abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151520840
Het is geen schuiven, ook niet de hik, daar zit veel meer tijd tussen en is veel regelmatiger. Het gaat zo snel als een trillend spiertje, maar dan een heel grote. Alsof dr been oid heel snel en ongecontroleerd bibbert. Het duurt ook maar een paar seconden.
pi_151521449
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik werd gebeld en de uitslag is goed! *O* mezelf beloond met een dutje en een lange douchesessie! *O* Ik ben weer echtzwanger! *O*
Hier moet ik even een O+ op doen.
pi_151521452
Sillie & Limone *O* voor jullie allebei!! *O*
pi_151521892
Over termijn echo: verloskundige heeft m met 9 weken 5 dagen vastgesteld op 24 oktober. Ik krijg nog een tweede termijn echo maar die is met twaalf weken en drie dagen.

Afgelopen vrijdag had ik een termijn bepaling bij een pretecho bureau, daar kwam uit precies elf weken, dus 23 oktober.

Ga maandag even vragen hoe of wat.

Sillie mooie echo *O* En Limone goed nieuws *O*

Ik heb net een tas vol positie kleding gekocht, helemaal blij! Wat grappig dat je in goed passende kleding van mollig naar overduidelijk zwanger gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cassandra87 op 09-04-2015 18:34:21 ]
pi_151521922
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:27 schreef -Spring het volgende:
Herkenbaar jullie forse trilbewegingen ipv schopjes? En dan bedoel ik niet het zachte trillen in het eerste trimester, maar zo rond de dertig weken dus.

Ik ben wel eens bang dat ze een epileptische aanval heeft of zo. :')
Check.

Ik dacht er ook nog het zelfde bij, maar het schijnt onschuldig te zijn.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151521924
Fijn dat de uitslag goed was Limone! Is vast een enorme opluchting! Kan je je echt zwanger gaan voelen!

Joycie, gefeliciteerd met de mooie echo! En ik zou die verlatingsdromen gewoon met je vriend bespreken, eventueel laat je het 'hete' gedeelte daaruit weg, dat voegt weinig toe aan de essentie. Het zal iig opluchten het gewoon te bespreken denk ik.
pi_151521930
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:27 schreef -Spring het volgende:
Herkenbaar jullie forse trilbewegingen ipv schopjes? En dan bedoel ik niet het zachte trillen in het eerste trimester, maar zo rond de dertig weken dus.

Ik ben wel eens bang dat ze een epileptische aanval heeft of zo. :')
Ja, heb ik! We hebben geen combinatietest en nekplooi laten doen, dus ik denk dat gelijk dat het heel ernstig is :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151522119
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Over termijn echo: verloskundige heeft m met 9 weken 5 dagen vastgesteld op 24 oktober. Ik krijg nog een tweede termijn echo maar die is met twaalf weken en drie dagen.

Afgelopen vrijdag had ik een termijn bepaling, daar kwam uit precies elf weken, dus 23 oktober.

Ga maandag even vragen hoe of wat.

Sillie mooie echo *O* En Limone goed nieuws *O*

Ik heb net een tas vol positie kleding gekocht, helemaal blij! Wat grappig dat je in goed passende kleding van mollig naar overduidelijk zwanger gaat.
wat is het verschil tussen een termijn echo en een termijnbepaling?
pi_151522186
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:20 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja, heb ik! We hebben geen combinatietest en nekplooi laten doen, dus ik denk dat gelijk dat het heel ernstig is :@
Ik heb gegoogled op 'baby bibbert buik zwanger' of zo, en lees dat heel veel buikbaby's dat hebben. Schijnen wat ongecontroleerde trilreflexen te zijn of zo. Iig niets ernstigs.

Bizar gevoel, hč?
pi_151522227
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:20 schreef McLaura het volgende:

[..]

Check.

Ik dacht er ook nog het zelfde bij, maar het schijnt onschuldig te zijn.
Oh, jij dus ook. :D (Ik lees van onder naar boven. )
pi_151522268
Sillie *O* limone *O* wat fijn!

Ik lurk even meer mee op de achtergrond. Ik ben momenteel zo diep ongelukkig :'(
pi_151522352
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wat is het verschil tussen een termijn echo en een termijnbepaling?
geen, moest zijn, bij een pretecho bureau, dat vergat ik ertussen te zetten haha
pi_151522376
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:31 schreef coccinelle het volgende:

Ik lurk even meer mee op de achtergrond. Ik ben momenteel zo diep ongelukkig :'(
ach meisje, dikke knuffel voor jou :*
Wat scheelt eraan? Hopelijk zit je snel beter in je vel
pi_151522588
quote:

Wat is er joh? :o :*

Spring, R. had na de geboorte nog weken een trilvoetje. Dat is gelukkig wel overgegaan. Zo'n ratelslang idee achtig :D
pi_151522691
Komt vaker voor Spring. Meestd vormen van epilepsie treden op zn vroegst pas in de kraamweek op. Het schijnt dat kinderen die daadwerkelijk een vorm epilepsie hebben die al jn de baarmoeder voorkomt, dan wel schokken enzo maar dat dit vooral omschreven wordt als een periode van zeer heftige bewegingen en niet per se als trillingen.
:)
  donderdag 9 april 2015 @ 18:53:41 #66
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151522988
Beh cocci wat is er? :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151523041
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:43 schreef mignonne het volgende:
Komt vaker voor Spring. Meestd vormen van epilepsie treden op zn vroegst pas in de kraamweek op. Het schijnt dat kinderen die daadwerkelijk een vorm epilepsie hebben die al jn de baarmoeder voorkomt, dan wel schokken enzo maar dat dit vooral omschreven wordt als een periode van zeer heftige bewegingen en niet per se als trillingen.
Gelukkig. :) Echt heftige bewegingen a la schoppen zijn het idd niet, meer heel snelle, kortstondige bibbers.
pi_151523053
quote:

:*
:)
pi_151523062
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:40 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wat is er joh? :o :*

Spring, R. had na de geboorte nog weken een trilvoetje. Dat is gelukkig wel overgegaan. Zo'n ratelslang idee achtig :D
Zwager gedoe van bloesem kan ik hier zowat volledig kopiëren en plakken, waarbij wij compleet geen recht van spreken hebben 'want wij kunnen tenminste kinderen krijgen'. En ik zou vanmiddag bericht krijgen van mijn gyn of ik eindelijk naar NS mag. Belt ze om 5 uur met dat ze de arts nog niet heeft gesproken omdat ze precies belde tijdens een operatie en dat ze maandag weer contact heeft en dat ik donderdag (!) pas bericht krijg. Ondertussen ben ik op van de zenuwen en stress en compleet futloos.
Omdat ik niet zo lang kan -en wil- wachten heb ik mijn oude gynaecoloog gemaild waar mijn man het eerst mee eens was. Nu draait hij om en zegt hij dat het erg dom was en dit zo tegen mij gaat werken. Mag ik een lang dutje doen tot augustus? :'(
pi_151523193
Heel herkenbaar dat: 'jij kan tenminste kinderen krijgen.' Vorige zwangerschap ook in gezeten. Maar het feit dat anderen wel zwanger kunnen worden lijkt mij iets waar ZIJ mee om zullen moeten leren gaan. Natuurlijk kun je daar tot op zekere hoogte rekening mee houden maar uiteindelijk hoort het wel bij het leven, dat mensen zwanger worden (of juist niet). Jij kan daar niks aan doen.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
  donderdag 9 april 2015 @ 19:02:06 #71
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151523226
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:55 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Zwager gedoe van bloesem kan ik hier zowat volledig kopiëren en plakken, waarbij wij compleet geen recht van spreken hebben 'want wij kunnen tenminste kinderen krijgen'. En ik zou vanmiddag bericht krijgen van mijn gyn of ik eindelijk naar NS mag. Belt ze om 5 uur met dat ze de arts nog niet heeft gesproken omdat ze precies belde tijdens een operatie en dat ze maandag weer contact heeft en dat ik donderdag (!) pas bericht krijg. Ondertussen ben ik op van de zenuwen en stress en compleet futloos.
Omdat ik niet zo lang kan -en wil- wachten heb ik mijn oude gynaecoloog gemaild waar mijn man het eerst mee eens was. Nu draait hij om en zegt hij dat het erg dom was en dit zo tegen mij gaat werken. Mag ik een lang dutje doen tot augustus? :'(
Wat een klote gedoe!
Dat je dan bovenop waar je al zo van baald (dat gedoe met UMCG en NS) ook nog eens
je familie over je heen krijgt :( echt, soms denk ik wat mankeert ze?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151523257
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:55 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Ze laten je daar ook wel flink links liggen zeg -O- Mčn. Ik vind het wel een goeie zet dat je je oude gyn hebt gebeld. Misschien kan hij juist WEL wat voor je betekenen.

En verder een dikke knuffel voor je zwagershizzle. Fuckzooi :{w
pi_151523282
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik werd gebeld en de uitslag is goed! *O* mezelf beloond met een dutje en een lange douchesessie! *O* Ik ben weer echtzwanger! *O*
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O*
Wat een fantastisch nieuws *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151523297
Sillie een goede echo *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151523336
Argh coccinelle :( :* Lekker kut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')