Er vloeit nu wat anders over :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Makoto het volgende:
Je hele turkse pizza overvloeien met knoflooksaus
Eenschquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Myraela het volgende:
Maar het was wel kapsalon. kapsalon waar je de saus in een fles erbij krijgt, dat zijn de enige echte. Anders is het sowieso te weinig saus.
Dat moet je ook erna eten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Myraela het volgende:
Ik had laatst een kapsalon voordat ik naar de pub ging.Dan vind ik mezelf wel echt de hele avond stinken.
Maar het was wel kapsalon.kapsalon waar je de saus in een fles erbij krijgt, dat zijn de enige echte. Anders is het sowieso te weinig saus.
Af en toe een beetje.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er vloeit nu wat anders over :$
Ben ik nu raar?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Dqod het volgende:
Er vloeit nu wat anders over :$Ben ik nu raar?
quote:
Soms wil ik dat best zijn :$quote:
Eeej, pssst Dqod.... psst.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er vloeit nu wat anders over :$
Ben ik nu raar?
Ik vind ze ook goedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon steengoed, vind ik althans.
Moeilijk kijken en dwingend zeggen dat ie het wel moet installeren
Godzijdank, de eerste die zegt: 'Goed bezig' in plaats van 'waarom'. Toen ik het gepost had, had ik eigenlijk meteen al spijtquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Godzijdank, de eerste die zegt: 'Goed bezig' in plaats van 'waarom'. Toen ik het gepost had, had ik eigenlijk meteen al spijt
Oh, in dat geval ben je soms echt raar!quote:
Daarom.quote:
HOMG HOSTIquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eeej, pssst Dqod.... psst.
* fluistert zachtjes knoflooksaus
Does that do it for you?
\o/quote:
Ik kan het zelf niet helemaal zonder, vind ik het te lekker voor. Dus heb altijd wel respect voor mensen die dat wel kunnenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Godzijdank, de eerste die zegt: 'Goed bezig' in plaats van 'waarom'. Toen ik het gepost had, had ik eigenlijk meteen al spijt
Preciesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind ze ook goed
Top teksten
Ja dat deed ik en toen keek ie raar terug
/spiegelbeeld
Jij bent toch geen veggie?quote:
Alles met mate.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Ik heb er af en toe geen controle over. Wanneer het over voedsel gaat bijvoorbeeld
[..]
Soms wil ik dat best zijn :$
Waarom zou je helemaal zonder willen, is ongezond en allesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan het zelf niet helemaal zonder, vind ik het te lekker voor. Dus heb altijd wel respect voor mensen die dat wel kunnen
STAHP :$quote:
Dank, dat is liev van je! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het soms wel moeilijk heb hoor. Een maatje van mij is als vegetariër opgevoed, ik denk dat het zo wel makkelijker is. Ik heb twee jaar geleden zelf de keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kan het zelf niet helemaal zonder, vind ik het te lekker voor. Dus heb altijd wel respect voor mensen die dat wel kunnen
Beter voor het milieu oaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je helemaal zonder willen, is ongezond en alles
Ik ben overexcited door bepaalde dingen die op het momen spelen :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent toch geen veggie?
[..]
Alles met mate.
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:40 schreef Myraela het volgende:
Goed vlees kopen is beter dan geen vlees kopen.
Als we alles zouden moeten laten omdat het beter is voor het milieu dan kunnen we net zo goed het menselijk ras vernietigen.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies![]()
Gewoon dreigen dat je een iPhone gaat kopen dan.
Geef mij daar een beetje van dan, volgens mij wordt ik namelijk ziek.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben overexcited door bepaalde dingen die op het momen spelen :$
Gaat nog wel ff duren
Gewoon rustig doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben overexcited door bepaalde dingen die op het momen spelen :$
Gaat nog wel ff duren
Klinkt als een goed plan!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Als we alles zouden moeten laten omdat het beter is voor het milieu dan kunnen we net zo goed het menselijk ras vernietigen.
Lekker serieus antwoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan!
[ afbeelding ]
Dat ding weet toch niet dat je dat nooit zou doen? Daarom is het dreigen. Sjeeshquote:
Hahaha, eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan!
[ afbeelding ]
Ik straal wat naar je over, Jomandastylequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef mij daar een beetje van dan, volgens mij wordt ik namelijk ziek.
Gaat niet lukken, ik zweer het jequote:
quote:
quote:
quote:
Hoop het niet, daar gaat anders mijn lange weekend.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik straal wat naar je over, Jomandastyle
Beterschap iig, mocht het doorzetten![]()
EY! Gebruik mijn quote hiervoor niet, ik ben fucking optimistisch tegenwoordigquote:
Ik zal voor je duimen danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoop het niet, daar gaat anders mijn lange weekend.
Jouw ziektebeeld heeft invloed op de tijd?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoop het niet, daar gaat anders mijn lange weekend.
Ik gebruik wat en wanneer ik wil.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
EY! Gebruik mijn quote hiervoor niet, ik ben fucking optimistisch tegenwoordig
Hou je in, ik hou je tegen, chill.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
EY! Gebruik mijn quote hiervoor niet, ik ben fucking optimistisch tegenwoordig
Ik wil gewoon appen kunnenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ding weet toch niet dat je dat nooit zou doen? Daarom is het dreigen. Sjeesh
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jouw ziektebeeld heeft invloed op de tijd?
Wajoooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik gebruik wat en wanneer ik wil.
Maar goedzo!
No, don't hold me backquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hou je in, ik hou je tegen, chill.
Kom dan jongen.quote:
Straks even ok? :$quote:
Ohw zo. Nee ik bedoelde meer dat ik er dan niks aan heb.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij dat of je ziek bent of niet je daar niet een minder lang weekend van hebt
Ok ok ok. Got get 'em tigerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wajooooooooooooooooooooooo
[..]
No, don't hold me back![]()
![]()
Ik snapte wat je bedoelde hoor. Was gewoon even in een letterlijke buiquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw zo. Nee ik bedoelde meer dat ik er dan niks aan heb.
Thanks, Ilyquote:
Gelijk mooie gelegenheid om op te schonenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
TUURLIJK
of al je nummers zijn niet meegegaan
oh mensen die je niet spreekt vind je niet terug.. maar sommige nrs die ik eerder had gewist zijn er nu wel weerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelijk mooie gelegenheid om op te schonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |