En terecht! Oppassen is goed, maar als het niet hoeft dan ook zeker niet gebruiken / voorschrijvenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn dokter zegt altijd: kijk maar even aan
Tot mijn jongste dikke long ontsteking kreeg, toen zei ik dat ie de vinketering kon krijgen en ben ik naar een andere dokter gegaan
Die had ik op mijn vorige telefoon als ringtonequote:
Lief gifje, maar de relevantiequote:
Domme puppy :$quote:
Ik ben vandaag niet zo relevant en gewoon lekker randomquote:
Ja idd... ik vind het met die kleintjes eng hoor...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
En terecht! Oppassen is goed, maar als het niet hoeft dan ook zeker niet gebruiken / voorschrijven
Ook leuk!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet zo relevant en gewoon lekker random
Schop onder den holquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iedereen kan soms wel eens een duwtje in de rug gebruiken? Geen idee? Zie erin wat je wilt
Ik zie gewoon een lieve, klunzige puppiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Iedereen kan soms wel eens een duwtje in de rug gebruiken? Geen idee? Zie erin wat je wilt
Ketchup > mayo etc alles.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:28 schreef Dqod het volgende:
Zo is het ook niet relevant dat ik ketchup lekker vind, maar de geur kan ik dan weer minder waarderen :$
Dat heb ik met bloemkool. Zo lekker.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:28 schreef Dqod het volgende:
Zo is het ook niet relevant dat ik ketchup lekker vind, maar de geur kan ik dan weer minder waarderen :$
Ik ben overgevoelig voor amoxicilline/clavulaanzuurquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
En terecht! Oppassen is goed, maar als het niet hoeft dan ook zeker niet gebruiken / voorschrijven
Combi van die 2quote:
Mijn ringtoon was van de oppositesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die had ik op mijn vorige telefoon als ringtone![]()
Wu Tang
Neeee, ik vind mayo echtquote:
Ook een apart luchtje idd, maar ook heel lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik met bloemkool. Zo lekker.Maar niet ruiken.
Wel verdommequote:
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |