Weet nog niet. Nijmegen is echt een onhandige bestemming voor het OV.quote:
Maar in wie is de vraag.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:56 schreef De_Kaas het volgende:
Tem heeft al lang besloten om te komen.
Dat jij 2 uur loopt te schijten of gewend bent met het veevervoer te gaan zegt niks over ons natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:59 schreef De_Kaas het volgende:
Wat doet iedereen overigens moeilijk over die max. 2 uurtjes met het ov, dat doe ik gemiddeld keer of 8 per maand en vind het altijd wel relaxed. Muziekje op, boekje mee.
Beetje als op wc zitten of in bed liggen.
Ik reken er gewoon op dat jij eerste klasse aankomt en je dan helemaal de tering in zuipt, zonder erover te klagen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jij 2 uur loopt te schijten of gewend bent met het veevervoer te gaan zegt niks over ons natuurlijk.
U bent mijn laatste "aanvaring" met het OV alweer vergeten bij de vorige meet?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:01 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ik reken er gewoon op dat jij eerste klasse aankomt en je dan helemaal de tering in zuipt, zonder erover te klagen.
Kan ik me niet herinneren eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U bent mijn laatste "aanvaring" met het OV alweer vergeten bij de vorige meet?
Naja moet bekennen, heb vooral Kowloon lastiggevallen met mijn ervaringen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren eigenlijk.
Je kan ook met vriend blikbier reizen.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Neuh, maar zo'n lange reis is leuker als je met iemand reist.
Met kowloon je treinverhalen delen, met mij je zuipavonturen. Prima verdeling.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja moet bekennen, heb vooral Kowloon lastiggevallen met mijn ervaringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:09 schreef De_Kaas het volgende:
Hehe, als ik met remlof in de trein zou zitten nam ik speciaal voor hem z'n favoriete blik bier mee.Je zou wel moeten want ik reis dan eerste klasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja zal eens kijken dan, blijf er nog steeds bij dat ik liever de vierwieler pak, maar ik zie wel.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:08 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Met kowloon je treinverhalen delen, met mij je zuipavonturen. Prima verdeling.
Er is sowieso niks triester dan het OV, ongeacht blikbier.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
Is er iets triester dan bier uit blik drinken in het OV?
Wijn uit de fles drinken in het OV?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
Is er iets triester dan bier uit blik drinken in het OV?
True maar het kan dus nog triester.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is sowieso niks triester dan het OV, ongeacht blikbier.
Dat is dan weer redelijk baas.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Wijn uit de fles drinken in het OV?
Alleen als de fles 25 Euro of meer kost.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan weer redelijk baas.
Zijn ze er ook voor minder dan?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alleen als de fles 25 Euro of meer kost.
Wat echt nog veel triester is is bijvoorbeeld: leven in Nederland als redelijk succesvol ondernemer en maar blijven afgeven op de "betuttelende overheid" en hoe die je leven verziekt. Dan ben je echt totaal van het padje afquote:Op donderdag 30 april 2015 21:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
True maar het kan dus nog triester.
Vraag maar aan Kowloon die kent alle prijzenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn ze er ook voor minder dan?
Blurp.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat echt nog veel triester is is bijvoorbeeld: leven in Nederland als redelijk succesvol ondernemer en maar blijven afgeven op de "betuttelende overheid" en hoe die je leven verziekt. Dan ben je echt totaal van het padje af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |