abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151563291
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:52 schreef laziness het volgende:

[..]

Ben je al bij de huisarts geweest voor emesafene? Dat is tegen de misselijkheid.
Het proberen waard als je er zo doorheem zit.
Hang in there!
Ja heb ik al sinds week vijf denk ik. Helaas helpt dat een uurtje of zo. Vorige zwangerschap hielp me dat prima, dit keer minder.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_151563443
Gefeliciteerd Pessie! Samen lekker bijkomen nu!
pi_151563448
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef Estrys het volgende:
Bleh, heb het zwaar te halen vandaag. Al 8 weken constante misselijkheid en de vermoeidheid breekt me op. Ik heb het gevoel dat ik niet fatsoenlijk voor de kinderen kan zorgen, het huis is een tering bende en ik heb zo'n druk weekend voor de boeg en dan maandag weer werken. De gedachte alleen al maakt me overstuur. Bah ik vind er even geen bal aan. 😢
:*

Zijn je afspraken dit weekend echt nodig? Kan je er niet wat afzeggen dit weekend en even rustiger aan doen?
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:00:17 #204
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151563469
Zn stats: 2282 gram en 47cm. Liever geen "oh wat klein" reacties, daar heb ik bij mijn oudste Veel last van gehad.
Zeker schakelen. Is wel heel anders bevallen. Heb slechts 1 wee gehad. Dat iswel effectief bevallen :7 . Maar nu eerst herstellen, en pijnstilling.
Voor gaat het goed en mag hij bij mij slapen.

Iedereen bedankt voor de felicitaties.
En ^O^ voor mijn glitter sticker.
pi_151563539
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef pessie het volgende:
Zn stats: 2282 gram en 47cm. Liever geen "oh wat klein" reacties, daar heb ik bij mijn oudste Veel last van gehad.
Zeker schakelen. Is wel heel anders bevallen. Heb slechts 1 wee gehad. Dat iswel effectief bevallen :7 . Maar nu eerst herstellen, en pijnstilling.

Een spoedig herstel en lekker knuffelen. Fijn dat het met jullie allebei goed gaat.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:02:44 #206
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_151563564
Ik vind zijn lengte heel keurig voor dat termijn hoor Pessie.
Fijn dat hij bij je mag slapen. Slaap lekker.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_151563676
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef Skoap het volgende:

[..]

:*

Zijn je afspraken dit weekend echt nodig? Kan je er niet wat afzeggen dit weekend en even rustiger aan doen?
Heb even tien minuten heel hard gehuild. Dat lucht op!
Misschien valt het mee en blijkt de berg niet zo hoog als dat ik er nu tegenaan kijk. En mezelf in acht nemen, maar phoe dat blijft toch lastig he.
pi_151563692
Gefeliciteerd pessie! Wat fijn dat hij lekker bij jou kan blijven O+ Goed herstel gewenst!
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:07:36 #209
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151563722
quote:

fijn dat het goed gaat en dat hij bij je mag slapen!

ik hoop dat je net zo vporspoedig herstelt als ik :* t is zeker even omschakelen
Kwak
pi_151563736
Gefeliciteerd Pessie! *O* mooie naam!

Fijn dat het goed gaat! Q. was niet eens zoveel groter en die kwam met 39 weken ;). (En was volgens het ziekenhuis na 3 dagen 49cm, met 2 weken werd ie in het ziekenhuis weer gemeten en was ie 48,5cm terwijl ie verder goed gegroeid was :') )
pi_151563746
Net even thuis het hartje geluisterd, blijft toch leuk O+
Ik merk echt dat ik deze keer veel minder bewust met de zwangerschap bezig dan bij Luc.
Nog even en we weten wat het wordt. Ik heb geen mega voorgevoel maar ik denk ergens toch weer een jochie. Deze zwangerschap is wel heel anders dan bij Luc, maar dat zegt natuurlijk ook niks :D
Ik had voordat ik zwanger werd een "voorkeur" voor een meisje maar nu maakt het mij niks meer uit! Luc zegt steeds dat hij een zusje wilt :D

Ik weet ook zeker dat ik de mini soms voel. Best vroeg al maar weet toch zeker dat het de mini is. Gevoel is zo herkenbaar en ook op de juiste plek O+

Luc voelde ik voor het eerst met 15-16 weken volgens mij.
pi_151563798
quote:

Gefeliciteerd! Mooie naam vind ik :) Geniet van je zoontje en van de gouden glitter sticker.
pi_151563845
Dat klopt netjes met de schatting van afgelopen week geloof ik hè? Wat fijn dat hij bij je is O+
:)
pi_151563849
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:06 schreef Estrys het volgende:

[..]

Heb even tien minuten heel hard gehuild. Dat lucht op!
Misschien valt het mee en blijkt de berg niet zo hoog als dat ik er nu tegenaan kijk. En mezelf in acht nemen, maar phoe dat blijft toch lastig he.
herkenbaar dat kan zo heerlijk helpen! :*

ik heb met mijn man afgesproken dat tot ik 16-17 weken ben en daarna zien ik wel weer(bij Luc kreeg ik toen mijn energie terug ;) ) dat ons sociale leven in de weekenden even op pauze staat, behalve familie dingen. Ik probeer zo min mogelijk in te plannen en zie per dag wel of we iets gaan ondernemen of niet.

Ik hoop dat je dit weekend toch een beetje tot rust kan komen!
pi_151563938
Pessie wat heerlijk dat hij bij je mag blijven! :*
pi_151563941
Dank jullie allemaal voor de leuke reacties, ben ook helemaal verliefd op m'n mannetje O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:00 schreef Estrys het volgende:
❤️ Wauw gevalletje. Mooi donker kindje! Zit daar iets van gekleurd bloed bij?
Ja, m'n vriend is half-Surinaams ;).
En m'n schoonmoeder gaat binnenkort weer in Suriname wonen :'(
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:14:34 #217
259886 pessie
pi_151563965
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:11 schreef mignonne het volgende:
Dat klopt netjes met de schatting van afgelopen week geloof ik hè? Wat fijn dat hij bij je is O+
Schatting woensdag was inderdaad 2280 :D
pi_151564061
Gefeliciteerd Pessie *O* *O*
pi_151564172
Pessie O+ Gefeliciteerd *O*
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:21:08 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_151564196
Oh Pessie, ook hier even: gefeliciteerd!!! *O* O+ *O*

Hartstikke fijn dat ie bij jou is, hebben N en L hem al gezien? O+
pi_151564281
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:13 schreef Gevalletje het volgende:
Dank jullie allemaal voor de leuke reacties, ben ook helemaal verliefd op m'n mannetje O+

[..]

Ja, m'n vriend is half-Surinaams ;).
En m'n schoonmoeder gaat binnenkort weer in Suriname wonen :'(
Ah ja dat dacht ik al. Mooie donkere ogen zag ik.
Mijn man is half Indonesisch. Mijn schoonmoeder mag van mij best in Indonesië gaan wonen 😇 o zei ik dat hardop?
pi_151565546
quote:

Gefeliciteerd met jullie M! En een prachtig gewicht en lengte voor een P2.3 baby bij deze termijn! :) Hoe gaat het aanleggen? Succes met je herstel.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_151565629
Gefeliciteerd Pessie! *O*
pi_151565705
Van harte pessie! Geniet ervan. O+ O+
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:17:30 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_151566118
Pessie, van harte gefeliciteerd! *O*
disclaimer
pi_151566583
Gefeliciteerd pessie!! *O*
pi_151567779
Van harte gefeliciteerd Pessie! Een van mijn neefjes heet ook zo en dat is echt een leuke knul, dus dat wordt die van jou vast ook! Ik hoop dat je een voorspoedig herstel hebt!
pi_151568074
Wat een warm welkom weer. O+

Pessie, gefeliciteerd, mooie naam! O+

Gevalletje wat een prachtig jongetje! O+

Ik heb mijn man vanmiddag maar weer emesafene laten halen, nu al misselijk. :')
pi_151570008
Ik heb ze hier al véél voorbij zien komen, slapeloze nachten, wakker van het moeten plassen en niet meer kunnen slapen door je snurkende vent.. Ik kan er vanaf nu over meepraten! Ach, 2 dagen op rij dat gaat dan nog.. Hoop wel dat t ook hier bij blijft!
pi_151570136
Bij mij is het altijd heel wisselend Ggirl, dan slaap ik weer nachten goed en dan weer nachten slecht.
Zoals vannacht, ben zo vaak wakker geweest dat ik het niet eens meer weet hoevaak. Dan weer last van een golf maagzuur wat omhoog kwam, dan weer plassen en dan weer keelpijn. Gelukkig is het weekend en hoef ik weinig, dat scheelt al. Dan maak ik mij er ook niet zo druk over.
pi_151570242
Pessie, gefeliciteerd met jullie mannetje!!! *G* Ik wens je een goed herstel en heel veel geluk met elkaar!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151570264
Slapen... ik ben gisteren na het eten in slaap gevallen op de bank. Blijkbaar 3 uur geslapen, en toen moest ik naar bed.. Kon echt niet in slaap komen. Ging malen over de echo van vandaag. Gaat alles wel goed zijn met de baby.. Pff en mijn vriend lag heerlijk te slapen. Gelukkig de slaap wel kunnen vatten nadat ik mezelf ging afleiden door (de slechtste kinder)liedjes te zingen en niet aan stomme enge dingen te denken.

Dat beloofd wat als we over 4,5 mogen voor de 20 weken echo :P
pi_151570310
Vooral veel plezier gewenst vandaag Joyce!

Ik ga een weekendje bij mijn ouders doorbrengen. Man gaat samen met zijn vader een nieuwe trap plaatsen en het leek me niet heel slim om nu met een ladder naar boven en naar beneden te klimmen 's nachts enzo. Eens kijken hoe goed ik op een opblaasmatrasje slaap. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151570382
Twee keer eruit geweest vannacht. Om het bed van de jongste te verschonen omdat ze moest overgeven. En daarna dus echt klaarwakker.

Veel succes bij de echo vandaag Joyce.
  zaterdag 11 april 2015 @ 08:36:37 #235
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151570397
Vanaf wanneer was het meldplicht? Alles nog rustig hier in ieder geval. :)
pi_151570443
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 08:36 schreef Nikooos het volgende:
Vanaf wanneer was het meldplicht? Alles nog rustig hier in ieder geval. :)
37 weken. :)
S. 2014
J. 2016
pi_151570448
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 08:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Slapen... ik ben gisteren na het eten in slaap gevallen op de bank. Blijkbaar 3 uur geslapen, en toen moest ik naar bed.. Kon echt niet in slaap komen. Ging malen over de echo van vandaag. Gaat alles wel goed zijn met de baby.. Pff en mijn vriend lag heerlijk te slapen. Gelukkig de slaap wel kunnen vatten nadat ik mezelf ging afleiden door (de slechtste kinder)liedjes te zingen en niet aan stomme enge dingen te denken.

Dat beloofd wat als we over 4,5 mogen voor de 20 weken echo :P
hoe laat mag je Joycie? Ben zo benieuwd! Alles is vast goed.

Pessie gefeliciteerd! *G*
  zaterdag 11 april 2015 @ 08:51:11 #238
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151570496
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 08:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

37 weken. :)
dan zal ik het gaan bijhouden ;)
pi_151570519
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:14 schreef pessie het volgende:

[..]

Schatting woensdag was inderdaad 2280 :D
Wat fijn dat dat klopte, zodat je goed ingesteld was.

Hij is een ruime 2 kg ^O^ en super dat het zo goed gaat dat hij lekker bij je is!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151570538
Ik lees al een paar keer Emesafene. Wat een fijn spul was dat in de zwangerschap van Thijs. Niet dat het compleet hielp, maar het scheelde wel.

En hoe verschillend het kan zijn heb ik hier wel bewezen: ik heb deze zwangerschap 1 keer gespuugd, bij de oudste 16 weken lang elke dag.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_151570755
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 08:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

hoe laat mag je Joycie? Ben zo benieuwd! Alles is vast goed.

Pessie gefeliciteerd! *G*
Ik mag om 11.15.. ben lekker even in bed blijven liggen. Mijn lief heeft nu een ontbijtje gemaakt, en het gaat straks vast allemaal goed komen. Ben ook zo nieuwsgierig!!
pi_151571044
Pessie van harte gefeliciteerd *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151571489
Veel plezier Joycie!
pi_151571622
Nikooos meldplicht! *O*

Veel plezier straks Joycie!

Hier gelukkig geen slechte nachten, ik slaap prima. Wel 2x per nacht naar de wc (beneden in de aanbouw, flink stuk lopen vanaf de slaapkamer aan de voorkant boven }:| ) maar ik slaap daarna prima door. Hopelijk blijft dat deze week nog even zo, als mijn verlof donderdag begint kan ik bijslapen wanneer ik wil. O+
pi_151571925
Pessie! Gefeliciteerd! *G*

Hier wordt volgens mij driftig ingedaald. Of ze steekt zo af en toe alvast ff dr handje naar buiten om te zwaaien. Zo voelt het. :Y)
pi_151572205
Meld! :D
Kan trouwens niet beloven dat ik dat braaf elke dag ga doen :@ maar dat wil dus niet zeggen dat ik dan aan het bevallen ben ofzo ;)

Spring klinkt lekker :X

Qua slapen is het hier ook heel wisselend. Vannacht op zich prima geslapen (2x eruit en niet eens uit dat hoge bed gevallen *O*) maar ik kan geen lange nachten meer maken lijkt het wel :? (terwijl ik daar eerder nooit problemen mee had zeg maar :z ). Dan slaap ik van 23-6u bijv. prima, maar daarna ben ik om het kwartier/half uur wakker omdat ik geen lekkere houding meer kan vinden.

Misschien heb ik ook wel gewoon niet zoveel slaap meer nodig (mooie voorbereiding alvast!) en anders ga ik ook maar eens een middagdutje invoeren ;)
pi_151572249
Joycie: veel succes dadelijk!

Hier heeft man het ineens op zijn heupen. We knappen een oude kast op voor op de babykamer en het project lag wat stil. Ineens moest er gisteravond voor verf gekeken worden en vanmorgen is hij druk aan het schuren, ontvetten enz.
Ik: "Van waar zo'n haast ineens?"
Hij: "Ons kind heeft nog helemaal geen kamer en meubels en je bent 17 weken zwanger. Het wordt tijd dat deze papa eens aan de slag gaat! Dan hebben we alle tijd om er iets moois van te maken" O+
pi_151572274
Middagdutjes zijn echt mijn beste vriendjes op dit moment. O+
pi_151572338
middagdutjes idd O+ iedereen aan de siësta's!

Ik slaap heel prima, ik kan normaal ook altijd wel slapen, dag-nacht maakt me niets uit. O+ Bij de oudste was k wel een regelrechte insomniac, úren per nacht wakker. En ik moet zeggen dat ik het niet heel erg vond :D ik heb alle afleveringen Midsomer Murders gekeken die we hadden, gerommeld in de woonkamer enz. Ik had toch verlof dus ik ging overdag gewoon 1 of 2 keer extra liggen. En toen k nog geen verlof had waren tukkies op de bank mn beste vriend :P
pi_151572715
Ik werd hartstikke misselijk wakker; spugen en toen mijn bed weer in. Vriend: "je moet wat eten, dan ben je altijd minder misselijk" *ik moet nu echt niks* "jawel waar heb je zin in". Het enige wat in me opkwam "frambozen ofzo, of geef maar thee met suiker, iets zoets dan".

Mijn ontbijt werd vervolgens bezorgd "want ik laat je zo niet alleen thuis!": frambozen met hele zoete mini donuts *;
pi_151572754
wat lief Sillie O+

mijn lief vroeg gister of Blob het nog wel deed, dus we hebben effe geluisterd, hij doet t nog O+ :D hij was helemaal opgelucht haha
  zaterdag 11 april 2015 @ 11:43:22 #253
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151573543
:D ahhw die lieve mannen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151573772
Bah Sillie niet lekker wakker worden maar wel lief van je vriend O+

Leuk samen hartje luisteren O+, doe je dat met zo'n angelsound mignonne?

Ik zit echt in zo'n tussen wal en schip fase, gelukkig overmorgen een echo, dan kan ik zien of de kleine het nog goed doet.
pi_151573976
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:19 schreef pessie het volgende:

Pessie van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! *O*
Wat jammer dat je niet natuurlijk kon bevallen, maar zo te lezen was het al pittige genoeg voor hem. Hoe dan ook, deze zware zwangerschap zit erop en je hebt een gezonde zoon erbij! Heerlijk dat ie bij je mag liggen. Drinkt hij al een beetje? Geniet ervan! *O*
pi_151574055
Lieve dames en heer!

Alles was goed. We hebben voor het eerst het hartje mogen horen.
Ze was wel weer lekker eigenwijs en een echt acrobaatje al. Maar Jan Koning twijfelde niet...

Het is een meisje!!!!
pi_151574104
Ahhh sillie O+

Hier zijn we inmiddels achter de reden van zwager om contact te verbreken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.
pi_151574302
Lieve mannen inderdaad O+

Roze jompels voor Joycie *O*

Bloesem, pfff wat een redenering zo :{ Ik denk dat ik het toch niet zou kunnen laten om uit te leggen dat het in jullie geval ook niet zo 'plotseling' was, maar tegelijkertijd schiet je daar waarschijnlijk ook niks mee op...
Ik zou me nu vooral zoveel mogelijk op jullie eigen kleintje richten en op mensen die wel blij zijn voor jullie; daar heb je nu meer aan :Y maar toch kan het niet makkelijk zijn voor jullie :* dikke knuffel!
pi_151574449
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Bloesem. het volgende:
Ahhh sillie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.
Het enige wat ik lees is heel veel jaloezie en vooral jullie niks gunnen. Ik hoop dat je schoonfamilie dat ook ziet..
pi_151574592
Nou ja wij krijgen helemaal geen ruimte voor uitleg, vandaar ook mijn dikke doei. Zijn afgunst, zijn issue. Ik heb 8mm aan kindje in mijn buik dat ik nu al voor alles slechts wil beschermen. Schoonouders zijn wel supportive, al waren wij voor hen ook 'plotseling' zwanger, waarop man heeft gereageerd met haal dan ook dat bord voor je kop even weg, want we hebben jullie hierover op de hoogte gehouden, maar nogmaals: dit is wat we allemaal hebben gedaan. En daar schrokken zijn ouders wel van. Die zijn (gelukkig) in de support-modus gegaan.. Ik hoop dat 't wat rustiger wordt nu, zodat wij gewoon even zwanger kunnen zijn :') Haters gonna hate en dat is prima, maar wel vanaf veilige afstand dan alstublieft.
  zaterdag 11 april 2015 @ 12:30:02 #261
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151574808
Leuk Joyce, een meisje! Je vriend had dus toch gelijk :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_151574829
Joycie ik lees helemaal over je heen! Wat leuk een meisje O+ O+
pi_151574860
Hoera een meisje voor Joycie *O*
pi_151575483
Meisje voor joycie! *O*
En bloesem, je zwager. :{ Juiste paden bewandeld.. Wie bepaalt dat.. Echt. :')
pi_151575570
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Bah Sillie niet lekker wakker worden maar wel lief van je vriend O+

Leuk samen hartje luisteren O+, doe je dat met zo'n angelsound mignonne?

Ik zit echt in zo'n tussen wal en schip fase, gelukkig overmorgen een echo, dan kan ik zien of de kleine het nog goed doet.
Nee met mn eigen doptone :) Dat geluid kan tenminste ook zonder koptelefoon, handiger :D

Fijn weer even spieken :Y Het is ook echt een niemandsland hè? Ik vond het altijd zo tussen 12 en 20 weken zo niksig. Je ziet/zag nog niks, je meeste klachten zijn niet meer zo heftig, je voelt nog geen beweging en je hebt ook geen echo of iets meer. Blegh.
Kortom, mooi moment voor een geslachtsecho :7 :+

Leuk Joycie een meisje! *O* O+

Bloesem :o jemig.... het klinkt alsof het voor je zwager en co heel moeilijk is geweest jullie zwangerschap te verkroppen. Laat het bij hen en betrek het niet op jezelf ajb. :* fijn dat je de support van je schoonouders hebt. Verder zou ik het voor nu gewoon maar even laten en proberen jezelf er niet teveel over op te vreten, ondanks dat dit een vreselijk onredelijke en kinderachtige reactie is.
  zaterdag 11 april 2015 @ 12:59:47 #266
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151575602
Bloesem, jezus zeg :') Ik zou het ook niet kunnen laten om even haarfijn uit te leggen dat het bij jullie heus niet vanzelf is gegaan, maar zo te horen schiet je daar toch niets mee op.

Joycie, wat fijn dat alles goed was! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151575692
Joycie *O* *O* *O*

Bloesem: jammer dat er geen ruimte is voor jullie verhaal. Wel fijn dat schoonouders oké reageren!
pi_151575723
Bloesem, ik lees ook mee en verbaas me ook over de reactie van de familie. Maar als de zwangerschap wel echt 'plotseling' was geweest, dan was de reactie toch net zo goed onredelijk geweest?

Het gaat er helemaal niet om dat je een zwangerschap of kind moet verdienen... Zo werkt het in het leven niet. Alsof je alleen een kind mag als daar een hoop moeite aan vooraf is gegaan. Zijn die mensen heel christelijk misschien?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_151575885
quote:
Ahhh sillie O+

SPOILER
Wat een wereldvreemde malloten. Dit hele verhaal gaat niet over jullie alleen over zichzelf. Als er zoiets als karma bestaat hebben ze kennelijk nog wat lessen te leren alvorens ze zwanger moeten raken.
pi_151575990
Bloesem, wat rot zo, en waar dat vandaan komt?
Er zijn situaties waarbij ik hetzelfde heb gedacht (Mentaal onstabiel, geen inkomen, elk jaar zwanger en die kindjes worden dezelfde dag nog uit huis geplaatst) maar dat zijn wel extreme gevallen. Verder, wie bepaald wat het juiste moment en de juiste weg is? Ik hoop dat ze snel tot inkeer komen want dit is echt niets. *knuffel*

Joycie een meisje *O* Wat leuk!
Waar was je geweest? Mijn man denkt ook nog steeds een meisje en ik denk een jongen. Ben benieuwd. Maakt het zeker een stukje tastbaarder of niet, er zit niet zomaar een baby in je buik, maar je eigen dochter! O+

Mignonne dat is handig! Ik heb zojuist mijn angelsound binnen gekregen en direct geprobeerd maar kon het hartje niet vinden ;( Heb bewust nu besteld en geprobeerd, ik kan die anderhalve dag nog wel rustig blijven haha. Ik weet ook niet waar ik moet zoeken.

Mocht van mijn man informeren of ik a.s. zaterdag of de zaterdag erop een echo in brabant mag, als dat niet kan qua planning houden we het op 2 mei voor de geslachtsbepaling. Maar we hebben die extra 2 weken wel nodig als het een jongetje blijkt te zijn, om een naam te bedenken :+
pi_151577073
Volgende week zaterdag geslachtsbepaling bij Pretecho Enzo. Ben benieuwd
pi_151577195
Bloesem :* Wat een walgelijk gedrag, echt. Bizar hoe jullie mooie nieuws overschaduwd wordt door de beperkte empathische vermogens van een ander. Afgunst staat niemand mooi..
  zaterdag 11 april 2015 @ 14:11:39 #273
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151577289
+1 op Franny, ook van je schoonouders super bizar dat ze jullie pas willen steunen nadat ze weten dat het niet zomaar even 'plotseling' gebeurde.. En wat de rest zegt, vooral je zwagers eigen issues, hem lekker zelf laten oplossen :*

Lieve Pessie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje <3
pi_151577333
Ohja en wat Franny zegt idd!
pi_151577854
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
oh leuk! die doen hele vroege bepalingen he?

En luisteren met de angelsounds, je moet vlak boven je schaambotje luisteren, en genoeg gel gebruiken (als je geen gel hebt dan werkt bijv bodylotion of zo ook). Je moet heel voorzichtig luisteren, als t goed is hoor je je eigen hartslag soms ook. Als je het hartje niet hoort dan moet je die angelsounds heel voorzichtig een klein stukje verplaatsen, echt per zoveel millimeter zeg maar, niet hele lange stukken verplaatsen :) Geduld, soms duurt het een paar minuten voordat je hem vindt :) Je baarmoeder is zo groot als je vuist ongeveer en komt nu net boven je schaambeen uit, je hoeft dus niet hoger/breder dan dat te luisteren want daar zit ie niet ;)
Hartje gaat bijna 2 keer zo snel als je eigen hartslag, je herkent het direct als je t hoort.
pi_151577903
quote:

Ha Pessie! Gefeliciteerd! Mooie naam heeft hij gekregen, heeft hier ook een tijdje op een lijstje gestaan. O+ Veel geluk met z'n vijven!
pi_151578177
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:38 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh leuk! die doen hele vroege bepalingen he?

En luisteren met de angelsounds, je moet vlak boven je schaambotje luisteren, en genoeg gel gebruiken (als je geen gel hebt dan werkt bijv bodylotion of zo ook). Je moet heel voorzichtig luisteren, als t goed is hoor je je eigen hartslag soms ook. Als je het hartje niet hoort dan moet je die angelsounds heel voorzichtig een klein stukje verplaatsen, echt per zoveel millimeter zeg maar, niet hele lange stukken verplaatsen :) Geduld, soms duurt het een paar minuten voordat je hem vindt :) Je baarmoeder is zo groot als je vuist ongeveer en komt nu net boven je schaambeen uit, je hoeft dus niet hoger/breder dan dat te luisteren want daar zit ie niet ;)
Hartje gaat bijna 2 keer zo snel als je eigen hartslag, je herkent het direct als je t hoort.
ben op bed gaan liggen en mijn man ernaast,allebei koptelefoon op, hebben eerst mijn hartslag opgezocht, en toen die van de baby. Telde ongeveer 165 slagen. Zo bijzonder en intiem O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cassandra87 op 11-04-2015 15:02:10 ]
pi_151578232
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:53 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ben op bed gaan liggen en mijn man ernaast,apenheul koptelefoon op, hebben eerst mijn hartslag opgezocht, en toen die van de baby. Telde ongeveer 165 slagen. Zo bijzonder en intiem O+
O+
pi_151578632
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:55 schreef mignonne het volgende:

[..]

O+
mijn woordenboek op telefoon maakt er apenheul van :')
pi_151578709
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

mijn woordenboek op telefoon maakt er apenheul van :')
ik zag het hahaha :D
  zaterdag 11 april 2015 @ 15:43:50 #281
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151579536
Hahahaha apenheul

Ohh wat smelt O+ ik wil dat ook!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151579616
Ik moest ook even een traantje wegpinken hoor, nog steeds wel :')
pi_151579852
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 13:12 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Wat een wereldvreemde malloten. Dit hele verhaal gaat niet over jullie alleen over zichzelf. Als er zoiets als karma bestaat hebben ze kennelijk nog wat lessen te leren alvorens ze zwanger moeten raken.
Dat laatste vind ik een hele lastige opmerking. Wat zouden de meiden (en man) die post(ten) in 'Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat' - waaronder ik - dan verkeerd hebben gedaan waardoor we jaren (hebben) moeten wachten?
pi_151580025
Ooohhh, Joycie, een meisje...! O+

En hartje luisteren lijkt me ook super speciaal! Krijg je dat sowieso wel een keer te horen bij de verloskundige..? Op controle?
pi_151580053
Jep! Iedere controle zelfs. Behalve dan in het allerbegin.

En roze voor Joycie *O* Leuk!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151580134
dat dus idd :Y vanaf 12-14 weken wordt er elke keer geluisterd. En aan je buik gevoeld naar de groei/ligging + bloeddruk bepaald.

Ik zat ff te spieken voor de leuk voor positiekleding. Maar die kleding van Esprit hè, haske handig die voedingsfunctie, maar wth?? waarom op elke foto zo die hand in dat decolleté? :') ik snap zo ook wel wat je ermee kan hoor :D :')

oeh gelukkig hij zit er nog *O* :+

sowieso wat belachelijk duur daar zeg. Was even vergeten wat een enorme bedragen ze daar vragen :D
on the other hand, ik heb bij mn oudste ooit een shirt gekocht daar, en dat draag ik nog steeds :P wel uit de sale though...
pi_151580164
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:56 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik een hele lastige opmerking. Wat zouden de meiden (en man) die post(ten) in 'Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat' - waaronder ik - dan verkeerd hebben gedaan waardoor we jaren (hebben) moeten wachten?
Helemaal niks natuurlijk! Zwanger raken is een soort loterij; de een heeft snel prijs, de ander moet lang wachten. Ik geloof er echt niet in dat je dat kunt verdienen.

Wat Quickie denk ik bedoelde, want ik lurkte ook
al mee in het "als zwanger worden..." Topic, is het verwijt aan Bloesems adres dat ze een kind niet verdient zouden hebben. Als je dat denkt, moet je op z'n minst is goed naar jezelf kijken. Maar dat zegt niks over mensen die lang moeten wachten op een kindje in 't algemeen..
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:09:55 #288
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_151580175
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 13:12 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Vertel dan ff welke lessen want mss dat het dan bij ons wel lukt na 4 jaar en als ik dan goede cijfers haal dan kan ik vast de eiceldonor ook de deur uit doen want dan zal vast alles wel gaan werken? Toch?
pi_151580226
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:08 schreef mignonne het volgende:
dat dus idd :Y vanaf 12-14 weken wordt er elke keer geluisterd. En aan je buik gevoeld naar de groei/ligging + bloeddruk bepaald.

Ik zat ff te spieken voor de leuk voor positiekleding. Maar die kleding van Esprit hè, haske handig die voedingsfunctie, maar wth?? waarom op elke foto zo die hand in dat decolleté? :') ik snap zo ook wel wat je ermee kan hoor :D :')

[ afbeelding ]

sowieso wat belachelijk duur daar zeg. Was even vergeten wat een enorme bedragen ze daar vragen :D
on the other hand, ik heb bij mn oudste ooit een shirt gekocht daar, en dat draag ik nog steeds :P wel uit de sale though...
Ik heb toevallig net een paar dingen uit de sale besteld daar en verbaasde me ook over die handen ja :D
pi_151580267
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:12 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik heb toevallig net een paar dingen uit de sale besteld daar en verbaasde me ook over die handen ja :D
oeh leuk! wat heb je besteld? c_/

ik kan vanaf eind juli hopelijk ook eea aanschaffen. Tot die tijd kom ik wel uit de voeten denk ik met stretchjurkjes enzo. Alleen even hopen dat mn buik zich een beetje gunstig ontwikkelt en dat ik er niet gewoon alleen maar 20 kilo zwaarder uitzie want dan voel ik me niet echt optimaal :')
pi_151580729
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:19 schreef pessie het volgende:
Om 13:11 is m.a.r.c.u.s r.o.e.l.o.f geboren. Met een keizersnede. Hij dipte al op harde buiken, navelstreng zat verstrengeld om zijn nek. We maken het goed. Hij ligt lekker in mijn arm te slapen. Nog niet op fb ajb.
Hoera! Gefeliciteerd met je kleine uk. O+
Schudden voor gebruik
pi_151580776
quote:

Wat groot voor 37 weken!
Doe mij een 1 wee bevallen :9 :7

Lekker genieten van dat kleine spul! En dan doel ik op newborn ;)
Schudden voor gebruik
pi_151580815
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 00:31 schreef Cygne het volgende:
Wat een warm welkom weer. O+

Pessie, gefeliciteerd, mooie naam! O+

Ik heb mijn man vanmiddag maar weer emesafene laten halen, nu al misselijk. :')
Zeg O+ Helemaal langs mij heen gegaan!
Joepie!

Hoop dat je nog lang en veel kwaaltjes mag krijgen en behouden :*
Schudden voor gebruik
pi_151580821
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:08 schreef mignonne het volgende:

[ afbeelding ]

ik krijg ook iedere keer complimenten als ik mijn Esprit positiejurkje draag. :) Maar ook in de sale gekocht idd, de volle mep is toch redelijk buiten mijn budget.
pi_151580880
quote:
Ahhh sillie O+

SPOILER
Getverderrie..

gewoon door (onbe)grip op hun eigen situatie, stik jaloersig op andermans geluk en het ook echt even geen plek kunnen geven. Wat zonde zeg.
Ik hoop dat ze snel een beetje normaler kunnen nadenken en hun hartje open kunnen zetten voor andermans geluk.

Schudden voor gebruik
pi_151580925
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 april 2015 13:05 schreef Franny_G het volgende:
Bloesem, ik lees ook mee en verbaas me ook over de reactie van de familie. Maar als de zwangerschap wel echt 'plotseling' was geweest, dan was de reactie toch net zo goed onredelijk geweest?

Het gaat er helemaal niet om dat je een zwangerschap of kind moet verdienen... Zo werkt het in het leven niet. Alsof je alleen een kind mag als daar een hoop moeite aan vooraf is gegaan. Zijn die mensen heel christelijk misschien?
Ik denk dat het geen drol met geloof te maken heeft ;)
Schudden voor gebruik
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:44:08 #297
259886 pessie
pi_151580929
Als jullie nou even doorposten gooi ik in het nieuwe topic 2 foto's onder een spoiler van de kleine spruit :D

Gisteravond zijn grote broer en grote zus al geweest, vanmorgen weer. Ze zijn ontzettend trots en blij. Mijn moeder zorgt goed voor ze. Al gaat mijn man vannacht wel weer thuisslapen om haar ook even wat rust te geven.

M. moet nu 8x per dag 15cc bijvoeding. Al met al niet niks, zeker aangezien ik nog steeds slechts 0.25ml per keer kolf :')
pi_151580949
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:44 schreef pessie het volgende:
Als jullie nou even doorposten gooi ik in het nieuwe topic 2 foto's onder een spoiler van de kleine spruit :D

Gisteravond zijn grote broer en grote zus al geweest, vanmorgen weer. Ze zijn ontzettend trots en blij. Mijn moeder zorgt goed voor ze. Al gaat mijn man vannacht wel weer thuisslapen om haar ook even wat rust te geven.

M. moet nu 8x per dag 15cc bijvoeding. Al met al niet niks, zeker aangezien ik nog steeds slechts 0.25ml per keer kolf :')
fotooooo O+

post post post
pi_151580958
Ik doe ook een poging
pi_151580963
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je nog geen kortingskaart hebt van een 10tje.. Er staan er ook in de wachtkamer ;) Even van te voren aangeven dat je er een hebt...

Heel veel plezier! Pretecho enzo doen het fijn ^^,
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')