Welke mix hebben we t over?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die mix van jou, goede shit trouwens
Doe dat danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:22 schreef Harmankardon het volgende:
Oh man ik heb zin om echt volledig naar de tering te gaan vandaag
Ook geen gek idee :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan derde partijen. :$
Wat let je?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:22 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in wijn maar heb geen zin om mijn middelenvrije streak op te geven.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:22 schreef Harmankardon het volgende:
Wat is je streak?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in wijn maar heb geen zin om mijn middelenvrije streak op te geven.
Genotsmiddelenvrijquote:
Ja inderdaad, dat is balen ja. Had ik vorige week ook een keer, nou ik balen jongen. Haha nee maar dat is niet verantwoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Moet straks nog weg met de auto als BoB en beetje balen als je dan iedereen weer doodrijdt.
Dat snapte ik, ik vroeg me af hoe langquote:
Pdonquote:
Maakt niets uit, overkomt de beste hé.quote:
Ehm, volgens mij nu bijna 3 maanden.quote:
Er overkomt mij best wel veel :$quote:
Ooh tof! Dus je hebt het wel eerst kunnen 'proeven' zegmaar. Dat lijkt me wel nog lastiger.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ehm, volgens mij nu bijna 3 maanden.Ben sinds nieuwjaar gestopt met dagelijks blowen en daarna met alles.
Dat kan dus betekenen dat je bizar goed bent...quote:
Ditquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:26 schreef Harmankardon het volgende:
Noem me een mietje maar ik zou toch moeilijk zonder enige substantie kunnen. Poeh dat zou zwaar zijn en dat wordt dan een heleboel angry sex.
Ik zou het hier ook moeilijk mee hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:26 schreef Harmankardon het volgende:
Noem me een mietje maar ik zou toch moeilijk zonder enige substantie kunnen
I'd like to think soquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat kan dus betekenen dat je bizar goed bent...
Ja, ik was een beetje addict aan de wiet en aan de pammetjes. :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh tof! Dus je hebt het wel eerst kunnen 'proeven' zegmaar. Dat lijkt me wel nog lastiger.
Rook je ook gewone sigaretten?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik was een beetje addict aan de wiet en aan de pammetjes. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |