Van scriptie. Ik liep ongeveer twee weken voor op waar hij op had gerekend, dus nu kan ik mijn resultaten ook nog ergens op gaan toepassen in de tijd die overblijft, waarschijnlijk. Wat het allemaal des te leuker maakt.quote:
Ook goed!quote:
Klinkt goed! Lekker het weekend in!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van scriptie. Ik liep ongeveer twee weken voor op waar hij op had gerekend, dus nu kan ik mijn resultaten ook nog ergens op gaan toepassen in de tijd die overblijft, waarschijnlijk. Wat het allemaal des te leuker maakt.
I dunno man. Nieuwe users prikkelen mij weet je. Altijd weer spannend als rasechte zolderkamerautist :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ook goed!
Ik ben Makoto, maar waarom wat?
Snap ik, dat worden spannende tijden voor jou dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Dqod het volgende:
I dunno man. Nieuwe users prikkelen mij weet je. Altijd weer spannend als rasechte zolderkamerautist :$
Nja kan je nu wel een keer een weekendje weekend houdenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik loop alleen maar twee weken voor omdat ik niet aan weekenden doe.
Nja een leeftijdsindicatie is soms wel handig ivm reacties op posts ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Makoto het volgende:
[..]
Snap ik, dat worden spannende tijden voor jou dan.
Houdt m'n leven avontuurlijk eh, naast vele andere dingen natuurlijk. Dat dan weer welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Makoto het volgende:
[..]
Snap ik, dat worden spannende tijden voor jou dan.
Dat is ook niet goed, je moet ook wel een beetje relaxenn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik loop alleen maar twee weken voor omdat ik niet aan weekenden doe.
Mocht je wat willen weten kun je het altijijd vragen natuurlijk, of je een antwoord krijgt ligt aan mij natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:59 schreef Dqod het volgende:
Houdt m'n leven avontuurlijk eh, naast vele andere dingen natuurlijk. Dat dan weer wel
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:00 schreef Dqod het volgende:
Ja, toch haal ik jullie Ui's ook wel een beetje door elkaar, Lokje en Yv
Weenie wat het is
Maar ik heb wel plezier in het doorwerken hoor, als ik ineens een idee heb hoe ik iets kan oplossen ga ik daar niet mee wachten omdat het weekend is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed, je moet ook wel een beetje relaxenn.
Sorry, heb een beetje een onduidelijke genomen. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:00 schreef Dqod het volgende:
Ja, toch haal ik jullie Ui's ook wel een beetje door elkaar, Lokje en Yv
Weenie wat het is
Als ik ergens op kom, stel ik wel m'n vraag ja. Thanksquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:00 schreef Makoto het volgende:
[..]
Mocht je wat willen weten kun je het altijijd vragen natuurlijk, of je een antwoord krijgt ligt aan mij natuurlijk.
Nohhh, consideratequote:
Zo'n fijne filmquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, heb een beetje een onduidelijke genomen. :$
Maar spirited away.!
Ik hou van die filmquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, heb een beetje een onduidelijke genomen. :$
Maar spirited away.!
Workaholic hoor, ik schrijf het altijd op en dan doe ik het later welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik heb wel plezier in het doorwerken hoor, als ik ineens een idee heb hoe ik iets kan oplossen ga ik daar niet mee wachten omdat het weekend is.En die ideeen blijven maar komen. :$
Eensquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo'n fijne film
Staat in mijn top 10.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo'n fijne film
Staat in mijn top 10.
Jullie begrijpen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou van die film
En howl's moving castle
Misschien heb jij wel een leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Makoto het volgende:
[..]
Workaholic hoor, ik schrijf het altijd op en dan doe ik het later wel.
Misschien wel jaquote:
Oké oké, cool!quote:
Vind ik moeilijk om te zeggen aangezien dat ook heel erg afhangt van mijn state of mind. Op het moment ff Girl, Interrupted denk ik iigquote:
My neighbour Totoroquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou van die film
En howl's moving castle
Haha ja jawel, ik heb naast FOK! ook nog wel leven gek genoeg ja.quote:
Haha okidoki!!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:04 schreef Dqod het volgende:
Vind ik moeilijk om te zeggen aangezien dat ook heel erg afhangt van mijn state of mind. Op het moment ff Girl, Interrupted denk ik iig
Amenquote:
Heeeeele goeie keuze!quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen
Al roept die dubbele emoties op, op persoonlijk vlak
Had ik dat maar. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:05 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha ja jawel, ik heb naast FOK! ook nog wel leven gek genoeg ja.
Niets negatiefs hoor. Meer vanwege iemand die er niet meer is, zeg maarquote:
Het zou je verbazen hoe makkelijk dat gaat!quote:
Heb je welquote:
Die van mij ook, maar hij is nu al een aantaal jaar consistent.quote:
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niets negatiefs hoor. Meer vanwege iemand die er niet meer is, zeg maar
Waarom mislukt het dan steeds bij mij?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Het zou je verbazen hoe makkelijk dat gaat!
Cheers mate. Ik ga vanavond bij thuiskomst eens wat lentebockjes wegknallenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Harmankardon het volgende:
Zo dan, eerste biertje is open. Prosit
Geef me je hand, ik neem je mee naar een leven buiten FOK!. We beginnen bij buitenquote:
Die vond ik zo raar. Maar misschien moet ik hem gewoon nog eens kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar hij is nu al een aantaal jaar consistent.
Donnie Darko
Ik wil ook bierquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Cheers mate. Ik ga vanavond bij thuiskomst eens wat lentebockjes wegknallen
Top filmquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die vond ik zo raar. Maar misschien moet ik hem gewoon nog eens kijken.
Ik moest hem ook twee keer kijken om hem te begrijpen, maar als je 'm eenmaal door hebt. Goude film!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
Die vond ik zo raar. Maar misschien moet ik hem gewoon nog eens kijken.
Daar kom ik wel hoor. Maar mijn sociale leven kost gewoon niet veel meer dan een paar uurtjes per week, dan blijft er nog zoveel tijd over. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geef me je hand, ik neem je mee naar een leven buiten FOK!. We beginnen bij buiten
Kom maar :$quote:
Lukt het jou wel om hem aan iemand anders uit te leggen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik moest hem ook twee keer kijken om hem te begrijpen, maar als je 'm eenmaal door hebt. Goude film!
Ehm, dan neem ik je wel gewoon mee naar een kroeg ofzo. Jezus wat een gedoequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
Daar kom ik wel hoor. Maar mijn sociale leven kost gewoon niet veel meer dan een paar uurtjes per week, dan blijft er nog zoveel tijd over. :$
* Stap in de Benzquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar :$
Maar Donnie Darko is wel echt een bazenfilm ja
quote:
Mhmmm, ik denk als je na afloop samen de film hebt gekeken wel. Nu zo uit het niets niet. Het is inderdaad lastig uit te leggen, dat maakt het oa ook zo cool.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
Lukt het jou wel om hem aan iemand anders uit te leggen?Want dat lijkt nogal eens een struikelblok te zijn voor mensen die ik heb gesproken die zeiden dat ze het begrepen.
Niet zo hard van stapel lopen hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:09 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ehm, dan neem ik je wel gewoon mee naar een kroeg ofzo. Jezus wat een gedoe.
Dat is waar, bedankt voor de wake up call.quote:
Deze film is op het moment baas:quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar hij is nu al een aantaal jaar consistent.
Donnie Darko
Misschien ben ik wel helemaal niet aardig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is waar, bedankt voor de wake up call.
Mating habits of the earthbound humanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
Boh ben mijn top 100 weer eff aan het doorkijken, is van klein half jaartje geleden, grappig hoe erg ik het er nu nu al niet meer mee eens ben
Heb je een top 100?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
Boh ben mijn top 100 weer eff aan het doorkijken, is van klein half jaartje geleden, grappig hoe erg ik het er nu nu al niet meer mee eens ben
Echt? Ga je toevallig ook naar hardcore shows?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel helemaal niet aardig.
En ik doe aan straight edge life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |