abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151514295
Zwangerschap en Geboorte!

2015

8 april: _Happy_ (verrassing!)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
14 mei: Selvaria
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88

6 oktober: Limone
8 oktober: Skoap
14 oktober: Sara82
16 oktober: pinquit
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

4 november: Daui (tweeling)
3 november: silliegirl
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!

[ Bericht 0% gewijzigd door Krisvc op 09-04-2015 15:58:14 ]
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151514476
Hahaha. Laat Courtney Love t maar niet horen ;)
pi_151514688
Rare dromen: ik heb er ook vol op hoor Joycie. Ik droomde pas ook dat mijn moeder voor m'n ogen ineens overleed. Ik werd gillend en heel hard huilend en compleet overstuur wakker en het voelde zo levensecht dat ik pas kalmeerde toen ik (midden in de nacht ook) huilend mijn ouders heb gebeld om te vragen of alles wel goed met ze was. Gelukkig zijn mijn ouders ook heel gevoelige mensen (dat klinkt vaag, maar mijn vader voelt altijd al perfect aan of er iets mis met mij is of niet, ook al zitten er 1000'en km's tussen ons), dus ik kan voor zulk soort dingen ook dag en nacht bellen.

En mijn vriend is al vreemdgegaan, wilde extra vrouwen bij ons in huis en hij heeft mijn kind al ontvoerd in mijn dromen. Ik bespreek dat wel gewoon, omdat ik ook elke keer overstuur wakker word daarvan. We lachen er samen een beetje om; 't gaat nergens over.
  donderdag 9 april 2015 @ 14:11:22 #4
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151514722
Dromen: check.
Ik droomde gisteren dat mijn vliezen braken op de wc en dat ik na een tijdje aan mijn man vroeg om een glas te pakken om wat op te vangen en het toen nog steeds doorliep als een emmer water die wordt leeggegooid zeg maar :')

Joyce, dromen zijn echt maar dromen en volgens mij kan jouw vriend dat echt wel hebben. Ik denk dat hij het fijn vind als hij weet waar je mee zit :*

selvaria nog een weekje bikkelen dus!

Net weer fysiotherapie gehad. Ik kreeg haar privenummer voor het geval ik zoveel pijn blijk te hebben na de bevalling dat ik haar echt nodig ga hebben *; En ze wil graag weten wanneer de baby er is :P
pi_151514769
Ik droomde vannacht dat mijn schoonmoeder was overleden. En zaten we allemaal in het crematorium alleen mijn zwager was er niet, die bleek ergens anders op een begraafplaats te staan omdat hij zich vergist had. En toen werd de crematie uitgesteld tot dinsdag. En het was vrijdag |:(
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_151515186
Gekke dromen heb ik nog nauwelijks gehad bedenk ik me nu... alleen in het begin 3x in dezelfde week gedroomd dat allerlei mensen overleden waren, maar verder eigenlijk niet.

SPOILER: Voor wie het boeiend vindt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slapen wordt wel steeds meer een opgave trouwens }:| wordt echt om het uur wakker ofzo. Op zich niet zo erg, maar manlief snurkt nogal, dus terug in slaap vallen is soms lastig o|O

Over dat niet goed kunnen plassen trouwens (Mariposas?): het kan sowieso inderdaad geen kwaad om op een blaasontsteking te laten testen. Maar bij mij hielp het ook om een beetje te 'wiebelen' als ik op de wc zat, om de juiste hoek te vinden. Eerst moest ik bijvoorbeeld helemaal naar voren gaan hangen, maar later juist meer naar achteren. Geen idee of het bij jou ook helpt, maar wie weet :)
pi_151515189
Vriend die extra vrouwen in huis wil halen: check. :')

In mn dromen dus.
pi_151515236
Ik droomde in mn zwangerschap dat Dries roelvink op kraamvisite kwam... met gele zwembroek :')
S. 2014
J. 2016
pi_151515778
*ril*
pi_151516380
Dat is geen droom. Dat is een nachtmerrie.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151516799
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:58 schreef Krisvc het volgende:
Zwangerschap en Geboorte!

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!
mag ik erin voor 8 december ? :)
pi_151516970
Ik mag volgens de laatste meting weer naar 23 oktober :') maar ik heb t idee dat dit nog lang gaat schommelen
pi_151517123
Foutje. Moet editen ipv quoten. :P

Bloes staat erbij en de datum van Cassandra is aangepast. :)
pi_151517780
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mag volgens de laatste meting weer naar 23 oktober :') maar ik heb t idee dat dit nog lang gaat schommelen
Je ud wordt bij de termijnecho vast gesteld. Of was dit geen termijnecho? :)
pi_151517802
Mijn gekste droom tot nu toe was dat ik bekogeld werd met keien door bejaarden en ze mij gingen achtervolgen
pi_151518043
Heeft iemand lekkere alternatieven voor tussendoortjes? Ik ontbijt meestal tussen 06.30 en 07.00 en dan heb ik om 8.15 gegarandeerd weer een misselijk gevoel en dus wil ik dan iets kleins eten. Nu at ik tot een dag of 2 geleden van die brosse crackers weet je wel? Van Lu? Maar die staan me ineens enorm tegen. Daar wordt het kokhalzen alleen maar erger van. Ik ben overgestapt op Melba-toast maarja.. -O-. Iemand een andere suggestie?

Zo vroeg hoef ik geen fruit ofzo hoor, ik probeer het wel in de cracker-hoek te zoeken. Maarja. Hmpf.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151518062
Echopost: alles is helemaal goed! Termijn is vooruitgezet, hartje gehoord!; ud is nu 3 november.

Plaatje bij 't verhaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151518080
Ik eet hartige sultana's. Een koekje per keer, dan heb ik 3 eetmomenten.
pi_151518125
Kuukske, ik vond een (of drie. of zeven :@ ) geroosterde witte boterham met hartig beleg altijd heel fijn. Maar op je werk staat misschien geen broodrooster?
pi_151518185
Beschuit met kaas of rijstwafels met chocopasta
pi_151518327
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:57 schreef silliegirl het volgende:
Echopost: alles is helemaal goed! Termijn is vooruitgezet, hartje gehoord!; ud is nu 3 november.

Boks! Goeie datum *O* :P
:)
pi_151518347
Ik werd gebeld en de uitslag is goed! *O* mezelf beloond met een dutje en een lange douchesessie! *O* Ik ben weer echtzwanger! *O*
pi_151518388
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik werd gebeld en de uitslag is goed! *O* mezelf beloond met een dutje en een lange douchesessie! *O* Ik ben weer echtzwanger! *O*
Opnieuw gefeliciteerd dan maar *O*
pi_151518417
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Yesssss! Heerlijke opluchting!
pi_151518425
*O* Hoera Limone! Wat fijn! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')