SPOILER: Voor wie het boeiend vindtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slapen wordt wel steeds meer een opgave trouwenswordt echt om het uur wakker ofzo. Op zich niet zo erg, maar manlief snurkt nogal, dus terug in slaap vallen is soms lastig
![]()
Over dat niet goed kunnen plassen trouwens (Mariposas?): het kan sowieso inderdaad geen kwaad om op een blaasontsteking te laten testen. Maar bij mij hielp het ook om een beetje te 'wiebelen' als ik op de wc zat, om de juiste hoek te vinden. Eerst moest ik bijvoorbeeld helemaal naar voren gaan hangen, maar later juist meer naar achteren. Geen idee of het bij jou ook helpt, maar wie weet![]()
mag ik erin voor 8 december ?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:58 schreef Krisvc het volgende:
Zwangerschap en Geboorte!
----------------
Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!
Je ud wordt bij de termijnecho vast gesteld. Of was dit geen termijnecho?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mag volgens de laatste meting weer naar 23 oktobermaar ik heb t idee dat dit nog lang gaat schommelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boks! Goeie datumquote:Op donderdag 9 april 2015 15:57 schreef silliegirl het volgende:
Echopost: alles is helemaal goed! Termijn is vooruitgezet, hartje gehoord!; ud is nu 3 november.
Opnieuw gefeliciteerd dan maarquote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik werd gebeld en de uitslag is goed!mezelf beloond met een dutje en een lange douchesessie!
Ik ben weer echtzwanger!
Yesssss! Heerlijke opluchting!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik werd gebeld en de uitslag is goed!mezelf beloond met een dutje en een lange douchesessie!
Ik ben weer echtzwanger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |