SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me best voorstellen dat dat als dame een beetje eng is met allemaal onbekende kerels, maar ik zal mij ontpoppen als beschermheer en direct ferm ingrijpen wanneer er per ongeluk tijdens een biertje verhalen worden verteld die vrouwonvriendelijk overkomen. Oppassen dus PT.quote:Op zondag 19 april 2015 16:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
Janneke zal nu ook moeten verschijnen..
Neem ik voor je mee.quote:
Ik woon er om de hoek, dus wat tofastTG en Kaas voor je meenemen kan zelfs gekoeld bewaard worden.quote:
Ik heb jou reeds gewogen en te licht bevonden. Kom maar op.quote:Op zondag 19 april 2015 16:08 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat dat als dame een beetje eng is met allemaal onbekende kerels, maar ik zal mij ontpoppen als beschermheer en direct ferm ingrijpen wanneer er per ongeluk tijdens een biertje verhalen worden verteld die vrouwonvriendelijk overkomen. Oppassen dus PT.
Ah. Vroeg opstaan zal veel Fokkers zwaar vallen.quote:
KLM faciliteert busreisjes van Nijmegen naar Schiphol.quote:Op zondag 19 april 2015 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ik moet even kijken of het lukt want de volgende ochtend zit ik dus in Woestijnland.
http://nieuws.klm.com/klm(...)arnhem-naar-schipholquote:Op zondag 19 april 2015 16:25 schreef tofastTG het volgende:
[..]
KLM faciliteert busreisjes van Nijmegen naar Schiphol.
quote:Voorwaarde hierbij is dat het vliegticket geboekt wordt met Nijmegen of Arnhem als vertrekpunt.
Wel handig opzich, ik zal de OP zo even aanpassen.quote:Op zondag 19 april 2015 16:20 schreef tofastTG het volgende:
Misschien trouwens even wat info posten kaas, omtrent de bierfeesten.
Deed mijn weegschaal dat ook maar eens.quote:Op zondag 19 april 2015 16:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb jou reeds gewogen en te licht bevonden. Kom maar op.
Wie weet. We houden het in beraad.quote:
Tsss.quote:Op zondag 19 april 2015 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wie weet. We houden het in beraad.
Waardeloos.quote:Op zondag 19 april 2015 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wie weet. We houden het in beraad.
quote:
Ik voel me echt ongelofelijk welkom nu.quote:
Het gaat meer om je voorbehoud neem ik aan. Ik persoonlijk wil je graag een keer ontmoeten.quote:Op zondag 19 april 2015 17:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me echt ongelofelijk welkom nu.
Ik ga daar ook geen slok van nemen.quote:Op zondag 19 april 2015 18:10 schreef robin007bond het volgende:
Twijfelgeval hier. Dat bierevenement schrikt me een beetje af.
quote:Op zondag 19 april 2015 18:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ga daar ook geen slok van nemen.
quote:Op zondag 19 april 2015 18:10 schreef robin007bond het volgende:
Twijfelgeval hier. Dat bierevenement schrikt me een beetje af.
quote:Op zondag 19 april 2015 20:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Geen bier drinken op een bierfestival. Pfff.
quote:
Nee. Gewoon een spontaan idee'tje, omdat zo'n festival wel geinig is en er daar wat FOK!kers wonen. En wie ook wil, die kan ook mee.quote:
Dan frats je toch een slaapplek bij remlof ofzo?quote:Op zondag 19 april 2015 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ga proberen erbij te zijn,
Nijmegen is qua verbinding wel echt kut.
Vanaf mij vriendin ben ik er in onder een half uurtje. Prima te doen.quote:Op zondag 19 april 2015 21:31 schreef waht het volgende:
Nijmegen ligt op twee uur met het OV reizen vanuit de beschaving.
Is wel goed nagedacht over deze locatie?
Handig.quote:Op zondag 19 april 2015 16:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
http://nieuws.klm.com/klm(...)arnhem-naar-schiphol
[..]
Catch22 dit.quote:Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef GSbrder het volgende:
Goede locatie, eindelijk dat ellendige Utrecht uit.
Maar speciaalbier, dat drink ik uitsluitend wanneer ik dronken ben.
Word het dan of drink het niet wanneer je aanwezig bent op de meet.quote:Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef GSbrder het volgende:
Uw pragmatisme is grenzeloos, zoals een goede D66'er betaamt.quote:Op maandag 20 april 2015 15:08 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Word het dan of drink het niet wanneer je aanwezig bent op de meet.
Kan je daar ook wijn drinken?quote:Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef GSbrder het volgende:
Het ligt bijna in de Eiffel, dus het zal dan zoete Duitse sloeberwijn zijn.quote:
Kutgrap.quote:Op maandag 20 april 2015 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het ligt bijna in de Eiffel, dus het zal dan zoete Duitse sloeberwijn zijn.
Ahrwijnen, uitzonderlijk onderschat.quote:Op maandag 20 april 2015 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het ligt bijna in de Eiffel, dus het zal dan zoete Duitse sloeberwijn zijn.
Gays gonna be gay.quote:Op maandag 20 april 2015 20:31 schreef Tem het volgende:
Wijn zuipen op een bierfeest, echt geweldig.
Geleuter met die suffe biertjes.quote:Op maandag 20 april 2015 20:31 schreef Tem het volgende:
Wijn zuipen op een bierfeest, echt geweldig.
Dat ga ik de hele middag doen. Kan de rest van de meet lekker met elkaar praten.quote:Op maandag 20 april 2015 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker aan ruiken en over de tong laten rollen.
Praten zeker.quote:Op maandag 20 april 2015 21:06 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Dat ga ik de hele middag doen. Kan de rest van de meet lekker met elkaar praten.
Behalve de gays, die kwijlen over het mannelijk schoon.quote:Op maandag 20 april 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen staat over Janneke heen te kwijlen natuurlijk.
De homo's nog het meest waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 april 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over geslachtsdelen hè.quote:Op maandag 20 april 2015 21:06 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Dat ga ik de hele middag doen. Kan de rest van de meet lekker met elkaar praten.
Met je wijntje en roze sjaaltje.quote:Op maandag 20 april 2015 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over geslachtsdelen hè.
Lekker opmerkingen maken over een feestje waar je niet komt.quote:Op maandag 20 april 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt toch wel op hoe tactvol users zijn, ongelofelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Als we je niet aanstaan ben je binnen vijf seconden weg, dus ik zou het risico nemen
Wat godzijdank in POL nietbestaand is.quote:Op maandag 20 april 2015 21:23 schreef waht het volgende:
[..]
Behalve de gays, die kwijlen over het mannelijk schoon.
Eens!quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het zou leuk zijn als Klopkoek ook komt.
Durf je niet alleen te reizen?quote:
De dobbernegers over de Waal.quote:
Ook prima, lekker wegspoelen de zee op.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan gaat ze met een sneltreinvaart naar Hoek van Holland.
Ik vermoedde het al dat je zoiets zou schrijven.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook prima, lekker wegspoelen de zee op.
Ik stel niet graag teleur.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vermoedde het al dat je zoiets zou schrijven.
Ga gezellig met Tem met de trekschuit.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Durf je niet alleen te reizen?Ik vind het nog wat vroeg om te zeggen van waaruit ik naar Nijmegen reis, aangezien dat ook het Pinksterweekend is.
Neuh, maar zo'n lange reis is leuker als je met iemand reist.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Durf je niet alleen te reizen?Ik vind het nog wat vroeg om te zeggen van waaruit ik naar Nijmegen reis, aangezien dat ook het Pinksterweekend is.
Niet als je met FOK!kers reist.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Neuh, maar zo'n lange reis is leuker als je met iemand reist.
Ga jij?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet als je met FOK!kers reist.
Weet nog niet. Nijmegen is echt een onhandige bestemming voor het OV.quote:
Maar in wie is de vraag.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:56 schreef De_Kaas het volgende:
Tem heeft al lang besloten om te komen.
Dat jij 2 uur loopt te schijten of gewend bent met het veevervoer te gaan zegt niks over ons natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:59 schreef De_Kaas het volgende:
Wat doet iedereen overigens moeilijk over die max. 2 uurtjes met het ov, dat doe ik gemiddeld keer of 8 per maand en vind het altijd wel relaxed. Muziekje op, boekje mee.
Beetje als op wc zitten of in bed liggen.
Ik reken er gewoon op dat jij eerste klasse aankomt en je dan helemaal de tering in zuipt, zonder erover te klagen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jij 2 uur loopt te schijten of gewend bent met het veevervoer te gaan zegt niks over ons natuurlijk.
U bent mijn laatste "aanvaring" met het OV alweer vergeten bij de vorige meet?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:01 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ik reken er gewoon op dat jij eerste klasse aankomt en je dan helemaal de tering in zuipt, zonder erover te klagen.
Kan ik me niet herinneren eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U bent mijn laatste "aanvaring" met het OV alweer vergeten bij de vorige meet?
Naja moet bekennen, heb vooral Kowloon lastiggevallen met mijn ervaringen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren eigenlijk.
Je kan ook met vriend blikbier reizen.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Neuh, maar zo'n lange reis is leuker als je met iemand reist.
Met kowloon je treinverhalen delen, met mij je zuipavonturen. Prima verdeling.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja moet bekennen, heb vooral Kowloon lastiggevallen met mijn ervaringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:09 schreef De_Kaas het volgende:
Hehe, als ik met remlof in de trein zou zitten nam ik speciaal voor hem z'n favoriete blik bier mee.Je zou wel moeten want ik reis dan eerste klasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja zal eens kijken dan, blijf er nog steeds bij dat ik liever de vierwieler pak, maar ik zie wel.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:08 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Met kowloon je treinverhalen delen, met mij je zuipavonturen. Prima verdeling.
Er is sowieso niks triester dan het OV, ongeacht blikbier.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
Is er iets triester dan bier uit blik drinken in het OV?
Wijn uit de fles drinken in het OV?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
True maar het kan dus nog triester.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is sowieso niks triester dan het OV, ongeacht blikbier.
Dat is dan weer redelijk baas.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Wijn uit de fles drinken in het OV?
Alleen als de fles 25 Euro of meer kost.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan weer redelijk baas.
Zijn ze er ook voor minder dan?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alleen als de fles 25 Euro of meer kost.
Wat echt nog veel triester is is bijvoorbeeld: leven in Nederland als redelijk succesvol ondernemer en maar blijven afgeven op de "betuttelende overheid" en hoe die je leven verziekt. Dan ben je echt totaal van het padje afquote:Op donderdag 30 april 2015 21:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
True maar het kan dus nog triester.
Vraag maar aan Kowloon die kent alle prijzenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn ze er ook voor minder dan?
Blurp.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat echt nog veel triester is is bijvoorbeeld: leven in Nederland als redelijk succesvol ondernemer en maar blijven afgeven op de "betuttelende overheid" en hoe die je leven verziekt. Dan ben je echt totaal van het padje af
Au contraire, mensen die niet succesvol zijn hebben geen hekel aan de overheid omdat ze uit hun hand eten. Dus de attitude van P_T is geheel begrijpelijk, immers die betaalt enkel.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat echt nog veel triester is is bijvoorbeeld: leven in Nederland als redelijk succesvol ondernemer en maar blijven afgeven op de "betuttelende overheid" en hoe die je leven verziekt. Dan ben je echt totaal van het padje af
Ach, ik gun anderen die vrijheid gewoon.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:59 schreef De_Kaas het volgende:
Wat doet iedereen overigens moeilijk over die max. 2 uurtjes met het ov, dat doe ik gemiddeld keer of 8 per maand en vind het altijd wel relaxed. Muziekje op, boekje mee.
Beetje als op wc zitten of in bed liggen.
Breda overstappen zie ik.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat dan vast via Den Bosch?
Eerste klas, iPod aan en tukken maar.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:58 schreef De_Kaas het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanuit Rotterdam ga, aangezien ik met Pinksteren misschien ergens anders vandaan kom, maar ik ga sowieso wel. En Tem, al zou je alleen reizen... Ook wel lekker dat je dan je tweejaarlijkse momentje hebt waarop je even rustig iets voor jezelf kunt doen toch. Boekje mee.
Die trein uit Breda gaat via Den Bosch naar Nijmegen.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook. Dan wordt het een eenzame reis.
Dat is dus echt een verschil tussen mensen die van oorsprong uit de Randstad komen en de mensen van daarbuiten. Komt men uit de Randstad dan wordt er bij een 45 minuten reistijd al gemopperd, komt men bijvoorbeeld uit Friesland dan draait men de hand niet om voor een ritje van 90 minuten.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:59 schreef De_Kaas het volgende:
Juist. Die trein komt ook langs Arnhem als je blijft zitten.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die trein uit Breda gaat via Den Bosch naar Nijmegen.
Ja. En hij start in Roosendaal en eindigt in Zwolle. Het is een sneltrein maar stopt ook op de onbeduidende stationnetjes Nijmegen-Lent, Elst, Arnhem-Zuid, Dieren, Olst en Wijhe.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Juist. Die trein komt ook langs Arnhem als je blijft zitten.
Vanaf mijn ouderlijk huis was het al 20 minuten fietsen voor ik bij het treinstation was. En dan heb je zo'n plattelandslijntje waar je ook weer een minuut of 20 zoet bent voor je een beetje over kan stappen op treinen die echt ergens naartoe gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is dus echt een verschil tussen mensen die van oorsprong uit de Randstad komen en de mensen van daarbuiten. Komt men uit de Randstad dan wordt er bij een 45 minuten reistijd al gemopperd, komt men bijvoorbeeld uit Friesland dan draait men de hand niet om voor een ritje van 90 minuten.
Sie binn niks went.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is dus echt een verschil tussen mensen die van oorsprong uit de Randstad komen en de mensen van daarbuiten. Komt men uit de Randstad dan wordt er bij een 45 minuten reistijd al gemopperd, komt men bijvoorbeeld uit Friesland dan draait men de hand niet om voor een ritje van 90 minuten.
Ik heb net 350 km afgelegd om 2 liter citroensap weg te brengen. Niet zeuren maar doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:14 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Sie binn niks went.
Op de middelbare school moest ik zes - oke zeven - jaar lang elke dag vier keer 13 km fietsen (school heen en terug, werk/sport heen en terug).
Oudjes van tegenwoordig..
Wat ben je toch een buffel!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb net 350 km afgelegd om 2 liter citroensap weg te brengen. Niet zeuren maar doen.
Spoedje voor PietV?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb net 350 km afgelegd om 2 liter citroensap weg te brengen. Niet zeuren maar doen.
Zal de beloning wel navenant zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Party Pooper.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:45 schreef remlof het volgende:
Dikke kans dat ik dan in Milaan ben, in dat geval ben ik er dus niet bij.
Neem je vriendin maar mee. Kan ze eens een paar echte mannen ontmoeten.quote:
Die zijn vrij dun gezaaid op een POL-meetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Neem je vriendin maar mee. Kan ze eens een paar echte mannen ontmoeten.
Die had gewoon diarree joh.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 02:25 schreef Kowloon het volgende:
Huuuh, NWS / Mogelijk ebola-geval in Nijmegen.
Hij kwam uit Afrika.quote:
Oh, dan kan ik het laatste stukje bierblikken met Tem.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die trein uit Breda gaat via Den Bosch naar Nijmegen.
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, is goed. Tegen die tijd laat ik wel even weten welke trein ik neem.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij heb je nummer nog wel ergens Tem. Daten in de trein dan?
quote:Op maandag 4 mei 2015 11:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, is goed. Tegen die tijd laat ik wel even weten welke trein ik neem.
quote:
In juni zit ik wel met tentamens. Is het niet mogelijk om daar dan wat later een meet te houden? Of is twee keer in één zomer weer te veel van het goede?quote:Op woensdag 6 mei 2015 01:16 schreef De_Kaas het volgende:
Friek komt ook.
Ik proefde in de SC overigens dat redelijk wat mensen de meet lijken te willen verplaatsen van Nijmegen naar Rotterdam (begin juni).
Mwah, dit bierfestival lijkt mij wel leuk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 01:16 schreef De_Kaas het volgende:
Friek komt ook.
Ik proefde in de SC overigens dat redelijk wat mensen de meet lijken te willen verplaatsen van Nijmegen naar Rotterdam (begin juni).
Lieve Kaas, er zijn dan mensen met tentamens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 01:16 schreef De_Kaas het volgende:
Friek komt ook.
Volgensmij ga ik dat weekend naar één of ander vaag feest in Luxemburg. De plannen kunnen eventueel nog veranderen.quote:
Studeren voor tentamensquote:Op woensdag 6 mei 2015 02:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lieve Kaas, er zijn dan mensen met tentamens.
Ik weet dat jij je studie al hebt afgerond, maar anderen moeten dan echt nog studeren.
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een vlucht geboekt naar Milaan de 21e, dus waarschijnlijk ben ik er niet bij.
Oh zeker wel, dit is veel te duur.quote:Op maandag 11 mei 2015 07:54 schreef Kowloon het volgende:
Treindagkaart voor 13 Euro:
GC / Het trein-ticket-acties-topic #2
https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes
Reiskosten kunnen dus geen excuus meer zijn.
Ik betaal uit principe nergens 40 tot en met 45 euro voor.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Jammer dat grappen over 40-45 niet meer mogen.
quote:Op maandag 11 mei 2015 11:55 schreef waht het volgende:
[..]
Ik betaal uit principe nergens 40 tot en met 45 euro voor.
Ook goedemorgen opa.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]Alsof jij ooit zoveel geld bezit.
quote:Op maandag 11 mei 2015 11:38 schreef robin007bond het volgende:
Zet mij maar bij de misschienners. Ik heb namelijk ook andere afspraken.
Dat zei ik laatst ook toen ik brood bakte.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:31 schreef tofastTG het volgende:
55 minuten extra reizen, en het gaat helemaal mis.
Voornamelijk homo's.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:17 schreef bamibij het volgende:
Komen er mooie vrouwen trouwens of is het een mannen met bierbuik meet?
Homo's, straatarme studenten en onverzorgde types.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:17 schreef bamibij het volgende:
Komen er mooie vrouwen trouwens of is het een mannen met bierbuik meet?
Gewoon meenemen en uitdelen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik een enorme partij lunchpakketten aan het binnenhalen ben. Dat betekent werken dit weekeinde.
Kipfilet want halal. Ik ben er wellicht toch op zondag want het werk doen we op maandag.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Kipfilet want halal. Ik ben er wellicht toch op zondag want het werk doen we op maandag.
Ah, leuk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Kipfilet want halal. Ik ben er wellicht toch op zondag want het werk doen we op maandag.
Dat, en ik was een paar dagen op schoolkamp. Ik sluit niet aan bij de meet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:35 schreef Kowloon het volgende:
Janneke zal het wel druk hebben met examens neem ik aan.
Lafaard.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat, en ik was een paar dagen op schoolkamp. Ik sluit niet aan bij de meet.
Zoals een FOK!-meet hoort te zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Zitten we daar uiteindelijk met vier autisten een beetje voor ons uit te staren.
Van de terugreis krijg je niks mee als het goed is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:02 schreef De_Kaas het volgende:
Ik ben komende zondag heen & terug bij elkaar opgeteld 5 uur en 20 minuten onderweg, en dan moet ik nog van Nijmegen op dat festival terecht zien te komen, dus jullie kunnen maar beter godverdomme gezellig zijn.
Zonder zich als Janneke voor te stellen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Janneke komt vast wel even langslopen om het mannelijk schoon te aanschouwen.
Uiteraard. Gewoon even langslopen, kijken wie ze denkt te herkennen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zonder zich als Janneke voor te stellen.
Dan gaan wij kijken of we Janneke kunnen spotten. Misschien heeft ze haar hond wel bij zich.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Uiteraard. Gewoon even langslopen, kijken wie ze denkt te herkennen.
Het is de vrouw met opplaksnor en fopneus in lange regenjas.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan gaan wij kijken of we Janneke kunnen spotten. Misschien heeft ze haar hond wel bij zich.
Oh, gezien het goede weer zondag moet dat wel makkelijk te herkennen zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is de vrouw met opplaksnor en fopneus in lange regenjas.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is de vrouw met opplaksnor en fopneus in lange regenjas.
tien minuutjes lopen vanaf station.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:02 schreef De_Kaas het volgende:
Ik ben komende zondag heen & terug bij elkaar opgeteld 5 uur en 20 minuten onderweg, en dan moet ik nog van Nijmegen op dat festival terecht zien te komen, dus jullie kunnen maar beter godverdomme gezellig zijn.
Ik haal je wel op met m'n fiets.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:02 schreef De_Kaas het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn overigens niet representatief.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:16 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Jij moet eens met een paar goede tikken op je smoel opgezadeld worden.
Remmie komt niet. Ik zal er ook zijn om 13hu. Zal wel even mijn nummer delen met je Pokkel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:15 schreef Pokkelmans het volgende:
Aangezien het praktisch om de hoek is denk ik dat ik mij gewoon voorneem om daar om 13u te zijn. Tosti, Kowloon, en Remlof (komt die nog?) hebben (hadden althans) mijn nummer. Dus mocht men toch later arriveren, laat het even weten, dan is dat ook goed.
Als geoefend sport vond ik het prima te doen de vorige keer.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Is het trouwens een beetje te doen vanaf het station?
10 minuten lopen zei tTG, dus voor jou hoogstens een minuut of 20 #vriendenmakenvlakvooreenmeetquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat doe je in Den Helder?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:56 schreef De_Kaas het volgende:
Probeer ik er ook beetje rond die tijd te zijn. Ik app wel iemand tegen die tijd. Of nja iemand, zal tosti wel zijn.
Kom vanuit Noord-Holland trouwens met de trein, voor evt aansluiters.
Tien minuten lopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Minuut of 10 lopen. 900 meter volgens Google Maps.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Stukje lopen in een stad waar ik voor het eerst ben vind ik niet zo erg.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:58 schreef Pokkelmans het volgende:
En je kan eventueel nog met de bus naar Plein 44, maar dan sta je denk ik langer te wachten dan dat je bespaart op looptijd.
Dat is meteen mijn vaste route van het station naar m'n werkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Minuut of 10 lopen. 900 meter volgens Google Maps.
Das mijn trein. Euri zal die ook pakken verwacht ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:03 schreef Kowloon het volgende:
Ik kan via Utrecht of Ede-Wagingen reizen. Mocht er iemand over Utrecht gaan, dan ben ik wel bereid om via Utrecht te reizen (stopt ook op Ede-Wageningen dus anders stap ik daar gewoon in).
Euri reist beter via Breda dunkt me. Tenminste als ik er vanuit ga dat hij de handigste route neemt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:08 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Das mijn trein. Euri zal die ook pakken verwacht ik.
Goede vraag. Er staat op de site geen adres.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
Waar in Nijmegen is het dan?
13:00 is wel erg vroeg trouwens.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
Waar in Nijmegen is het dan?
13:00 is wel erg vroeg trouwens.
quote:Zodra je de gezellige oud Hollandse kramen op het Koningsplein en de omliggende straten ziet staan, de muziek hoort of de geuren ruikt van het heerlijke eten, dan weet je dat je op het juiste adres bent.
Daarom.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goede vraag. Er staat op de site geen adres.
Mijn Google maps kent geen "Koningsplein Nijmegen".quote:
Maar hij staat er wel in.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn Google maps kent geen "Koningsplein Nijmegen".
Ah, die wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:14 schreef Kowloon het volgende:
Zoek anders op Koningstraat, dan kom je er ook.
Het plein op de Koningsstraatquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn Google maps kent geen "Koningsplein Nijmegen".
15 euro it is.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het plein op de Koningsstraat.
Je hebt trouwens twee "starterspaketten" op de Bierfeesten. Voor 5 euro heb je het mietenpakket, krijg je een glas, een munt (waar je vervolgens mij de stands een biertje voor kan halen), en een boekje met alle informatie. En voor 15 euro heb je een glas, vijf munten, en datzelfde boekje.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2015 15:17:49 ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
En dan heb je de keuze uit de volgende bieren:Ah, ik begin gewoon bovenaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
En dan heb je de keuze uit de volgende bieren:HipHopper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Libertatem
Ik weiger met de trein te gaan gezien 't traject maar 1 biertje is ook zo sneu. Dilemma.quote:
Taxi, declareren bij de baas.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weiger met de trein te gaan gezien 't traject maar 1 biertje is ook zo sneu. Dilemma.
Of ik kom gewoon helegaar niet. Kut Nijmegen.
Gewoon whisky mee voor in de trein en gewoon komen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weiger met de trein te gaan gezien 't traject maar 1 biertje is ook zo sneu. Dilemma.
Ben al chagrijnig, die nieuwe belastingwet op vakantiegeld is belachelijk. Bleef niks van over.quote:
2 uur heen, 2 uur terug, als je niet te vaak over wil stappen. Het is dat de lijn naar Apeldoorn er uit ligt, anders was ik wel via Deventer gegaan uit solidariteit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja belachelijk toch.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
2 uur heen, 2 uur terug, als je niet te vaak over wil stappen. Het is dat de lijn naar Apeldoorn er uit ligt, anders was ik wel via Deventer gegaan uit solidariteit.
Hoe weet jij dat nou, vetzak?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:07 schreef De_Kaas het volgende:
Er zijn trouwens enkel in het echt lieve mensen Janneke
Dramaqueen. Je komt maar.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |