Spannend zo op de zondag.quote:Markt Roosendaal afgesloten na schietincident
De politie heeft de Markt in Roosendaal zondagochtend hermetisch afgesloten na een mogelijk schietincident. Een arrestatieteam is onderweg, bevestigt de politie. Agenten zitten met getrokken pistolen en kogelwerende vesten in dekking, blijkt uit een foto op de website van Omroep Brabant.
3 mei 2015, 11:56 Bron: ANP
1
De politie zegt meerdere meldingen te hebben gekregen van een schietincident op de Markt, dat rond 10.45 uur zou hebben plaatsgevonden.
De politie meldt dat in een café aan de Markt mogelijk een persoon met een vuurwapen zit. In datzelfde café zou mogelijk een schietpartij zijn geweest.
http://www.bndestem.nl/re(...).VUX15u0MoWc.twitterquote:ROOSENDAAL - De politie heeft de Markt in Roosendaal zondagochtend hermetisch afgesloten na meerdere meldingen van een schietpartij. Een arrestatieteam is daar gearriveerd, bevestigt de politie. Agenten zitten met getrokken pistolen en kogelwerende vesten in dekking voor café Chagall.
aar zou een gewapende man binnen zitten. In datzelfde café zou mogelijk een schietpartij zijn geweest. Ook de achterkant van het café wordt onder schot gehouden. Een onderhandelaar is onderweg om met de verdachte(n) te gaan praten.
De Markt is uit veiligheidsoverwegingen hermetisch afgesloten. De politie heeft meerdere meldingen binnengekregen dat er geschoten zou zijn. Voorlopig heeft de politie niemand opgepakt.
'Eén of meerdere verdachten'
“We nemen de melding heel serieus. We zijn in afwachting van wat er nu gaat gebeuren”, meldt een politiewoordvoerder aan BN DeStem. "Er zitten één of meerdere verdachten in het café."
De politieactie trekt veel bekijks. Tientalllen nieuwsgierige kijkers worden uit de buurt van De Markt gehouden. Ook in het Emile van Loonpark is veel politie op de been. Waarom, is niet duidelijk. Uit voorzorg staat er een ambulance op De Markt
A: "Jij gaat godverredomme gewoon als eerste naar binnen".quote:
Dat vroeg ik me een paar posts terug ook al af jaquote:Op zondag 3 mei 2015 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke mongool gaat er op een zondag al in de ochtend in een cafe zitten
quote:Op zondag 3 mei 2015 12:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me een paar posts terug ook al af ja
Het cafe ging net open toen hij binnen kwam lopen en meteen een keer of zes om zich heen schoot. Eigenaar en 2 personeelsleden die die het cafe openden zijn naar de buren gevlucht. Hij zit daar alleen in het cafe. Er was verder niemand aanwezig.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me een paar posts terug ook al af ja
twitter:Bas_Taart twitterde op zondag 03-05-2015 om 12:34:26De WTF in Roosendaal groeit RT @Adtesters Naakte man staat nu in het raam. Luistert niet naar #politie. #Roosendaal http://t.co/7r0vHYgBj3 reageer retweet
Ah, iedereen heeft dus veilig weg kunnen komen.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:38 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Het cafe ging net open toen hij binnen kwam lopen en meteen een keer of zes om zich heen schoot. Eigenaar en 2 personeelsleden die die het cafe openden zijn naar de buren gevlucht. Hij zit daar alleen in het cafe. Er was verder niemand aanwezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |