SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me best voorstellen dat dat als dame een beetje eng is met allemaal onbekende kerels, maar ik zal mij ontpoppen als beschermheer en direct ferm ingrijpen wanneer er per ongeluk tijdens een biertje verhalen worden verteld die vrouwonvriendelijk overkomen. Oppassen dus PT.quote:Op zondag 19 april 2015 16:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
Janneke zal nu ook moeten verschijnen..
Neem ik voor je mee.quote:
Ik woon er om de hoek, dus wat tofastTG en Kaas voor je meenemen kan zelfs gekoeld bewaard worden.quote:
Ik heb jou reeds gewogen en te licht bevonden. Kom maar op.quote:Op zondag 19 april 2015 16:08 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat dat als dame een beetje eng is met allemaal onbekende kerels, maar ik zal mij ontpoppen als beschermheer en direct ferm ingrijpen wanneer er per ongeluk tijdens een biertje verhalen worden verteld die vrouwonvriendelijk overkomen. Oppassen dus PT.
Ah. Vroeg opstaan zal veel Fokkers zwaar vallen.quote:
KLM faciliteert busreisjes van Nijmegen naar Schiphol.quote:Op zondag 19 april 2015 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ik moet even kijken of het lukt want de volgende ochtend zit ik dus in Woestijnland.
http://nieuws.klm.com/klm(...)arnhem-naar-schipholquote:Op zondag 19 april 2015 16:25 schreef tofastTG het volgende:
[..]
KLM faciliteert busreisjes van Nijmegen naar Schiphol.
quote:Voorwaarde hierbij is dat het vliegticket geboekt wordt met Nijmegen of Arnhem als vertrekpunt.
Wel handig opzich, ik zal de OP zo even aanpassen.quote:Op zondag 19 april 2015 16:20 schreef tofastTG het volgende:
Misschien trouwens even wat info posten kaas, omtrent de bierfeesten.
Deed mijn weegschaal dat ook maar eens.quote:Op zondag 19 april 2015 16:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb jou reeds gewogen en te licht bevonden. Kom maar op.
Wie weet. We houden het in beraad.quote:
Tsss.quote:Op zondag 19 april 2015 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wie weet. We houden het in beraad.
Waardeloos.quote:Op zondag 19 april 2015 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wie weet. We houden het in beraad.
quote:
Ik voel me echt ongelofelijk welkom nu.quote:
Het gaat meer om je voorbehoud neem ik aan. Ik persoonlijk wil je graag een keer ontmoeten.quote:Op zondag 19 april 2015 17:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me echt ongelofelijk welkom nu.
Ik ga daar ook geen slok van nemen.quote:Op zondag 19 april 2015 18:10 schreef robin007bond het volgende:
Twijfelgeval hier. Dat bierevenement schrikt me een beetje af.
quote:Op zondag 19 april 2015 18:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ga daar ook geen slok van nemen.
quote:Op zondag 19 april 2015 18:10 schreef robin007bond het volgende:
Twijfelgeval hier. Dat bierevenement schrikt me een beetje af.
quote:Op zondag 19 april 2015 20:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Geen bier drinken op een bierfestival. Pfff.
quote:
Nee. Gewoon een spontaan idee'tje, omdat zo'n festival wel geinig is en er daar wat FOK!kers wonen. En wie ook wil, die kan ook mee.quote:
Dan frats je toch een slaapplek bij remlof ofzo?quote:Op zondag 19 april 2015 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ga proberen erbij te zijn,
Nijmegen is qua verbinding wel echt kut.
Vanaf mij vriendin ben ik er in onder een half uurtje. Prima te doen.quote:Op zondag 19 april 2015 21:31 schreef waht het volgende:
Nijmegen ligt op twee uur met het OV reizen vanuit de beschaving.
Is wel goed nagedacht over deze locatie?
Handig.quote:Op zondag 19 april 2015 16:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
http://nieuws.klm.com/klm(...)arnhem-naar-schiphol
[..]
Catch22 dit.quote:Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef GSbrder het volgende:
Goede locatie, eindelijk dat ellendige Utrecht uit.
Maar speciaalbier, dat drink ik uitsluitend wanneer ik dronken ben.
Word het dan of drink het niet wanneer je aanwezig bent op de meet.quote:Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef GSbrder het volgende:
Uw pragmatisme is grenzeloos, zoals een goede D66'er betaamt.quote:Op maandag 20 april 2015 15:08 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Word het dan of drink het niet wanneer je aanwezig bent op de meet.
Kan je daar ook wijn drinken?quote:Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef GSbrder het volgende:
Het ligt bijna in de Eiffel, dus het zal dan zoete Duitse sloeberwijn zijn.quote:
Kutgrap.quote:Op maandag 20 april 2015 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het ligt bijna in de Eiffel, dus het zal dan zoete Duitse sloeberwijn zijn.
Ahrwijnen, uitzonderlijk onderschat.quote:Op maandag 20 april 2015 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het ligt bijna in de Eiffel, dus het zal dan zoete Duitse sloeberwijn zijn.
Gays gonna be gay.quote:Op maandag 20 april 2015 20:31 schreef Tem het volgende:
Wijn zuipen op een bierfeest, echt geweldig.
Geleuter met die suffe biertjes.quote:Op maandag 20 april 2015 20:31 schreef Tem het volgende:
Wijn zuipen op een bierfeest, echt geweldig.
Dat ga ik de hele middag doen. Kan de rest van de meet lekker met elkaar praten.quote:Op maandag 20 april 2015 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker aan ruiken en over de tong laten rollen.
Praten zeker.quote:Op maandag 20 april 2015 21:06 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Dat ga ik de hele middag doen. Kan de rest van de meet lekker met elkaar praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |