Remmie komt niet. Ik zal er ook zijn om 13hu. Zal wel even mijn nummer delen met je Pokkel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:15 schreef Pokkelmans het volgende:
Aangezien het praktisch om de hoek is denk ik dat ik mij gewoon voorneem om daar om 13u te zijn. Tosti, Kowloon, en Remlof (komt die nog?) hebben (hadden althans) mijn nummer. Dus mocht men toch later arriveren, laat het even weten, dan is dat ook goed.
Als geoefend sport vond ik het prima te doen de vorige keer.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Is het trouwens een beetje te doen vanaf het station?
10 minuten lopen zei tTG, dus voor jou hoogstens een minuut of 20 #vriendenmakenvlakvooreenmeetquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat doe je in Den Helder?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:56 schreef De_Kaas het volgende:
Probeer ik er ook beetje rond die tijd te zijn. Ik app wel iemand tegen die tijd. Of nja iemand, zal tosti wel zijn.
Kom vanuit Noord-Holland trouwens met de trein, voor evt aansluiters.
Tien minuten lopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Minuut of 10 lopen. 900 meter volgens Google Maps.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Stukje lopen in een stad waar ik voor het eerst ben vind ik niet zo erg.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:58 schreef Pokkelmans het volgende:
En je kan eventueel nog met de bus naar Plein 44, maar dan sta je denk ik langer te wachten dan dat je bespaart op looptijd.
Dat is meteen mijn vaste route van het station naar m'n werkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Minuut of 10 lopen. 900 meter volgens Google Maps.
Das mijn trein. Euri zal die ook pakken verwacht ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:03 schreef Kowloon het volgende:
Ik kan via Utrecht of Ede-Wagingen reizen. Mocht er iemand over Utrecht gaan, dan ben ik wel bereid om via Utrecht te reizen (stopt ook op Ede-Wageningen dus anders stap ik daar gewoon in).
Euri reist beter via Breda dunkt me. Tenminste als ik er vanuit ga dat hij de handigste route neemt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:08 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Das mijn trein. Euri zal die ook pakken verwacht ik.
Goede vraag. Er staat op de site geen adres.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
Waar in Nijmegen is het dan?
13:00 is wel erg vroeg trouwens.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
Waar in Nijmegen is het dan?
13:00 is wel erg vroeg trouwens.
quote:Zodra je de gezellige oud Hollandse kramen op het Koningsplein en de omliggende straten ziet staan, de muziek hoort of de geuren ruikt van het heerlijke eten, dan weet je dat je op het juiste adres bent.
Daarom.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goede vraag. Er staat op de site geen adres.
Mijn Google maps kent geen "Koningsplein Nijmegen".quote:
Maar hij staat er wel in.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn Google maps kent geen "Koningsplein Nijmegen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |