SPOILER: Voor wie het boeiend vindtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slapen wordt wel steeds meer een opgave trouwenswordt echt om het uur wakker ofzo. Op zich niet zo erg, maar manlief snurkt nogal, dus terug in slaap vallen is soms lastig
![]()
Over dat niet goed kunnen plassen trouwens (Mariposas?): het kan sowieso inderdaad geen kwaad om op een blaasontsteking te laten testen. Maar bij mij hielp het ook om een beetje te 'wiebelen' als ik op de wc zat, om de juiste hoek te vinden. Eerst moest ik bijvoorbeeld helemaal naar voren gaan hangen, maar later juist meer naar achteren. Geen idee of het bij jou ook helpt, maar wie weet![]()
mag ik erin voor 8 december ?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:58 schreef Krisvc het volgende:
Zwangerschap en Geboorte!
----------------
Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!
Je ud wordt bij de termijnecho vast gesteld. Of was dit geen termijnecho?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mag volgens de laatste meting weer naar 23 oktobermaar ik heb t idee dat dit nog lang gaat schommelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boks! Goeie datumquote:Op donderdag 9 april 2015 15:57 schreef silliegirl het volgende:
Echopost: alles is helemaal goed! Termijn is vooruitgezet, hartje gehoord!; ud is nu 3 november.
Opnieuw gefeliciteerd dan maarquote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik werd gebeld en de uitslag is goed!mezelf beloond met een dutje en een lange douchesessie!
Ik ben weer echtzwanger!
Yesssss! Heerlijke opluchting!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik werd gebeld en de uitslag is goed!mezelf beloond met een dutje en een lange douchesessie!
Ik ben weer echtzwanger!
yaaaaaaay!!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Yaaaaaaaay! Wat fijn!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:57 schreef silliegirl het volgende:
Echopost: alles is helemaal goed! Termijn is vooruitgezet, hartje gehoord!; ud is nu 3 november.
Plaatje bij 't verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn! Onze kinderen lijken op elkaar
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Jaaaa!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Ohh wat fijnnnn Limone!!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Yesss!!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Wanneer heb je termijnecho?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mag volgens de laatste meting weer naar 23 oktobermaar ik heb t idee dat dit nog lang gaat schommelen
Wat fijn!! Last van je schoudersquote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Yessssss!!!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Helpt dat ook tegen onrustige benen?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:19 schreef Zomerzon01 het volgende:
Wat een opluchting Limone!! Super dat alles goed was!![]()
En Sillie wat een mooie foto!![]()
Over nachtmerries kan ik helaas niet mee praten. Tot nu toe nog geen last van gehad. Maar die hete dromen zou ik niet erg vinden.![]()
Ik las nog iemand die het had over kramp in de kuiten. Ik slik daartegen magnesium tabletten van de Hema. Per tablet is dat 50% van de ADH en ze zijn niet zo groot. Daar neem ik er 1 per dag van. Voor mij werken die echt goed tegen kramp. Ik voel het 's ochtends meteen als ik die pil de dag ervoor vergeten ben.![]()
Tussendoortjes is inderdaad even kijken wat je het liefst hebt. Ik zorg wel altijd dat ik keuze heb tussen zoete Sultana en hartige Sultana. Dat verschilt nog wel eens bij mij.![]()
Rijstwafels had ik ook vaak bij. Met chocolade of lekkere zoute.
Yeahhhhh!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Hier moet ik even eenquote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Check.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:27 schreef -Spring het volgende:
Herkenbaar jullie forse trilbewegingen ipv schopjes? En dan bedoel ik niet het zachte trillen in het eerste trimester, maar zo rond de dertig weken dus.
Ik ben wel eens bang dat ze een epileptische aanval heeft of zo.
Ja, heb ik! We hebben geen combinatietest en nekplooi laten doen, dus ik denk dat gelijk dat het heel ernstig isquote:Op donderdag 9 april 2015 17:27 schreef -Spring het volgende:
Herkenbaar jullie forse trilbewegingen ipv schopjes? En dan bedoel ik niet het zachte trillen in het eerste trimester, maar zo rond de dertig weken dus.
Ik ben wel eens bang dat ze een epileptische aanval heeft of zo.
wat is het verschil tussen een termijn echo en een termijnbepaling?quote:Op donderdag 9 april 2015 18:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Over termijn echo: verloskundige heeft m met 9 weken 5 dagen vastgesteld op 24 oktober. Ik krijg nog een tweede termijn echo maar die is met twaalf weken en drie dagen.
Afgelopen vrijdag had ik een termijn bepaling, daar kwam uit precies elf weken, dus 23 oktober.
Ga maandag even vragen hoe of wat.
Sillie mooie echoEn Limone goed nieuws
![]()
Ik heb net een tas vol positie kleding gekocht, helemaal blij! Wat grappig dat je in goed passende kleding van mollig naar overduidelijk zwanger gaat.
Ik heb gegoogled op 'baby bibbert buik zwanger' of zo, en lees dat heel veel buikbaby's dat hebben. Schijnen wat ongecontroleerde trilreflexen te zijn of zo. Iig niets ernstigs.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, heb ik! We hebben geen combinatietest en nekplooi laten doen, dus ik denk dat gelijk dat het heel ernstig is
Oh, jij dus ook.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Check.
Ik dacht er ook nog het zelfde bij, maar het schijnt onschuldig te zijn.
geen, moest zijn, bij een pretecho bureau, dat vergat ik ertussen te zetten hahaquote:Op donderdag 9 april 2015 18:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een termijn echo en een termijnbepaling?
ach meisje, dikke knuffel voor jouquote:Op donderdag 9 april 2015 18:31 schreef coccinelle het volgende:
Sillielimone
wat fijn!
Ik lurk even meer mee op de achtergrond. Ik ben momenteel zo diep ongelukkig
Wat is er joh?quote:Op donderdag 9 april 2015 18:31 schreef coccinelle het volgende:
Sillielimone
wat fijn!
Gelukkig.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:43 schreef mignonne het volgende:
Komt vaker voor Spring. Meestd vormen van epilepsie treden op zn vroegst pas in de kraamweek op. Het schijnt dat kinderen die daadwerkelijk een vorm epilepsie hebben die al jn de baarmoeder voorkomt, dan wel schokken enzo maar dat dit vooral omschreven wordt als een periode van zeer heftige bewegingen en niet per se als trillingen.
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:31 schreef coccinelle het volgende:
Sillielimone
wat fijn!
Zwager gedoe van bloesem kan ik hier zowat volledig kopiëren en plakken, waarbij wij compleet geen recht van spreken hebben 'want wij kunnen tenminste kinderen krijgen'. En ik zou vanmiddag bericht krijgen van mijn gyn of ik eindelijk naar NS mag. Belt ze om 5 uur met dat ze de arts nog niet heeft gesproken omdat ze precies belde tijdens een operatie en dat ze maandag weer contact heeft en dat ik donderdag (!) pas bericht krijg. Ondertussen ben ik op van de zenuwen en stress en compleet futloos.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat is er joh?![]()
Spring, R. had na de geboorte nog weken een trilvoetje. Dat is gelukkig wel overgegaan. Zo'n ratelslang idee achtig
Wat een klote gedoe!quote:Op donderdag 9 april 2015 18:55 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Zwager gedoe van bloesem kan ik hier zowat volledig kopiëren en plakken, waarbij wij compleet geen recht van spreken hebben 'want wij kunnen tenminste kinderen krijgen'. En ik zou vanmiddag bericht krijgen van mijn gyn of ik eindelijk naar NS mag. Belt ze om 5 uur met dat ze de arts nog niet heeft gesproken omdat ze precies belde tijdens een operatie en dat ze maandag weer contact heeft en dat ik donderdag (!) pas bericht krijg. Ondertussen ben ik op van de zenuwen en stress en compleet futloos.
Omdat ik niet zo lang kan -en wil- wachten heb ik mijn oude gynaecoloog gemaild waar mijn man het eerst mee eens was. Nu draait hij om en zegt hij dat het erg dom was en dit zo tegen mij gaat werken. Mag ik een lang dutje doen tot augustus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze laten je daar ook wel flink links liggen zegquote:Op donderdag 9 april 2015 18:55 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Zwager gedoe van bloesem kan ik hier zowat volledig kopiëren en plakken, waarbij wij compleet geen recht van spreken hebben 'want wij kunnen tenminste kinderen krijgen'. En ik zou vanmiddag bericht krijgen van mijn gyn of ik eindelijk naar NS mag. Belt ze om 5 uur met dat ze de arts nog niet heeft gesproken omdat ze precies belde tijdens een operatie en dat ze maandag weer contact heeft en dat ik donderdag (!) pas bericht krijg. Ondertussen ben ik op van de zenuwen en stress en compleet futloos.
Omdat ik niet zo lang kan -en wil- wachten heb ik mijn oude gynaecoloog gemaild waar mijn man het eerst mee eens was. Nu draait hij om en zegt hij dat het erg dom was en dit zo tegen mij gaat werken. Mag ik een lang dutje doen tot augustus?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Oh ik heb nog geen echo gehadquote:Op donderdag 9 april 2015 18:20 schreef FlyingFish het volgende:
Fijn dat de uitslag goed was Limone! Is vast een enorme opluchting! Kan je je echt zwanger gaan voelen!
Joycie, gefeliciteerd met de mooie echo! En ik zou die verlatingsdromen gewoon met je vriend bespreken, eventueel laat je het 'hete' gedeelte daaruit weg, dat voegt weinig toe aan de essentie. Het zal iig opluchten het gewoon te bespreken denk ik.
*maakt dansje met Limone*quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |