Welke cijfers noemde ik?quote:Op donderdag 30 april 2015 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En jij bent nu in dit topic omdat?
[..]
Dat je een faalmod was, bedoel je? De cijfers die je net opnoemde, spreken boekdelen, lijkt me zo.
Nog los van de vraag of dat waar is, maak je jezelf schuldig aan precies hetzelfde, door je ermee te bemoeien. Specularium of sp3c gaat zo meteen een post maken met eenquote:Op donderdag 30 april 2015 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om jou aan te spreken op je bemoeizuchtige gedrag. Je kunt goddomme toch lezen?
Aha, dus omdat Koos het doet, is het wel prima dat jij het ook doet?quote:Op donderdag 30 april 2015 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog los van de vraag of dat waar is, maak je jezelf schuldig aan precies hetzelfde, door je ermee te bemoeien. Specularium of sp3c gaat zo meteen een post maken met eenerin. Dat is meestal het moment om op te houden.
Jezus.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog los van de vraag of dat waar is, maak je jezelf schuldig aan precies hetzelfde, door je ermee te bemoeien. Specularium of sp3c gaat zo meteen een post maken met eenerin. Dat is meestal het moment om op te houden.
Jij bent geen partij in de lopende FB-discussie die in gang is gezet door Bram. Toch moest jij je er weer mee bemoeien.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Zou de FB is wat opgeschoond kunnen worden van al dat ge-slowchat?
NWS / Moslims kwaad om reclameposter RTVNHquote:Op donderdag 30 april 2015 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
Ik dacht even dat ik een ban had ergens om, was niet zo, kan niet meer reageren in een bepaald topic echter, hoe kan dat?
Yup.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Moslims kwaad om reclameposter RTVNH
Dit zeker weer?
Hier heb je deel 2, ook van jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier heb je deel 2, ook van jou.
NWS / Moslims kwaad om reclameposter RTVNH #2Ik wilde al zeggen. Zelf geopend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
Helaas.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja later dan, snap het ook niet, ook geen ban of iets.
Is al weer lang geleden, laatste keer 48 uur, omdat ik jullie driescolumist tegensprak tijdens de Arabische lente. Hij heeft wel gelijk gekregen toch. Dus nog steeds mijn excuses aan drieskoplopers oid. Kun je hem dat overbrengen?quote:
Zal ik doen, wij hebben toevallig heel goed contact.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is al weer lang geleden, laatste keer 48 uur, omdat ik jullie driescolumist tegensprak tijdens de Arabische lente. Hij heeft wel gelijk gekregen toch. Dus nog steeds mijn excuses aan drieskoplopers oid. Kun je hem dat overbrengen?
(Overigens niet dat ik het eens was met die ban.... )
Mooi.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal ik doen, wij hebben toevallig heel goed contact.
Ja kan wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
NWS / Kate Middleton bevallen van dochter
Kan de TT verandert worden in iets relevanters:
Hertogin van Cambridge bevallen van dochter
oid
Nou nee, maar je wilde weer een racistische draai aan het topic geven terwijl dat nergens voor nodig is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik begrijp dat het FOK! tegenwoordig ook verboden is om grapjes te maken over het Engelse koningshuis?
Is het tegenwoordig verboden op FOK! om een racistische draai aan topics te geven? Dan mag je de site wel sluiten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee, maar je wilde weer een racistische draai aan het topic geven terwijl dat nergens voor nodig is.
Is het tegenwoordig verboden om slechte grappen te maken op FOK!? Dan kun je de site wel sluiten.quote:
Ik zag het ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:03 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Politieagenten begrijpen weinig van persvrijheid
Linkdump. Kan wel dicht.
quote:
Waarom laten jullie dit staan?quote:Op maandag 4 mei 2015 01:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Moslims zijn over het algemeen onderontwikkelde, criminele paupers
Vrijheid van meningsuiting. De moslims wie het niet betreft, moeten zich er maar van distantiëren.quote:
Het gaat mij over dat "over het algemeen", daarmee scheer je mensen over één kam.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. De moslims wie het niet betreft, moeten zich er maar van distantiëren.
Dat mag met moslims.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat mij over dat "over het algemeen", daarmee scheer je mensen over één kam.
Ja maar moslims houden zich ook niet aan ons wetboek, dus dan mag dit ook!quote:Op maandag 4 mei 2015 10:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet volgens het Wetboek van Strafrecht artikel 137c.
Tuurlijk, maar een openbaar forum als FOK! dient zich aan de Nederlandse wet te houden.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja maar moslims houden zich ook niet aan ons wetboek, dus dan mag dit ook!
Ach, volgens de wet mag er best veel. Het is meer de vraag of het een min of meer beschaafde website wil zijn.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar een openbaar forum als FOK! dient zich aan de Nederlandse wet te houden.
Sorry hoor, maar zelfs de Telegraaf zou dit al wegmodereren.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, volgens de wet mag er best veel. Het is meer de vraag of het een min of meer beschaafde website wil zijn.
Dit is dan ook de telegraaf niet. We hebben een subforum en frontpage die bijna volledig draaien op dit soort uitspraken.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zelfs de Telegraaf zou dit al wegmodereren.
Als dit blijft staan:quote:Op maandag 4 mei 2015 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat mij over dat "over het algemeen", daarmee scheer je mensen over één kam.
Sommigen zijn onderontwikkeld en crimineel, maar dat heb je bij Nederlanders ook.
Blijft de (ietwat harde) tegenreactie ook staan, anders gaan we met 2 maten meten.quote:
Dat hoor je dan ook weg te halen, al begrijp ik dat de poster het als spiegel gebruikt.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als dit blijft staan:
[..]
Blijft de (ietwat harde) tegenreactie ook staan, anders gaan we met 2 maten meten.
En daar heeft deze jongen dus even geen zin in.
Is dom racisme e.d. over en weer echt waar je met NWS heen wilt?quote:Op maandag 4 mei 2015 10:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als dit blijft staan:
[..]
Blijft de (ietwat harde) tegenreactie ook staan, anders gaan we met 2 maten meten.
en beide niet accepteren?quote:Op maandag 4 mei 2015 10:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als dit blijft staan:
[..]
Ik gaf alleen aan waarom het er nog staat.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dom racisme e.d. over en weer echt waar je met NWS heen wilt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |