Ja hoor. Ze zong I dont care (van icona pop?) en nog eentje. Uhm. You're the onequote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was het wat? Zag wel wat bij MTV world stage, klonk live niet slecht op zich. Anders, maar niet slecht.
Zag toevallig laatst bij de ondertitel van I dont care ook xcx staan ja. Stond er eerst nooit, maar blijkbaar had ze daar dus ook een handje in.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze zong I dont care (van icona pop?) en nog eentje. Uhm. You're the one
Zij zingt het liedje ook, het origineelquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze zong I dont care (van icona pop?) en nog eentje. Uhm. You're the one
I crashed my car into the bridge. I watched, I let it burn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
Gvd Frau. Deze vrouw snapt man. Everything's connected enzo
Nu niet zo tegen me gaan praten eh, straks krijg ik nog een crush op je :$
But wow. Eindelijk iemand
En lol VA![]()
Nog zo'n gekke hippiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
Gvd Frau. Deze vrouw snapt man. Everything's connected enzo
Nu niet zo tegen me gaan praten eh, straks krijg ik nog een crush op je :$
But wow. Eindelijk iemand
En lol VA![]()
Ohh ik dacht dat het anderson was haha. Icona pop ft. Charli xcxquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zij zingt het liedje ook, het origineel
Guuuuurlll! Tik em aanquote:
Dat ft. xcx zag ik dus op mtv of xite ook terugkomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat het anderson was haha. Icona pop ft. Charli xcx
Is fok söoom of doet mn 4G vervelend
Dit wist je toch al? :$quote:
Alleen luisteren of wel actief bezig? Dat eerste is vaak strontvervelend.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Hele dag training, lekkere vrijdag zo. Uur lunchpauze, ook niet vervelend
.
Het is redelijk interactief, maar ook vrij luchtig. Het is een training om beter te schrijven naar directie etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alleen luisteren of wel actief bezig? Dat eerste is vaak strontvervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |