Is ook moeilijk, dat dan weer wel, allemaal dat geren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Billen is mijn bijnaam bij tennis, srs. En 'He jij daar, je kunt er geen kut van'. Klopt ook wel.
FOK!enquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef FrauMilena het volgende:
Wat voor leuks zal ik vanavond gaan doen
Hey, jij ook hier? Hoe is het met het zwemmenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef Paxcon het volgende:
Oh nu zit ik het zelf ook in de verkeerde SC te zeggen, maar bedankt voor jullie antwoorden
Alles mag en kan hier volgens mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef Makoto het volgende:
Is het ook een hosselplek voor mensen met al een relatie?
Kom je hier geld verdienen, toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef FrauMilena het volgende:
Wat voor leuks zal ik vanavond gaan doen
Ja, die hosselen threesomes of orgies.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef Makoto het volgende:
Is het ook een hosselplek voor mensen met al een relatie?
Wat een feest zeg hey.quote:
Dubbel feest.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, die hosselen threesomes of orgies.
Het is vooral een plek waar óók dikke mensen zoals jij welkom zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is die SC Relaties een echte hosselplek? Of is het voor mensen die al een relatie hebben?
Hahahahahahhaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:54 schreef Toto69 het volgende:
Het is vooral een plek waar óók dikke mensen zoals jij welkom zijn
Doe even normaalquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben te luiquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben zo tamelijk de enige hier zonder klonen geloof ik.
Weet niet wat ik wil, lastig lastig. Al was het deze keer omdat die andere teveel op die van Loka leek volgens Dqodquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar switch jij de hele tijd van UI?
Jij bent mij, omdat jouw bil en de mijne een zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hoeft het voor mij niet te doen hoor, zoals ik al zei. Ik let wel extra goed op de usernames danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet niet wat ik wil, lastig lastig. Al was het deze keer omdat die andere teveel op die van Loka leek volgens Dqod
Nee hoor, ik ook. But not for lack of trying.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |