Als het gebaseerd zou zijn op dit ene filmpje wel, het is echter gebaseerd op vele filmpjes. Ik herinner me bijvoorbeeld ook nog een wilde actie van een AT op een auto(snel)weg waarbij een driestreper/vierstreper de journalist bedreigde op het moment dat hij de arrestatie filmde, hij stond toevallig net in de rij en aangezien die knuppels een file hadden veroorzaakt om iemand te arresteren (briljant idee [/sarcasme]) had hij alle tijd om zijn camera te pakken en het te filmen.quote:
Het gaat niet om dit ene filmpje, het gaat om het algemene probleem wat blijkbaar nog steeds geldt. Het filmpje is nog maar een jaar oud. In dit filmpje wordt het echter mooi geïllustreerd.quote:
Er staat geen maximum leeftijd, dit is voor nieuws en achtergronden. Dit valt onder de categorie achtergronden, het bespreken van een maatschappelijk probleem: politie-agenten die maling hebben aan burgerrechten en die hun eigen wetjes maken, in het bijzonder als het op persvrijheid aankomt. Dit is veel belangrijker dan dat simpele zielen begrijpen, de camera is het meest krachtige middel om machtsmisbruik van politie-agenten te beperken.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:05 schreef Nemephis het volgende:
[..]
7 mrt. 2014
Inderdaad, dit hoort niet in NWS
Tja dat vind ik onzin. Succes met je topic verder.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
politie-agenten die maling hebben aan burgerrechten en die hun eigen wetjes maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |