quote:Moslims kwaad om reclameposter RTVNH
Een reclameposter van RTV Noord-Holland die in Huizen en Hilversum in bushokjes hangt heeft tot woedende reacties geleid.
Met name bij moslims valt de poster met de tekst 'Huizen er nog andere jihadgezinnen in 't Gooi?' slecht.
Het Huizense PvdA-raadslid Kerem Gencer noemt de posteractie tegenover het AD 'onacceptabel en respectloos'.
Desbetreffende poster:twitter:MoslimsID twitterde op woensdag 29-04-2015 om 18:34:38Met ons belastinggeld zit @RTVNH via buitenreclame angst & haat te zaaien jegens de moslims! #bizar #schande http://t.co/sFNhuTGiWF reageer retweet
of dat de SP het gaat afplakkenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:38 schreef Dingflofbips het volgende:
O dit kunnen ze wel ineens afkeuren. Maar een afslachting in parijs of waar dan ook is de grootste moeite.
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:38 schreef Dingflofbips het volgende:
O dit kunnen ze wel ineens afkeuren. Maar een afslachting in parijs of waar dan ook is de grootste moeite.
Er wonen jihadgezinnen in het Gooi en RTV NH doet daar verslag van. Wie wil weten hoe gevaarlijk het in het Gooi is moet naar RTV NH kijken, zij hebben de vinger aan de pols.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik snap die reclame trouwens helemaal niet. Wat is de clou nou?
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:38 schreef Dingflofbips het volgende:
Oh... thx...quote:Op donderdag 30 april 2015 20:55 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Er wonen jihadgezinnen in het Gooi en RTV NH doet daar verslag van. Wie wil weten hoe gevaarlijk het in het Gooi is moet naar RTV NH kijken, zij hebben de vinger aan de pols.
Met kwetsen heeft het allemaal niet zo veel te doen, wel met het implementeren van de sharia.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:57 schreef eddehaas het volgende:
ahhhhh ik ben gekwest!!!! wie geeft jou het recht mij te kwetsen!!! ahhhhh
Inderdaad, sharia. Alle 'gekwetsten' reageren niet voor niets allemaal op dezelfde manier, dat is geen toeval.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:17 schreef eddehaas het volgende:
Vindt de poster niet heel sterk.
Alsof ik naar hun zender moet kijken om erachter te komen of er jihadgezinnen zijn in het gooi ?
Want als dat zo is dan kan ik er iets aan doen ?
En als dat niet zo is dan slaap ik beter ofzo ?
En moet ik naar een andere zender kijken voor jihadgezinnen in limburg ?
Sws geen hond die ernaar kijkt wrs.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:17 schreef eddehaas het volgende:
Vindt de poster niet heel sterk.
Alsof ik naar hun zender moet kijken om erachter te komen of er jihadgezinnen zijn in het gooi ?
Want als dat zo is dan kan ik er iets aan doen ?
En als dat niet zo is dan slaap ik beter ofzo ?
En moet ik naar een andere zender kijken voor jihadgezinnen in limburg ?
Alleen al als we kijken naar de onderlinge haat en/of onenigheid tussen verschillende moslimgroeperingen zien we dat er een hoop verschillende interpretaties zijn met per groepering weer een hoop volgelingen. Interpretaties die ook nog eens verkondigd worden door voor de gemeenschap autoritaire personen.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar, denk je niet dat laat ik zeggen heel veel moslims niet weten wat islam/Allah/Mohammed eigenlijk niet precies weten wat hun religie van hen verwacht? Zou ook kunnen dat alle moslims idd in congruentie met de claims van IS zich moeten spoeden naar het Midden-Oosten, want daar gaat weldra de eindstrijd plaatsvinden. Toch? Zeg jij maar dat het niet zo is. Misschien ben je wel afvallige.
Het wordt pas echt leuk als er gezinnen gaan verkassen omdat het er gevaarlijk zou zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:55 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Er wonen jihadgezinnen in het Gooi en RTV NH doet daar verslag van. Wie wil weten hoe gevaarlijk het in het Gooi is moet naar RTV NH kijken, zij hebben de vinger aan de pols.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |