Dat, en ik was een paar dagen op schoolkamp. Ik sluit niet aan bij de meet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:35 schreef Kowloon het volgende:
Janneke zal het wel druk hebben met examens neem ik aan.
Lafaard.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat, en ik was een paar dagen op schoolkamp. Ik sluit niet aan bij de meet.
Zoals een FOK!-meet hoort te zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Zitten we daar uiteindelijk met vier autisten een beetje voor ons uit te staren.
Van de terugreis krijg je niks mee als het goed is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:02 schreef De_Kaas het volgende:
Ik ben komende zondag heen & terug bij elkaar opgeteld 5 uur en 20 minuten onderweg, en dan moet ik nog van Nijmegen op dat festival terecht zien te komen, dus jullie kunnen maar beter godverdomme gezellig zijn.
Zonder zich als Janneke voor te stellen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Janneke komt vast wel even langslopen om het mannelijk schoon te aanschouwen.
Uiteraard. Gewoon even langslopen, kijken wie ze denkt te herkennen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zonder zich als Janneke voor te stellen.
Dan gaan wij kijken of we Janneke kunnen spotten. Misschien heeft ze haar hond wel bij zich.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Uiteraard. Gewoon even langslopen, kijken wie ze denkt te herkennen.
Het is de vrouw met opplaksnor en fopneus in lange regenjas.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan gaan wij kijken of we Janneke kunnen spotten. Misschien heeft ze haar hond wel bij zich.
Oh, gezien het goede weer zondag moet dat wel makkelijk te herkennen zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is de vrouw met opplaksnor en fopneus in lange regenjas.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is de vrouw met opplaksnor en fopneus in lange regenjas.
tien minuutjes lopen vanaf station.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:02 schreef De_Kaas het volgende:
Ik ben komende zondag heen & terug bij elkaar opgeteld 5 uur en 20 minuten onderweg, en dan moet ik nog van Nijmegen op dat festival terecht zien te komen, dus jullie kunnen maar beter godverdomme gezellig zijn.
Ik haal je wel op met m'n fiets.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:02 schreef De_Kaas het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn overigens niet representatief.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:16 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Jij moet eens met een paar goede tikken op je smoel opgezadeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |