, ik denk als je na afloop samen de film hebt gekeken wel. Nu zo uit het niets niet. Het is inderdaad lastig uit te leggen, dat maakt het oa ook zo cool.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
Lukt het jou wel om hem aan iemand anders uit te leggen?Want dat lijkt nogal eens een struikelblok te zijn voor mensen die ik heb gesproken die zeiden dat ze het begrepen.
Niet zo hard van stapel lopen hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:09 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ehm, dan neem ik je wel gewoon mee naar een kroeg ofzo. Jezus wat een gedoe.
Dat is waar, bedankt voor de wake up call.quote:
Deze film is op het moment baas:quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar hij is nu al een aantaal jaar consistent.
Donnie Darko
Misschien ben ik wel helemaal niet aardig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is waar, bedankt voor de wake up call.
Mating habits of the earthbound humanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
Boh ben mijn top 100 weer eff aan het doorkijken, is van klein half jaartje geleden, grappig hoe erg ik het er nu nu al niet meer mee eens ben
Heb je een top 100?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
Boh ben mijn top 100 weer eff aan het doorkijken, is van klein half jaartje geleden, grappig hoe erg ik het er nu nu al niet meer mee eens ben
Echt? Ga je toevallig ook naar hardcore shows?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel helemaal niet aardig.
En ik doe aan straight edge life.
Dat doe jij eh? Vuige dondert :$quote:
Van afgelopen jaar: TV / FOK! Film Top 100 2014 - 13e Editiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je een top 100?
Een top 10, oke, maar ik weet niet eens of ik wel 100 films gezien heb in de afgelopen 5 jaar.
Die filmquote:
Geef niks, je weet hoe ik fokquote:
Mwah, da's weer niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Echt? Ga je toevallig ook naar hardcore shows?
Als je weet waar ik het over heb, dan weet je welke hardcore ik bedoel.
En een cola'tje is toch ook lekker?
Ah dat is dan weer jammer, maar respect!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
Mwah, da's weer niet echt mijn ding. Heb alleen hun levensstijl zonder seks, drank en drugs voor de gelegenheid maar even aangenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Vroeger vond ik hardcore altijd wel tof.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ah dat is dan weer jammer, maar respect!
Ahjoh, net of een show zoveel geld kost?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger vond ik hardcore altijd wel tof.Nu nog steeds wel, maar zou er niet snel meer geld aan uitgeven.
Of Rubber. Film over een autoband die mensen vermoord met psychic abilitiesquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
The world is in a constant flux
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
De smaak is gewoon een beetje veranderd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:16 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ahjoh, net of een show zoveel geld kost?7 a 8 euro'tjes ofzo.
I know, rightquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Tis ook echt een superaanstekelijke lach
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, ik ga er nog niet zo heel lang naar toe moet ik je eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De smaak is gewoon een beetje veranderd.
Blijft er ook maar naar kijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Tis ook echt een superaanstekelijke lach
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
Vaders die een verkeerde verjaardag invoeren op hun facebook.
Ik weet niet zo goed of hij het
a) Expres heeft gedaan om mensen erin te luizen,
b) Per ongeluk op het verkeerde knopje heeft gedrukt,
c) Ik dom ben en hij echt op een andere dag jarig is dan ik in mijn hoofd heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |