SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ben pas om 10 uur klaar. Morgen dan maarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm, curious wel
[..]
Geen optie voor later?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:34 schreef Dqod het volgende:
Echt, deze scene blijf ik zo verontrustend vinden :$
Niet klikken als je niet tegen opengescheurde bekken kanHahah wtf is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
Mooi vooruitzicht dan wel, right?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben pas om 10 uur klaar. Morgen dan maarBeach and beer
[ afbeelding ]
Scene uit Mirrors. Vond het zo disturbingquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:34 schreef Dqod het volgende:
Echt, deze scene blijf ik zo verontrustend vinden :$
Niet klikken als je niet tegen opengescheurde bekken kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke film is dit?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Vet verbranden zul je er niet mee, maar je hebt toch minder de neiging je te overeten met stimulanten in je systeem. Dus in die zin werkt het wel degelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt, dat merk ik ook heel erg vandaag.
Ik neem denk ik ook de BBQ meequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi vooruitzicht dan wel, right?
Geniet ervan, morgen
OKé, oké, wederom duidelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Het is een user hier die veel waarde hecht aan het celibataire leven.
Groot gelijk heb jequote:
Deze dusquote:
Prettyquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben pas om 10 uur klaar. Morgen dan maarBeach and beer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:32 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gooi even een foto dan, mag je even lekker patsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Haha, ja is een aparte scene ja.quote:
Stimulanten zorgen voor een snellere hartslag en hogere lichaamstemperatuur, dus in die zin helpen ze wel meer verbranden, maar erg veel zal het niet schelen. Ook lijkt me dat je er na verloop van tijd een soort tolerantie voor ontwikkelt. Net zoals je steeds meer koffie nodig hebt voor hetzelfde effect.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vet verbranden zul je er niet mee, maar je hebt toch minder de neiging je te overeten met stimulanten in je systeem. Dus in die zin werkt het wel degelijk.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou rijden.Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
Zeggen ze ook wel eens over mij, dus jah :$quote:
Awesomesaucequote:
Je orale kwaliteiten zijn dan ook heinde en verre bekendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeggen ze ook wel eens over mij, dus jah :$
Past goed bij elkaar dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeggen ze ook wel eens over mij, dus jah :$
Dacht ikquote:
Had sex there oncequote:
Ssssshquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je orale kwaliteiten zijn dan ook heinde en verre bekend
Sowiesoquote:
Dat natuurlijk wel. Maar ik denk eigenlijk ook dat het effect op hoeveel je verbrandt niet erg significant is. Kunnen grote hoeveelheden cafeine eigenlijk ook stimulantenspychoses veroorzaken?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stimulanten zorgen voor een snellere hartslag en hogere lichaamstemperatuur, dus in die zin helpen ze wel meer verbranden, maar erg veel zal het niet schelen. Ook lijkt me dat je er na verloop van tijd een soort tolerantie voor ontwikkelt. Net zoals je steeds meer koffie nodig hebt voor hetzelfde effect.
Dat weet ik niet. Zou denken van wel. Weet dat mijn broertje een tijd lang cafeinepoeder gebruikt heeft en daar redelijk maf van kon worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat natuurlijk wel. Maar ik denk eigenlijk ook dat het effect op hoeveel je verbrandt niet erg significant is. Kunnen grote hoeveelheden cafeine eigenlijk ook stimulantenspychoses veroorzaken?
Waarom in godsnaam cafeinepoeder?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zou denken van wel. Weet dat mijn broertje een tijd lang cafeinepoeder gebruikt heeft en daar redelijk maf van kon worden.
Absoluut. Al hou ik niet van te grote hoeveelheden. Word daar opgefokt van op een niet-fijne manierquote:
Hij gebruikte in die tijd vanalles door elkaar.quote:
Ja hoiquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:46 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zie nu pas dat het 1e nummer van deze reeks al uit de zomer van 2012 stamt. Het gaat de laatste tijd ontzettend rap.
Ik ken het, trillende handjes, grote bek, kort lontjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Absoluut. Al hou ik niet van te grote hoeveelheden. Word daar opgefokt van op een niet-fijne manier
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:46 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zie nu pas dat het 1e nummer van deze reeks al uit de zomer van 2012 stamt. Het gaat de laatste tijd ontzettend rap.
Eigenlijk mijn karakter in 3 woorden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken het, trillende handjes, grote bek, kort lontje
Yeah. Nie leuk meer niequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken het, trillende handjes, grote bek, kort lontje
BIERRRR DRINKENNNquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef FrauMilena het volgende:
Wat voor leuks zal ik vanavond gaan doen
Dat laatstequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is die SC Relaties een echte hosselplek? Of is het voor mensen die al een relatie hebben?
Ik maak je helemaal van slag hèquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$
Het kan alle kanten op. Heel veelzijdigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is die SC Relaties een echte hosselplek? Of is het voor mensen die al een relatie hebben?
Komt door die bil van je. Jezusquote:
Een relatie, waarom zou je dat willen dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een mix van beide.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Billen is mijn bijnaam bij tennis, srs. En 'He jij daar, je kunt er geen kut van'. Klopt ook wel.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Billen is mijn bijnaam bij tennis, srs. En 'He jij daar, je kunt er geen kut van'. Klopt ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |