Neem je vriendin maar mee. Kan ze eens een paar echte mannen ontmoeten.quote:
Die zijn vrij dun gezaaid op een POL-meetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Neem je vriendin maar mee. Kan ze eens een paar echte mannen ontmoeten.
Die had gewoon diarree joh.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 02:25 schreef Kowloon het volgende:
Huuuh, NWS / Mogelijk ebola-geval in Nijmegen.
Hij kwam uit Afrika.quote:
Oh, dan kan ik het laatste stukje bierblikken met Tem.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die trein uit Breda gaat via Den Bosch naar Nijmegen.
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat echt nog veel triester is is bijvoorbeeld: leven in Nederland als redelijk succesvol ondernemer en maar blijven afgeven op de "betuttelende overheid" en hoe die je leven verziekt. Dan ben je echt totaal van het padje af
Ja, is goed. Tegen die tijd laat ik wel even weten welke trein ik neem.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij heb je nummer nog wel ergens Tem. Daten in de trein dan?
quote:Op maandag 4 mei 2015 11:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, is goed. Tegen die tijd laat ik wel even weten welke trein ik neem.
quote:
In juni zit ik wel met tentamens. Is het niet mogelijk om daar dan wat later een meet te houden? Of is twee keer in één zomer weer te veel van het goede?quote:Op woensdag 6 mei 2015 01:16 schreef De_Kaas het volgende:
Friek komt ook.
Ik proefde in de SC overigens dat redelijk wat mensen de meet lijken te willen verplaatsen van Nijmegen naar Rotterdam (begin juni).
Mwah, dit bierfestival lijkt mij wel leuk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 01:16 schreef De_Kaas het volgende:
Friek komt ook.
Ik proefde in de SC overigens dat redelijk wat mensen de meet lijken te willen verplaatsen van Nijmegen naar Rotterdam (begin juni).
Lieve Kaas, er zijn dan mensen met tentamens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 01:16 schreef De_Kaas het volgende:
Friek komt ook.
Volgensmij ga ik dat weekend naar één of ander vaag feest in Luxemburg. De plannen kunnen eventueel nog veranderen.quote:
Studeren voor tentamensquote:Op woensdag 6 mei 2015 02:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lieve Kaas, er zijn dan mensen met tentamens.
Ik weet dat jij je studie al hebt afgerond, maar anderen moeten dan echt nog studeren.
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een vlucht geboekt naar Milaan de 21e, dus waarschijnlijk ben ik er niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |