Dit. Plus verwarrend. Ben in staat om de hele avond met mijn eigen kloon te kletsen en het niet door hebben.quote:
Wie noem jij autist a bezemquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Stelletje autisten
Bier is trouwens niet te zuipen.
Zal wel Fok!en worden ja
[..]
Met welke werkzaamheden dan?
Wat is er nou weer autistisch aan bier dinken? Wijn dan..?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef FrauMilena het volgende:
Stelletje autisten Bier is trouwens niet te zuipen.Zal wel Fok!en worden ja
Hmmm voorbipsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent mij, omdat jouw bil en de mijne een zijn
En ondertussen denken: 'goh wat hebben we veel dingen gemeen samen'quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Plus verwarrend. Ben in staat om de hele avond met mijn eigen kloon te kletsen en het niet door hebben.
Wow :$quote:
wutquote:
Ik zei 'leuks'. Natuurlijk komen de zolderautisten hier met bier en Fok!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wat is er nou weer autistisch aan bier dinken? Wijn dan..?
En hetzelfde leefritme hebben en zo. Altijd online wanneer ik er ook benquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ondertussen denken: 'goh wat hebben we veel dingen gemeen samen'
Niks bby, kusje gr xoxox gossip girlquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
wut
[..]
Ik zei 'leuks'. Natuurlijk komen de zolderautisten hier met bier en Fok!
Chillze, werkzequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:59 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga nog ff een paar uurtjes werken en dan weekend vieren
En helemaal overexcited zijn dat ik bijna niekanhandelenie :$
Tot later![]()
Nou wat mij betreft ga je naar de bungee-jumpen. Hoe kan ik nou ruiken wat jij leuk vindt?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:58 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zei 'leuks'. Natuurlijk komen de zolderautisten hier met bier en Fok!
Daagquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks bby, kusje gr xoxox gossip girl
Nu weg
Latersssssssssquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:59 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga nog ff een paar uurtjes werken en dan weekend vieren En helemaal overexcited zijn dat ik bijna niekanhandelenie :$Tot later
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Plus verwarrend. Ben in staat om de hele avond met mijn eigen kloon te kletsen en het niet door hebben.
Als Frau het een beetje goed kan bij mij wel ja. Ben de moeilijkste niet.quote:
Kijk z'n auto, geld speelt geen rol bij deze jongenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als Frau het een beetje goed kan bij mij wel ja. Ben de moeilijkste niet.
Volgens mij heb je gewoon medelijden met mequote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als Frau het een beetje goed kan bij mij wel ja. Ben de moeilijkste niet.
Ik zit nog op level: bier aanreikenquote:
Amateurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |