Van scriptie. Ik liep ongeveer twee weken voor op waar hij op had gerekend, dus nu kan ik mijn resultaten ook nog ergens op gaan toepassen in de tijd die overblijft, waarschijnlijk. Wat het allemaal des te leuker maakt.quote:
Ook goed!quote:
Klinkt goed! Lekker het weekend in!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van scriptie. Ik liep ongeveer twee weken voor op waar hij op had gerekend, dus nu kan ik mijn resultaten ook nog ergens op gaan toepassen in de tijd die overblijft, waarschijnlijk. Wat het allemaal des te leuker maakt.
I dunno man. Nieuwe users prikkelen mij weet je. Altijd weer spannend als rasechte zolderkamerautist :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ook goed!
Ik ben Makoto, maar waarom wat?
Snap ik, dat worden spannende tijden voor jou dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Dqod het volgende:
I dunno man. Nieuwe users prikkelen mij weet je. Altijd weer spannend als rasechte zolderkamerautist :$
Nja kan je nu wel een keer een weekendje weekend houdenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik loop alleen maar twee weken voor omdat ik niet aan weekenden doe.
Nja een leeftijdsindicatie is soms wel handig ivm reacties op posts ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Makoto het volgende:
[..]
Snap ik, dat worden spannende tijden voor jou dan.
Houdt m'n leven avontuurlijk eh, naast vele andere dingen natuurlijk. Dat dan weer welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Makoto het volgende:
[..]
Snap ik, dat worden spannende tijden voor jou dan.
Dat is ook niet goed, je moet ook wel een beetje relaxenn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik loop alleen maar twee weken voor omdat ik niet aan weekenden doe.
Mocht je wat willen weten kun je het altijijd vragen natuurlijk, of je een antwoord krijgt ligt aan mij natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:59 schreef Dqod het volgende:
Houdt m'n leven avontuurlijk eh, naast vele andere dingen natuurlijk. Dat dan weer wel
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:00 schreef Dqod het volgende:
Ja, toch haal ik jullie Ui's ook wel een beetje door elkaar, Lokje en Yv
Weenie wat het is
Maar ik heb wel plezier in het doorwerken hoor, als ik ineens een idee heb hoe ik iets kan oplossen ga ik daar niet mee wachten omdat het weekend is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed, je moet ook wel een beetje relaxenn.
Sorry, heb een beetje een onduidelijke genomen. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:00 schreef Dqod het volgende:
Ja, toch haal ik jullie Ui's ook wel een beetje door elkaar, Lokje en Yv
Weenie wat het is
Als ik ergens op kom, stel ik wel m'n vraag ja. Thanksquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:00 schreef Makoto het volgende:
[..]
Mocht je wat willen weten kun je het altijijd vragen natuurlijk, of je een antwoord krijgt ligt aan mij natuurlijk.
Nohhh, consideratequote:
Zo'n fijne filmquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, heb een beetje een onduidelijke genomen. :$
Maar spirited away.!
Ik hou van die filmquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, heb een beetje een onduidelijke genomen. :$
Maar spirited away.!
Workaholic hoor, ik schrijf het altijd op en dan doe ik het later welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik heb wel plezier in het doorwerken hoor, als ik ineens een idee heb hoe ik iets kan oplossen ga ik daar niet mee wachten omdat het weekend is.En die ideeen blijven maar komen. :$
Eensquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo'n fijne film
Staat in mijn top 10.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo'n fijne film
Staat in mijn top 10.
Jullie begrijpen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou van die film
En howl's moving castle