Nee, knoflooksausquote:
Hoezo onder gewaardeerd?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die gasten zijn zo onder gewaardeerd in mijn ogen![]()
Maar goed, eerst de telefoon maar eens aan zien te krijgen zeker
Dit!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Knoflook saus, of ben je ene homo ofzo
Ik ga een ovenschotel maken denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dan maak je een lekkere pasta, met groenten en mozarella. Altijd goed!
Ook lekkerquote:
Ze zijn gewoon steengoed, vind ik althans.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo onder gewaardeerd?
Whatsapp wil niet installeren
Maar lekker GVD.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:33 schreef Dqod het volgende:
Net nog turkse pizza met knoflooksaus gehad
LEKKER STINKEN GVD
Cocktailsaus dan :$quote:
DAAROM DE "quote:
Er vloeit nu wat anders over :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Makoto het volgende:
Je hele turkse pizza overvloeien met knoflooksaus
Eenschquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Myraela het volgende:
Maar het was wel kapsalon. kapsalon waar je de saus in een fles erbij krijgt, dat zijn de enige echte. Anders is het sowieso te weinig saus.
Dat moet je ook erna eten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Myraela het volgende:
Ik had laatst een kapsalon voordat ik naar de pub ging.Dan vind ik mezelf wel echt de hele avond stinken.
Maar het was wel kapsalon.kapsalon waar je de saus in een fles erbij krijgt, dat zijn de enige echte. Anders is het sowieso te weinig saus.
Af en toe een beetje.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er vloeit nu wat anders over :$
Ben ik nu raar?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Dqod het volgende:
Er vloeit nu wat anders over :$Ben ik nu raar?
quote:
Soms wil ik dat best zijn :$quote:
Eeej, pssst Dqod.... psst.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er vloeit nu wat anders over :$
Ben ik nu raar?
Ik vind ze ook goedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon steengoed, vind ik althans.
Moeilijk kijken en dwingend zeggen dat ie het wel moet installeren
Godzijdank, de eerste die zegt: 'Goed bezig' in plaats van 'waarom'. Toen ik het gepost had, had ik eigenlijk meteen al spijtquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Godzijdank, de eerste die zegt: 'Goed bezig' in plaats van 'waarom'. Toen ik het gepost had, had ik eigenlijk meteen al spijt
Oh, in dat geval ben je soms echt raar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |