Ja heb ik al sinds week vijf denk ik. Helaas helpt dat een uurtje of zo. Vorige zwangerschap hielp me dat prima, dit keer minder.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Ben je al bij de huisarts geweest voor emesafene? Dat is tegen de misselijkheid.
Het proberen waard als je er zo doorheem zit.
Hang in there!
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef Estrys het volgende:
Bleh, heb het zwaar te halen vandaag. Al 8 weken constante misselijkheid en de vermoeidheid breekt me op. Ik heb het gevoel dat ik niet fatsoenlijk voor de kinderen kan zorgen, het huis is een tering bende en ik heb zo'n druk weekend voor de boeg en dan maandag weer werken. De gedachte alleen al maakt me overstuur. Bah ik vind er even geen bal aan. 😢
Een spoedig herstel en lekker knuffelen. Fijn dat het met jullie allebei goed gaat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef pessie het volgende:
Zn stats: 2282 gram en 47cm. Liever geen "oh wat klein" reacties, daar heb ik bij mijn oudste Veel last van gehad.
Zeker schakelen. Is wel heel anders bevallen. Heb slechts 1 wee gehad. Dat iswel effectief bevallen. Maar nu eerst herstellen, en pijnstilling.
Voor gaat het goed en mag hij bij mij slapen.
Iedereen bedankt voor de felicitaties.
Envoor mijn glitter sticker.
Heb even tien minuten heel hard gehuild. Dat lucht op!quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef Skoap het volgende:
[..]
Zijn je afspraken dit weekend echt nodig? Kan je er niet wat afzeggen dit weekend en even rustiger aan doen?
fijn dat het goed gaat en dat hij bij je mag slapen!quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef pessie het volgende:
Zn stats: 2282 gram en 47cm. Liever geen "oh wat klein" reacties, daar heb ik bij mijn oudste Veel last van gehad.
Zeker schakelen. Is wel heel anders bevallen. Heb slechts 1 wee gehad. Dat iswel effectief bevallen. Maar nu eerst herstellen, en pijnstilling.
Gefeliciteerd! Mooie naam vind ikquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef pessie het volgende:
herkenbaar dat kan zo heerlijk helpen!quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heb even tien minuten heel hard gehuild. Dat lucht op!
Misschien valt het mee en blijkt de berg niet zo hoog als dat ik er nu tegenaan kijk. En mezelf in acht nemen, maar phoe dat blijft toch lastig he.
Ja, m'n vriend is half-Surinaamsquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:00 schreef Estrys het volgende:
❤️ Wauw gevalletje. Mooi donker kindje! Zit daar iets van gekleurd bloed bij?
Schatting woensdag was inderdaad 2280quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:11 schreef mignonne het volgende:
Dat klopt netjes met de schatting van afgelopen week geloof ik hè? Wat fijn dat hij bij je is
Ah ja dat dacht ik al. Mooie donkere ogen zag ik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:13 schreef Gevalletje het volgende:
Dank jullie allemaal voor de leuke reacties, ben ook helemaal verliefd op m'n mannetje
[..]
Ja, m'n vriend is half-Surinaams.
En m'n schoonmoeder gaat binnenkort weer in Suriname wonen
Gefeliciteerd met jullie M! En een prachtig gewicht en lengte voor een P2.3 baby bij deze termijn!quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef pessie het volgende:
37 weken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:36 schreef Nikooos het volgende:
Vanaf wanneer was het meldplicht? Alles nog rustig hier in ieder geval.
hoe laat mag je Joycie? Ben zo benieuwd! Alles is vast goed.quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Slapen... ik ben gisteren na het eten in slaap gevallen op de bank. Blijkbaar 3 uur geslapen, en toen moest ik naar bed.. Kon echt niet in slaap komen. Ging malen over de echo van vandaag. Gaat alles wel goed zijn met de baby.. Pff en mijn vriend lag heerlijk te slapen. Gelukkig de slaap wel kunnen vatten nadat ik mezelf ging afleiden door (de slechtste kinder)liedjes te zingen en niet aan stomme enge dingen te denken.
Dat beloofd wat als we over 4,5 mogen voor de 20 weken echo
Wat fijn dat dat klopte, zodat je goed ingesteld was.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:14 schreef pessie het volgende:
[..]
Schatting woensdag was inderdaad 2280
Ik mag om 11.15.. ben lekker even in bed blijven liggen. Mijn lief heeft nu een ontbijtje gemaakt, en het gaat straks vast allemaal goed komen. Ben ook zo nieuwsgierig!!quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hoe laat mag je Joycie? Ben zo benieuwd! Alles is vast goed.
Pessie gefeliciteerd!
Pessie van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Bloesem. het volgende:
Ahhh sillie
Hier zijn we inmiddels achter de reden van zwager om contact te verbreken.Het enige wat ik lees is heel veel jaloezie en vooral jullie niks gunnen. Ik hoop dat je schoonfamilie dat ook ziet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.
Nee met mn eigen doptonequote:Op zaterdag 11 april 2015 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Bah Sillie niet lekker wakker worden maar wel lief van je vriend
Leuk samen hartje luisteren, doe je dat met zo'n angelsound mignonne?
Ik zit echt in zo'n tussen wal en schip fase, gelukkig overmorgen een echo, dan kan ik zien of de kleine het nog goed doet.
Ahhh sillie
Hier zijn we inmiddels achter de reden van zwager om contact te verbreken.Wat een wereldvreemde malloten. Dit hele verhaal gaat niet over jullie alleen over zichzelf. Als er zoiets als karma bestaat hebben ze kennelijk nog wat lessen te leren alvorens ze zwanger moeten raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.
oh leuk! die doen hele vroege bepalingen he?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgende week zaterdag geslachtsbepaling bij Pretecho Enzo. Ben benieuwd
Ha Pessie! Gefeliciteerd! Mooie naam heeft hij gekregen, heeft hier ook een tijdje op een lijstje gestaan.quote:
ben op bed gaan liggen en mijn man ernaast,allebei koptelefoon op, hebben eerst mijn hartslag opgezocht, en toen die van de baby. Telde ongeveer 165 slagen. Zo bijzonder en intiemquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh leuk! die doen hele vroege bepalingen he?
En luisteren met de angelsounds, je moet vlak boven je schaambotje luisteren, en genoeg gel gebruiken (als je geen gel hebt dan werkt bijv bodylotion of zo ook). Je moet heel voorzichtig luisteren, als t goed is hoor je je eigen hartslag soms ook. Als je het hartje niet hoort dan moet je die angelsounds heel voorzichtig een klein stukje verplaatsen, echt per zoveel millimeter zeg maar, niet hele lange stukken verplaatsenGeduld, soms duurt het een paar minuten voordat je hem vindt
Je baarmoeder is zo groot als je vuist ongeveer en komt nu net boven je schaambeen uit, je hoeft dus niet hoger/breder dan dat te luisteren want daar zit ie niet
![]()
Hartje gaat bijna 2 keer zo snel als je eigen hartslag, je herkent het direct als je t hoort.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ben op bed gaan liggen en mijn man ernaast,apenheul koptelefoon op, hebben eerst mijn hartslag opgezocht, en toen die van de baby. Telde ongeveer 165 slagen. Zo bijzonder en intiem
ik zag het hahahaquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijn woordenboek op telefoon maakt er apenheul van
Dat laatste vind ik een hele lastige opmerking. Wat zouden de meiden (en man) die post(ten) in 'Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat' - waaronder ik - dan verkeerd hebben gedaan waardoor we jaren (hebben) moeten wachten?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wat een wereldvreemde malloten. Dit hele verhaal gaat niet over jullie alleen over zichzelf. Als er zoiets als karma bestaat hebben ze kennelijk nog wat lessen te leren alvorens ze zwanger moeten raken.
Helemaal niks natuurlijk! Zwanger raken is een soort loterij; de een heeft snel prijs, de ander moet lang wachten. Ik geloof er echt niet in dat je dat kunt verdienen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik een hele lastige opmerking. Wat zouden de meiden (en man) die post(ten) in 'Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat' - waaronder ik - dan verkeerd hebben gedaan waardoor we jaren (hebben) moeten wachten?
Vertel dan ff welke lessen want mss dat het dan bij ons wel lukt na 4 jaar en als ik dan goede cijfers haal dan kan ik vast de eiceldonor ook de deur uit doen want dan zal vast alles wel gaan werken? Toch?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wat een wereldvreemde malloten. Dit hele verhaal gaat niet over jullie alleen over zichzelf. Als er zoiets als karma bestaat hebben ze kennelijk nog wat lessen te leren alvorens ze zwanger moeten raken.
Ik heb toevallig net een paar dingen uit de sale besteld daar en verbaasde me ook over die handen jaquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:08 schreef mignonne het volgende:
dat dus iddvanaf 12-14 weken wordt er elke keer geluisterd. En aan je buik gevoeld naar de groei/ligging + bloeddruk bepaald.
Ik zat ff te spieken voor de leuk voor positiekleding. Maar die kleding van Esprit hè, haske handig die voedingsfunctie, maar wth?? waarom op elke foto zo die hand in dat decolleté?ik snap zo ook wel wat je ermee kan hoor
![]()
[ afbeelding ]
oeh gelukkig hij zit er nog![]()
sowieso wat belachelijk duur daar zeg. Was even vergeten wat een enorme bedragen ze daar vragen![]()
on the other hand, ik heb bij mn oudste ooit een shirt gekocht daar, en dat draag ik nog steedswel uit de sale though...
oeh leuk! wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:12 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net een paar dingen uit de sale besteld daar en verbaasde me ook over die handen ja
Hoera! Gefeliciteerd met je kleine uk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:19 schreef pessie het volgende:
Om 13:11 is m.a.r.c.u.s r.o.e.l.o.f geboren. Met een keizersnede. Hij dipte al op harde buiken, navelstreng zat verstrengeld om zijn nek. We maken het goed. Hij ligt lekker in mijn arm te slapen. Nog niet op fb ajb.
Wat groot voor 37 weken!quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef pessie het volgende:
Zegquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:31 schreef Cygne het volgende:
Wat een warm welkom weer.![]()
Pessie, gefeliciteerd, mooie naam!![]()
Ik heb mijn man vanmiddag maar weer emesafene laten halen, nu al misselijk.
ik krijg ook iedere keer complimenten als ik mijn Esprit positiejurkje draag.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:08 schreef mignonne het volgende:
dat dus iddvanaf 12-14 weken wordt er elke keer geluisterd. En aan je buik gevoeld naar de groei/ligging + bloeddruk bepaald.
Ik zat ff te spieken voor de leuk voor positiekleding. Maar die kleding van Esprit hè, haske handig die voedingsfunctie, maar wth?? waarom op elke foto zo die hand in dat decolleté?ik snap zo ook wel wat je ermee kan hoor
![]()
[ afbeelding ]
oeh gelukkig hij zit er nog![]()
sowieso wat belachelijk duur daar zeg. Was even vergeten wat een enorme bedragen ze daar vragen![]()
on the other hand, ik heb bij mn oudste ooit een shirt gekocht daar, en dat draag ik nog steedswel uit de sale though...
Ahhh sillie
Hier zijn we inmiddels achter de reden van zwager om contact te verbreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Getverderrie..
gewoon door (onbe)grip op hun eigen situatie, stik jaloersig op andermans geluk en het ook echt even geen plek kunnen geven. Wat zonde zeg.
Ik hoop dat ze snel een beetje normaler kunnen nadenken en hun hartje open kunnen zetten voor andermans geluk.
:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.Schudden voor gebruik
Ik denk dat het geen drol met geloof te maken heeftquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:05 schreef Franny_G het volgende:
Bloesem, ik lees ook mee en verbaas me ook over de reactie van de familie. Maar als de zwangerschap wel echt 'plotseling' was geweest, dan was de reactie toch net zo goed onredelijk geweest?
Het gaat er helemaal niet om dat je een zwangerschap of kind moet verdienen... Zo werkt het in het leven niet. Alsof je alleen een kind mag als daar een hoop moeite aan vooraf is gegaan. Zijn die mensen heel christelijk misschien?
fotoooooquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:44 schreef pessie het volgende:
Als jullie nou even doorposten gooi ik in het nieuwe topic 2 foto's onder een spoiler van de kleine spruit
Gisteravond zijn grote broer en grote zus al geweest, vanmorgen weer. Ze zijn ontzettend trots en blij. Mijn moeder zorgt goed voor ze. Al gaat mijn man vannacht wel weer thuisslapen om haar ook even wat rust te geven.
M. moet nu 8x per dag 15cc bijvoeding. Al met al niet niks, zeker aangezien ik nog steeds slechts 0.25ml per keer kolf
Als je nog geen kortingskaart hebt van een 10tje.. Er staan er ook in de wachtkamerquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgende week zaterdag geslachtsbepaling bij Pretecho Enzo. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |