Het is de mogelijkheid, niet het daadwerkelijke handelen, dat je moet koesteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je richting de dertig gaat wordt dat zo langzamerhand een lamentabele activiteit.
Gewoon een foto maken van elk biertje werkt het bestequote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:44 schreef De_Kaas het volgende:
Grappig verhaal. Jammer dat er geen lijstjes/bonnen zijn van de bieren die we op het bierfestival dronken, ik ben dit keer helaas vergeten een overzichtje bij te houden voor mezelf om alle goede ontdekkingen te noteren.
Pak dat boekje er bij. Ik wist mij geen van de gedronken bieren meer te herinneren, maar met het boekje er bij kon ik ze er zo uit pikken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:44 schreef De_Kaas het volgende:
Grappig verhaal. Jammer dat er geen lijstjes/bonnen zijn van de bieren die we op het bierfestival dronken, ik ben dit keer helaas vergeten een overzichtje bij te houden voor mezelf om alle goede ontdekkingen te noteren.
Zowel boekje als mijn proefglas ben ik helaas kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Pak dat boekje er bij. Ik wist mij geen van de gedronken bieren meer te herinneren, maar met het boekje er bij kon ik ze er zo uit pikken.
Vervelend als het allemaal in hetzelfde glas moet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon een foto maken van elk biertje werkt het beste
Dan moet deze er ook bijquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:20 schreef Kowloon het volgende:
Een voorbeeldje van de 'trip'muziek dit ik op mijn telefoon had staan:
Lekker antiek.quote:
Ik ook. Maar de herinnering, die blijft.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:48 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Zowel boekje als mijn proefglas ben ik helaas kwijtgeraakt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de herinnering, die blijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |