SPOILER: Voor wie het boeiend vindtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slapen wordt wel steeds meer een opgave trouwenswordt echt om het uur wakker ofzo. Op zich niet zo erg, maar manlief snurkt nogal, dus terug in slaap vallen is soms lastig
![]()
Over dat niet goed kunnen plassen trouwens (Mariposas?): het kan sowieso inderdaad geen kwaad om op een blaasontsteking te laten testen. Maar bij mij hielp het ook om een beetje te 'wiebelen' als ik op de wc zat, om de juiste hoek te vinden. Eerst moest ik bijvoorbeeld helemaal naar voren gaan hangen, maar later juist meer naar achteren. Geen idee of het bij jou ook helpt, maar wie weet![]()
mag ik erin voor 8 december ?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:58 schreef Krisvc het volgende:
Zwangerschap en Geboorte!
----------------
Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!
Je ud wordt bij de termijnecho vast gesteld. Of was dit geen termijnecho?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mag volgens de laatste meting weer naar 23 oktobermaar ik heb t idee dat dit nog lang gaat schommelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boks! Goeie datumquote:Op donderdag 9 april 2015 15:57 schreef silliegirl het volgende:
Echopost: alles is helemaal goed! Termijn is vooruitgezet, hartje gehoord!; ud is nu 3 november.
Opnieuw gefeliciteerd dan maarquote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik werd gebeld en de uitslag is goed!mezelf beloond met een dutje en een lange douchesessie!
Ik ben weer echtzwanger!
Yesssss! Heerlijke opluchting!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik werd gebeld en de uitslag is goed!mezelf beloond met een dutje en een lange douchesessie!
Ik ben weer echtzwanger!
yaaaaaaay!!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Yaaaaaaaay! Wat fijn!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:57 schreef silliegirl het volgende:
Echopost: alles is helemaal goed! Termijn is vooruitgezet, hartje gehoord!; ud is nu 3 november.
Plaatje bij 't verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn! Onze kinderen lijken op elkaar
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Jaaaa!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Ohh wat fijnnnn Limone!!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Yesss!!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Wanneer heb je termijnecho?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mag volgens de laatste meting weer naar 23 oktobermaar ik heb t idee dat dit nog lang gaat schommelen
Wat fijn!! Last van je schoudersquote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Yessssss!!!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Helpt dat ook tegen onrustige benen?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:19 schreef Zomerzon01 het volgende:
Wat een opluchting Limone!! Super dat alles goed was!![]()
En Sillie wat een mooie foto!![]()
Over nachtmerries kan ik helaas niet mee praten. Tot nu toe nog geen last van gehad. Maar die hete dromen zou ik niet erg vinden.![]()
Ik las nog iemand die het had over kramp in de kuiten. Ik slik daartegen magnesium tabletten van de Hema. Per tablet is dat 50% van de ADH en ze zijn niet zo groot. Daar neem ik er 1 per dag van. Voor mij werken die echt goed tegen kramp. Ik voel het 's ochtends meteen als ik die pil de dag ervoor vergeten ben.![]()
Tussendoortjes is inderdaad even kijken wat je het liefst hebt. Ik zorg wel altijd dat ik keuze heb tussen zoete Sultana en hartige Sultana. Dat verschilt nog wel eens bij mij.![]()
Rijstwafels had ik ook vaak bij. Met chocolade of lekkere zoute.
Yeahhhhh!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Hier moet ik even eenquote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Check.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:27 schreef -Spring het volgende:
Herkenbaar jullie forse trilbewegingen ipv schopjes? En dan bedoel ik niet het zachte trillen in het eerste trimester, maar zo rond de dertig weken dus.
Ik ben wel eens bang dat ze een epileptische aanval heeft of zo.
Ja, heb ik! We hebben geen combinatietest en nekplooi laten doen, dus ik denk dat gelijk dat het heel ernstig isquote:Op donderdag 9 april 2015 17:27 schreef -Spring het volgende:
Herkenbaar jullie forse trilbewegingen ipv schopjes? En dan bedoel ik niet het zachte trillen in het eerste trimester, maar zo rond de dertig weken dus.
wat is het verschil tussen een termijn echo en een termijnbepaling?quote:Op donderdag 9 april 2015 18:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Over termijn echo: verloskundige heeft m met 9 weken 5 dagen vastgesteld op 24 oktober. Ik krijg nog een tweede termijn echo maar die is met twaalf weken en drie dagen.
Afgelopen vrijdag had ik een termijn bepaling, daar kwam uit precies elf weken, dus 23 oktober.
Ga maandag even vragen hoe of wat.
Sillie mooie echoEn Limone goed nieuws
![]()
Ik heb net een tas vol positie kleding gekocht, helemaal blij! Wat grappig dat je in goed passende kleding van mollig naar overduidelijk zwanger gaat.
Ik heb gegoogled op 'baby bibbert buik zwanger' of zo, en lees dat heel veel buikbaby's dat hebben. Schijnen wat ongecontroleerde trilreflexen te zijn of zo. Iig niets ernstigs.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, heb ik! We hebben geen combinatietest en nekplooi laten doen, dus ik denk dat gelijk dat het heel ernstig is
Oh, jij dus ook.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Check.
Ik dacht er ook nog het zelfde bij, maar het schijnt onschuldig te zijn.
geen, moest zijn, bij een pretecho bureau, dat vergat ik ertussen te zetten hahaquote:Op donderdag 9 april 2015 18:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een termijn echo en een termijnbepaling?
ach meisje, dikke knuffel voor jouquote:Op donderdag 9 april 2015 18:31 schreef coccinelle het volgende:
Sillielimone
wat fijn!
Ik lurk even meer mee op de achtergrond. Ik ben momenteel zo diep ongelukkig
Wat is er joh?quote:Op donderdag 9 april 2015 18:31 schreef coccinelle het volgende:
Sillielimone
wat fijn!
Gelukkig.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:43 schreef mignonne het volgende:
Komt vaker voor Spring. Meestd vormen van epilepsie treden op zn vroegst pas in de kraamweek op. Het schijnt dat kinderen die daadwerkelijk een vorm epilepsie hebben die al jn de baarmoeder voorkomt, dan wel schokken enzo maar dat dit vooral omschreven wordt als een periode van zeer heftige bewegingen en niet per se als trillingen.
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:31 schreef coccinelle het volgende:
Sillielimone
wat fijn!
Zwager gedoe van bloesem kan ik hier zowat volledig kopiëren en plakken, waarbij wij compleet geen recht van spreken hebben 'want wij kunnen tenminste kinderen krijgen'. En ik zou vanmiddag bericht krijgen van mijn gyn of ik eindelijk naar NS mag. Belt ze om 5 uur met dat ze de arts nog niet heeft gesproken omdat ze precies belde tijdens een operatie en dat ze maandag weer contact heeft en dat ik donderdag (!) pas bericht krijg. Ondertussen ben ik op van de zenuwen en stress en compleet futloos.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat is er joh?![]()
Spring, R. had na de geboorte nog weken een trilvoetje. Dat is gelukkig wel overgegaan. Zo'n ratelslang idee achtig
Wat een klote gedoe!quote:Op donderdag 9 april 2015 18:55 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Zwager gedoe van bloesem kan ik hier zowat volledig kopiëren en plakken, waarbij wij compleet geen recht van spreken hebben 'want wij kunnen tenminste kinderen krijgen'. En ik zou vanmiddag bericht krijgen van mijn gyn of ik eindelijk naar NS mag. Belt ze om 5 uur met dat ze de arts nog niet heeft gesproken omdat ze precies belde tijdens een operatie en dat ze maandag weer contact heeft en dat ik donderdag (!) pas bericht krijg. Ondertussen ben ik op van de zenuwen en stress en compleet futloos.
Omdat ik niet zo lang kan -en wil- wachten heb ik mijn oude gynaecoloog gemaild waar mijn man het eerst mee eens was. Nu draait hij om en zegt hij dat het erg dom was en dit zo tegen mij gaat werken. Mag ik een lang dutje doen tot augustus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze laten je daar ook wel flink links liggen zegquote:Op donderdag 9 april 2015 18:55 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Zwager gedoe van bloesem kan ik hier zowat volledig kopiëren en plakken, waarbij wij compleet geen recht van spreken hebben 'want wij kunnen tenminste kinderen krijgen'. En ik zou vanmiddag bericht krijgen van mijn gyn of ik eindelijk naar NS mag. Belt ze om 5 uur met dat ze de arts nog niet heeft gesproken omdat ze precies belde tijdens een operatie en dat ze maandag weer contact heeft en dat ik donderdag (!) pas bericht krijg. Ondertussen ben ik op van de zenuwen en stress en compleet futloos.
Omdat ik niet zo lang kan -en wil- wachten heb ik mijn oude gynaecoloog gemaild waar mijn man het eerst mee eens was. Nu draait hij om en zegt hij dat het erg dom was en dit zo tegen mij gaat werken. Mag ik een lang dutje doen tot augustus?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Oh ik heb nog geen echo gehadquote:Op donderdag 9 april 2015 18:20 schreef FlyingFish het volgende:
Fijn dat de uitslag goed was Limone! Is vast een enorme opluchting! Kan je je echt zwanger gaan voelen!
Joycie, gefeliciteerd met de mooie echo! En ik zou die verlatingsdromen gewoon met je vriend bespreken, eventueel laat je het 'hete' gedeelte daaruit weg, dat voegt weinig toe aan de essentie. Het zal iig opluchten het gewoon te bespreken denk ik.
*maakt dansje met Limone*quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:25 schreef Cygne het volgende:
Fijn MM!
En,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat herken ik ja! Alsof ze daar binnen een klein trilplaatje heeft aangezet!quote:Op donderdag 9 april 2015 17:27 schreef -Spring het volgende:
Ja joh, dat scheelt heel veelquote:Op donderdag 9 april 2015 23:37 schreef Quickie_Brat het volgende:
Vanavond bij een vriendin langs geest die ik al een tijdje niet had gezien. Ze heeft een zoontje van 7 maanden en die mocht ik even vasthouden. Dat was toch wel heel bijzonder zo'n klein kindje in mijn armen!! Hij voelde al best erg stevig en sterk aan . Had het iets anders voorgesteld. Maar dit kindje is dan ook wat ouder al dan een pasgeboren baby. Dat zal wel schelen.
Ga ik ook doen. Volgende keer tref ik de gyn en dan kaart ik het bij hem wel aan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:34 schreef klumsy het volgende:
Nikoos
MissBliss succes straks, blijft altijd even spannend zo een echo
Sillie, klinkt als een, hoe zal ik het zeggen, apart mensik zou ook zeker een andere vragen!
Dat weet ik niet, nog geen last van gehad. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik die magnesium slik.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:25 schreef Cygne het volgende:
Vingers gaan in de cross modus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oost west, mij best.
Bij H&M wel leuke gezien en online al verschillende leuke. Als het echt zomer is dan ga ik sowieso niet in de zon zitten. Maar om lekker op het strand te zitten of te waggelen 😂 in een stad is een hoedje wel fijnquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Waar verkopen ze een beetje leuke zomerhoedjes trouwens? Als het straks hoogzomer is wil ik toch wel buiten zitten
H&M sowieso, Primark misschien ook? Ik hou van die rieten gevallen, die draag ik ook normaal al.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Waar verkopen ze een beetje leuke zomerhoedjes trouwens? Als het straks hoogzomer is wil ik toch wel buiten zitten![]()
ja precies! Ik ga ook niet zitten om te zonnen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bij H&M wel leuke gezien en online al verschillende leuke. Als het echt zomer is dan ga ik sowieso niet in de zon zitten. Maar om lekker op het strand te zitten of te waggelen 😂 in een stad is een hoedje wel fijn
Dit!quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:35 schreef Mineola het volgende:
Ik doe even een luievoor alle goede echo's en in het bijzonder alle SEO/GUO
![]()
![]()
![]()
Fijn allemaal!
Jongenquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:48 schreef Mariposas het volgende:
MB wat fijn en een mooi plaatje! Het is dus een?
En ook eenvoor de GUO/SEO van mm!
Cassandra, hoe gaat het eigenlijk nu tussen jou en je moeder?
En ik heb het idee dat ik moet aanmoedigingsjuichen voor pessie.![]()
![]()
Leuk! had je een voorgevoel?quote:
Nou, ik heb eigenlijk al mn hele leven een voorkeur voor een meisjequote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef Mariposas het volgende:
Wat een schatje, gevalletje!
Jantina, wat een mooie duidelijke echo!
ik kreeg net zo'n harde schop dat ik helemaal een schrikbeweging maakte, mijn collega's keken me heel vreemd aan.
[..]
Leuk! had je een voorgevoel?
Wat een hoop jongens trouwens, ik tel er nu 13. En 6 meisjes (hoewel ik 3 onbevestigde op het oog heb).
Dit was alvast mijn vooruitziende blikquote:Op donderdag 9 april 2015 19:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Oh ik heb nog geen echo gehadzaterdagochtend pas. Maar hopelijk kunnen we je berichtje dat gewoon kopieren en plakken
wie zijn de onbevestigde meisjes dan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef Mariposas het volgende:
Wat een schatje, gevalletje!
Jantina, wat een mooie duidelijke echo!
ik kreeg net zo'n harde schop dat ik helemaal een schrikbeweging maakte, mijn collega's keken me heel vreemd aan.
[..]
Leuk! had je een voorgevoel?
Wat een hoop jongens trouwens, ik tel er nu 13. En 6 meisjes (hoewel ik 3 onbevestigde op het oog heb).
Dan heb je geluk dat hij enkel op kraamvisite kwam, in mijn droom deed 'ie heel andere dingen...quote:Op donderdag 9 april 2015 14:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik droomde in mn zwangerschap dat Dries roelvink op kraamvisite kwam... met gele zwembroek
Ik denk aan Pessie, FlyingFish, LuDann... En oh ja Jantina ook nav de NUB!quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wie zijn de onbevestigde meisjes dan?
En ik zie nu pas dat jij ook goed nieuws hebt gekregenquote:
dat kan ja.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:45 schreef silliegirl het volgende:
Vraag; gisteren bij de echo was het kindje niet tot bewegen te porren. Ik moest nog een paar keer met mijn heupen draaien en schudden, maar baby was een "slaapkop" en bewoog niks.
Nu maak ik me daar toch zorgen om, klopt t
Dat je nog geen beweging hoeft te zien met 10
weken?
Yessssss!!!!quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:41 schreef Mineola het volgende:
[..]
En ik zie nu pas dat jij ook goed nieuws hebt gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heerlijk!!!! Nu kan je onbezorgd verder zwangeren!
Oh! Dan is het misschien inderdaad gewoon een slaapkopje.quote:
Die van mij ligt altijd te chillen met de echo's, ik herken helemaal niets van backflippende baby's op de echo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:45 schreef silliegirl het volgende:
Vraag; gisteren bij de echo was het kindje niet tot bewegen te porren. Ik moest nog een paar keer met mijn heupen draaien en schudden, maar baby was een "slaapkop" en bewoog niks.
Nu maak ik me daar toch zorgen om, klopt t
Dat je nog geen beweging hoeft te zien met 10
weken?
Naja, jouw been is natuurlijk veel minder kwetsbaar dan de beeb....quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:09 schreef silliegirl het volgende:
Ook leuk; ik ben vanochtend gevallen. Of eigenlijk; mijn boodschappenkar kiepte om terwijl ik de auto aan 't inladen was, waardoor ik ook omviel, want wagentje viel tegen/op mij.
Deed vooral mijn knie en bovenbeen zeer, maar nu is vriend in de stress "want straks is er wat met de baby". Fijn ook dat 'ie vraagt hoe t met mijn been is...
Kon je bij mij de NUB theorie toepassen a.h.v. de foto dan? Ik dacht dat het kindje er dan anders bij moest liggen...quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:33 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik denk aan Pessie, FlyingFish, LuDann... En oh ja Jantina ook nav de NUB!
😄quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:18 schreef Krisvc het volgende:
Je wordt spontaan tweederangs burger van zo'n zwangerschap Sillie.
Vriend kreeg het vanochtend voor elkaar om te zeggen dat 'ie heel veel van The Puppet houdt, en The Puppet zit in mij dus hij houdt ook heel veel van mij by proxy.
Ja, ik denk vrij zeker te weten dat die witte lijn 'door' het beentje ide NUB is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:33 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Kon je bij mij de NUB theorie toepassen a.h.v. de foto dan? Ik dacht dat het kindje er dan anders bij moest liggen...
Ik wil het geslacht wel weten trouwens.
Hihi, nou ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:03 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, ik denk vrij zeker te weten dat die witte lijn 'door' het beentje ide NUB is.
Maar geen garantie van mij hoor, ik baseer me maar op internetkennis en ben geen echoscopiste.
zo zijn er in onze omgeving alleen maar meisjes, dus denk ik dat dit een jongen moet zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:59 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Hihi, nou ik ben benieuwd!
Worden in mijn omgeving alleen maar jongetjes geboren, dus ik zeg al wel vanaf het begin: dit moet dan wel een meisje worden. Maar vriend denkt een jongetje.
Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh even een jompel voor alle goede echos weer!
Hier heel benieuwd naar morgen. Blij als we beebje weer even zien
Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:19 schreef pessie het volgende:
Om 13:11 is m.a.r.c.u.s r.o.e.l.o.f geboren. Met een keizersnede. Hij dipte al op harde buiken, navelstreng zat verstrengeld om zijn nek. We maken het goed. Hij ligt lekker in mijn arm te slapen. Nog niet op fb ajb.
ik miste je al vandaag! Maar daar is dan je kleine man! Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar z'n statusquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:19 schreef pessie het volgende:
Om 13:11 is m.a.r.c.u.s r.o.e.l.o.f geboren. Met een keizersnede. Hij dipte al op harde buiken, navelstreng zat verstrengeld om zijn nek. We maken het goed. Hij ligt lekker in mijn arm te slapen. Nog niet op fb ajb.
hang in therequote:Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef Estrys het volgende:
Bleh, heb het zwaar te halen vandaag. Al 8 weken constante misselijkheid en de vermoeidheid breekt me op. Ik heb het gevoel dat ik niet fatsoenlijk voor de kinderen kan zorgen, het huis is een tering bende en ik heb zo'n druk weekend voor de boeg en dan maandag weer werken. De gedachte alleen al maakt me overstuur. Bah ik vind er even geen bal aan. 😢
Ben je al bij de huisarts geweest voor emesafene? Dat is tegen de misselijkheid.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef Estrys het volgende:
Bleh, heb het zwaar te halen vandaag. Al 8 weken constante misselijkheid en de vermoeidheid breekt me op. Ik heb het gevoel dat ik niet fatsoenlijk voor de kinderen kan zorgen, het huis is een tering bende en ik heb zo'n druk weekend voor de boeg en dan maandag weer werken. De gedachte alleen al maakt me overstuur. Bah ik vind er even geen bal aan. 😢
Ja heb ik al sinds week vijf denk ik. Helaas helpt dat een uurtje of zo. Vorige zwangerschap hielp me dat prima, dit keer minder.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Ben je al bij de huisarts geweest voor emesafene? Dat is tegen de misselijkheid.
Het proberen waard als je er zo doorheem zit.
Hang in there!
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef Estrys het volgende:
Een spoedig herstel en lekker knuffelen. Fijn dat het met jullie allebei goed gaat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef pessie het volgende:
Zn stats: 2282 gram en 47cm. Liever geen "oh wat klein" reacties, daar heb ik bij mijn oudste Veel last van gehad.
Zeker schakelen. Is wel heel anders bevallen. Heb slechts 1 wee gehad. Dat iswel effectief bevallen. Maar nu eerst herstellen, en pijnstilling.
Voor gaat het goed en mag hij bij mij slapen.
Iedereen bedankt voor de felicitaties.
Envoor mijn glitter sticker.
Heb even tien minuten heel hard gehuild. Dat lucht op!quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef Skoap het volgende:
[..]
Zijn je afspraken dit weekend echt nodig? Kan je er niet wat afzeggen dit weekend en even rustiger aan doen?
fijn dat het goed gaat en dat hij bij je mag slapen!quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef pessie het volgende:
Zn stats: 2282 gram en 47cm. Liever geen "oh wat klein" reacties, daar heb ik bij mijn oudste Veel last van gehad.
Zeker schakelen. Is wel heel anders bevallen. Heb slechts 1 wee gehad. Dat iswel effectief bevallen. Maar nu eerst herstellen, en pijnstilling.
Gefeliciteerd! Mooie naam vind ikquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef pessie het volgende:
herkenbaar dat kan zo heerlijk helpen!quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heb even tien minuten heel hard gehuild. Dat lucht op!
Misschien valt het mee en blijkt de berg niet zo hoog als dat ik er nu tegenaan kijk. En mezelf in acht nemen, maar phoe dat blijft toch lastig he.
Ja, m'n vriend is half-Surinaamsquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:00 schreef Estrys het volgende:
❤️ Wauw gevalletje. Mooi donker kindje! Zit daar iets van gekleurd bloed bij?
Schatting woensdag was inderdaad 2280quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:11 schreef mignonne het volgende:
Dat klopt netjes met de schatting van afgelopen week geloof ik hè? Wat fijn dat hij bij je is
Ah ja dat dacht ik al. Mooie donkere ogen zag ik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:13 schreef Gevalletje het volgende:
Dank jullie allemaal voor de leuke reacties, ben ook helemaal verliefd op m'n mannetje
[..]
Ja, m'n vriend is half-Surinaams.
En m'n schoonmoeder gaat binnenkort weer in Suriname wonen
Gefeliciteerd met jullie M! En een prachtig gewicht en lengte voor een P2.3 baby bij deze termijn!quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef pessie het volgende:
37 weken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:36 schreef Nikooos het volgende:
Vanaf wanneer was het meldplicht? Alles nog rustig hier in ieder geval.
hoe laat mag je Joycie? Ben zo benieuwd! Alles is vast goed.quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Slapen... ik ben gisteren na het eten in slaap gevallen op de bank. Blijkbaar 3 uur geslapen, en toen moest ik naar bed.. Kon echt niet in slaap komen. Ging malen over de echo van vandaag. Gaat alles wel goed zijn met de baby.. Pff en mijn vriend lag heerlijk te slapen. Gelukkig de slaap wel kunnen vatten nadat ik mezelf ging afleiden door (de slechtste kinder)liedjes te zingen en niet aan stomme enge dingen te denken.
Dat beloofd wat als we over 4,5 mogen voor de 20 weken echo
Wat fijn dat dat klopte, zodat je goed ingesteld was.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:14 schreef pessie het volgende:
[..]
Schatting woensdag was inderdaad 2280
Ik mag om 11.15.. ben lekker even in bed blijven liggen. Mijn lief heeft nu een ontbijtje gemaakt, en het gaat straks vast allemaal goed komen. Ben ook zo nieuwsgierig!!quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hoe laat mag je Joycie? Ben zo benieuwd! Alles is vast goed.
Pessie gefeliciteerd!
Pessie van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Bloesem. het volgende:
Ahhh sillie
Hier zijn we inmiddels achter de reden van zwager om contact te verbreken.Het enige wat ik lees is heel veel jaloezie en vooral jullie niks gunnen. Ik hoop dat je schoonfamilie dat ook ziet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.
Nee met mn eigen doptonequote:Op zaterdag 11 april 2015 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Bah Sillie niet lekker wakker worden maar wel lief van je vriend
Leuk samen hartje luisteren, doe je dat met zo'n angelsound mignonne?
Ik zit echt in zo'n tussen wal en schip fase, gelukkig overmorgen een echo, dan kan ik zien of de kleine het nog goed doet.
Ahhh sillie
Hier zijn we inmiddels achter de reden van zwager om contact te verbreken.Wat een wereldvreemde malloten. Dit hele verhaal gaat niet over jullie alleen over zichzelf. Als er zoiets als karma bestaat hebben ze kennelijk nog wat lessen te leren alvorens ze zwanger moeten raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.
oh leuk! die doen hele vroege bepalingen he?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgende week zaterdag geslachtsbepaling bij Pretecho Enzo. Ben benieuwd
Ha Pessie! Gefeliciteerd! Mooie naam heeft hij gekregen, heeft hier ook een tijdje op een lijstje gestaan.quote:
ben op bed gaan liggen en mijn man ernaast,allebei koptelefoon op, hebben eerst mijn hartslag opgezocht, en toen die van de baby. Telde ongeveer 165 slagen. Zo bijzonder en intiemquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh leuk! die doen hele vroege bepalingen he?
En luisteren met de angelsounds, je moet vlak boven je schaambotje luisteren, en genoeg gel gebruiken (als je geen gel hebt dan werkt bijv bodylotion of zo ook). Je moet heel voorzichtig luisteren, als t goed is hoor je je eigen hartslag soms ook. Als je het hartje niet hoort dan moet je die angelsounds heel voorzichtig een klein stukje verplaatsen, echt per zoveel millimeter zeg maar, niet hele lange stukken verplaatsenGeduld, soms duurt het een paar minuten voordat je hem vindt
Je baarmoeder is zo groot als je vuist ongeveer en komt nu net boven je schaambeen uit, je hoeft dus niet hoger/breder dan dat te luisteren want daar zit ie niet
![]()
Hartje gaat bijna 2 keer zo snel als je eigen hartslag, je herkent het direct als je t hoort.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ben op bed gaan liggen en mijn man ernaast,apenheul koptelefoon op, hebben eerst mijn hartslag opgezocht, en toen die van de baby. Telde ongeveer 165 slagen. Zo bijzonder en intiem
ik zag het hahahaquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijn woordenboek op telefoon maakt er apenheul van
Dat laatste vind ik een hele lastige opmerking. Wat zouden de meiden (en man) die post(ten) in 'Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat' - waaronder ik - dan verkeerd hebben gedaan waardoor we jaren (hebben) moeten wachten?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wat een wereldvreemde malloten. Dit hele verhaal gaat niet over jullie alleen over zichzelf. Als er zoiets als karma bestaat hebben ze kennelijk nog wat lessen te leren alvorens ze zwanger moeten raken.
Helemaal niks natuurlijk! Zwanger raken is een soort loterij; de een heeft snel prijs, de ander moet lang wachten. Ik geloof er echt niet in dat je dat kunt verdienen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik een hele lastige opmerking. Wat zouden de meiden (en man) die post(ten) in 'Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat' - waaronder ik - dan verkeerd hebben gedaan waardoor we jaren (hebben) moeten wachten?
Vertel dan ff welke lessen want mss dat het dan bij ons wel lukt na 4 jaar en als ik dan goede cijfers haal dan kan ik vast de eiceldonor ook de deur uit doen want dan zal vast alles wel gaan werken? Toch?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wat een wereldvreemde malloten. Dit hele verhaal gaat niet over jullie alleen over zichzelf. Als er zoiets als karma bestaat hebben ze kennelijk nog wat lessen te leren alvorens ze zwanger moeten raken.
Ik heb toevallig net een paar dingen uit de sale besteld daar en verbaasde me ook over die handen jaquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:08 schreef mignonne het volgende:
dat dus iddvanaf 12-14 weken wordt er elke keer geluisterd. En aan je buik gevoeld naar de groei/ligging + bloeddruk bepaald.
Ik zat ff te spieken voor de leuk voor positiekleding. Maar die kleding van Esprit hè, haske handig die voedingsfunctie, maar wth?? waarom op elke foto zo die hand in dat decolleté?ik snap zo ook wel wat je ermee kan hoor
![]()
[ afbeelding ]
oeh gelukkig hij zit er nog![]()
sowieso wat belachelijk duur daar zeg. Was even vergeten wat een enorme bedragen ze daar vragen![]()
on the other hand, ik heb bij mn oudste ooit een shirt gekocht daar, en dat draag ik nog steedswel uit de sale though...
oeh leuk! wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:12 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net een paar dingen uit de sale besteld daar en verbaasde me ook over die handen ja
Hoera! Gefeliciteerd met je kleine uk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:19 schreef pessie het volgende:
Wat groot voor 37 weken!quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef pessie het volgende:
Zegquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:31 schreef Cygne het volgende:
Wat een warm welkom weer.![]()
Pessie, gefeliciteerd, mooie naam!![]()
Ik heb mijn man vanmiddag maar weer emesafene laten halen, nu al misselijk.
ik krijg ook iedere keer complimenten als ik mijn Esprit positiejurkje draag.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:08 schreef mignonne het volgende:
dat dus iddvanaf 12-14 weken wordt er elke keer geluisterd. En aan je buik gevoeld naar de groei/ligging + bloeddruk bepaald.
Ik zat ff te spieken voor de leuk voor positiekleding. Maar die kleding van Esprit hè, haske handig die voedingsfunctie, maar wth?? waarom op elke foto zo die hand in dat decolleté?ik snap zo ook wel wat je ermee kan hoor
![]()
[ afbeelding ]
oeh gelukkig hij zit er nog![]()
sowieso wat belachelijk duur daar zeg. Was even vergeten wat een enorme bedragen ze daar vragen![]()
on the other hand, ik heb bij mn oudste ooit een shirt gekocht daar, en dat draag ik nog steedswel uit de sale though...
Ahhh sillie
Hier zijn we inmiddels achter de reden van zwager om contact te verbreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Getverderrie..
gewoon door (onbe)grip op hun eigen situatie, stik jaloersig op andermans geluk en het ook echt even geen plek kunnen geven. Wat zonde zeg.
Ik hoop dat ze snel een beetje normaler kunnen nadenken en hun hartje open kunnen zetten voor andermans geluk.
:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.Schudden voor gebruik
Ik denk dat het geen drol met geloof te maken heeftquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:05 schreef Franny_G het volgende:
Bloesem, ik lees ook mee en verbaas me ook over de reactie van de familie. Maar als de zwangerschap wel echt 'plotseling' was geweest, dan was de reactie toch net zo goed onredelijk geweest?
Het gaat er helemaal niet om dat je een zwangerschap of kind moet verdienen... Zo werkt het in het leven niet. Alsof je alleen een kind mag als daar een hoop moeite aan vooraf is gegaan. Zijn die mensen heel christelijk misschien?
fotoooooquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:44 schreef pessie het volgende:
Als jullie nou even doorposten gooi ik in het nieuwe topic 2 foto's onder een spoiler van de kleine spruit
Gisteravond zijn grote broer en grote zus al geweest, vanmorgen weer. Ze zijn ontzettend trots en blij. Mijn moeder zorgt goed voor ze. Al gaat mijn man vannacht wel weer thuisslapen om haar ook even wat rust te geven.
M. moet nu 8x per dag 15cc bijvoeding. Al met al niet niks, zeker aangezien ik nog steeds slechts 0.25ml per keer kolf
Als je nog geen kortingskaart hebt van een 10tje.. Er staan er ook in de wachtkamerquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgende week zaterdag geslachtsbepaling bij Pretecho Enzo. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |