Ja hoor. Ze zong I dont care (van icona pop?) en nog eentje. Uhm. You're the onequote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was het wat? Zag wel wat bij MTV world stage, klonk live niet slecht op zich. Anders, maar niet slecht.
Zag toevallig laatst bij de ondertitel van I dont care ook xcx staan ja. Stond er eerst nooit, maar blijkbaar had ze daar dus ook een handje in.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze zong I dont care (van icona pop?) en nog eentje. Uhm. You're the one
Zij zingt het liedje ook, het origineelquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze zong I dont care (van icona pop?) en nog eentje. Uhm. You're the one
I crashed my car into the bridge. I watched, I let it burn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
Gvd Frau. Deze vrouw snapt man. Everything's connected enzo
Nu niet zo tegen me gaan praten eh, straks krijg ik nog een crush op je :$
But wow. Eindelijk iemand
En lol VA![]()
Nog zo'n gekke hippiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
Gvd Frau. Deze vrouw snapt man. Everything's connected enzo
Nu niet zo tegen me gaan praten eh, straks krijg ik nog een crush op je :$
But wow. Eindelijk iemand
En lol VA![]()
Ohh ik dacht dat het anderson was haha. Icona pop ft. Charli xcxquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zij zingt het liedje ook, het origineel
Guuuuurlll! Tik em aanquote:
Dat ft. xcx zag ik dus op mtv of xite ook terugkomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat het anderson was haha. Icona pop ft. Charli xcx
Is fok söoom of doet mn 4G vervelend
Dit wist je toch al? :$quote:
Alleen luisteren of wel actief bezig? Dat eerste is vaak strontvervelend.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Hele dag training, lekkere vrijdag zo. Uur lunchpauze, ook niet vervelend
.
Het is redelijk interactief, maar ook vrij luchtig. Het is een training om beter te schrijven naar directie etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alleen luisteren of wel actief bezig? Dat eerste is vaak strontvervelend.
Heb je even doodgegooid met mijn deur avontuur.quote:
Goed verhaal welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb je even doodgegooid met mijn deur avontuur.![]()
Enjoooy. Ik ga nu ook eindelijk eten. Bekende tehgenkomen en daardoor niet kunnen eten
Zag leuk plaatje, wilde met jullie delen, maar helaasquote:
De plaatjes die je met ons deelt zijn al erg leuk hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zag leuk plaatje, wilde met jullie delen, maar helaas
Je kan bij wel bijverdienen hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gezien mijn bankrekening had ik liever gewerkt hoor
Juist vies doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vertelalleen geen schoonmaak klussen dit keer bitte bitte
Nee. Zelfs de schattigheidsfactor werkt nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie, heb je al vrouwen gehosseld met je modelauto?
Ga je haar vetmesten zodat ze je deur niet meer uit kan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is toch zo![]()
Zou wel zeker 2 pakken beschuitjes met je eten
Bind haar gewoon vast met vliegerlijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je haar vetmesten zodat ze je deur niet meer uit kan?
Je hebt maar één foto van me gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is toch zo![]()
Zou wel zeker 2 pakken beschuitjes met je eten
Owquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je hebt maar één foto van me gezienEn die zag je een tijd geleden dus geromantiseerd is 'ie ook al
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je haar vetmesten zodat ze je deur niet meer uit kan?
quote:
quote:
quote:
Ouch, gemeen dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Note to self: nooit in de buurt komen van Fax
pics!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:35 schreef xFriendx het volgende:
En haar weer kort. Alsof er 5 kilo vanaf is voelt het
Kijk naar zijn sig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee wat hij zegt te willen doen is oké
Ja maar dan ga ik je wel vertroetelen verder hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Note to self: nooit in de buurt komen van Fax
[..]
[..]
Moet je maar niet vluchtenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee wat hij zegt te willen doen is oké
Ik voel me spesjulquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit mobiel maar picca gemaakt. Dm je straks wel
Oh excuseerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij je gemene opmerking stond deze [ afbeelding ] dus niks bijzonders uit op te maken.
En psh yourself.
Yayquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:41 schreef Barbusse het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAneegodverdommegaanwenietdoenvandaag
aai.gifquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:41 schreef Barbusse het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAneegodverdommegaanwenietdoenvandaag
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh excuseermaar bij mij kan je er vanuit gaan dat ik het goed bedoel
zo niet, dan scheld ik meestal.![]()
*proestquote:
Sorryquote:
Dank u. Nu even geld terugvorderenquote:
Ja, werken op mijn vrije dag en dag van de arbeid doet dingen met mequote:
Och jee...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, werken op mijn vrije dag en dag van de arbeid doet dingen met me
Moet je ook niet doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, werken op mijn vrije dag en dag van de arbeid doet dingen met me
Nah. Iets wat ik hier zojuist teruglas. Bietje plaatsvervangende schaamte voel ik dan somsquote:
EY! Watch the pottymouthquote:
/nieuwsgierigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah. Iets wat ik hier zojuist teruglas. Bietje plaatsvervangende schaamte voel ik dan soms
Tevens heb ik teveel gegeten en moet ik nog 2 tosti's wegwerken
Dan pas?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah. Iets wat ik hier zojuist teruglas. Bietje plaatsvervangende schaamte voel ik dan soms
Hehehequote:
Ik was er ff niet eh. Sloeg dus ook niet op mezelf.quote:
*beschuitje paktquote:
Een Griekse tragedie is hetquote:
Janeetochwelhelaasquote:
quote:
:$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die beestjes zijn trouwens echt schattig
[..]
En die arme fax dan?quote:
Stuur Michael Clarke Duncan wel even bij m langsquote:
No mercy.quote:
Dies dood hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stuur Michael Clarke Duncan wel even bij m langs
Ja dat zeg ik. Verdommequote:
Nee dat mag ik niet van fax.quote:
Reïncarnatie?quote:
Die man was een baas :$quote:
Ik weet het niet meer jongen. Ik heb nu gewoon even last van zwetende oksels :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet van fax.
[..]
Reïncarnatie?
Tegen zichzelfquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die man was een baas :$
Maar goed, een andere bubbanegert dan :$
Moest ik aan bubba sparxxx denkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die man was een baas :$
Maar goed, een andere bubbanegert dan :$
Hehehehequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moest ik aan bubba sparxxx denken
maar das heul geen negert![]()
Wow, daar heb ik al lang niets meer van geluisterdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moest ik aan bubba sparxxx denken
maar das heul geen negert![]()
quote:
Deliverance is zo'n fijn nr en country folks is ook wel tofquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow, daar heb ik al lang niets meer van geluisterd
[ afbeelding ]
Hij denkt wel dattie een negert is, dat dan weer wel.
Straight outa Nimma, nigga called Hosti, je kent hem, niet fucken met deze gekke gast, ben loco, éséquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:14 schreef Dqod het volgende:
Hosti is een beetje de bubba van deze reeks
Daarom voel ik die jongen zo :$
Doe normaal manquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Straight outa Nimma, nigga called Hosti, je kent hem, niet fucken met deze gekke gast, ben loco, ésé
Heb het album nu op staanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deliverance is zo'n fijn nr en country folks is ook wel tof
"Si? Trabajo?"quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Straight outa Nimma, nigga called Hosti, je kent hem, niet fucken met deze gekke gast, ben loco, ésé
Ik zeg toch dat ik gek ben, let eens op johquote:
Maar wat is nog écht nieuw in deze tijd :$quote:
Diepe shit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar wat is nog écht nieuw in deze tijd :$
Goede vraagquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar wat is nog écht nieuw in deze tijd :$
Moet mijn oven nog schoonmakenquote:
noodzakelijk in sommige gevallenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:19 schreef Californium het volgende:
Wat is jouw mening over het gebruik van antibiotica?
Netelroosquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:19 schreef Californium het volgende:
Wat is jouw mening over het gebruik van antibiotica?
Welke gevallen en waarom in andere gevallen niet?quote:
Is toch, mattie :$quote:
Mijn dokter zegt altijd: kijk maar even aanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wordt soms wel erg snel voorgeschreven hoor
En terecht! Oppassen is goed, maar als het niet hoeft dan ook zeker niet gebruiken / voorschrijvenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn dokter zegt altijd: kijk maar even aan
Tot mijn jongste dikke long ontsteking kreeg, toen zei ik dat ie de vinketering kon krijgen en ben ik naar een andere dokter gegaan
Die had ik op mijn vorige telefoon als ringtonequote:
Lief gifje, maar de relevantiequote:
Domme puppy :$quote:
Ik ben vandaag niet zo relevant en gewoon lekker randomquote:
Ja idd... ik vind het met die kleintjes eng hoor...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
En terecht! Oppassen is goed, maar als het niet hoeft dan ook zeker niet gebruiken / voorschrijven
Ook leuk!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet zo relevant en gewoon lekker random
Schop onder den holquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iedereen kan soms wel eens een duwtje in de rug gebruiken? Geen idee? Zie erin wat je wilt
Ik zie gewoon een lieve, klunzige puppiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Iedereen kan soms wel eens een duwtje in de rug gebruiken? Geen idee? Zie erin wat je wilt
Ketchup > mayo etc alles.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:28 schreef Dqod het volgende:
Zo is het ook niet relevant dat ik ketchup lekker vind, maar de geur kan ik dan weer minder waarderen :$
Dat heb ik met bloemkool. Zo lekker.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:28 schreef Dqod het volgende:
Zo is het ook niet relevant dat ik ketchup lekker vind, maar de geur kan ik dan weer minder waarderen :$
Ik ben overgevoelig voor amoxicilline/clavulaanzuurquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
En terecht! Oppassen is goed, maar als het niet hoeft dan ook zeker niet gebruiken / voorschrijven
Combi van die 2quote:
Mijn ringtoon was van de oppositesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die had ik op mijn vorige telefoon als ringtone![]()
Wu Tang
Neeee, ik vind mayo echtquote:
Ook een apart luchtje idd, maar ook heel lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik met bloemkool. Zo lekker.Maar niet ruiken.
Wel verdommequote:
Sorryquote:
Dat is wel lekker jaquote:
Hnnnnnnngquote:
Die gasten zijn zo onder gewaardeerd in mijn ogenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ringtoon was van de opposites
Even kijken of ik die weer zo instel... of iets nieuws
Dan maak je een lekkere pasta, met groenten en mozarella. Altijd goed!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een baaldag, dus ik heb sowieso zin in vette troep. Maar ik heb eigenlijk nog veel te veel groenten die ik moet op maken.
Dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Knoflook saus, of ben je ene homo ofzo
Ohja gvd, die was er ook nog.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, knoflooksausquote:
Hoezo onder gewaardeerd?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die gasten zijn zo onder gewaardeerd in mijn ogen![]()
Maar goed, eerst de telefoon maar eens aan zien te krijgen zeker
Dit!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ga een ovenschotel maken denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dan maak je een lekkere pasta, met groenten en mozarella. Altijd goed!
Ook lekkerquote:
Ze zijn gewoon steengoed, vind ik althans.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo onder gewaardeerd?
Whatsapp wil niet installeren
Maar lekker GVD.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:33 schreef Dqod het volgende:
Net nog turkse pizza met knoflooksaus gehad
LEKKER STINKEN GVD
Cocktailsaus dan :$quote:
DAAROM DE "quote:
Er vloeit nu wat anders over :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Makoto het volgende:
Je hele turkse pizza overvloeien met knoflooksaus
Eenschquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Myraela het volgende:
Maar het was wel kapsalon. kapsalon waar je de saus in een fles erbij krijgt, dat zijn de enige echte. Anders is het sowieso te weinig saus.
Dat moet je ook erna eten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Myraela het volgende:
Ik had laatst een kapsalon voordat ik naar de pub ging.Dan vind ik mezelf wel echt de hele avond stinken.
Maar het was wel kapsalon.kapsalon waar je de saus in een fles erbij krijgt, dat zijn de enige echte. Anders is het sowieso te weinig saus.
Af en toe een beetje.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er vloeit nu wat anders over :$
Ben ik nu raar?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Dqod het volgende:
Er vloeit nu wat anders over :$Ben ik nu raar?
quote:
Soms wil ik dat best zijn :$quote:
Eeej, pssst Dqod.... psst.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er vloeit nu wat anders over :$
Ben ik nu raar?
Ik vind ze ook goedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon steengoed, vind ik althans.
Moeilijk kijken en dwingend zeggen dat ie het wel moet installeren
Godzijdank, de eerste die zegt: 'Goed bezig' in plaats van 'waarom'. Toen ik het gepost had, had ik eigenlijk meteen al spijtquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Godzijdank, de eerste die zegt: 'Goed bezig' in plaats van 'waarom'. Toen ik het gepost had, had ik eigenlijk meteen al spijt
Oh, in dat geval ben je soms echt raar!quote:
Daarom.quote:
HOMG HOSTIquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eeej, pssst Dqod.... psst.
* fluistert zachtjes knoflooksaus
Does that do it for you?
\o/quote:
Ik kan het zelf niet helemaal zonder, vind ik het te lekker voor. Dus heb altijd wel respect voor mensen die dat wel kunnenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Godzijdank, de eerste die zegt: 'Goed bezig' in plaats van 'waarom'. Toen ik het gepost had, had ik eigenlijk meteen al spijt
Preciesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind ze ook goed
Top teksten
Ja dat deed ik en toen keek ie raar terug
/spiegelbeeld
Jij bent toch geen veggie?quote:
Alles met mate.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Ik heb er af en toe geen controle over. Wanneer het over voedsel gaat bijvoorbeeld
[..]
Soms wil ik dat best zijn :$
Waarom zou je helemaal zonder willen, is ongezond en allesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan het zelf niet helemaal zonder, vind ik het te lekker voor. Dus heb altijd wel respect voor mensen die dat wel kunnen
STAHP :$quote:
Dank, dat is liev van je! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het soms wel moeilijk heb hoor. Een maatje van mij is als vegetariër opgevoed, ik denk dat het zo wel makkelijker is. Ik heb twee jaar geleden zelf de keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kan het zelf niet helemaal zonder, vind ik het te lekker voor. Dus heb altijd wel respect voor mensen die dat wel kunnen
Beter voor het milieu oaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je helemaal zonder willen, is ongezond en alles
Ik ben overexcited door bepaalde dingen die op het momen spelen :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent toch geen veggie?
[..]
Alles met mate.
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:40 schreef Myraela het volgende:
Goed vlees kopen is beter dan geen vlees kopen.
Als we alles zouden moeten laten omdat het beter is voor het milieu dan kunnen we net zo goed het menselijk ras vernietigen.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies![]()
Gewoon dreigen dat je een iPhone gaat kopen dan.
Geef mij daar een beetje van dan, volgens mij wordt ik namelijk ziek.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben overexcited door bepaalde dingen die op het momen spelen :$
Gaat nog wel ff duren
Gewoon rustig doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben overexcited door bepaalde dingen die op het momen spelen :$
Gaat nog wel ff duren
Klinkt als een goed plan!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Als we alles zouden moeten laten omdat het beter is voor het milieu dan kunnen we net zo goed het menselijk ras vernietigen.
Lekker serieus antwoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan!
[ afbeelding ]
Dat ding weet toch niet dat je dat nooit zou doen? Daarom is het dreigen. Sjeeshquote:
Hahaha, eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan!
[ afbeelding ]
Ik straal wat naar je over, Jomandastylequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef mij daar een beetje van dan, volgens mij wordt ik namelijk ziek.
Gaat niet lukken, ik zweer het jequote:
quote:
quote:
quote:
Hoop het niet, daar gaat anders mijn lange weekend.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik straal wat naar je over, Jomandastyle
Beterschap iig, mocht het doorzetten![]()
EY! Gebruik mijn quote hiervoor niet, ik ben fucking optimistisch tegenwoordigquote:
Ik zal voor je duimen danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoop het niet, daar gaat anders mijn lange weekend.
Jouw ziektebeeld heeft invloed op de tijd?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoop het niet, daar gaat anders mijn lange weekend.
Ik gebruik wat en wanneer ik wil.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
EY! Gebruik mijn quote hiervoor niet, ik ben fucking optimistisch tegenwoordig
Hou je in, ik hou je tegen, chill.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
EY! Gebruik mijn quote hiervoor niet, ik ben fucking optimistisch tegenwoordig
Ik wil gewoon appen kunnenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ding weet toch niet dat je dat nooit zou doen? Daarom is het dreigen. Sjeesh
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jouw ziektebeeld heeft invloed op de tijd?
Wajoooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik gebruik wat en wanneer ik wil.
Maar goedzo!
No, don't hold me backquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hou je in, ik hou je tegen, chill.
Kom dan jongen.quote:
Straks even ok? :$quote:
Ohw zo. Nee ik bedoelde meer dat ik er dan niks aan heb.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij dat of je ziek bent of niet je daar niet een minder lang weekend van hebt
Ok ok ok. Got get 'em tigerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wajooooooooooooooooooooooo
[..]
No, don't hold me back![]()
![]()
Ik snapte wat je bedoelde hoor. Was gewoon even in een letterlijke buiquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw zo. Nee ik bedoelde meer dat ik er dan niks aan heb.
Thanks, Ilyquote:
Gelijk mooie gelegenheid om op te schonenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
TUURLIJK
of al je nummers zijn niet meegegaan
oh mensen die je niet spreekt vind je niet terug.. maar sommige nrs die ik eerder had gewist zijn er nu wel weerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelijk mooie gelegenheid om op te schonen
Van je nieuwe werk, of scriptie?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Voortgangsgesprek duurde meer dan anderhalf uur.
Maar mijn begeleider was wel trots op me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |