quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Plus verwarrend. Ben in staat om de hele avond met mijn eigen kloon te kletsen en het niet door hebben.
Als Frau het een beetje goed kan bij mij wel ja. Ben de moeilijkste niet.quote:
Kijk z'n auto, geld speelt geen rol bij deze jongenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als Frau het een beetje goed kan bij mij wel ja. Ben de moeilijkste niet.
Volgens mij heb je gewoon medelijden met mequote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als Frau het een beetje goed kan bij mij wel ja. Ben de moeilijkste niet.
Ik zit nog op level: bier aanreikenquote:
Amateurquote:
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon medelijden met me
[..]
Ik zit nog op level: bier aanreikenMja ik zal het wel even Googlen
Maakt niets uit, iedereen moet ergens beginnen toch?quote:
Mij zomaar een amateur noemenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Maakt niets uit, iedereen moet ergens beginnen toch?
Oh, sorry. Heb ik nu iets heel ergs gedaan?quote:
Dit ja!quote:
Daar hoor je mij verder ook niks over zeggenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks mis met beginnen bij het begin hoor.
Hier kun je niets aan doen, zalm tijdens je griep was eigenlijk al geen goed ideequote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds ik zalm heb gegeten tijdens mijn griep en daar bijna van over mijn nek ging, vind ik veel vis niet meer lekker.Help.
Keer heel lekkere vis eten, ben je er ook van af.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds ik zalm heb gegeten tijdens mijn griep en daar bijna van over mijn nek ging, vind ik veel vis niet meer lekker.Help.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, wist ik veel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hier kun je niets aan doen, zalm tijdens je griep was eigenlijk al geen goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |