quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
Waar in Nijmegen is het dan?
13:00 is wel erg vroeg trouwens.
quote:Zodra je de gezellige oud Hollandse kramen op het Koningsplein en de omliggende straten ziet staan, de muziek hoort of de geuren ruikt van het heerlijke eten, dan weet je dat je op het juiste adres bent.
Daarom.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goede vraag. Er staat op de site geen adres.
Mijn Google maps kent geen "Koningsplein Nijmegen".quote:
Maar hij staat er wel in.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn Google maps kent geen "Koningsplein Nijmegen".
Ah, die wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:14 schreef Kowloon het volgende:
Zoek anders op Koningstraat, dan kom je er ook.
Het plein op de Koningsstraatquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn Google maps kent geen "Koningsplein Nijmegen".
15 euro it is.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het plein op de Koningsstraat.
Je hebt trouwens twee "starterspaketten" op de Bierfeesten. Voor 5 euro heb je het mietenpakket, krijg je een glas, een munt (waar je vervolgens mij de stands een biertje voor kan halen), en een boekje met alle informatie. En voor 15 euro heb je een glas, vijf munten, en datzelfde boekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2015 15:17:49 ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
En dan heb je de keuze uit de volgende bieren:Ah, ik begin gewoon bovenaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
En dan heb je de keuze uit de volgende bieren:HipHopper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Libertatem
Ik weiger met de trein te gaan gezien 't traject maar 1 biertje is ook zo sneu. Dilemma.quote:
Taxi, declareren bij de baas.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weiger met de trein te gaan gezien 't traject maar 1 biertje is ook zo sneu. Dilemma.
Of ik kom gewoon helegaar niet. Kut Nijmegen.
Gewoon whisky mee voor in de trein en gewoon komen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weiger met de trein te gaan gezien 't traject maar 1 biertje is ook zo sneu. Dilemma.
Ben al chagrijnig, die nieuwe belastingwet op vakantiegeld is belachelijk. Bleef niks van over.quote:
2 uur heen, 2 uur terug, als je niet te vaak over wil stappen. Het is dat de lijn naar Apeldoorn er uit ligt, anders was ik wel via Deventer gegaan uit solidariteit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja belachelijk toch.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
2 uur heen, 2 uur terug, als je niet te vaak over wil stappen. Het is dat de lijn naar Apeldoorn er uit ligt, anders was ik wel via Deventer gegaan uit solidariteit.
Hoe weet jij dat nou, vetzak?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:07 schreef De_Kaas het volgende:
Er zijn trouwens enkel in het echt lieve mensen Janneke
Dramaqueen. Je komt maar.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |