yaaaaaaay!!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik werd gebeld en de uitslag is goed!mezelf beloond met een dutje en een lange douchesessie!
Ik ben weer echtzwanger!
Yaaaaaaaay! Wat fijn!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik werd gebeld en de uitslag is goed!mezelf beloond met een dutje en een lange douchesessie!
Ik ben weer echtzwanger!
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:57 schreef silliegirl het volgende:
Echopost: alles is helemaal goed! Termijn is vooruitgezet, hartje gehoord!; ud is nu 3 november.
Plaatje bij 't verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn! Onze kinderen lijken op elkaar
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Jaaaa!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Ohh wat fijnnnn Limone!!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Yesss!!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Wanneer heb je termijnecho?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mag volgens de laatste meting weer naar 23 oktobermaar ik heb t idee dat dit nog lang gaat schommelen
Wat fijn!! Last van je schoudersquote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Yessssss!!!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Helpt dat ook tegen onrustige benen?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:19 schreef Zomerzon01 het volgende:
Wat een opluchting Limone!! Super dat alles goed was!![]()
En Sillie wat een mooie foto!![]()
Over nachtmerries kan ik helaas niet mee praten. Tot nu toe nog geen last van gehad. Maar die hete dromen zou ik niet erg vinden.![]()
Ik las nog iemand die het had over kramp in de kuiten. Ik slik daartegen magnesium tabletten van de Hema. Per tablet is dat 50% van de ADH en ze zijn niet zo groot. Daar neem ik er 1 per dag van. Voor mij werken die echt goed tegen kramp. Ik voel het 's ochtends meteen als ik die pil de dag ervoor vergeten ben.![]()
Tussendoortjes is inderdaad even kijken wat je het liefst hebt. Ik zorg wel altijd dat ik keuze heb tussen zoete Sultana en hartige Sultana. Dat verschilt nog wel eens bij mij.![]()
Rijstwafels had ik ook vaak bij. Met chocolade of lekkere zoute.
Yeahhhhh!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer echtzwanger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |