Au contraire, mensen die niet succesvol zijn hebben geen hekel aan de overheid omdat ze uit hun hand eten. Dus de attitude van P_T is geheel begrijpelijk, immers die betaalt enkel.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat echt nog veel triester is is bijvoorbeeld: leven in Nederland als redelijk succesvol ondernemer en maar blijven afgeven op de "betuttelende overheid" en hoe die je leven verziekt. Dan ben je echt totaal van het padje af
Ach, ik gun anderen die vrijheid gewoon.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
Is er iets triester dan bier uit blik drinken in het OV?
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:59 schreef De_Kaas het volgende:
Wat doet iedereen overigens moeilijk over die max. 2 uurtjes met het ov, dat doe ik gemiddeld keer of 8 per maand en vind het altijd wel relaxed. Muziekje op, boekje mee.
Beetje als op wc zitten of in bed liggen.
Breda overstappen zie ik.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat dan vast via Den Bosch?
Eerste klas, iPod aan en tukken maar.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:58 schreef De_Kaas het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanuit Rotterdam ga, aangezien ik met Pinksteren misschien ergens anders vandaan kom, maar ik ga sowieso wel. En Tem, al zou je alleen reizen... Ook wel lekker dat je dan je tweejaarlijkse momentje hebt waarop je even rustig iets voor jezelf kunt doen toch. Boekje mee.
Die trein uit Breda gaat via Den Bosch naar Nijmegen.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook. Dan wordt het een eenzame reis.
Dat is dus echt een verschil tussen mensen die van oorsprong uit de Randstad komen en de mensen van daarbuiten. Komt men uit de Randstad dan wordt er bij een 45 minuten reistijd al gemopperd, komt men bijvoorbeeld uit Friesland dan draait men de hand niet om voor een ritje van 90 minuten.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:59 schreef De_Kaas het volgende:
Wat doet iedereen overigens moeilijk over die max. 2 uurtjes met het ov, dat doe ik gemiddeld keer of 8 per maand en vind het altijd wel relaxed. Muziekje op, boekje mee.
Juist. Die trein komt ook langs Arnhem als je blijft zitten.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die trein uit Breda gaat via Den Bosch naar Nijmegen.
Ja. En hij start in Roosendaal en eindigt in Zwolle. Het is een sneltrein maar stopt ook op de onbeduidende stationnetjes Nijmegen-Lent, Elst, Arnhem-Zuid, Dieren, Olst en Wijhe.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Juist. Die trein komt ook langs Arnhem als je blijft zitten.
Vanaf mijn ouderlijk huis was het al 20 minuten fietsen voor ik bij het treinstation was. En dan heb je zo'n plattelandslijntje waar je ook weer een minuut of 20 zoet bent voor je een beetje over kan stappen op treinen die echt ergens naartoe gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is dus echt een verschil tussen mensen die van oorsprong uit de Randstad komen en de mensen van daarbuiten. Komt men uit de Randstad dan wordt er bij een 45 minuten reistijd al gemopperd, komt men bijvoorbeeld uit Friesland dan draait men de hand niet om voor een ritje van 90 minuten.
Sie binn niks went.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is dus echt een verschil tussen mensen die van oorsprong uit de Randstad komen en de mensen van daarbuiten. Komt men uit de Randstad dan wordt er bij een 45 minuten reistijd al gemopperd, komt men bijvoorbeeld uit Friesland dan draait men de hand niet om voor een ritje van 90 minuten.
Ik heb net 350 km afgelegd om 2 liter citroensap weg te brengen. Niet zeuren maar doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:14 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Sie binn niks went.
Op de middelbare school moest ik zes - oke zeven - jaar lang elke dag vier keer 13 km fietsen (school heen en terug, werk/sport heen en terug).
Oudjes van tegenwoordig..
Wat ben je toch een buffel!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb net 350 km afgelegd om 2 liter citroensap weg te brengen. Niet zeuren maar doen.
Spoedje voor PietV?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb net 350 km afgelegd om 2 liter citroensap weg te brengen. Niet zeuren maar doen.
Zal de beloning wel navenant zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Party Pooper.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:45 schreef remlof het volgende:
Dikke kans dat ik dan in Milaan ben, in dat geval ben ik er dus niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |