Dit. Plus verwarrend. Ben in staat om de hele avond met mijn eigen kloon te kletsen en het niet door hebben.quote:
Wie noem jij autist a bezemquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Stelletje autisten
Bier is trouwens niet te zuipen.
Zal wel Fok!en worden ja
[..]
Met welke werkzaamheden dan?
Wat is er nou weer autistisch aan bier dinken? Wijn dan..?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef FrauMilena het volgende:
Stelletje autisten Bier is trouwens niet te zuipen.Zal wel Fok!en worden ja
Hmmm voorbipsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent mij, omdat jouw bil en de mijne een zijn
En ondertussen denken: 'goh wat hebben we veel dingen gemeen samen'quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Plus verwarrend. Ben in staat om de hele avond met mijn eigen kloon te kletsen en het niet door hebben.
Wow :$quote:
wutquote:
Ik zei 'leuks'. Natuurlijk komen de zolderautisten hier met bier en Fok!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wat is er nou weer autistisch aan bier dinken? Wijn dan..?
En hetzelfde leefritme hebben en zo. Altijd online wanneer ik er ook benquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ondertussen denken: 'goh wat hebben we veel dingen gemeen samen'
Niks bby, kusje gr xoxox gossip girlquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
wut
[..]
Ik zei 'leuks'. Natuurlijk komen de zolderautisten hier met bier en Fok!
Chillze, werkzequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:59 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga nog ff een paar uurtjes werken en dan weekend vieren
En helemaal overexcited zijn dat ik bijna niekanhandelenie :$
Tot later![]()
Nou wat mij betreft ga je naar de bungee-jumpen. Hoe kan ik nou ruiken wat jij leuk vindt?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:58 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zei 'leuks'. Natuurlijk komen de zolderautisten hier met bier en Fok!
Daagquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks bby, kusje gr xoxox gossip girl
Nu weg
Latersssssssssquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:59 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga nog ff een paar uurtjes werken en dan weekend vieren En helemaal overexcited zijn dat ik bijna niekanhandelenie :$Tot later
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Plus verwarrend. Ben in staat om de hele avond met mijn eigen kloon te kletsen en het niet door hebben.
Als Frau het een beetje goed kan bij mij wel ja. Ben de moeilijkste niet.quote:
Kijk z'n auto, geld speelt geen rol bij deze jongenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als Frau het een beetje goed kan bij mij wel ja. Ben de moeilijkste niet.
Volgens mij heb je gewoon medelijden met mequote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als Frau het een beetje goed kan bij mij wel ja. Ben de moeilijkste niet.
Ik zit nog op level: bier aanreikenquote:
Amateurquote:
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon medelijden met me
[..]
Ik zit nog op level: bier aanreikenMja ik zal het wel even Googlen
Maakt niets uit, iedereen moet ergens beginnen toch?quote:
Mij zomaar een amateur noemenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Maakt niets uit, iedereen moet ergens beginnen toch?
Oh, sorry. Heb ik nu iets heel ergs gedaan?quote:
Dit ja!quote:
Daar hoor je mij verder ook niks over zeggenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks mis met beginnen bij het begin hoor.
Hier kun je niets aan doen, zalm tijdens je griep was eigenlijk al geen goed ideequote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds ik zalm heb gegeten tijdens mijn griep en daar bijna van over mijn nek ging, vind ik veel vis niet meer lekker.Help.
Keer heel lekkere vis eten, ben je er ook van af.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds ik zalm heb gegeten tijdens mijn griep en daar bijna van over mijn nek ging, vind ik veel vis niet meer lekker.Help.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, wist ik veel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hier kun je niets aan doen, zalm tijdens je griep was eigenlijk al geen goed idee.
Maar misschien wat Hosti zegt.quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
Oke nu heb ik ineens heel veel zin in een gerookt makreeltje.
Ik geef FOK! de schuld.
Of de rabobank?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geef FOK! de schuld.
Gekruide kibbelingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geef FOK! de schuld.
Godverquote:
Mja, zalm en makreel vond ik heel lekkere vis, en dat was geen succes.quote:
Bietje remoulade erbijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja, zalm en makreel vond ik heel lekkere vis, en dat was geen succes.
Dan maar een keer kibbeling.
Dat klopt.quote:
Dat moet je aan iemand anders vragen, ik heb geen kennis van haar clit.quote:
Smulpaapje.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geef FOK! de schuld.
Ik ook, ik snap niet dat ik dat vroeger echt zo lekker vond.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ook, ik snap niet dat ik dat vroeger echt zo lekker vond.
Ja, in het tijdperk waarin ik nog niets lustte vond ik ze geweldig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Knoflooksaus.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bietje remoulade erbijLekkah lekkah
Yoghurtknoflooksausquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Knoflooksaus.
Onee wacht, ik wil afvallen.
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Niet haten.. ik was blijquote:
Lekker veel tzatziki gebruiken als sausje.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Knoflooksaus.
Onee wacht, ik wil afvallen.
Gewoon zelf maken, en dan griekse of bulgaarse yoghurt gebruiken, zoveel lekkerder dan die zooi die je kooptquote:
Tzatzikiquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker veel tzatziki gebruiken als sausje.
Betekent dat dat je niet tegen vis kunt?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet haten.. ik was blij
/visintolerantie dit dat
Koop die ook nooit, die ruiken vies/chemisch.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken, en dan griekse of bulgaarse yoghurt gebruiken, zoveel lekkerder dan die zooi die je koopt
Geldt voor alles in pakjes vs zelf maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken, en dan griekse of bulgaarse yoghurt gebruiken, zoveel lekkerder dan die zooi die je koopt
Ik haat niet, ik vind het alleen niet meer zo lekker als ik het vroeger vond.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
Niet haten.. ik was blij /visintolerantie dit dat
Gewoon geen sausjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker veel tzatziki gebruiken als sausje.
Hoe komt dat dan weer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |