Heb het album nu op staanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deliverance is zo'n fijn nr en country folks is ook wel tof
"Si? Trabajo?"quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Straight outa Nimma, nigga called Hosti, je kent hem, niet fucken met deze gekke gast, ben loco, ésé
Ik zeg toch dat ik gek ben, let eens op johquote:
Maar wat is nog écht nieuw in deze tijd :$quote:
Diepe shit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar wat is nog écht nieuw in deze tijd :$
Goede vraagquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar wat is nog écht nieuw in deze tijd :$
Moet mijn oven nog schoonmakenquote:
noodzakelijk in sommige gevallenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:19 schreef Californium het volgende:
Wat is jouw mening over het gebruik van antibiotica?
Netelroosquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:19 schreef Californium het volgende:
Wat is jouw mening over het gebruik van antibiotica?
Welke gevallen en waarom in andere gevallen niet?quote:
Is toch, mattie :$quote:
Mijn dokter zegt altijd: kijk maar even aanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wordt soms wel erg snel voorgeschreven hoor
En terecht! Oppassen is goed, maar als het niet hoeft dan ook zeker niet gebruiken / voorschrijvenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn dokter zegt altijd: kijk maar even aan
Tot mijn jongste dikke long ontsteking kreeg, toen zei ik dat ie de vinketering kon krijgen en ben ik naar een andere dokter gegaan
Die had ik op mijn vorige telefoon als ringtonequote:
Lief gifje, maar de relevantiequote:
Domme puppy :$quote:
Ik ben vandaag niet zo relevant en gewoon lekker randomquote:
Ja idd... ik vind het met die kleintjes eng hoor...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
En terecht! Oppassen is goed, maar als het niet hoeft dan ook zeker niet gebruiken / voorschrijven
Ook leuk!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet zo relevant en gewoon lekker random
Schop onder den holquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iedereen kan soms wel eens een duwtje in de rug gebruiken? Geen idee? Zie erin wat je wilt
Ik zie gewoon een lieve, klunzige puppiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Iedereen kan soms wel eens een duwtje in de rug gebruiken? Geen idee? Zie erin wat je wilt
Ketchup > mayo etc alles.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:28 schreef Dqod het volgende:
Zo is het ook niet relevant dat ik ketchup lekker vind, maar de geur kan ik dan weer minder waarderen :$
Dat heb ik met bloemkool. Zo lekker.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:28 schreef Dqod het volgende:
Zo is het ook niet relevant dat ik ketchup lekker vind, maar de geur kan ik dan weer minder waarderen :$
Ik ben overgevoelig voor amoxicilline/clavulaanzuurquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
En terecht! Oppassen is goed, maar als het niet hoeft dan ook zeker niet gebruiken / voorschrijven
Combi van die 2quote:
Mijn ringtoon was van de oppositesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die had ik op mijn vorige telefoon als ringtone![]()
Wu Tang
Neeee, ik vind mayo echtquote:
Ook een apart luchtje idd, maar ook heel lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik met bloemkool. Zo lekker.Maar niet ruiken.
Wel verdommequote:
Sorryquote:
Dat is wel lekker jaquote:
Hnnnnnnngquote:
Die gasten zijn zo onder gewaardeerd in mijn ogenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ringtoon was van de opposites
Even kijken of ik die weer zo instel... of iets nieuws
Dan maak je een lekkere pasta, met groenten en mozarella. Altijd goed!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een baaldag, dus ik heb sowieso zin in vette troep. Maar ik heb eigenlijk nog veel te veel groenten die ik moet op maken.
Dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Knoflook saus, of ben je ene homo ofzo
Ohja gvd, die was er ook nog.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, knoflooksausquote:
Hoezo onder gewaardeerd?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die gasten zijn zo onder gewaardeerd in mijn ogen![]()
Maar goed, eerst de telefoon maar eens aan zien te krijgen zeker
Dit!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ga een ovenschotel maken denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dan maak je een lekkere pasta, met groenten en mozarella. Altijd goed!
Ook lekkerquote:
Ze zijn gewoon steengoed, vind ik althans.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo onder gewaardeerd?
Whatsapp wil niet installeren
Maar lekker GVD.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:33 schreef Dqod het volgende:
Net nog turkse pizza met knoflooksaus gehad
LEKKER STINKEN GVD
Cocktailsaus dan :$quote:
DAAROM DE "quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |