Oei, ja dat gaat niet helemaal de beste kant op, en seks dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, ik was een beetje addict aan de wiet en aan de pammetjes. :$
Pammetjes zijn ook wel heul verslavend.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik was een beetje addict aan de wiet en aan de pammetjes. :$
Nee. Deed dat alleen bij het uitgaan of bij avondjes met rokende vrienden, maar ik heb nooit vast sigaretten gerookt.quote:
Etizo heb ik nog nooit op :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:29 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik ergens in mijn kamer een pammetje of etizolammetje zou vinden zou het wel snel over zijn met de streak, vermoed ik.
Ik helaasch welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
Nee. Deed dat alleen bij het uitgaan of bij avondjes met rokende vrienden, maar ik heb nooit vast sigaretten gerookt.
Ja, reuzelekker gevoel. Vind het toch wel recreatiever.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Etizo heb ik nog nooit op :$
Beetje zelfde effect? Ofwa
Hmmm, curious welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, reuzelekker gevoel. Vind het toch wel recreatiever.
Geen optie voor later?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:31 schreef Barbusse het volgende:
Het is prachtig weer, ik wil op het strand liggen godverdomme.
Gooi even een foto dan, mag je even lekker patsen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ff foto van de nieuwe benz gemaakt![]()
Da's nog eens een leasebakkie
Ja, ik wacht nog op het moment waarop degene met wie ik dat wel zou willen er klaar voor is. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Oei, ja dat gaat niet helemaal de beste kant op, en seks dan?
Sorry ik ben nieuwschierig.
Dat heb ik geprobeerd, maar mijn ouders wilden er niet aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:32 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben een van die 'als je niet gaat roken betalen we je rijbewijs'-knuppels. Heeft wel geholpen, behalve een joint zo nu en dan.
Krijg je korting?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Mwehe over drugs gesproken. Gebruik nu een vetverbrander van De Tuinen (pillen). Niet dat ik denk dat het echt werkt, maar wilde het eens proberen. De caffeine en zo is echter heel erg merkbaar en ik voel me een beetje zoals mrt ritalin, alleen minder gejaagd.
Heb ook het idee dat ik meer vocht verlies en daardoor slanker lijk. Caffeine is vochtontrekkend dacht ik, dus dat kan wel kloppen. Geinig experiment.
Straks zit er speed in die pillenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Mwehe over drugs gesproken. Gebruik nu een vetverbrander van De Tuinen (pillen). Niet dat ik denk dat het echt werkt, maar wilde het eens proberen. De caffeine en zo is echter heel erg merkbaar en ik voel me een beetje zoals mrt ritalin, alleen minder gejaagd.
Heb ook het idee dat ik meer vocht verlies en daardoor slanker lijk. Caffeine is vochtontrekkend dacht ik, dus dat kan wel kloppen. Geinig experiment.
Duidelijk!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, ik wacht nog op het moment waarop degene met wie ik dat wel zou willen er klaar voor is. :$
Het onderdrukt je eetlust ook nog als het goed is, dus ik snap wel dat mensen het kopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hebt nu een rijke vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd, maar mijn ouders wilden er niet aan.Helaas.
Ja klopt, dat merk ik ook heel erg vandaag.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het onderdrukt je eetlust ook nog als het goed is, dus ik snap wel dat mensen het kopen.
Hoe bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |